De beste/leukste datingsite!!
zondag 23 september 2007 om 18:17
Ik heb zelf ooit een maandje op RP gezeten en heb daar dus niet zo beste ervaring mee, veel mannen die volgens mij niet op zoek waren naar een relatie maar alleen naar sex. Daarnaast veel reacties van mannen die totaal niet waren waar ik naar op zoek was te oud te jong met kinderen etc terwijl ik die dingen toch duidelijk in me profiel vermeldt had. Nu zijn er natuurlijk nog meer datingsites maar ik ben dus benieuwd naar de ervaringen met die sites bijv parship. En zijn er ook mensen die op meerdere sites hebben gezeten, en welke vond je dan het beste.
maandag 1 oktober 2007 om 21:26
[quote]Henk1968 schreef op 01 oktober 2007 @ 14:09:
Ben een man, zit op RP met een tekstje en een foto
Na 100 mailtjes gestuurd te hebben, heb ik 1 antwoord (de gebroken hartjes niet meegerekend).
Ik heb er in totaal denk ik 400 verstuurd.[/quote]
400 mails? Heb je half Limburg gemaild??
Misschien kun je een foto van jouw z-o-l-d-e-r op RP zetten?
Ben een man, zit op RP met een tekstje en een foto
Na 100 mailtjes gestuurd te hebben, heb ik 1 antwoord (de gebroken hartjes niet meegerekend).
Ik heb er in totaal denk ik 400 verstuurd.[/quote]
400 mails? Heb je half Limburg gemaild??
Misschien kun je een foto van jouw z-o-l-d-e-r op RP zetten?
maandag 1 oktober 2007 om 21:31
Henk, ik vraag me eerlijk gezegt toch wel af wat voor berichtjes jij stuurt. Als je zo'n 400 berichtjes hebt gestuurd dan reageer je of op alles wat vrouwelijk is of je bent al jaren actief op rp.
Als je, zoals ik vermoed, veel berichten verstuurd dan kan ik me niet voorstellen dat je je bericht afstemt op (het profiel van) de dame in kwestie. Ik reageer niet op standaard berichtjes en ik kan me voorstellen dat veel andere vrouwen op datingsites dat ook niet doen. Als een man direct al geen moeite voor me wil doen (hoeft echt niet meer dan een paar zinnen te zijn als ik maar kan merken dat mijn profiel in ieder geval gelezen is!) waarom zou ik dan vermoeden dat hij dat later wel zou willen doen?
Er zijn heel veel mannen op datingsites die blijkbaar denken dat als ze maar vaak genoeg schieten ze vanzelf wel een keer raken .(na een paar weken lid te zijn van een datingsite ben ik al allergisch voor dit soort types) .... geloof me, gericht schieten heeft veel meer zin!
Mocht mijn aanname incorrect zijn dan verontschuldig ik me mocht je je aangevallen voelen door me. Als mijn aanname wel correct is dan hoop ik dat je wat met mijn bericht doet!
Als je, zoals ik vermoed, veel berichten verstuurd dan kan ik me niet voorstellen dat je je bericht afstemt op (het profiel van) de dame in kwestie. Ik reageer niet op standaard berichtjes en ik kan me voorstellen dat veel andere vrouwen op datingsites dat ook niet doen. Als een man direct al geen moeite voor me wil doen (hoeft echt niet meer dan een paar zinnen te zijn als ik maar kan merken dat mijn profiel in ieder geval gelezen is!) waarom zou ik dan vermoeden dat hij dat later wel zou willen doen?
Er zijn heel veel mannen op datingsites die blijkbaar denken dat als ze maar vaak genoeg schieten ze vanzelf wel een keer raken .(na een paar weken lid te zijn van een datingsite ben ik al allergisch voor dit soort types) .... geloof me, gericht schieten heeft veel meer zin!
Mocht mijn aanname incorrect zijn dan verontschuldig ik me mocht je je aangevallen voelen door me. Als mijn aanname wel correct is dan hoop ik dat je wat met mijn bericht doet!
dinsdag 2 oktober 2007 om 16:21
Achteraf gezien is 400 wat overdreven. Maar toch wel minstens 200.
Opvallend is dat mijn eigen profiel maar 60 keer bekeken is.
Vroeger antwoordde ik heel gericht. Maar ook dan krijg je zelden antwoord. In elk geval doen er in mijn categorie twee keer zoveel mannen als vrouwen mee.
Ik hoorde dat vrouwen wel tientallen reakties per dag krijgen, dus logisch dat heel veel onbeantwoord blijft.
En met zoveel reaktie word je automatisch wel superkritisch en zet je je eisen torenhoog.
Opvallend is dat mijn eigen profiel maar 60 keer bekeken is.
Vroeger antwoordde ik heel gericht. Maar ook dan krijg je zelden antwoord. In elk geval doen er in mijn categorie twee keer zoveel mannen als vrouwen mee.
Ik hoorde dat vrouwen wel tientallen reakties per dag krijgen, dus logisch dat heel veel onbeantwoord blijft.
En met zoveel reaktie word je automatisch wel superkritisch en zet je je eisen torenhoog.
dinsdag 2 oktober 2007 om 16:30
dinsdag 2 oktober 2007 om 21:23
Als je als man zoekt in de leeftijd 25 - 35, is het knokken om een meisje.
Het komt voor dat ik binnen 5 tellen een gebroken hart terug krijg, zonder dat mijn profiel gelezen is. Een enkele vrouw schrijft nog dat ze met 2 mannen aan het daten is en dat dat wel genoeg is. Nou, dank je tenminste voor je eerlijkheid.
Er is gewoon iets mis op de huwelijksmarkt. Ik ben een man, wil de verantwoordelijkheid voor een vrouw met kinderen nemen, zit daarvoor in de juiste levensfase maar ik kan gewoong geen vrouw vinden.
Het grootste probleem is het taboe dat daarop zit.
Het komt voor dat ik binnen 5 tellen een gebroken hart terug krijg, zonder dat mijn profiel gelezen is. Een enkele vrouw schrijft nog dat ze met 2 mannen aan het daten is en dat dat wel genoeg is. Nou, dank je tenminste voor je eerlijkheid.
Er is gewoon iets mis op de huwelijksmarkt. Ik ben een man, wil de verantwoordelijkheid voor een vrouw met kinderen nemen, zit daarvoor in de juiste levensfase maar ik kan gewoong geen vrouw vinden.
Het grootste probleem is het taboe dat daarop zit.
dinsdag 2 oktober 2007 om 21:48
Wat voor taboe bedoel je dan precies Henk? en wat is er volgens jou mis op de huwelijksmarkt? En wat mijn ervaring is, is dat mannen zeggen dat ze zich wel willen settelen, maar in de praktijk dollen ze dan toch nog liever ff door. Ik ben dus 35 jr wil me graag settelen heb ook een kinderwens en zie op datingsites toch ook heel veel vrouwen die hetzelfde willen hoe komt het dan dat die mannen en vrouwen elkaar toch niet vinden??
dinsdag 2 oktober 2007 om 21:59
Sienna, het taboe is dat ik niet tegen collega's, buren en vrienden kan zeggen: als je nog een vrije vrouw weet, geef me haar nummer. Dat is in Nederland zeer ongepast, maar in sommige andere landen niet.
Waarom ze elkaar niet vinden? Vanwege de op onszelf gerichte levensstijl. En: te hoge verwachtingen. Vrouwen beschrijven vaak droommannen. En ook: veel meer mannen dan vrouwen.
Veel vrienden en kennissen van mij hebben buitenlandse vrouwen. Ik denk dat ik maar op internationale sites ga zoeken.
Waarom ze elkaar niet vinden? Vanwege de op onszelf gerichte levensstijl. En: te hoge verwachtingen. Vrouwen beschrijven vaak droommannen. En ook: veel meer mannen dan vrouwen.
Veel vrienden en kennissen van mij hebben buitenlandse vrouwen. Ik denk dat ik maar op internationale sites ga zoeken.
dinsdag 2 oktober 2007 om 22:05
dinsdag 2 oktober 2007 om 22:17
Sienna, je kunt het zelf nagaan met de zoek-functie op RP. Eerst: ik ben een vrouw en ik zoek een man. Daarna draai je het om: ik ben en man en ik zoek een vrouw. Wel zelfde leeftijden kiezen. Aan de uitkomst kun je zien dat de verhouding 1 op 2 is.
Ik zou dit best eens door vrouwenogen willen zien. Geen idee waarom jij geen leuke vent treft, maar die moeten er echt zijn. Wat zijn je ervaringen? Hoe denk je zelf dat het komt?
Ik zou dit best eens door vrouwenogen willen zien. Geen idee waarom jij geen leuke vent treft, maar die moeten er echt zijn. Wat zijn je ervaringen? Hoe denk je zelf dat het komt?
dinsdag 2 oktober 2007 om 22:59
Ik weet niet meer zeker welke site het was maar ik keek laatst dus op een site waar juist meer vrouwen als mannen zaten, dat zal denk ik wel een beetje per site verschillen. Waarom het bij mij via internet niet lukte was omdat de mannen zich gewoon anders voor deden dan ze eigenlijk waren. Waarom ik in het dagelijkse leven geen mannen tegen kom, ik heb op me werk dus maar 1 mannelijke collega en die is nog homo ook dus daar valt al niks te vinden. Ik ben geen enorme stapper in de zin dat ik elk weekend in kroeg of disco rondhang af en toe een concert vind ik wel erg leuk. Al mijn vriendinnen zijn gesetteld en hebben voornamelijk ook gesettelde vrienden dus via hun kom ik ook niks tegen. En de weinige keren dat ik dus wel is met een vriendin de kroeg induik valt het me op dat ik vooral de getrouwde mannen achter me aankrijg waar ik dus absoluut niet op zit te wachten. Ik geloof echt niet dat ik zulke abnormale "eisen" aan een man stel als je het dus al eisen kunt noemen, maar ik kom ze gewoon niet tegen.
dinsdag 2 oktober 2007 om 23:00
[quote]Vent70 schreef op 02 oktober 2007 @ 16:30:
Henk, let je er ook wel op dat die vrouwen die je aanschrijft recent nog online zijn geweest? RP heeft miljoenen inschrijvingen, maar 90% (gokje) heeft allang weer iemand gevonden, is terug bij de ex, geemigreerd, opgenomen in psychiatrische inrichting, gevangenis of klooster, of is overleden
[/quote]
Of is seropositief, of een bi-polaire ADHD zweefteef, of lesbisch, of een man irl
Henk, let je er ook wel op dat die vrouwen die je aanschrijft recent nog online zijn geweest? RP heeft miljoenen inschrijvingen, maar 90% (gokje) heeft allang weer iemand gevonden, is terug bij de ex, geemigreerd, opgenomen in psychiatrische inrichting, gevangenis of klooster, of is overleden
Of is seropositief, of een bi-polaire ADHD zweefteef, of lesbisch, of een man irl
woensdag 3 oktober 2007 om 00:14
Nog een paar nadelen van Parship.nl:
Ondanks de hoge prijs kun je niet chatten (wat bij het veel goedkopere RP wel kan 1 op 1);
Wanneer je ook maar 1 letter aan je profiel op Parship verandert duurt het soms 2 a 3 dagen voordat die verandering is goedgekeurd (blijkbaar wordt alles, maar dan echt alles door een Parship medewerker gelezen, en dan krijg je een email dat je "vernieuwde" profieltekst is "vrijgegeven".
Blijkbaar zijn ze als de dood dat iemand stiekem een email-adres of msn adres ertussen plaatst. Het voelt een beetje alsof de Stasi telkens alles na moet lezen, en zeer irritant dat je vaak een halve week moet wachten tot de gemaakte verandering in je eigen profiel voor anderen zichtbaar is.
Voor je foto gaat dat helaas net zo:
als je een nieuwe foto upload moet die eerst bekeken en goedgekeurd worden door zo'n Parship pipo, en dan pas kun je eventueel (lekker moeilijk) die foto aan iemand anders laten zien.
Toch merkwaardig dat een veel goedkopere site als RP zoveel beter en sneller werkt en zoveel meer mogelijkheden biedt dan Parship.nl? En nog veel gebruiksvriendelijker is ook!
Had ik al gezegd dat www.parship.nl een absolute kl*te relatiesite is? Voila, bij deze dan.
Ondanks de hoge prijs kun je niet chatten (wat bij het veel goedkopere RP wel kan 1 op 1);
Wanneer je ook maar 1 letter aan je profiel op Parship verandert duurt het soms 2 a 3 dagen voordat die verandering is goedgekeurd (blijkbaar wordt alles, maar dan echt alles door een Parship medewerker gelezen, en dan krijg je een email dat je "vernieuwde" profieltekst is "vrijgegeven".
Blijkbaar zijn ze als de dood dat iemand stiekem een email-adres of msn adres ertussen plaatst. Het voelt een beetje alsof de Stasi telkens alles na moet lezen, en zeer irritant dat je vaak een halve week moet wachten tot de gemaakte verandering in je eigen profiel voor anderen zichtbaar is.
Voor je foto gaat dat helaas net zo:
als je een nieuwe foto upload moet die eerst bekeken en goedgekeurd worden door zo'n Parship pipo, en dan pas kun je eventueel (lekker moeilijk) die foto aan iemand anders laten zien.
Toch merkwaardig dat een veel goedkopere site als RP zoveel beter en sneller werkt en zoveel meer mogelijkheden biedt dan Parship.nl? En nog veel gebruiksvriendelijker is ook!
Had ik al gezegd dat www.parship.nl een absolute kl*te relatiesite is? Voila, bij deze dan.
woensdag 3 oktober 2007 om 14:51
Hoewel irl de verhouding single mannen/vrouwen 50/50 zou moeten zijn zitten op datingsites vaak meer mannen. Als vrouw heb je dus idd meer mannen om uit te kiezen. veel vrouwen op datingsites zijn ook single moeders, dus als je als man geen vrouw wil die al kinderen heeft wordt de spoeling dun.
ik hoef niet perse een droomman, maar ik weet wel wat voor soort mannen er wel en niet passen. Staat ook in mijn profiel; desondanks reageren er heel veel mannen die gewoon in de verste verte niet voldoen; 10 jaar ouder dan mijn aangegeven max leeftijd, alleen lagere school en dan krijg je ook nog eens een standaard mailtje in plaats van een persoonlijk berichtje.
Sja sorry, geen interesse.
Als iemand wel de moeite neemtom een persoonlijk berichtje te sturen stuur ikaltijd iets terug, maar als het uiterlijk van die persoon me niet aanspreekt of het profiel niet, dan is dat ook een nee, dankje.
En andersom henk, als er een vrouw op jou reageert en je denkt "wat een trol", of ze is 10 jaar ouder, dan wijs je haar toch ook af?
ik hoef niet perse een droomman, maar ik weet wel wat voor soort mannen er wel en niet passen. Staat ook in mijn profiel; desondanks reageren er heel veel mannen die gewoon in de verste verte niet voldoen; 10 jaar ouder dan mijn aangegeven max leeftijd, alleen lagere school en dan krijg je ook nog eens een standaard mailtje in plaats van een persoonlijk berichtje.
Sja sorry, geen interesse.
Als iemand wel de moeite neemtom een persoonlijk berichtje te sturen stuur ikaltijd iets terug, maar als het uiterlijk van die persoon me niet aanspreekt of het profiel niet, dan is dat ook een nee, dankje.
En andersom henk, als er een vrouw op jou reageert en je denkt "wat een trol", of ze is 10 jaar ouder, dan wijs je haar toch ook af?
woensdag 3 oktober 2007 om 15:12
Ja ik had dat ook dat er heel veel mannen reageerden die echt niet aan mijn profiel voldeden, de jongste was 22 de oudste 64 en ikzelf ben dus 35 he!!
Daarnaast ook een man met 6 kinderen, toen ik hem netjes een mailtje had teruggestuurd dat ik dat niet zo zag zitten omdat ikzelf nog een kinderwens had antwoordde hij dat hij zijn kids toch bijna nooit zag en dat hij best nog wel meer kinderen wilde??!! Ja dat maakte echt een goede indruk hoor toen ik nogmaals liet weten echt geen interesse te hebben kreeg ik een mailtje terug dat ik een kutwijf was.
Daarnaast ook een man met 6 kinderen, toen ik hem netjes een mailtje had teruggestuurd dat ik dat niet zo zag zitten omdat ikzelf nog een kinderwens had antwoordde hij dat hij zijn kids toch bijna nooit zag en dat hij best nog wel meer kinderen wilde??!! Ja dat maakte echt een goede indruk hoor toen ik nogmaals liet weten echt geen interesse te hebben kreeg ik een mailtje terug dat ik een kutwijf was.
woensdag 3 oktober 2007 om 15:18
Herkenbaar,
Ooit een mail van een man die 10 jaar ouder was dan ik en ook nog een een gigantisch ouwe kop had, afgewezen. kreeg een mailtje terug dat al ik m in de kroeg was tegenkomen dat ik dan ook zijn leeftijd niet had geweten en dat ik niet zo arrogant moest doen bladibla.
Sja dan maar arrogant, hoor.
Ooit een mail van een man die 10 jaar ouder was dan ik en ook nog een een gigantisch ouwe kop had, afgewezen. kreeg een mailtje terug dat al ik m in de kroeg was tegenkomen dat ik dan ook zijn leeftijd niet had geweten en dat ik niet zo arrogant moest doen bladibla.
Sja dan maar arrogant, hoor.
woensdag 3 oktober 2007 om 16:29
Ja - de verhalen hierboven geloof ik meteen.
Vandaag hoorde ik dat een vrouw van rond de 30 wel meer dan 20 mails per uur krijgt als ze online is. Dat werkt natuurlijk ook niet ...
Misschien is het beter om een wat kleinere site te kiezen.
Parship benadrukte de psychologische kant door elke deelnemer een test af te nemen en ieders foto onherkenbaar te maken. Een match komt dan via de uitslag tot stand. Toch denk ik dat uiterlijk en leeftijd het belangrijkste selectiecriterium is.
Vandaag hoorde ik dat een vrouw van rond de 30 wel meer dan 20 mails per uur krijgt als ze online is. Dat werkt natuurlijk ook niet ...
Misschien is het beter om een wat kleinere site te kiezen.
Parship benadrukte de psychologische kant door elke deelnemer een test af te nemen en ieders foto onherkenbaar te maken. Een match komt dan via de uitslag tot stand. Toch denk ik dat uiterlijk en leeftijd het belangrijkste selectiecriterium is.
woensdag 3 oktober 2007 om 16:34
Nou ik denk dat een beetje orgineel mailtje toch wel doorslaggevend is en dan hoeft iemand uiterlijk niet eens helemaal me type te zijn, ik ben ondertussen toch wel op de leeftijd dat ik weet dat dat ook maar betrekkelijk is en dat iemand die leuk op een foto staat in het echt kan tegenvallen en omgekeerd, maar gewoon een goed mailtje recht door zee met wat humor dan komt een man een end denk ik. Wat ik verder wel belangrijk vind is dat iemand toch wel een beetje een zelfde toekomstbeeld heeft als mij, als iemand bijv de komende jaren de halve wereld wil gaan rond trekken heeft het voor mij weinig zin want ik heb toch wel een kinderwens daarnaast wijs ik wel de mannen af die roken of echt niks met dieren hebben want daar heb ik zelf toch wat van rondlopen. En de leeftijd ja vind het wel prettig als dat een beetje rond de mijne ligt denk gewoon dat dat makkelijker is en meer kans van slagen heeft.
woensdag 3 oktober 2007 om 16:47
Uiteindelijk vind ik uiterlijk toch wel belangrjk. iemand hoeft niet perse mijn type t e zijn, maar als ik denk "Mag daar een papieren zak omheen", dan ga ik niet verder met dat contact. Ik wil wel naast iemand durven lopen.
En dan hoeft het echt echt geen mr Universe te zijn, als een man maar iets heeft dat ik aantrekkelijk vind. andersom zullen e ook mannen zijn die mij afwijzen op grond van mijn uiterlijk en sja zo werkt dat nu eenmaal.
En dan hoeft het echt echt geen mr Universe te zijn, als een man maar iets heeft dat ik aantrekkelijk vind. andersom zullen e ook mannen zijn die mij afwijzen op grond van mijn uiterlijk en sja zo werkt dat nu eenmaal.
woensdag 3 oktober 2007 om 17:00
Toch zijn die mannen gek die op elk vrouwelijk profiel schieten. Ik heb zelf wel eens een leeg nietszeggend vrouwenprofiel gemaakt, en hoppa ik kreeg reacties. Als wij mannen daar nou eens mee zouden stoppen! Laat die vrouwen eens aan het werk gaan en de gebroken hartjes riskeren.
(moet wel iedereen meedoen he:)
(moet wel iedereen meedoen he:)
woensdag 3 oktober 2007 om 17:29
Ik moet eerlijk zeggen dat ik in die mnd dat ik dus op RP heb gezeten zelf dus niemand heb aangesproken he ik weet heel erg, maar ik kreeg best wel aardig wat mail moet wel zeggen dat ik dus bij sommige mannen inderdaad het idee had dat ze iedereen benaderde waardoor je ook weer het gevoel kreeg niet serieus genomen te worden.