![](/styles/viva/public/images/pijler_images/150x150rounded/icons-150x150-relaties-01.png)
Deel je grappige, smeuïge, rare dating avonturen
maandag 4 oktober 2021 om 13:55
Zelf een jaartje af en aan online gedate. Niet mijn ding, maar wel smeuïge verhalen opgedaan. Wat zijn jullie grappige, smeuïge, rare dating avonturen?
Ik trap af.
Eerste live date ooit…aardige man, maar hij was overduidelijk een lijstje aan het afvinken in zijn hoofd. Al zijn vragen gingen over zijn wensenlijstje en nergens ging hij dieper op in. Bijvoorbeeld hij vroeg ‘hou je van vakantie in Nederland’, antwoord, ‘niet zo erg’…vervolgvraag kwam niet. Volgende vraag ‘ik zie dat je geen gympen draagt, net als ik, draag je weleens sneakers’ antwoord ‘soms, als ik iets doe waarvoor gympen relevanter zijn dan hakken’ wel vervolgvraag ‘dus je draagt nooit casual sneakers’ antwoord ‘jawel, als ik daar zin in heb, maar ik draag niet standaard gympen’…tussendoor probeerde ik tot een gesprek te komen en stelde zelf vragen. Zodra het bijna tot een gesprek kwam ging hij weer door met zijn lijstje. Nu was het sowieso al niet mijn type, dat overduidelijke lijstje maakte het nog minder, en hij was vrij makkelijk te lezen, zeker ook omdat hij voor de meeste vragen zelf al aangaf wat hij leuk vond. Dus op een gegeven moment ben ik mezelf maar gaan amuseren en heb ik op alle verdere vragen de meest voor hem onwenselijke antwoorden gegeven. Zo werd het voor mij toch een leuke date. Het was verder overigens geen onaardig mens.
Ik heb aangaande fetisjes nog veel meer avonturen beleeft, ik heb zelf niks met fetisjes, voor de duidelijkheid. Maar die staan onder pijler seks bij titel fetisj verhalen. Dus mocht je die willen weten, daar staan ze, geen zin die hier te herkauwen.
Dan was er ook nog een man die mij tijdens de date ging vertellen wat hij allemaal aan mij zou veranderen, dwz aan mijn uiterlijk, want knap vond hij me wel, maar mijn styling vond hij helemaal niks. Daarin was hij bloedserieus, en om de een of andere raadselachtige reden dacht hij én dat ik zat te wachten op zijn stylingtips, en dat het ongevraagd geven ervan voor mij een toegevoegde waarde zouden hebben. Want hij had de tweede date al zo ongeveer gepland en keek zeer verbaasd toen ik aangaf die niet te willen.
Dan waren er ook nog meerdere mannen, die van tevoren al wisten dat ik geen casual seks wenste, daarover volstrekt duidelijk geweest was, maar die tijdens de date slechts daarop aan het aansturen waren. Maar die verhalen zijn niet grappig, niet smeuïg maar vooral irritant.
Dus wat zijn jullie grappige, rare dating verhalen
Ik trap af.
Eerste live date ooit…aardige man, maar hij was overduidelijk een lijstje aan het afvinken in zijn hoofd. Al zijn vragen gingen over zijn wensenlijstje en nergens ging hij dieper op in. Bijvoorbeeld hij vroeg ‘hou je van vakantie in Nederland’, antwoord, ‘niet zo erg’…vervolgvraag kwam niet. Volgende vraag ‘ik zie dat je geen gympen draagt, net als ik, draag je weleens sneakers’ antwoord ‘soms, als ik iets doe waarvoor gympen relevanter zijn dan hakken’ wel vervolgvraag ‘dus je draagt nooit casual sneakers’ antwoord ‘jawel, als ik daar zin in heb, maar ik draag niet standaard gympen’…tussendoor probeerde ik tot een gesprek te komen en stelde zelf vragen. Zodra het bijna tot een gesprek kwam ging hij weer door met zijn lijstje. Nu was het sowieso al niet mijn type, dat overduidelijke lijstje maakte het nog minder, en hij was vrij makkelijk te lezen, zeker ook omdat hij voor de meeste vragen zelf al aangaf wat hij leuk vond. Dus op een gegeven moment ben ik mezelf maar gaan amuseren en heb ik op alle verdere vragen de meest voor hem onwenselijke antwoorden gegeven. Zo werd het voor mij toch een leuke date. Het was verder overigens geen onaardig mens.
Ik heb aangaande fetisjes nog veel meer avonturen beleeft, ik heb zelf niks met fetisjes, voor de duidelijkheid. Maar die staan onder pijler seks bij titel fetisj verhalen. Dus mocht je die willen weten, daar staan ze, geen zin die hier te herkauwen.
Dan was er ook nog een man die mij tijdens de date ging vertellen wat hij allemaal aan mij zou veranderen, dwz aan mijn uiterlijk, want knap vond hij me wel, maar mijn styling vond hij helemaal niks. Daarin was hij bloedserieus, en om de een of andere raadselachtige reden dacht hij én dat ik zat te wachten op zijn stylingtips, en dat het ongevraagd geven ervan voor mij een toegevoegde waarde zouden hebben. Want hij had de tweede date al zo ongeveer gepland en keek zeer verbaasd toen ik aangaf die niet te willen.
Dan waren er ook nog meerdere mannen, die van tevoren al wisten dat ik geen casual seks wenste, daarover volstrekt duidelijk geweest was, maar die tijdens de date slechts daarop aan het aansturen waren. Maar die verhalen zijn niet grappig, niet smeuïg maar vooral irritant.
Dus wat zijn jullie grappige, rare dating verhalen
woensdag 13 oktober 2021 om 10:33
Haha, altijd leuk als zo'n man even gaat beslissen of je de relatie moet voortzetten of niet.05-2019 schreef: ↑11-10-2021 23:25Een man die op de eerste date op zijn knieën ging en mij ten huwelijk vroeg. Want hij wist het zeker dat ik de ware was
Ik dacht dat hij een grapje maakte maar hij bleek bloed serieus te zijn.
Toen mijn antwoord Nee was op zijn vraag zei hij dat ik nog niet met hem naar bed was geweest want dan had ik zeker Ja gezegd.Hij was namelijk zo goed dat iedere vrouw Ja zou hebben gezegd.
Ik wist niet hoe snel ik naar huis moest komen en heb hem bericht dat verder daten voor mij er niet meer in zat. Toen hij zei dat ik eerst seks met hem zou moeten hebben voordat ik die beslissing zou maken heb ik hem geblokkeerd.
Dat doet me denken aan iemand met wie het niet tot een date is gekomen, maar met wie ik wel een paar weken op zich leuk had gechat. Hij was aardig, had zijn zaakjes goed op orde, maar ergens miste ik wat. We zaten qua intelligentie niet helemaal op dezelfde golflengte, vond ik, en ik hoopte ergens nog dat er daar nog wat raakvlak zou komen, maar nee. Dus dan toch maar gezegd dat ik een date niet zag zitten en het hier verder bij wilde laten. Nou, toen kreeg ik er (via de chat dan) van langs! Want hoe kon ik dat nou zeggen, ik had 'ons niet eens een kans gegeven', want we hadden elkaar nog nooit echt gezien. Toen ik zei dat ik het wel zeker wist, begon hij te schelden en daarmee bevestigde hij natuurlijk dat mijn keuze juist was.
woensdag 13 oktober 2021 om 12:50
Als man zijnde niet zoveel van dit soort horrorverhalen. Ergste geval zijn de dames gewoon saai.
Wel 2 voorbeelden
- via dating app een match met op het eerste gezicht een grappige dame, maar gaandeweg kwam ik erachter dat dit geen goede match was. Ze stelde voor haar zus mee op date te nemen.
Heb daar een stokje voor gestoken, date ingepland. Zei ze een paar uur van tevoren af. Kan gebeuren, nieuwe datum ingepland.
Op die nieuwe datum zei ze dit keer een uur van tevoren af. Heb toen aangegeven dat ik het erbij wilde laten zitten. Geen zin om nog tijd en energie in zo iemand te blijven steken. Bleef ze me nog een tijd bestoken met berichtjes.
- en tijd geleden een date met een viruswappie. Ook via datingapp ontmoet, daar kwam ze vrij open en vrolijk over.
Maar tijdens de date was ze een en al negativiteit. Had het de hele tijd over ' de leugens van MSM'
Ik dacht eerst dat ze het over de oude MSM had, dat online chat programma van Microsoft. Maar voor haar stond MSM voor ' Main Stream Media'
Wel 2 voorbeelden
- via dating app een match met op het eerste gezicht een grappige dame, maar gaandeweg kwam ik erachter dat dit geen goede match was. Ze stelde voor haar zus mee op date te nemen.
![Very Happy :-D](./../../../../smilies/icon_e_biggrin.gif)
Heb daar een stokje voor gestoken, date ingepland. Zei ze een paar uur van tevoren af. Kan gebeuren, nieuwe datum ingepland.
Op die nieuwe datum zei ze dit keer een uur van tevoren af. Heb toen aangegeven dat ik het erbij wilde laten zitten. Geen zin om nog tijd en energie in zo iemand te blijven steken. Bleef ze me nog een tijd bestoken met berichtjes.
- en tijd geleden een date met een viruswappie. Ook via datingapp ontmoet, daar kwam ze vrij open en vrolijk over.
Maar tijdens de date was ze een en al negativiteit. Had het de hele tijd over ' de leugens van MSM'
Ik dacht eerst dat ze het over de oude MSM had, dat online chat programma van Microsoft. Maar voor haar stond MSM voor ' Main Stream Media'
woensdag 13 oktober 2021 om 13:01
Die heb ik ook weleens bij me gehad…maar die zijn helemaal niet praktisch, want voor iedere keer dat je iets pakken moet, moet je een halve striptease doen en daarnaast zijn die dingen meestal (of altijd) van een of andere synthetische stof, die direct op je huid zit, en waaronder je zweet als een malle. Hahaha, niet hypocriet hoor…sommige dingen zijn gewoon geen porum, hoe handig ook, en op reis vind ik dingen anders dan in het dagelijks leven. Op festivals ook. Bedoel, op festivals loop ik er ook meestal als halve Jo met de banjo bij…op stevige stappers, met een broek met veel zakken, om maar alles daarin te kunnen stoppen, zodat ik geen tas mee hoef te nemen, want dat danst niet lekker etc…maar das verre van modieus meestal…dan wint praktisch…zou ik daar een man in soortgelijke outfit tegen komen, maakt het me niks uit, want het past bij de gelegenheid, maar kwam diezelfde man in normale omstandigheden aan in zo’n outfit…was het een no godianaf schreef: ↑13-10-2021 10:14Op vakantie zie je vaak van die anti-diefstal heuptasjes. Maar die zijn gelukkig voor onder de kleding. Oké, ik zou zo'n outdoording nog wel kunnen hebben bij een man. Maar dat is meer omdat ik liever een heupband met bidon draag dan een rugzak met een fleswater. Dus jaaaa.... hypocriet.![]()
![Wink ;)](./../../../../smilies/wink.gif)
woensdag 13 oktober 2021 om 13:57
BeauCis schreef: ↑13-10-2021 13:01Die heb ik ook weleens bij me gehad…maar die zijn helemaal niet praktisch, want voor iedere keer dat je iets pakken moet, moet je een halve striptease doen en daarnaast zijn die dingen meestal (of altijd) van een of andere synthetische stof, die direct op je huid zit, en waaronder je zweet als een malle. Hahaha, niet hypocriet hoor…sommige dingen zijn gewoon geen porum, hoe handig ook, en op reis vind ik dingen anders dan in het dagelijks leven. Op festivals ook. Bedoel, op festivals loop ik er ook meestal als halve Jo met de banjo bij…op stevige stappers, met een broek met veel zakken, om maar alles daarin te kunnen stoppen, zodat ik geen tas mee hoef te nemen, want dat danst niet lekker etc…maar das verre van modieus meestal…dan wint praktisch…zou ik daar een man in soortgelijke outfit tegen komen, maakt het me niks uit, want het past bij de gelegenheid, maar kwam diezelfde man in normale omstandigheden aan in zo’n outfit…was het een no go![]()
![ROFL :rofl:](./../../../../smilies/smlach010.gif)
Maar inderdaad als ze zo'n antidiefstal ding tevoorschijn moeten toveren, zooooo ongemakkelijk moment, want het ziet er altijd raar uit.
![:facepalm:](./../../../../smilies/facepalm.gif)
Ik denk dat mijn beste kans om een leuke man tegen te komen die aan mijn eisen voldoet, zich voor gaat doen op een leuke verre reis. Zo ben ik ook aan de vorige gekomen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 13 oktober 2021 om 14:19
Oh schiet me ook weer iets binnen. Tijdje gechat, was erg leuk. Ook gebeld en nog steeds leuk, al vond ik dat hij wat hard van stapel liep.
Toen stuurde hij me een filmpje, hij had net gesport en zat in de auto, met bezweet hoofd.
Ik reageerde niet erg enthousiast en toen kreeg ik ook van alles naar mijn hoofd geslingerd. Op deze reactie knapte ik nog meer af dan op dat filmpje.
Toen stuurde hij me een filmpje, hij had net gesport en zat in de auto, met bezweet hoofd.
Ik reageerde niet erg enthousiast en toen kreeg ik ook van alles naar mijn hoofd geslingerd. Op deze reactie knapte ik nog meer af dan op dat filmpje.
woensdag 13 oktober 2021 om 14:28
Dat verongelijkte snap ik werkelijk niet. Je bent elkaar toch niets verplicht? Je hebt geen recht op de aandacht/tijd van de anderfladder schreef: ↑13-10-2021 14:19Oh schiet me ook weer iets binnen. Tijdje gechat, was erg leuk. Ook gebeld en nog steeds leuk, al vond ik dat hij wat hard van stapel liep.
woensdag 13 oktober 2021 om 14:31
schiet mij er ook eentje te binnen. Op een site een aantal keer heel leuk gesproken met een man. Vriendelijk, aardig, humor, zag er goed uit, het hele plaatje.
Op een gegeven moment wilde hij in het echt afspraken, maar ik was nog niet zover. Draaide als een blad aan de boom om. Hij had recht op een afspraak na alle tijd en energie die hij in de gesprekken had gestopt. Hij had er gewoon recht op!
Dat was het laatste wat hij type voor ik hem blokkeerde.
Op een gegeven moment wilde hij in het echt afspraken, maar ik was nog niet zover. Draaide als een blad aan de boom om. Hij had recht op een afspraak na alle tijd en energie die hij in de gesprekken had gestopt. Hij had er gewoon recht op!
woensdag 13 oktober 2021 om 15:50
Tja, ik denk dat voor mezelf ook, op reis of op een festival heb ik veel grotere kans iemand passend te treffen, dan in het dagelijks leven en op een site…dan tref je zoveel gelijkgestemden, de kans dat er een leukerd tussen zit is vele malen groter dan op die sites, waar je grabbelt in een grabbelton waar je eigenlijk je handen niet meer in durft te steken, vanwege bv al al die verhalen die hier al voorbij kwamen, en ook dan in het dagelijks leven, waar je gewoon erg weinig nieuwe mensen treft.dianaf schreef: ↑13-10-2021 13:57Ja, dat wel. Op vakantie een afritsbroek met een biljoen zakken? Helemaal logisch en handig. Thuis? Neuh. Serieuze berg/wandelschoenen op een tracking? Logisch en verstandig (zegt ze altijd lopend op oude hardloopschoenen). Maar hier in Nederland? Overdreven.
Maar inderdaad als ze zo'n antidiefstal ding tevoorschijn moeten toveren, zooooo ongemakkelijk moment, want het ziet er altijd raar uit.
Ik denk dat mijn beste kans om een leuke man tegen te komen die aan mijn eisen voldoet, zich voor gaat doen op een leuke verre reis. Zo ben ik ook aan de vorige gekomen.
woensdag 13 oktober 2021 om 15:52
Zo iemand is dus niet die leuke, grappige kerel, die gebruikt dat slechts om jou te manipuleren. Zo jammer…zo zijn er best veel. Mannen die even aardig doen om een date of seks te regelen…jammer hoor.grenada schreef: ↑13-10-2021 14:31schiet mij er ook eentje te binnen. Op een site een aantal keer heel leuk gesproken met een man. Vriendelijk, aardig, humor, zag er goed uit, het hele plaatje.
donderdag 14 oktober 2021 om 09:41
Dat snap ik ook niet.
Dus je houdt iemand urenlang online bezig, hij steekt er energie in, zoekt naar de juiste woorden enz. En dat ga je niet op date?
Ik vind ook dat hij daar recht op heeft!
En als afsluiter toch zeker een potje seks (om de benzinekosten te vergoeden).
Dus je houdt iemand urenlang online bezig, hij steekt er energie in, zoekt naar de juiste woorden enz. En dat ga je niet op date?
de wereld wacht om ontdekt te worden
donderdag 14 oktober 2021 om 09:54
Mooie les, ik zal mijn leven beteren:-)thanx schreef: ↑14-10-2021 09:41Dat snap ik ook niet.
donderdag 14 oktober 2021 om 15:42
Idd. Schande!thanx schreef: ↑14-10-2021 09:41Dat snap ik ook niet.
![:whip:](./../../../../smilies/whip.gif)
![:hyper:](./../../../../smilies/hyper.gif)
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
vrijdag 15 oktober 2021 om 09:06
BeauCis schreef: ↑12-10-2021 20:59Vooruit dan maar, schoot me nog een te binnen. Ik had eens een date met een man met een hoofd als een paasei, maar dan zonder strik. Kon hij ook niks aan doen, natuurlijk.
Hij was wél slim en grappig. Ik ging wel met hem op date. Vooral omdat ik weer terug in het zadel moest nadat ik mezelf volstrekt belachelijk gemaakt had bij iemand die ik online iig wél echt leuk en aantrekkelijk vond.
Bijzonder vond ik hoe meneer ei zo ontzettend vol zelfvertrouwen zat. Uiteindelijk bleek het de zoveelste te zijn die mij zo snel mogelijk zijn of mijn bedje in probeerde te praten, maar ik heb me echt verbaasd over hóe zelfverzekerd deze man was. Niet arrogant, of over the top. Maar zonder greintje twijfel over zichzelf.
Ik heb over looks en inhoud niet te klagen, dwz verre van perfect allemaal, maar het kan veel beroerder. Maar deze man, met behoorlijke pech aangaande looks…jeumig…als ik een tiende van zijn zelfvertrouwen gehad had, had mijn leven er totaal anders uit gezien.
Daar verbaas ik mij ook altijd over bij veel mannen in Lang Leve de Liefde (zo’n heerlijk programma!).
Dan ziet hun kop er niet uit en de rest ook niet, hebben ze rare kleding aan over hun dikke bierbuik, geen enkele gespreksstof (of louter over zichzelf), kortom: hebben een vrouw helemaal niets te bieden. En dan willen/eisen ze een vrouw die minstens 10jr jonger is, type Katja Schuurman, slank met grote borsten, en ze moet jurkjes en hakken dragen en ook nog intelligent zijn en een beest in bed….
Geen enkele zelfreflectie.
vrijdag 15 oktober 2021 om 11:12
Aan de andere kant verbaas ik me, met name op dit forum, over vrouwen die niet zulke hoge eisen stellen aan een partner. Want ze zijn zelf ook niet perfect. Zo vol van jezelf als ei-hoofd of de mannen uit LLdL hoeft niet, maar een beetje van dat zelfvertrouwen kun je best lenen.Metallover schreef: ↑15-10-2021 09:06Daar verbaas ik mij ook altijd over bij veel mannen in Lang Leve de Liefde (zo’n heerlijk programma!).
Dan ziet hun kop er niet uit en de rest ook niet, hebben ze rare kleding aan over hun dikke bierbuik, geen enkele gespreksstof (of louter over zichzelf), kortom: hebben een vrouw helemaal niets te bieden. En dan willen/eisen ze een vrouw die minstens 10jr jonger is, type Katja Schuurman, slank met grote borsten, en ze moet jurkjes en hakken dragen en ook nog intelligent zijn en een beest in bed….
Wat eten we vanavond?
vrijdag 15 oktober 2021 om 11:49
makreel schreef: ↑15-10-2021 11:12Aan de andere kant verbaas ik me, met name op dit forum, over vrouwen die niet zulke hoge eisen stellen aan een partner. Want ze zijn zelf ook niet perfect. Zo vol van jezelf als ei-hoofd of de mannen uit LLdL hoeft niet, maar een beetje van dat zelfvertrouwen kun je best lenen.
Eens.
Ik heb liever geen relatie (want kan het prima vinden met mezelf) dan dat ik ga voor een man die het niet helemaal is.
Er zijn inderdaad veel wanhopige mensen die dan maar voor minder gaan.
vrijdag 15 oktober 2021 om 12:18
Ik heb liever een man met zelfvertrouwen (géén arrogantie) dan een man die onzeker is. Als gewone vriend(in) vind ik dat niet erg, maar in een partner vind ik het heel vermoeiend. Vooral omdat ik zelf niet onzeker ben.
vrijdag 15 oktober 2021 om 14:26
De eerste date met mijn huidige lief was vrij bijzonder. We kenden elkaar al van het werk maar op een gegeven moment kwam het ervan en dus ergens samen wat eten. De klik was er al. Net na het voorgerecht werd hij gebeld, zijn zusje was aangereden en hij stond als contactpersoon in haar telefoon. Omdat hij me had opgehaald in de auto gestapt en de hele nacht in het ziekenhuis gezeten, aan de ziekenhuiskoffie. Gelukkig is met zijn zusje alles goedgekomen, ik ben bij hem blijven slapen toen we eenmaal naar huis konden (echt gewoon slapen zo bekaf waren we) en ben eigenlijk nooit meer weggegaan. Ik had het me wat anders voorgesteld, maar je leert meteen wel kennen hoe iemand in het leven staat zo. In het ziekenhuis konden we niets anders dan maar heel lang praten.
vrijdag 15 oktober 2021 om 14:40
Ligt er een beetje aan waarin iemand onzeker is. En hoe dat zich uit. Gaat iemand heel jaloers doen, of ruzie maken bv, dan vind ik dat niet te doen, maar als een man gewoon minder op zijn gemak is in bepaalde situaties, zonder dat daar lelijk gedrag bij hoort, dan vind ik het vaak juist wel mooi. Had ooit eens zo’n vriend, nu gelukkig ex…die in een vlaag van volstrekt irrelevante jaloezie bijna een andere man op zijn gezicht sloeg. Vond ik zo onvoorstelbaar stom. Ging helemaal nergens over.
vrijdag 15 oktober 2021 om 14:47
Ha, dat soort dingen snap ik ook niet hoor, is ook zo’n grappige tweeluik foto/video…op de ene foto staat een halve Doutzen Kroes, die ontdekt dat ze een puistje heeft (wat zo klein is dat je niet meer ziet dan een rood vlekje). Zij kijkt in de spiegel en denkt, jemig, ik zie er niet uit vandaag…zal ik me ziek melden, ik schaam me dood. Op de andere foto staat zo’n man als jij omschrijft…met zo’n half opgetrokken shirt, omdat dat omhoog kroop door die dikke pens…hij wrijft even over zijn scruffy baardje met de ene hand, met de andere over zijn buik, en zegt…’ik zie er weer lekker uit vandaag’…hop dikke grijns op zijn hoofd voor hij de wereld weer in duikt.Metallover schreef: ↑15-10-2021 09:06Daar verbaas ik mij ook altijd over bij veel mannen in Lang Leve de Liefde (zo’n heerlijk programma!).
vrijdag 15 oktober 2021 om 14:59
Tja, dat settelen for less snap ik ook nooit zo goed. Voor iemand kiezen die helemaal niet zo goed bij je past, of die helemaal niet zo leuk is voor jou. Dan denk ik wel eens, ben je dan zo bang om alleen te zijn, dat je je dat laat aanleunen? Perfectie hoef je niet te wensen, das niemand en bizar hoge eisen gaan ook nergens over. Maar die ei man was niet vol van zichzelf. Die had echt het soort zelfvertrouwen wat ik mezelf wens. Het was een soort vanzelfsprekendheid. Ik had er wel een paar kilo van gewild…makreel schreef: ↑15-10-2021 11:12Aan de andere kant verbaas ik me, met name op dit forum, over vrouwen die niet zulke hoge eisen stellen aan een partner. Want ze zijn zelf ook niet perfect. Zo vol van jezelf als ei-hoofd of de mannen uit LLdL hoeft niet, maar een beetje van dat zelfvertrouwen kun je best lenen.
vrijdag 15 oktober 2021 om 15:09
Wow zeg, bijzonder verhaal. Gelukkig maar dat het allemaal goed kwam met zijn zusje, idd zie je gelijk wel wat van elkaars kanten wanneer de omstandigheden niet zo fijn zijn en dat is helemaal niet zo slecht.BuzzieBee schreef: ↑15-10-2021 14:26De eerste date met mijn huidige lief was vrij bijzonder. We kenden elkaar al van het werk maar op een gegeven moment kwam het ervan en dus ergens samen wat eten. De klik was er al. Net na het voorgerecht werd hij gebeld, zijn zusje was aangereden en hij stond als contactpersoon in haar telefoon. Omdat hij me had opgehaald in de auto gestapt en de hele nacht in het ziekenhuis gezeten, aan de ziekenhuiskoffie. Gelukkig is met zijn zusje alles goedgekomen, ik ben bij hem blijven slapen toen we eenmaal naar huis konden (echt gewoon slapen zo bekaf waren we) en ben eigenlijk nooit meer weggegaan. Ik had het me wat anders voorgesteld, maar je leert meteen wel kennen hoe iemand in het leven staat zo. In het ziekenhuis konden we niets anders dan maar heel lang praten.
Normaal zit je in een pril ‘iets’ vaak nog op een roze wolk, en mensen doen zich vaak ook nog beter voor, in het begin. En door de roze bril die je op hebt zie je dingen ook niet zo helder…dan lijkt het allemaal regenbogen en eenhoorns enzo…(heeft Alain de Botton ergens op youtube ook nog een filmpje over staan…)…en dan loop je je een jaar later kapot te ergeren omdat hij alweer de dop niet op de tube deed, of de bril liet open staan ofzo…
vrijdag 15 oktober 2021 om 16:37
En zo is het ook. Er was wel een klik. Maar ik kwam uit een hele lange nare relatie, met een enorm nare egoïstische man. Dat was al een tijd voorbij maar ik was wel even afgekickt.
Ik had wel een klik met mijn huidige partner, maar verliefd was ik nog niet voor die date. Ik werd dat in dat ziekenhuis. En de dagen erna. Zo zorgzaam. En hij bleef maar doorgaan met zorgen. Zonder klagen of mopperen. Ik wist dat als er ooit iets met me zou gebeuren of aan de hand zijn dat deze man een ‘rots’ zou zijn. En dat is ook gebleken in die tijd dat we samen zijn. Type ‘stabiliteit’, nooit in paniek behoudt de rust altijd, ‘alles komt goed’. En zachtaardig. Naar mensen, naar dieren, al kan hij nog een muisje redden van de katten doet hij dat bij wijze van. Gewoon wat ik nodig had in mijn leven. Een grote vreselijk leuke, lieve vent.
Nee, onze relatie is niet net als mijn vorige een groots spektakel, meeslepend drama met enorme pieken en steeds diepere dalen. Ik dacht dat dat hoorde. Hij heeft geen enorme bos met schouderlange krullen. Niet heel veel vrouwen zullen meteen van hun stoel vallen als ze hem voor het eerst zien maar wat ben ik nog steeds gek op die man. Als hij weer zoekt naar zijn leesbril die op zijn inmiddels iets kalere hoofd staat. Ik klaag wel eens dat ik het niet leuk vind om ouder te worden. Dat ik dat lichamelijk merk soms. Maar wat ben ik blij dat ik oud mag worden met hem.
Ik had wel een klik met mijn huidige partner, maar verliefd was ik nog niet voor die date. Ik werd dat in dat ziekenhuis. En de dagen erna. Zo zorgzaam. En hij bleef maar doorgaan met zorgen. Zonder klagen of mopperen. Ik wist dat als er ooit iets met me zou gebeuren of aan de hand zijn dat deze man een ‘rots’ zou zijn. En dat is ook gebleken in die tijd dat we samen zijn. Type ‘stabiliteit’, nooit in paniek behoudt de rust altijd, ‘alles komt goed’. En zachtaardig. Naar mensen, naar dieren, al kan hij nog een muisje redden van de katten doet hij dat bij wijze van. Gewoon wat ik nodig had in mijn leven. Een grote vreselijk leuke, lieve vent.
Nee, onze relatie is niet net als mijn vorige een groots spektakel, meeslepend drama met enorme pieken en steeds diepere dalen. Ik dacht dat dat hoorde. Hij heeft geen enorme bos met schouderlange krullen. Niet heel veel vrouwen zullen meteen van hun stoel vallen als ze hem voor het eerst zien maar wat ben ik nog steeds gek op die man. Als hij weer zoekt naar zijn leesbril die op zijn inmiddels iets kalere hoofd staat. Ik klaag wel eens dat ik het niet leuk vind om ouder te worden. Dat ik dat lichamelijk merk soms. Maar wat ben ik blij dat ik oud mag worden met hem.
zaterdag 16 oktober 2021 om 21:14
Verliefdheid is heerlijk, maar wellicht wel overschat. Probeer er zelf minder naar te luisteren, hoe fijn die vlinders ook zijn, ze hebben mij vooral geleid naar verkeerde meneren. Fijn dat jullie echt iets goeds hebben samen!BuzzieBee schreef: ↑15-10-2021 16:37En zo is het ook. Er was wel een klik. Maar ik kwam uit een hele lange nare relatie, met een enorm nare egoïstische man. Dat was al een tijd voorbij maar ik was wel even afgekickt.
![](https://forum.viva.nl/styles/viva/theme/images/placeholder.gif)
zondag 17 oktober 2021 om 11:25
Super hoe je dit beschrijftBuzzieBee schreef: ↑15-10-2021 16:37Ik had wel een klik met mijn huidige partner, maar verliefd was ik nog niet voor die date. Ik werd dat in dat ziekenhuis. En de dagen erna. Zo zorgzaam. En hij bleef maar doorgaan met zorgen. Zonder klagen of mopperen. Ik wist dat als er ooit iets met me zou gebeuren of aan de hand zijn dat deze man een ‘rots’ zou zijn. En dat is ook gebleken in die tijd dat we samen zijn. Type ‘stabiliteit’, nooit in paniek behoudt de rust altijd, ‘alles komt goed’. En zachtaardig. Naar mensen, naar dieren, al kan hij nog een muisje redden van de katten doet hij dat bij wijze van. Gewoon wat ik nodig had in mijn leven. Een grote vreselijk leuke, lieve vent.
![:flirting:](./../../../../smilies/flirting.gif)
zondag 17 oktober 2021 om 11:30
BuzzieBee schreef: ↑15-10-2021 16:37En zo is het ook. Er was wel een klik. Maar ik kwam uit een hele lange nare relatie, met een enorm nare egoïstische man. Dat was al een tijd voorbij maar ik was wel even afgekickt.
![Heart :heart:](./../../../../smilies/red_heart_face.gif)