Daten als vollere vrouw

09-02-2022 19:48 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi all,

Ik ben heel erg benieuwd hoe de vollere vrouw date in deze huidige markt waar het vooral online veel draait om het perfecte plaatje .

Ik ben nooit heel slank geweest maar nu toch wel voller dan ooit en ik begeef me weer in de markt na twee lange relaties.
Ik merk dat ik nu onzeker ben terwijl ik dat eigenlijk nooit ben geweest.

Wellicht heb ik ook wat succesverhalen nodig en hoor heel graag hoe jullie dit beleven ?
kevin_ schreef:
01-03-2022 09:16
hoe kan het mijn manier zijn van kijken terwijl je zulke personen gewoon hebt in onze samenleving? je ontkent dus feitelijk dat ze bestaan?
Jij kiest er bewust voor om negatieve kenmerken te hangen aan slanke vrouwen, waarbij je ook nog een minachtende term gebruikt. Zie je dat nu echt niet?
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
01-03-2022 12:01
Jij kiest er bewust voor om negatieve kenmerken te hangen aan slanke vrouwen, waarbij je ook nog een minachtende term gebruikt. Zie je dat nu echt niet?
dat interpreteer jij er zelf van. jij neemt uit mijn woorden op dat alle slanke vrouwen zo zijn. heb ik nergens gezegd, integendeel daar wees ik nog op dat niet alle slanke vrouwen zo zijn. maar daar wals je totaal overheen
Dream it, wish it, do it ♥

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven