Deel je grappige, smeuïge, rare dating avonturen

04-10-2021 13:55 443 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zelf een jaartje af en aan online gedate. Niet mijn ding, maar wel smeuïge verhalen opgedaan. Wat zijn jullie grappige, smeuïge, rare dating avonturen?

Ik trap af.
Eerste live date ooit…aardige man, maar hij was overduidelijk een lijstje aan het afvinken in zijn hoofd. Al zijn vragen gingen over zijn wensenlijstje en nergens ging hij dieper op in. Bijvoorbeeld hij vroeg ‘hou je van vakantie in Nederland’, antwoord, ‘niet zo erg’…vervolgvraag kwam niet. Volgende vraag ‘ik zie dat je geen gympen draagt, net als ik, draag je weleens sneakers’ antwoord ‘soms, als ik iets doe waarvoor gympen relevanter zijn dan hakken’ wel vervolgvraag ‘dus je draagt nooit casual sneakers’ antwoord ‘jawel, als ik daar zin in heb, maar ik draag niet standaard gympen’…tussendoor probeerde ik tot een gesprek te komen en stelde zelf vragen. Zodra het bijna tot een gesprek kwam ging hij weer door met zijn lijstje. Nu was het sowieso al niet mijn type, dat overduidelijke lijstje maakte het nog minder, en hij was vrij makkelijk te lezen, zeker ook omdat hij voor de meeste vragen zelf al aangaf wat hij leuk vond. Dus op een gegeven moment ben ik mezelf maar gaan amuseren en heb ik op alle verdere vragen de meest voor hem onwenselijke antwoorden gegeven. Zo werd het voor mij toch een leuke date. Het was verder overigens geen onaardig mens.

Ik heb aangaande fetisjes nog veel meer avonturen beleeft, ik heb zelf niks met fetisjes, voor de duidelijkheid. Maar die staan onder pijler seks bij titel fetisj verhalen. Dus mocht je die willen weten, daar staan ze, geen zin die hier te herkauwen.

Dan was er ook nog een man die mij tijdens de date ging vertellen wat hij allemaal aan mij zou veranderen, dwz aan mijn uiterlijk, want knap vond hij me wel, maar mijn styling vond hij helemaal niks. Daarin was hij bloedserieus, en om de een of andere raadselachtige reden dacht hij én dat ik zat te wachten op zijn stylingtips, en dat het ongevraagd geven ervan voor mij een toegevoegde waarde zouden hebben. Want hij had de tweede date al zo ongeveer gepland en keek zeer verbaasd toen ik aangaf die niet te willen.

Dan waren er ook nog meerdere mannen, die van tevoren al wisten dat ik geen casual seks wenste, daarover volstrekt duidelijk geweest was, maar die tijdens de date slechts daarop aan het aansturen waren. Maar die verhalen zijn niet grappig, niet smeuïg maar vooral irritant.

Dus wat zijn jullie grappige, rare dating verhalen
BuzzieBee schreef:
15-10-2021 16:37
En zo is het ook. Er was wel een klik. Maar ik kwam uit een hele lange nare relatie, met een enorm nare egoïstische man. Dat was al een tijd voorbij maar ik was wel even afgekickt.

Ik had wel een klik met mijn huidige partner, maar verliefd was ik nog niet voor die date. Ik werd dat in dat ziekenhuis. En de dagen erna. Zo zorgzaam. En hij bleef maar doorgaan met zorgen. Zonder klagen of mopperen. Ik wist dat als er ooit iets met me zou gebeuren of aan de hand zijn dat deze man een ‘rots’ zou zijn. En dat is ook gebleken in die tijd dat we samen zijn. Type ‘stabiliteit’, nooit in paniek behoudt de rust altijd, ‘alles komt goed’. En zachtaardig. Naar mensen, naar dieren, al kan hij nog een muisje redden van de katten doet hij dat bij wijze van. Gewoon wat ik nodig had in mijn leven. Een grote vreselijk leuke, lieve vent.

Nee, onze relatie is niet net als mijn vorige een groots spektakel, meeslepend drama met enorme pieken en steeds diepere dalen. Ik dacht dat dat hoorde. Hij heeft geen enorme bos met schouderlange krullen. Niet heel veel vrouwen zullen meteen van hun stoel vallen als ze hem voor het eerst zien maar wat ben ik nog steeds gek op die man. Als hij weer zoekt naar zijn leesbril die op zijn inmiddels iets kalere hoofd staat. Ik klaag wel eens dat ik het niet leuk vind om ouder te worden. Dat ik dat lichamelijk merk soms. Maar wat ben ik blij dat ik oud mag worden met hem.
Zó lief! :heart:
Metallover schreef:
15-10-2021 09:06
Daar verbaas ik mij ook altijd over bij veel mannen in Lang Leve de Liefde (zo’n heerlijk programma!).
Dan ziet hun kop er niet uit en de rest ook niet, hebben ze rare kleding aan over hun dikke bierbuik, geen enkele gespreksstof (of louter over zichzelf), kortom: hebben een vrouw helemaal niets te bieden. En dan willen/eisen ze een vrouw die minstens 10jr jonger is, type Katja Schuurman, slank met grote borsten, en ze moet jurkjes en hakken dragen en ook nog intelligent zijn en een beest in bed….
Geen enkele zelfreflectie.
Ik ben echt jaloers op mannen die zichzelf zonder dat ze daar ook maar enige reden toe hebben fantastisch vinden. Ik ben voor mijn leeftijd best knap, heb een universitaire graad, spreek 3 talen vloeiend, en nog twee redelijk goed, heb alleen een kind groot gebracht en heb daarnaast gewerkt en kind kwam nooit te laat en had altijd schone kleding aan. Kreeg altijd verantwoord voedsel en hoe moe ik ook das, bracht ik hem steeds naar voetbal en zwemles en kickbox.
En elke avond lag ik mijzelf te verwijten dat ik toch niet goed genoeg ben. Mannen die ik via het daten heb ontmoet lijden nooit aan zelftwijfel. En zien ook niet dat ze onaantrekkelijk en vies dik zijn.
BeauCis schreef:
15-10-2021 14:40
Ligt er een beetje aan waarin iemand onzeker is. En hoe dat zich uit. Gaat iemand heel jaloers doen, of ruzie maken bv, dan vind ik dat niet te doen, maar als een man gewoon minder op zijn gemak is in bepaalde situaties, zonder dat daar lelijk gedrag bij hoort, dan vind ik het vaak juist wel mooi. Had ooit eens zo’n vriend, nu gelukkig ex…die in een vlaag van volstrekt irrelevante jaloezie bijna een andere man op zijn gezicht sloeg. Vond ik zo onvoorstelbaar stom. Ging helemaal nergens over.
Oké, de mate waarin en hoe het zich uit maakt wel uit. En soms is het geen echte onzekerheid, maar een gebrek aan bepaalde sociale skills.

Maar ik merk dat ik bijvoorbeeld niets kan met mensen die zeggen zichzelf of hun werk/hobby's niet interessant te vinden. Die zullen maar zelden spontaan iets vertellen, want in ogen zijn ze niet interessant genoeg.
Diverse keren discussie hierover gehad met collega's. Accountancy is niet sexy, nee, maar je moet ook niet over vakinhoudelijke meuk gaan neuzelen en nee je hoeft geen naam en toenaam te vertellen. Terwijl er zoveel dingen zijn die wel leuk zijn om te vertellen. Een grappig akkerfietje, drama met toegangen en rechten, smeuige verhalen over collega's of klanten.
We doen hetzelfde werk en ik kan wel leuke verhalen vertellen. Dus de onzekerheid is gewoon een gebrek aan sociale skills mbt het inschatten wat is wel leuk voor een ander om aan te horen en relatable voor diegene?
In ieder geval bij dit soort mensen moet je veel moeite doen om een leuk gesprek te krijgen. Ik vraag mij dan altijd af, doe je uberhaupt dingen die je leuk vindt.

Ik vind het trouwens niet raar dat mannen over het algemeen zekerder zijn dan vrouwen over hun uiterlijk. Bijna 99% van de reclames/artikelen/ed over uiterlijk, betreft vrouwen en hoe wij ons uiterlijk kunnen verbeteren. Niet zo raar dat je onzeker wordt als je al je hele leven hoort dat je als vrouw lelijk bent als je dit of dat niet/wel doet.

Wickedwitch, tjee voor wat het waard is, ik ben onder de indruk. Ik ben al blij dat ik fatsoenlijk voor mijzelf kan zorgen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
In films en reclame zie je vaak ook onaantrekkelijke soms kinderlijke mannen met een verstandige knappe vrouw. Andersom zie je dat nooit echt noooooooooooit!!!!!
Tvp
Ik ben een Dino...ben al 27 jaar samen met man. Gewoon irl ontmoet. Daten ken ik dus niet, ik smul van jullie verhalen :-D ( en ben ook wel blij dat ik niet hoef.....haha)
windring schreef:
17-10-2021 12:47
In films en reclame zie je vaak ook onaantrekkelijke soms kinderlijke mannen met een verstandige knappe vrouw. Andersom zie je dat nooit echt noooooooooooit!!!!!
Hahaha, en dan zijn die mannen vaak, behalve kinderlijk en onaantrekkelijk, óók nog zoveel jaar ouder…in oudere films is zelfs een verschil van twintig jaar doodnormaal…hoop dat dat snel bijtrekt…welke vrouw zit daarop nu te wachten irl?
windring schreef:
17-10-2021 12:47
Idd. En als een vrouw in een film of serie niet zo mooi is, krijgt ze een make-over zodat de held haar wel leuk vindt.
Terwijl een niet knappe man (vaak een nerd) wel altijd een bloedmooie vrouw aan de haak kan slaan, want zij valt voor zijn karakter...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
17-10-2021 12:32
Oké, de mate waarin en hoe het zich uit maakt wel uit. En soms is het geen echte onzekerheid, maar een gebrek aan bepaalde sociale skills.

Maar ik merk dat ik bijvoorbeeld niets kan met mensen die zeggen zichzelf of hun werk/hobby's niet interessant te vinden. Die zullen maar zelden spontaan iets vertellen, want in ogen zijn ze niet interessant genoeg.
Diverse keren discussie hierover gehad met collega's. Accountancy is niet sexy, nee, maar je moet ook niet over vakinhoudelijke meuk gaan neuzelen en nee je hoeft geen naam en toenaam te vertellen. Terwijl er zoveel dingen zijn die wel leuk zijn om te vertellen. Een grappig akkerfietje, drama met toegangen en rechten, smeuige verhalen over collega's of klanten.
We doen hetzelfde werk en ik kan wel leuke verhalen vertellen. Dus de onzekerheid is gewoon een gebrek aan sociale skills mbt het inschatten wat is wel leuk voor een ander om aan te horen en relatable voor diegene?
In ieder geval bij dit soort mensen moet je veel moeite doen om een leuk gesprek te krijgen. Ik vraag mij dan altijd af, doe je uberhaupt dingen die je leuk vindt.

Ik vind het trouwens niet raar dat mannen over het algemeen zekerder zijn dan vrouwen over hun uiterlijk. Bijna 99% van de reclames/artikelen/ed over uiterlijk, betreft vrouwen en hoe wij ons uiterlijk kunnen verbeteren. Niet zo raar dat je onzeker wordt als je al je hele leven hoort dat je als vrouw lelijk bent als je dit of dat niet/wel doet.

Wickedwitch, tjee voor wat het waard is, ik ben onder de indruk. Ik ben al blij dat ik fatsoenlijk voor mijzelf kan zorgen.
Och ja…saai. Maar of saai nu een teken van onzekerheid is? Misschien wel. Maar misschien is saai iets wat op zichzelf staat.

Tja, lastig is…geld verdienen met doen wat je leuk vindt is een luxe die niet voor iedereen weggelegd. Soms werk je gewoon voor geld, zodat je met dat geld wél kunt doen wat je leuk vindt. Maar idd, van iedere ervaring is wel een smeuïg verhaal te maken, als je dat tenminste zien kunt. Heb de indruk dat dat voor sommigen gewoon minder belangrijk is.

Vrouwen worden in het algemeen nog steeds afgerekend op uiterlijk. Niet slechts om de rollen die er zijn, in reclame en films en op tv. Bedoel, dan zit er een super talentvolle vrouw iets op tv te presenteren, en dan heeft iedereen het over de kleding die ze aanhad…gaat nergens over, doen ze bij mannen in soortgelijke posities ook niet. Maar ook in regulier bedrijfsleven mee mogen maken dat het zo debiel werkt. Mannen hadden altijd de voorkeur, ongeacht prestaties, en kregen vrouwen de kans, dan was dat niet vanwege prestaties, maar omdat het ‘lekkere wijven’ waren…blijft raar…bedrijf heeft toch meer aan de beste prestaties, want die leveren geld op.
dianaf schreef:
17-10-2021 16:17
Idd. En als een vrouw in een film of serie niet zo mooi is, krijgt ze een make-over zodat de held haar wel leuk vindt.
Terwijl een niet knappe man (vaak een nerd) wel altijd een bloedmooie vrouw aan de haak kan slaan, want zij valt voor zijn karakter...
Geloof dat dit in films vaak komt omdat die nerd ook de schrijver van het verhaal is…
Maar, dus, en…waar blijven die smeuïge verhalen?

Ik herkauw er een, die elders al stond. Ik was aan de klets met een man op een dating site…ik voelde me op dat moment alleen, had echt even aandacht nodig en bleef hangen in een gesprek, met iemand, waarbij ik op het eerste gezicht dacht…die man is aan de vrouwelijke kant…het gesprek was verder ok, maar van een klik was geen sprake.

De man wilde me een foto sturen. Ik vreesde een dickpic (nummer zoveel, wáárom denken mannen dat dát aantrekkelijk is?), maar de man stuurde een foto waarop hij een jurk droeg, en een pruik, en make up…en nee, hij was niet in de war met zijn gender, het was een fetisj.

Ik kon er weinig mee. Val niet op vrouwen. Ook niet op mannen die het geil vinden er als vrouw bij te lopen.

Gesprek eindige lelijk. De man werd heel boos, want volgens hem was ik niet tolerant. Maar ik vond het prima wat hij deed, alleen wilde ik er geen onderdeel van uitmaken.
Vrouwen worden in het algemeen nog steeds afgerekend op uiterlijk. Niet slechts om de rollen die er zijn, in reclame en films en op tv. Bedoel, dan zit er een super talentvolle vrouw iets op tv te presenteren, en dan heeft iedereen het over de kleding die ze aanhad…gaat nergens over, doen ze bij mannen in soortgelijke posities ook niet. Maar ook in regulier bedrijfsleven mee mogen maken dat het zo debiel werkt. Mannen hadden altijd de voorkeur, ongeacht prestaties, en kregen vrouwen de kans, dan was dat niet vanwege prestaties, maar omdat het ‘lekkere wijven’ waren…blijft raar…bedrijf heeft toch meer aan de beste prestaties, want die leveren geld op.
[/quote]

Ja bijvoorbeeld Hennie stoel die het journaal niet meer mocht presenteren. Want te oud en gerimpeld. Bah, wat was ik toen kwaad. Op een advocatenkantoor waar ik vroeger werkte was er een niet zo knappe vrouw in toppositie waarover werd gegrapt dat zij zich in ieder geval NIET omhoog had geneukt… en liep dr een advocaat constant jonge stagiaires lastig te vallen terwijl hij al in de zestig was. Dacht hij dat ze dat wel leuk vonden omdat hij advocaat was ofzo? Er zijn toch weinig vrouwen die onbeschaamd gaan lopen hitten op twintigers. Mannen denken veel meer onweerstaanbaar te zijn.
BeauCis schreef:
17-10-2021 16:17
Och ja…saai. Maar of saai nu een teken van onzekerheid is? Misschien wel. Maar misschien is saai iets wat op zichzelf staat.

Tja, lastig is…geld verdienen met doen wat je leuk vindt is een luxe die niet voor iedereen weggelegd. Soms werk je gewoon voor geld, zodat je met dat geld wél kunt doen wat je leuk vindt. Maar idd, van iedere ervaring is wel een smeuïg verhaal te maken, als je dat tenminste zien kunt. Heb de indruk dat dat voor sommigen gewoon minder belangrijk is.

[...]
Nee, niet dat ze echt saai zijn, maar dat ze denken dat ze saai zijn. Als ik kijk naar een van mijn exen. Wij vinden min of meer dezelfde dingen leuk qua sport, humor, films, hebben een vergelijkbare baan en sociale behoeften. Hij vindt zichzelf saai/oninteressant, want al die andere mensen hebben (vast) een veel interessanter leven, dus waarom zouden ze interesse hebben in hem? Terwijl ik vind dat ik wel een leuk leven heb en denk dat anderen daar ook oprecht interesse in hebben.

Dus die houding meer van, een ander is vast leuker/interessanter/knapper. Echt vreselijk.
BuzzieBee schreef:
15-10-2021 16:37
En zo is het ook. Er was wel een klik. Maar ik kwam uit een hele lange nare relatie, met een enorm nare egoïstische man. Dat was al een tijd voorbij maar ik was wel even afgekickt.

Ik had wel een klik met mijn huidige partner, maar verliefd was ik nog niet voor die date. Ik werd dat in dat ziekenhuis. En de dagen erna. Zo zorgzaam. En hij bleef maar doorgaan met zorgen. Zonder klagen of mopperen. Ik wist dat als er ooit iets met me zou gebeuren of aan de hand zijn dat deze man een ‘rots’ zou zijn. En dat is ook gebleken in die tijd dat we samen zijn. Type ‘stabiliteit’, nooit in paniek behoudt de rust altijd, ‘alles komt goed’. En zachtaardig. Naar mensen, naar dieren, al kan hij nog een muisje redden van de katten doet hij dat bij wijze van. Gewoon wat ik nodig had in mijn leven. Een grote vreselijk leuke, lieve vent.

Nee, onze relatie is niet net als mijn vorige een groots spektakel, meeslepend drama met enorme pieken en steeds diepere dalen. Ik dacht dat dat hoorde. Hij heeft geen enorme bos met schouderlange krullen. Niet heel veel vrouwen zullen meteen van hun stoel vallen als ze hem voor het eerst zien maar wat ben ik nog steeds gek op die man. Als hij weer zoekt naar zijn leesbril die op zijn inmiddels iets kalere hoofd staat. Ik klaag wel eens dat ik het niet leuk vind om ouder te worden. Dat ik dat lichamelijk merk soms. Maar wat ben ik blij dat ik oud mag worden met hem.
Dat klinkt heel liefdevol :hug:
Gaat u anders ondertussen even wat voor u zelf doen. (Viktor)
BeauCis schreef:
17-10-2021 16:43
Maar, dus, en…waar blijven die smeuïge verhalen?

Ik herkauw er een, die elders al stond. Ik was aan de klets met een man op een dating site…ik voelde me op dat moment alleen, had echt even aandacht nodig en bleef hangen in een gesprek, met iemand, waarbij ik op het eerste gezicht dacht…die man is aan de vrouwelijke kant…het gesprek was verder ok, maar van een klik was geen sprake.

De man wilde me een foto sturen. Ik vreesde een dickpic (nummer zoveel, wáárom denken mannen dat dát aantrekkelijk is?), maar de man stuurde een foto waarop hij een jurk droeg, en een pruik, en make up…en nee, hij was niet in de war met zijn gender, het was een fetisj.

Ik kon er weinig mee. Val niet op vrouwen. Ook niet op mannen die het geil vinden er als vrouw bij te lopen.

Gesprek eindige lelijk. De man werd heel boos, want volgens hem was ik niet tolerant. Maar ik vond het prima wat hij deed, alleen wilde ik er geen onderdeel van uitmaken.
Ja, dan zou ik ook even gek staan te kijken. Een tjeetje, die entitelment, dat je niet tolerant genoeg bent. :facepalm:
Wickedwitch schreef:
Ja bijvoorbeeld Hennie stoel die het journaal niet meer mocht presenteren. Want te oud en gerimpeld. Bah, wat was ik toen kwaad. Op een advocatenkantoor waar ik vroeger werkte was er een niet zo knappe vrouw in toppositie waarover werd gegrapt dat zij zich in ieder geval NIET omhoog had geneukt… en liep dr een advocaat constant jonge stagiaires lastig te vallen terwijl hij al in de zestig was. Dacht hij dat ze dat wel leuk vonden omdat hij advocaat was ofzo? Er zijn toch weinig zestigjarige vrouwen die onbeschaamd gaan lopen hitten op twintigers. Mannen denken veel meer onweerstaanbaar te zijn.
[/quote]
dianaf schreef:
Nee, niet dat ze echt saai zijn, maar dat ze denken dat ze saai zijn. Als ik kijk naar een van mijn exen. Wij vinden min of meer dezelfde dingen leuk qua sport, humor, films, hebben een vergelijkbare baan en sociale behoeften. Hij vindt zichzelf saai/oninteressant, want al die andere mensen hebben (vast) een veel interessanter leven, dus waarom zouden ze interesse hebben in hem? Terwijl ik vind dat ik wel een leuk leven heb en denk dat anderen daar ook oprecht interesse in hebben.

Dus die houding meer van, een ander is vast leuker/interessanter/knapper. Echt vreselijk.
Ahhh, dat…dat heb ik nog nooit zelf aan de hand gehad, maar kan me voorstellen dat dat een afknapper is.
BeauCis schreef:
17-10-2021 16:47
Ahhh, dat…dat heb ik nog nooit zelf aan de hand gehad, maar kan me voorstellen dat dat een afknapper is.
Misschien valt het mij gewoon meer op hoor. Ik heb best veel zelfvertrouwen en zie ook van veel dingen wel de lol en het plezier in. Dus dan valt het misschien ook wel op dat veel mensen echt wel vreselijk onzeker zijn. Ik merk alleen wel dat vrouwen eerder zeggen dát ze onzeker zijn, bij mannen is het vaak wat omslachtiger geformuleerd.
Wickedwitch schreef:
17-10-2021 16:46
Ja bijvoorbeeld Hennie stoel die het journaal niet meer mocht presenteren. Want te oud en gerimpeld. Bah, wat was ik toen kwaad. Op een advocatenkantoor waar ik vroeger werkte was er een niet zo knappe vrouw in toppositie waarover werd gegrapt dat zij zich in ieder geval NIET omhoog had geneukt… en liep dr een advocaat constant jonge stagiaires lastig te vallen terwijl hij al in de zestig was. Dacht hij dat ze dat wel leuk vonden omdat hij advocaat was ofzo? Er zijn toch weinig zestigjarige vrouwen die onbeschaamd gaan lopen hitten op twintigers. Mannen denken veel meer onweerstaanbaar te zijn.
[/quote]

Ha, wellicht dezelfde advocaat die dacht dat zijn titel genoeg was om mij als byside te regelen :)…vreselijke, zulke dingen…moet echt veranderen. Was echt zo de vinger op de zere plek, met Femke Halsema in College Tour…waar ze aangaf daar mannen in topposities tegen te zijn gekomen, die het op prestaties amper tot koffiejuffrouw hadden kunnen redden.
BeauCis schreef:
17-10-2021 17:22
Ha, wellicht dezelfde advocaat die dacht dat zijn titel genoeg was om mij als byside te regelen :)…vreselijke, zulke dingen…moet echt veranderen. Was echt zo de vinger op de zere plek, met Femke Halsema in College Tour…waar ze aangaf daar mannen in topposities tegen te zijn gekomen, die het op prestaties amper tot koffiejuffrouw hadden kunnen redden.
[/quote]

Zeker. De vrouwen die ik in mijn vak ben tegengekomen op een hogere functie, zijn vaak erg allround en gewoon echt goed in hun vak. Mannen op hun functie zijn vaak inhoudelijk minder goed. Vaak wel goede babbelaars, maar inhoudelijk mwa.
Pohh wel smullen deze verhalen! Ik heb ook nog een bijzondere, was een jongen die ik via via kende, hij woonde alleen niet in dezelfde stad. Ik had altijd de traditie om streekproducten mee te nemen vanuit mijn stad.

Onze 4e date was spontaan gepland bij hem thuis, ik met een rugzak vol streekbier en andere drankjes en spelletjes, plus een leuke knuffel (want hij hield zo van knuffelen) twee uur de trein in! Spannend setje onder mn kleren, ik zag het al helemaal zitten....

Efin kom ik bij hem thuis aan, wij film kijken, macdonalds besteld (waar hij niks van at). Spelletjes gedaan, terwijl hij bijna niks zei, en als een dooie tegen mij over mij zat. Ik maar praten en vragen stellen hem aanraken ect... Tsja ik moest wat de laatste trein was al vertrokken dus ik moest daar ook nog blijven slapen. Al voelde ik me die avond steeds kleiner worden. Toen stelde hij voor om naar de slaapkamer te gaan. Nou na deze zeer romantische avond was mijn mood om nog wat met hem te doen eigenlijk wel weg.

Eerst nog wat gefriemeld en gezoend maar ik gaf aan dat ik toch wilde gaan slapen, na een poosje hoorde ik geluiden wat bleek terwijl ik naast hem lag te slapen was meneer met zichzelf bezig! Ongelofelijk awkward, de ochtend daarna ging hij douchen, toen dacht ik mooi, dit is mijn kans om weg te sneaken: had hij de deur op slot en ik kon de sleutels niet vinden!

Toen gewacht toen hij terug kwam; toen was ik zo boos van binnen, ik heb toen om een bak koffie gevraagd, leek het minste wat hij nog kon doen aangezien ik nog 2 uur de trein in moest... Zat ik op de bank, ging hij zonder een woord te zeggen op mij liggen en bleef roerloos zonder wat te zeggen liggen. Uiteindelijk wilde ik maar 1 ding: WEG

Kreeg ik achteraf nog een appje: ik voel het vlammetje niet, je komt nogal passief over en je neemt geen initiatief. Mijn klomp was gebroken, ik heb er uiteindelijk maar niks op gezegd.
Ook nog een jongen van tinder, die op de eerste date een rode broek droeg met als uitleg: Volgens Youp van het hek dragen alle rijke mannen een rode broek, is helaas ook niks geworden :)
Een vrouw had op mij gereageerd en we hadden een date dat viel op Koningsnach' in Den Haag. We hadden wat gegeten samen ergens in de stad en een beetje rondgelopen en vervolgens naar een dansgelegenheid gegaan. Het liep allemaal best aardig, al voelde ik niet echt een klik, maar ik wilde nog even zien hoe het verder ging. Toen we daar een tijdje zaten kwam ze haar dochter tegen en die kwam bij ons zitten en die bleef maar, terwijl ze nadat ze mij aan haar dochter voorstelde, mij gewoon negeerde. Vreemd als je een date hebt en dan niet gewoon netjes zegt 'ik voel de klik niet zo, laten we het hierbij laten' maar gewoon niks. Opeens waren moeder en dochter verdwenen en ik kon ze nergens meer vinden en op bellen en sms-en reageerde ze ook niet. Inmiddels was de laatste trein al weg, dus heb ik de hele nacht op Den Haag Centraal gehangen om vervolgens met de eerste trein op Koningsdag naar huis te gaan, heel brak. Kreeg ik later een boze mail van haar dat ik me onbeschoft gedragen had (WTF ???). Ik was me van geen kwaad bewust, had me gewoon netjes voorgesteld aan haar dochter.
renske1975 schreef:
17-10-2021 13:46
Tvp
Ik ben een Dino...ben al 27 jaar samen met man. Gewoon irl ontmoet. Daten ken ik dus niet, ik smul van jullie verhalen :-D ( en ben ook wel blij dat ik niet hoef.....haha)
hahaha, ja ik ook, al 20 jaar samen met man. ik vind deze verhalen ook heerlijk om te lezen
Don't cry, buy a bag and move on.
renske1975 schreef:
17-10-2021 13:46
Tvp
Ik iets korter (10 jaar) maar ook wel blij dat dat daten niet meer hoeft. Ik ben graag samen met iemand en het daten kan best leuk zijn maar uiteindelijk heb ik het liefste een vertrouwd iemand die me helemaal kent (en ik hem).
Maar van de verhalen geniet ik zeker :proud:
De topjurist zonder opdrachten die daarom een eigen gin stokerij was begonnen (een werkloze alcoholist dus, hij sloeg in 1,5 uur 5 gin-tonics weg) appte mij in de trein terug al dat hij me zo leuk vond.

Toen ik hem zo vriendelijk mogelijk afwees blokkeerde hij me direct. Iets te snel, vond hij zelf kennelijk ook, want 5 minuten later liet hij me nog even via de Tinder-app weten dat hij zich al afvroeg hoe hij me überhaupt had moeten neuken met mijn omvang.....

Ik heb hem vriendelijk bedankt voor het bevestigen van mijn juiste keuze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven