Die rotvlinders ook...

19-10-2011 19:51 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar maanden heb ik vlinders in mijn buik. Niet van mijn man waar ik al tig jaar gelukkig mee ben, maar van een (veel oudere) collega. Die collega weet hier niks van, maar de laatste tijd als ik met hem praat merk ik dat ik zenuwtrekjes in mijn gezicht krijg, omdat ik gewoon smelt als ik in zijn ogen kijk of als ik alleen maar zijn stem hoor. Ik kijk dan gauw weg, maar vraag me af of hij iets in de gaten heeft en dat maakt me nog zenuwachtiger.

Hij is zo grappig, sportief en leuk en heeft me afgelopen maanden toen ik in een rotsituatie zat op het werk mentaal gesteund. Qua uiterlijk eigenlijk totaal niet mijn type zou je op het eerste gezicht zeggen, maar ja, toch zit ik nu met die vlinders. Om nog maar niet te spreken over wat er in mijn dromen gebeurt.

Hoe krijg ik dit gevoel weg? Ik baal er enorm van. Heb natuurlijk ook een schuldgevoel naar mijn man die zich van niks bewust is.
quote:Ksenija schreef op 21 oktober 2011 @ 21:48:

[...]

verhuis je volgende week?Per 1 nov...
quote:new_in_town schreef op 21 oktober 2011 @ 21:53:

Ah, dus je wil nu niet meer van het gevoel af, maar gaat er van genieten? Dat komt dicht in de buurt van je gevoel voeden.

Het is een fijn gevoel ja en zolang ik hem nog dagelijks om me heen heb en hij bij mijn bureau komt kletsen zal ik er maar het beste van maken en ervan proberen te genieten. Wat moet ik anders? Het naar hem uitspreken kan niet en hem wegsturen of opeens bot tegen hem gaan doen zou ook een beetje vreemd overkomen niet?

Bovendien is het een enorm positieve man die ik graag in mijn buurt heb en ik zal hem straks dan ook zeker missen.

Afgelopen vrijdag kwam hij vragen waar in het gebouw ik ergens naartoe verhuis. Dat zal ver bij hem vandaan zijn (wel dezelfde verdieping) en omdat ik verder zakelijk niks met hem te maken heb zal ik hem ook niet bewust gaan opzoeken. Hij zag er teleurgesteld uit en dat doet me dan ook wel weer wat. Dan denk ik: 'zie ik dat nou goed'? ....

Ja, het gevoel is dubbel: rotvlinders omdat ik er verder niks mee kan en tegelijkertijd een heerlijk gevoel, zo van 'ik kan de hele wereld aan'.
quote:vvvvivavvvv schreef op 23 oktober 2011 @ 20:11:

[...]

Per 1 nov...Naar een andere plaats?
Naar een andere afdeling, dit betekent in de praktijk paar deuren door, zo'n 100m verderop. Lijkt niet zo heel ver, maar als je niks met die afdeling te maken hebt kom je er normaal gesproken niet.

Lunchen doen we zowieso nooit samen, dus ik verwacht hem per 1nov niet (vaak) meer te zien.
Ik ken dat gevoel wel een beetje, alsof het dan klaar is.

Werk je bij de overheid, toevallig?
...
anoniem_133882 wijzigde dit bericht op 26-12-2011 23:24
Reden: nvt
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven