De beste/leukste datingsite!!

23-09-2007 18:17 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ooit een maandje op RP gezeten en heb daar dus niet zo beste ervaring mee, veel mannen die volgens mij niet op zoek waren naar een relatie maar alleen naar sex. Daarnaast veel reacties van mannen die totaal niet waren waar ik naar op zoek was te oud te jong met kinderen etc terwijl ik die dingen toch duidelijk in me profiel vermeldt had. Nu zijn er natuurlijk nog meer datingsites maar ik ben dus benieuwd naar de ervaringen met die sites bijv parship. En zijn er ook mensen die op meerdere sites hebben gezeten, en welke vond je dan het beste.
Hier iemand die super tevreden is met Paiq.

Oke er zitten altijd wel rare mannen tussen die maar op 1 ding uit zijn, maar ik heb mijn huidige vriend daar leren kennen. Gaat super goed en willen samen gaan wonen. Speeddates enzo zijn maar niets, gewoon afwachten aan wie je gematcht wordt.

Paiq
Paiq.nl
Paiq ook leuk
Ik heb op RP, Lexa en Knuz. Knuz was ik altijd heel positief over. Kreeg elke week wel 1 of 2 serieuze reacties van vrouwen. RP ligt de lat wat hoger, maar als je goed het profiel leest en je een voorstelling kunt maken dat je bij elkaar past, is suc6 echt niet uitgesloten. Zelf heb ik al 2 langlopende relaties gehad via RP.

Lexa was niet helemaal m'n ding. Waarom? geen idee de ene site ligt je beter dan de andere.
iemand ervaring met friendscout24?
Ik zit op relatieklik.nl Tot nu toe al behoorlijk wat reacties gehad, maar nog geen geschikte kandidaten :-)

Heeft iemand ervaring met relatieklik.nl (= overigens gratis)
Handige site met recensies van Nederlandse relatie/dating site's:

www.datingwebsites.nl
Mijn ervaringen als man: 7 fijne relaties via Internet gehad, waarvan:

0 via RP (heb geen zin om te betalen & sfeer was er mij te serieus)

2 via Knuz (wel erg veel 'ruis' op die site verder)

5 via Paiq (de favoriete site van mij en veel vrienden van me)

Huidige favoriete site om samen met mijn vriendinnetje als swinger-stel andere swinger-stellen of vrouwen alleen te leren kennen:

bitweenus
paiq is heel erg leuk en grappig

hier gaat het in eerste instantie nog om het innerlijk.

je kan er meteen chatten en na een tijdje komt de foto tevoorschijn.hele verfrissende datingsite
Bestaat dat dan een leuke datingsite?
quote:XLin schreef op 04 oktober 2007 @ 22:00:

Match4Me voor HBO/universitair opgeleiden heeft mij in ieder geval gelukkig gemaakt ;) Geen vervelende stalkers, heb veel leuke mannen langs zien komen... wat mij betreft een aanrader!Match4Me is de laatste datingsite die ik geprobeerd had, ik vond het de ergste van al, ik ben er alleen maar arrogante en afstandelijke vrouwen tegengekomen en heb m'n lidmaatschap er na 2 weken opgezegd hoewel ik betaald had voor 1 maand

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven