De mokerslag.....
vrijdag 22 augustus 2008 om 07:14
En nu gaat het licht echt uit bij mij.
Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.
Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,
Dat het over is tussen ons.
Hij houdt niet meer van mij.
Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.
Ik ben kapot.
Ik heb geen enkele kracht meer.
Dit zag ik niet aankomen.
Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.
En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.
Houdt het een keer op voor mij....
Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.
Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,
Dat het over is tussen ons.
Hij houdt niet meer van mij.
Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.
Ik ben kapot.
Ik heb geen enkele kracht meer.
Dit zag ik niet aankomen.
Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.
En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.
Houdt het een keer op voor mij....
maandag 25 augustus 2008 om 16:25
quote:meds schreef op 25 augustus 2008 @ 15:59:
Trouwens nu je toch van plan bent als een tierelier die eetstoornis aan te pakken (laat je niet teveel tegenhouden door de "instanties", die kunnen je wel steunen, maar je moet het toch vooral zelf doen,
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Echt je kan het wél .Gewoon eigenwijs verder gaan. Op jouw tijd...jouw moment en op jouw manier. Jij kent jezelf het beste. Allemaal clichés..ik weet het. maar wél erg waar.
Ook ik leef met je mee!!!
Trouwens nu je toch van plan bent als een tierelier die eetstoornis aan te pakken (laat je niet teveel tegenhouden door de "instanties", die kunnen je wel steunen, maar je moet het toch vooral zelf doen,
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Echt je kan het wél .Gewoon eigenwijs verder gaan. Op jouw tijd...jouw moment en op jouw manier. Jij kent jezelf het beste. Allemaal clichés..ik weet het. maar wél erg waar.
Ook ik leef met je mee!!!
maandag 25 augustus 2008 om 16:31
quote:iry schreef op 25 augustus 2008 @ 11:44:
vandaag ben ik gaan lopen
Iry wat mooi! Zit echt met tranen in mijn ogen hiernaar te luisteren en tegelijk hoe strijdvaardig je bent! Wat goed, hou vol meissie en als het even wat moeilijker gaat, kun je hier weer steun krijgen. Je bent het waard om voor te vechten
vandaag ben ik gaan lopen
Iry wat mooi! Zit echt met tranen in mijn ogen hiernaar te luisteren en tegelijk hoe strijdvaardig je bent! Wat goed, hou vol meissie en als het even wat moeilijker gaat, kun je hier weer steun krijgen. Je bent het waard om voor te vechten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 25 augustus 2008 om 16:32
quote:iry schreef op 25 augustus 2008 @ 16:24:
Claire,
weet je nog dat je ooit naar mij schref,ik gelolof niet dat er geen hulp voor jou bestaat,hoe hard de hulpverlening het ook roept.
Ik geloof het ook niet meer.
Ik heb mijzlef lang genoeg aan het lijntje laten houden.
En wellicht leek dat ook het veiligst het voor waarheid aan te nemen.
Nu ga ik deuren intrappen.
Bedankt dat je wel geloofde in mij.
Ik trap met je mee
( 1 september ga ik weer mét frisse tegenzin).
Claire,
weet je nog dat je ooit naar mij schref,ik gelolof niet dat er geen hulp voor jou bestaat,hoe hard de hulpverlening het ook roept.
Ik geloof het ook niet meer.
Ik heb mijzlef lang genoeg aan het lijntje laten houden.
En wellicht leek dat ook het veiligst het voor waarheid aan te nemen.
Nu ga ik deuren intrappen.
Bedankt dat je wel geloofde in mij.
Ik trap met je mee
( 1 september ga ik weer mét frisse tegenzin).
maandag 25 augustus 2008 om 16:35
Ja het lied past bij waar ik sta nu rosanna.
Of nee...loop natuurlijk!!
Hè bah.
Ik krijg een enorm overweldigend gevoel van warmte en liefde voor jullie.
pfff...sentimentele muts.
Maar ik zou hier een flinke groeps hug uit willen delen.
Man, jullie bereiken hier in korte tijd meer dan mijn therapeut in 6 jaar!
Of nee...loop natuurlijk!!
Hè bah.
Ik krijg een enorm overweldigend gevoel van warmte en liefde voor jullie.
pfff...sentimentele muts.
Maar ik zou hier een flinke groeps hug uit willen delen.
Man, jullie bereiken hier in korte tijd meer dan mijn therapeut in 6 jaar!
maandag 25 augustus 2008 om 16:49
Lieve Iry,
en ook nog stoppen met roken. WOUW! You go, girl!!!! Ben plaatsvervangend trots op je!!
(en nog een meegevertje wanneer je een moeilijk moment hebt met het niet-roken: stel je toch eens het moment voor dat je de diagnose krijgt: 'U hebt longkanker mevrouw en we zijn uitbehandeld. U hebt hooguit nog x tijd te leven'.
En dan naar huis te moeten. Thuis te zijn, het verdriet van je man en je kleine hummels te zien en de wetenschap dat je het feitelijk aan jezelf te danken hebt. Omdat jij zonodig moest roken...Hoe ga je dat in godsnaam uitleggen aan die kleine koters van je???)
Sorry als ik misschien wederom te bot ben, maar ik heb zelf dergelijke harde dingen nodig om mezelf te helpen in mijn strijd. Anders ga ik zo weer overstag...(en roken uit stress, onvrede..het is o zo makkelijk..ik weet er alles van...)
Hou vol wijffie!
Veel liefs
en ook nog stoppen met roken. WOUW! You go, girl!!!! Ben plaatsvervangend trots op je!!
(en nog een meegevertje wanneer je een moeilijk moment hebt met het niet-roken: stel je toch eens het moment voor dat je de diagnose krijgt: 'U hebt longkanker mevrouw en we zijn uitbehandeld. U hebt hooguit nog x tijd te leven'.
En dan naar huis te moeten. Thuis te zijn, het verdriet van je man en je kleine hummels te zien en de wetenschap dat je het feitelijk aan jezelf te danken hebt. Omdat jij zonodig moest roken...Hoe ga je dat in godsnaam uitleggen aan die kleine koters van je???)
Sorry als ik misschien wederom te bot ben, maar ik heb zelf dergelijke harde dingen nodig om mezelf te helpen in mijn strijd. Anders ga ik zo weer overstag...(en roken uit stress, onvrede..het is o zo makkelijk..ik weet er alles van...)
Hou vol wijffie!
Veel liefs
maandag 25 augustus 2008 om 16:56
Hoi lieve sentimentele muts.
iry schreef op 25 augustus 2008 @ 14:58:
Ik word voorzichtig nieuwsgierig naar het leven.
Ik hoef niets groots,mijn doel is klein.
Slechts genieten van de dag,that's all.
Dit gevoel lieve schat herken ik zo goed.Ik ben blij te constateren dat je je adem hebt teruggevonden. En die typvouten daar moet je niet mee zitten meid want zo gaat dat in the heat of the moment rag je eruit wat je denkt / voelt dat 't er dan niet altijd uitkomt als hoogstaand keurig Nederlands is dan van gering belang.
Dikke knuffels en zoenen,
van je Stormpje.
Dit gevoel lieve schat herken ik zo goed.Ik ben blij te constateren dat je je adem hebt teruggevonden. En die typvouten daar moet je niet mee zitten meid want zo gaat dat in the heat of the moment rag je eruit wat je denkt / voelt dat 't er dan niet altijd uitkomt als hoogstaand keurig Nederlands is dan van gering belang.
van je Stormpje.
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.
maandag 25 augustus 2008 om 17:31
maandag 25 augustus 2008 om 19:38
Hee Iry, goed hersteld vandaag meid! Dat klinkt al weer een stuk beter als gister.
Probeer in je hoofd te houden dat saafs laat de dingen ook groter, moeilijker en zwaarder lijken dan bij daglicht. Probeer zo laat op de avond niet te veel te piekeren, zeg dan tegen jezelf dat je je er morgen weer druk over gaat maken. Dat is vroeg genoeg......
Probeer in je hoofd te houden dat saafs laat de dingen ook groter, moeilijker en zwaarder lijken dan bij daglicht. Probeer zo laat op de avond niet te veel te piekeren, zeg dan tegen jezelf dat je je er morgen weer druk over gaat maken. Dat is vroeg genoeg......
oh that purrrrrrrrrfect feeling
maandag 25 augustus 2008 om 20:06
quote:iry schreef op 25 augustus 2008 @ 14:58:
En zelfs, een heel klein beetje, wilde ik het ook niet voor mij.
Ik heb te lang langs de zijlijn gestaan.
Altijd zorgen voor anderen,altijd mijzelf wegcijferen.
Nu wil ik weleens weten waar ik blij van wordt.
Slechts genieten van de dag,that's all.Blijf dit elke dag opnieuw tegen jezelf zeggen!! Dit klinkt heel mooi, lieverd.
En zelfs, een heel klein beetje, wilde ik het ook niet voor mij.
Ik heb te lang langs de zijlijn gestaan.
Altijd zorgen voor anderen,altijd mijzelf wegcijferen.
Nu wil ik weleens weten waar ik blij van wordt.
Slechts genieten van de dag,that's all.Blijf dit elke dag opnieuw tegen jezelf zeggen!! Dit klinkt heel mooi, lieverd.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).

maandag 25 augustus 2008 om 22:42
Het gaat best oke met mij vanavond.
Ik heb gekookt,ik heb gegeten,ik heb gestreken,.de kinderen naar bed gebracht,ik heb opgeruimd.
Dat klinkt verschrikkelijk saai......en dat is het ook.
Maar het ging zonder stress,zonder vermoeidheid.
En tijdens de klusjes kreeg ik allerlei inzichten.
Ik was zelfs helemaal in mijn element.
Nu puf ik uit, even een beetje afleiding op het forum.
Liefs!
Ik heb gekookt,ik heb gegeten,ik heb gestreken,.de kinderen naar bed gebracht,ik heb opgeruimd.
Dat klinkt verschrikkelijk saai......en dat is het ook.
Maar het ging zonder stress,zonder vermoeidheid.
En tijdens de klusjes kreeg ik allerlei inzichten.
Ik was zelfs helemaal in mijn element.
Nu puf ik uit, even een beetje afleiding op het forum.
Liefs!
maandag 25 augustus 2008 om 22:44
quote:stormbrenger schreef op 25 augustus 2008 @ 16:56:
van je Stormpje.
He storm,
Je hebt een nieuwe avatar!
Ga jij nu ook al verandering brengen in mijn leven
van je Stormpje.
He storm,
Je hebt een nieuwe avatar!
Ga jij nu ook al verandering brengen in mijn leven
maandag 25 augustus 2008 om 22:56
Lieve claire.
Ik ben oprecht belangstellend naar wat je allemaal gaat doen om jezelf er weer uit te trekken.
Als je wil,als je kan en wanneer je een momentje hebt hoor ik het graag in een persoonlijk berichtje.
Maar niets hoeft natuurlijk!
Dat is ook okè.
Veel sterkte dapper mooi meisje.
(nou ja vrouw natuurlijk...maar meisje klinkt zo lief en dat ben je)
(sorry even off-topic)
Ik ben oprecht belangstellend naar wat je allemaal gaat doen om jezelf er weer uit te trekken.
Als je wil,als je kan en wanneer je een momentje hebt hoor ik het graag in een persoonlijk berichtje.
Maar niets hoeft natuurlijk!
Dat is ook okè.
Veel sterkte dapper mooi meisje.
(nou ja vrouw natuurlijk...maar meisje klinkt zo lief en dat ben je)
(sorry even off-topic)
dinsdag 26 augustus 2008 om 01:00
Je bezigheden klinken niet saai Iry, althans, niet in mijn oren.
Het klinkt zo lekker 'gewoon' en stabiel.
Zeker omdat je in je element voelde.
Weet je nog dat je vanmiddag schreef, dat je gewoon van de dag wilde genieten?
Nou, lekker bezig zijn in huis, wat kokkerellen, opruimen, de kinderen naar bed doen enz. en je daarbij in je element voelen: DAT is 'gewoon van je dag genieten'.
En dat heb je dus vanavond zomaar even gedaan!!
Chapeau!
En nu ook nog de sigaretten aan de kant: je bent een dapper ding!
Houd vol meid, je kunt het!
Het klinkt zo lekker 'gewoon' en stabiel.
Zeker omdat je in je element voelde.
Weet je nog dat je vanmiddag schreef, dat je gewoon van de dag wilde genieten?
Nou, lekker bezig zijn in huis, wat kokkerellen, opruimen, de kinderen naar bed doen enz. en je daarbij in je element voelen: DAT is 'gewoon van je dag genieten'.
En dat heb je dus vanavond zomaar even gedaan!!
Chapeau!
En nu ook nog de sigaretten aan de kant: je bent een dapper ding!
Houd vol meid, je kunt het!