Daten op afstand......................
maandag 3 augustus 2009 om 14:13
Hoi,
Ik ben nu een tijdje aan t daten met een hele leuke jongen, het klikt echt goed....
Het enigste nadeel vind ik dat hij ver weg woont en we alletwee een druk leven en een kindje hebben,,,maakt het afspreken toch soms wat moeilijker....
Hij woont 130 km hier vandaan..
Vind het jammer dat je niet even op een avondje langs kan gaan en dat t zo afgesproken moet worden..
Mis dan een beetje de spontaniteit...
Hebben jullie hier ervaring mee????
En wat zijn de voor en nadelen??????
Groetjes nemo
Ik ben nu een tijdje aan t daten met een hele leuke jongen, het klikt echt goed....
Het enigste nadeel vind ik dat hij ver weg woont en we alletwee een druk leven en een kindje hebben,,,maakt het afspreken toch soms wat moeilijker....
Hij woont 130 km hier vandaan..
Vind het jammer dat je niet even op een avondje langs kan gaan en dat t zo afgesproken moet worden..
Mis dan een beetje de spontaniteit...
Hebben jullie hier ervaring mee????
En wat zijn de voor en nadelen??????
Groetjes nemo
maandag 3 augustus 2009 om 14:30
Je hebt paar dagen geleden ook een topic hierover geopend en daarna niet meer gereageerd?http://forum.viva.nl/forum/list_messages/53067/last
maandag 3 augustus 2009 om 14:36
130 km ver?, dat is een uur treinen? Dat valt toch best mee?
Mijn vriend woont in Zweden. We zien elkaar gemiddeld 2 keer per 6 weken, soms iets vaker soms iets minder vaak.Maar het is dan wel intens-het is jammer elkaar niet even op te kunnen zoeken,maar ik vind het het nog steeds waard. Ik ben nog nooit zo verliefd geweest.
Misschien verhuis ik ooit wel naar Zweden uiteindelijk?
Maar goed, in dit geval, vind ik het dus niet echt een onoverbrugbare afstand.
Mijn vriend woont in Zweden. We zien elkaar gemiddeld 2 keer per 6 weken, soms iets vaker soms iets minder vaak.Maar het is dan wel intens-het is jammer elkaar niet even op te kunnen zoeken,maar ik vind het het nog steeds waard. Ik ben nog nooit zo verliefd geweest.
Misschien verhuis ik ooit wel naar Zweden uiteindelijk?
Maar goed, in dit geval, vind ik het dus niet echt een onoverbrugbare afstand.