De echt simpele mensen op datingsites
dinsdag 11 januari 2011 om 22:08
Zo, ik heb mij vandaag ingeschreven op Relatieplanet en ben bedolven (voor mijn gevoel is dit al heel wat) onder de mailtjes van simpele mensen. Mensen die niet kunnen schrijven, of niet kunnen lezen omdat ze flink ouder zijn dan wat ik heb aangegeven, of omdat ze er gewoon wat sneu uitzien of gewoon niet zo'n spannend leven hebben (wat ik uit hun profiel haal). Iemand schrijft mij dat hij mij wil ontmoeten en dat hij ook snel kan reageren omdat hij toch werkloos is en bij zijn ouders in woont (43 jaar). Weer iemand anders vraagt of ik leuk woon, hij moet namelijk binnenkort zijn huis uit en ik woon in de plaats waar hij werkt (nou ja, deze werkt in ieder geval). Een ander iemand heeft als hobby het houden van duiven en geeft aan dat hij mij wel erg leuk vindt, maar dat een relatie in zou houden dat we nooit op vakantie kunnen dus dat ik dat punt moet laten vallen. Ik vind het keilullig dat ik die 36 mensen nu moet gaan afwijzen. Het voelt zo snobistisch. Normaal neem ik bij wijze van ieder half dood vogeltje mee naar binnen om te verzorgen en nu wijs ik keihard mensen af omdat ze te simpel voor mij zijn. Kan er wel een leuk verhaal om heen gaan breien, maar zo is het.
Zou ook voor deze mensen gelden dat op ieder potje een deksel past? Ik vind het zo sneu. Zouden deze mensen nu tot in de eeuwigheid rondzwerven op RP? Zij vallen toch niet op tussen de rest van de vlotte mensen die wel op RP staan?
Overigens zijn niet alle 36 mensen zo erg, maar zit er geen echte match bij.
Zou ook voor deze mensen gelden dat op ieder potje een deksel past? Ik vind het zo sneu. Zouden deze mensen nu tot in de eeuwigheid rondzwerven op RP? Zij vallen toch niet op tussen de rest van de vlotte mensen die wel op RP staan?
Overigens zijn niet alle 36 mensen zo erg, maar zit er geen echte match bij.
dinsdag 11 januari 2011 om 22:17
Ik geloof er wel in dat op ieder potje een dekseltje past! Zelfs bij deze 'simpele' mensen.
Gelukkig vallen we niet allemaal op dezelfde en is iedereen anders!
Haha ik herken je verhaal wel.. Maar helaas komt niet gelijk een leuke man aanwaaien op een datingsite! De mannen die gelijk reageren doen dit waarschijnlijk bij iedereen, ze denken dan, Hey een nieuw persoon op de site! Daar kan ik het weer bij proberen! Haha!
Mijn advies is... Zoek zelf een leuke man op de site, en stuur hem een berichtje! Heb ik ook gedaan en heb uiteindelijk ook een leuke tijd met hem gehad!
Gelukkig vallen we niet allemaal op dezelfde en is iedereen anders!
Haha ik herken je verhaal wel.. Maar helaas komt niet gelijk een leuke man aanwaaien op een datingsite! De mannen die gelijk reageren doen dit waarschijnlijk bij iedereen, ze denken dan, Hey een nieuw persoon op de site! Daar kan ik het weer bij proberen! Haha!
Mijn advies is... Zoek zelf een leuke man op de site, en stuur hem een berichtje! Heb ik ook gedaan en heb uiteindelijk ook een leuke tijd met hem gehad!
dinsdag 11 januari 2011 om 22:20
Ik snap helemaal wat je bedoelt zonder dat je hier een reltopic van wilt maken, maar soms mag je dingen niet neer schrijven, want dan word je teruggepakt of zo...
Ach ja, boeien.
Ja ik snap je en je vertelt het grappig en sommigen zullen echt al jaren op RP rondhangen, zoals in het echte leven. Maar gewoon afwijzen , hupsakee, het is niet anders.
Next.
Ach ja, boeien.
Ja ik snap je en je vertelt het grappig en sommigen zullen echt al jaren op RP rondhangen, zoals in het echte leven. Maar gewoon afwijzen , hupsakee, het is niet anders.
Next.
DTEEZ!
dinsdag 11 januari 2011 om 22:22
dinsdag 11 januari 2011 om 22:23
quote:rider schreef op 11 januari 2011 @ 22:21:
en voor jou moeten ze dranghekken neerzetten?
Rider, beste man. Ik had je heel hoog zitten.
Nee. Natuurlijk niet. Maar kom aan, het is niet echt heel flitsend wat ze schrijven en waar ze indruk mee proberen te maken.
Bianca, ik had vroeger een vriendinnetje en haar vader hield duiven. Ik weet inderdaad dat je er flink druk mee kunt zijn, maar het is niets voor mij.
en voor jou moeten ze dranghekken neerzetten?
Rider, beste man. Ik had je heel hoog zitten.
Nee. Natuurlijk niet. Maar kom aan, het is niet echt heel flitsend wat ze schrijven en waar ze indruk mee proberen te maken.
Bianca, ik had vroeger een vriendinnetje en haar vader hield duiven. Ik weet inderdaad dat je er flink druk mee kunt zijn, maar het is niets voor mij.
dinsdag 11 januari 2011 om 22:24
Ik snap dat deze mannen niet jouw smaak zijn, maar om ze nou 'simpel' te noemen, vind ik niet zo sympathiek van je. Het is wel aardig van je dat je je zorgen maakt over of zij ooit een partner zullen vinden.
Nee, niet iedereen vindt een partner. Maar het is soms verrassend wie er wel / niet iemand vindt.
Op Relatieplanet staat 'iedereen'. Misschien beter een datingsite kiezen waar al een voorselectie plaatsvindt omdat ze zich op een doelgroep richten?
Nee, niet iedereen vindt een partner. Maar het is soms verrassend wie er wel / niet iemand vindt.
Op Relatieplanet staat 'iedereen'. Misschien beter een datingsite kiezen waar al een voorselectie plaatsvindt omdat ze zich op een doelgroep richten?
Als je niks aardigs te zeggen hebt, kun je ook je mond houden.
dinsdag 11 januari 2011 om 22:25
dinsdag 11 januari 2011 om 22:25
dinsdag 11 januari 2011 om 22:26
quote:Haley schreef op 11 januari 2011 @ 22:25:
Wat een flauwe reacties weer. Kom op, iedere vrouw die zich wel eens op een datingsite heeft ingeschreven, heeft dit meegemaakt. Waarom zou dat meteen betekenen dat TO zich bovengemiddeld voelt? Ze observeert iets wat velen kennen, that's it.Idd. Ik heb 'maar' MBO hoor, dus dat doe ik echt niet.
Wat een flauwe reacties weer. Kom op, iedere vrouw die zich wel eens op een datingsite heeft ingeschreven, heeft dit meegemaakt. Waarom zou dat meteen betekenen dat TO zich bovengemiddeld voelt? Ze observeert iets wat velen kennen, that's it.Idd. Ik heb 'maar' MBO hoor, dus dat doe ik echt niet.