Date verteld over mijn ADD

26-08-2020 17:00 160 berichten
Hoi iedereen,

Laatst heb ik een date gehad met een man die ik heel erg leuk vond/vind. Toen we elkaar leerde kennen was er zo'n goede klik en aantrekkingskracht.. Tot onze date. Het ging allemaal goed en was heel gezellig, totdat ik ineens begon te vertellen over dat ik ADD heb (het kwam ineens ter sprake). Hij vroeg wat dat precies inhield, dus begon ik het uit te leggen. Ineens merk ik dat hij zeer kortaf is en op WhatsApp eigenlijk niets meer zegt. Heel eerlijk gezegd doet dit me best pijn en merk dat hij daarvoor echt steeds het initiatief nam om met me te praten en wat af te spreken.. Misschien vindt hij me nu 'raar'.. Maarja wat is 'normaal'??! Spijt dat ik veel te open ben geweest over mezelf. Hoe kunnen jullie iemand vergeten waar je gevoelens voor hebt?

Bedankt alvast voor de reacties.

Groetjes
Wat een vervelende reactie. Zo zie je dat die leuke man eigenlijk helemaal niet zo leuk is.
En het is goed dat je hem al in een vroeg stadium hebt verteld dat je ADD hebt, anders had je nog veel meer tijd verspild aan deze helemaal-niet-zo-leuke man.
Dit was dus niet de man voor jou.
Waarom vind je het belangrijk dat een ander weet heeft van je ADD? En dat je het al in de eerste date ter sprake brengt om die reden? Heeft het zoveel invloed op je leven? Want ik denk dat de andere partij dat zo ziet: ze waarschuwt voor de ADD kant van haar en daar had hij denk ik geen trek in.
Alle reacties Link kopieren
ik vind ook weinig dingen zo irritant als iemand die op de eerste date al met zijn diagnoses gaat smijten.
wij slapen nooit.
agg wat sneu
nu maar lief zijn voor jezelf
valentinamaria schreef:
26-08-2020 17:04
ik vind ook weinig dingen zo irritant als iemand die op de eerste date al met zijn diagnoses gaat smijten.
Maar jij date toch alleen voor de sex en niet voor een relatie? Dan zijn allerlei diagnoses ook helemaal niet van belang.
valentinamaria schreef:
smijten nog wel

gewoon een gesprek over jezelf lijkt mij prima
Jammer dat het zo gelopen is. Wijze les voor jou dat je niet meer direct het achterste van je tong laat zien. Met die man zou ik geen contact meer zoeken. Het is vervelend dat jij hem juist leuk vond, maar het slijt wel.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
WitteHaai schreef:
26-08-2020 17:06
Maar jij date toch alleen voor de sex en niet voor een relatie? Dan zijn allerlei diagnoses ook helemaal niet van belang.
tuurlijk wel.
ook met seks daten heb je gesprekken.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
Was eerlijk gezegd ook niet mijn bedoeling, maar we hadden het over onderwerpen en kwam ineens ter sprake
Doreia* schreef:
26-08-2020 17:03
Waarom vind je het belangrijk dat een ander weet heeft van je ADD? En dat je het al in de eerste date ter sprake brengt om die reden? Heeft het zoveel invloed op je leven? Want ik denk dat de andere partij dat zo ziet: ze waarschuwt voor de ADD kant van haar en daar had hij denk ik geen trek in.
Precies
Ja ik had misschien langer gewacht je bent niet je add, maar ja misschien bij de volgende keer wat langer wachten met dit eerst jou als mens leren kennen mensen denken als snel.dat je gek bent.
ADD is toch niet zo beeldbepalend dat je het per se moet vertellen? Hij mag erom afhaken maar dat is wel een beetje suf. Maar goed, dan weet je gelijk waar je aan toe bent.
Susan schreef:
26-08-2020 17:06
Jammer dat het zo gelopen is. Wijze les voor jou dat je niet meer direct het achterste van je tong laat zien. Met die man zou ik geen contact meer zoeken. Het is vervelend dat jij hem juist leuk vond, maar het slijt wel.
Ja klopt, een hele wijze les. Bedankt voor je reactie. Ja hopelijk slijt het gauw. X
Lavendel2 schreef:
26-08-2020 17:08
Ja ik had misschien langer gewacht je bent niet je add, maar ja misschien bij de volgende keer wat langer wachten met dit eerst jou als mens leren kennen mensen denken als snel.dat je gek bent.
Bedankt voor je reactie! Ja klopt, toen ik het vertelde dacht ik al... Shit waarom vertel ik dit nu eigenlijk? Jammer dat mensen dat dan al snel van je denken.
"tot we elkaar leerden kennen was er zo'n klik en aantrekkingskracht".... euh... wat?

je hebt vanalles bij elkaar gefantaseerd waardoor deze man die je niet kende helemaal het einde leek

hij heeft waarschijnlijk ongeveer hetzelfde gedaan en nu het tot een date kwam bleek de werkelijkheid anders

misschien is het leuk om er veel meer open in te gaan zonder een berg verwachtingen?
Lorem Ipsum
Doreia* schreef:
26-08-2020 17:03
Is eigenlijk niet zo belangrijk voor mij. Eerste keer dat ik iemand dit zo snel al vertel.. Ging ook over mijn schoolprestaties e.d. over het concentreren daarvan... Ineens vertelde ik het. Ben er helaas ook bang voor ja.
turquasi schreef:
26-08-2020 17:10
"tot we elkaar leerden kennen was er zo'n klik en aantrekkingskracht".... euh... wat?

je hebt vanalles bij elkaar gefantaseerd waardoor deze man die je niet kende helemaal het einde leek

hij heeft waarschijnlijk ongeveer hetzelfde gedaan en nu het tot een date kwam bleek de werkelijkheid anders

misschien is het leuk om er veel meer open in te gaan zonder een berg verwachtingen?
Klopt, misschien verwachtte ik er te veel van...
Als je een serieuze relatie krijgt met iemand, dan komt er hoe dan ook een moment waarop je zoiets moet vertellen. Wat is dan de winst als je ermee wacht? Als TO pas op de tiende date had verteld over haar ADD, dan had ze tien leuke dates met die man gehad, en had hij haar alsnog gedumpt.
WitteHaai schreef:
26-08-2020 17:14
Als je een serieuze relatie krijgt met iemand, dan komt er hoe dan ook een moment waarop je zoiets moet vertellen. Wat is dan de winst als je ermee wacht? Als TO pas op de tiende date had verteld over haar ADD, dan had ze tien leuke dates met die man gehad, en had hij haar alsnog gedumpt.
iedereen heeft wel een afwijking.
het is gewoon veel leuker om elkaar te leren kennen zonder al die benamingen.
wij slapen nooit.
Om te neuken zou het mij niet uit maken. Maar voor een relatie zou ik er ook geen trek in hebben. Ik hou wel van mijn rust, en ziet niet te wachten op een heel druk type.
valentinamaria schreef:
26-08-2020 17:16
iedereen heeft wel een afwijking.
het is gewoon veel leuker om elkaar te leren kennen zonder al die benamingen.
Klopt zeker waar.. Helaas heb ik het verpest
Niks raar aan ADD maar nu al gevoelens? Hoe je hem moet vergeten? Poepoe
yvvieyvv schreef:
26-08-2020 17:18
Klopt zeker waar.. Helaas heb ik het verpest
Afbeelding
VelvetVolvo schreef:
26-08-2020 17:17
Om te neuken zou het mij niet uit maken. Maar voor een relatie zou ik er ook geen trek in hebben. Ik hou wel van mijn rust, en ziet niet te wachten op een heel druk type.
ADD is juist iemand die rustig is maar kan heel druk zijn in het hoofd. ADHD is vaak fysiek druk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven