Digitaal vreemdgaan

10-01-2012 20:39 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na altijd veel meegelezen te hebben, nu besloten om mijn verhaal hier neer te zetten.

2,5 maand geleden ben ik erachter gekomen dat mijn vriend in een periode van 4 maanden veel sms' en heeft gestuurd naar een collega. Deze gingen veel te ver in de trant van ' ik mis je', ' ik denk aan je', etc. Wel werd ook duidelijk uit de sms' en dat er niets gebeurt is fysiek maar meer een digitale flirt.

Ik ben helemaal niet thuis in alles wat tegenwoordig erg normaal is maar mijn vriend zit wel veel op FB, twitter, etc.

Na de confrontatie is hij ingestort. Alsof hij toen ook pas voor het eerst las wat hij allemaal had gestuurd. Stuk was hij ervan omdat hij direct duidelijk aangaf hier live nooit iets mee te willen doen. Na wat sessies met een psycholoog en veel gesprekken met mij blijkt wel dat er bij hem een groot probleem is met het zelfvertrouwen. In een notendop heeft dat er voor gezorgd dat hij zoveel bevestiging heeft gezocht via de digitale weg.

Ik ben er zo door in de war. Tot op een zeker level kan ik het begrijpen hoe het zo ver heeft kunnen komen en van de andere kant vind ik het onacceptabel dat dat soort berichten naar een andere vrouw zijn gestuurd.

Ik hoop dat iemand dit ook ooit heeft meegemaakt want ik ben er zelf helemaal niet in thuis dus kan me daarom ook weinig voorstellen bij wat twitter, facebook, whatsapp, etc met je doen als persoon.
Heb je ooit iets vreemds gemerkt qua kleding? Of douchen na het werk zonder je eerst te willen aanraken etc etc..
Nee, krijg altijd direct een kus bij thuiskomst en douchen altijd pas in de ochtend voordat hij naar het werk gaat. Hij is zich ook niet ander gaan kleden en draagt ook nog steeds dezelfde boxershorts..
Ik wil je liever geen wantrouwen aanpraten.

Als jij hem vertrouwd, dan moet je dat echt doen.
rozenstruikje, 12 minuten geleden

quote: elize1980 schreef op 11 januari 2012 @ 20:24: oh, 1 dubbele bodem weet ik nog wel: dat hij nog wel een klusje voor haar had als ze zich verveelde

Hier is zeker weten al seks geweest.

----------------------------------------------------

Nou rozenstruikje, ik vind je wel erg stellig. Hoezo zeker weten?
Roelfien, het is te stellig. Ik weet het niet zeker. Het is alleen aannemelijker. Iemand pogen te krijgen kan er behoorlijk stevig aan toe gaan, maar hoe lief, romantisch of juist heel erg geil ook, het is wat 'anders' dan een klusje voor als je je verveeld. Dat vinden vrouwen over het algemeen alleen grappig als je al wat gedeeld hebt.

Maar ik ben veel te voorbarig.

Daar spelen teveel eigen ervaringen mee.
Nou, dat vertrouwen is er helaas niet meer op dit moment. Het is meer het vertrouwen wat ik heb over mijn eigen gevoel. Ik zou er het liefst een fulltime baan van maken om erachter te komen wat er nog meer speelt maar weet dat ik nu toch niets ga vinden. Hoop alleen dat ik snel het gevoel van constant willen checken binnenkort wat meer kan loslaten want dat voelt echt niet goed.
Mag ik je er ook nog op wijzen dat hij dit hele sms verhaal niet uit zichzelf heeft verteld naar jou.

En dan sluit ik me aan bij Rozenstruikje haar bericht van 20:28.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Hebben jullie een gezamelijke computer?

Je kunt achterhalen of er andere accounts zijn zonder in zijn mail te hoeven snuffelen.

Ik waarschuw wel.

Als je op hunt gaat om er achter te komen, dan is dat een glijdende schaal. En het heeft al helemaal geen zin als daar geen consequenties aan verbonden zijn.

Wil je het echt weten?
quote:rozenstruikje schreef op 11 januari 2012 @ 20:28:

Daar kom je niet zomaar achter ben ik bang.

Sommige mannen leren van hun fouten.

Velen leren beter te verbergen.Dit dus. En het feit dat jij het ontdekt hebt.
Ik hou ook wel van champagne als je de fles niet alleen opkrijgt dan weet je me te vinden

Bij deze opmerking zouden bij mij de stoppen doorslaan. Een regelrechte aansturing op een ontmoeting. Voor zover er al geen ontmoeting heeft plaatsgevonden.

Exit.

En nu je erachter bent gekomen krijg je een lulverhaal over onzekerheid. En hij is ingestort. Hou toch op alsjeblieft zeg.

En heeft hij het wel eens over zijn respectloze gedrag naar jou toe?
ja, wil ik echt weten want duidelijkheid voor alles!
quote:elize1980 schreef op 11 januari 2012 @ 20:25:

Mijn onderbuikgevoel zegt nog steeds dat er niets lichamelijke is gebeurt maar als jullie tips hebben hoe ik erachter kan komen of dit wel zo is hoor ik het graag. Ik kan hem moeilijk net zo lang martelen totdat hij toegeeft.Misschien mag je zijn [privé]berichten op FB ook bekijken? Ook vaak een openbaring voor velen. In veel opzichten..
quote:brandy38 schreef op 11 januari 2012 @ 20:49:

[...]

Misschien mag je zijn [privé]berichten op FB ook bekijken? Ook vaak een openbaring voor velen. In veel opzichten..PB's kan je volgens mij wissen.
tja, de stoppen zijn hier ook echt wel doorgeslagen en ergens zou ik willen dat ik de confrontatie had kunnen uitstellen zodat ik erachter kon komen waar het heenging. Maar alle berichten heb ik tezamen met hem gelezen en toen had ik pas door dat er een opbouw in zat.
Alle accounts (waar ik vanaf weet) heb ik toegang tot want ik ken al zijn wachtwoorden. Dus FB, twitter en mail wordt hier nu regelmatig gecheckt. Maar dit weet hij dus het zou nogal dom zijn als hier iets in blijft staan.
Wat je zou kunnen doen...

Je gaat naar elke willekeurige datingsite.

Lexa, relatieplanet, de bekende seksdating sites etc..

Je vult het email adres van je partner in en vergeten wachtwoord met het verzoek verzenden nieuw wachtwoord.

Op het moment dat de site het mail adres herkent, betekent het dat hij daar ingeschreven is.

Je kunt er niet in, maar je weet wel of hij ingeschreven staat. Zo herkent men een notoire vreemdganger.

En de mailadressen vallen te achterhalen als hij zijn pc niet heeft opgeschoond.. heb ik ook nog wel een trucje voor.
quote:Jaja007 schreef op 11 januari 2012 @ 20:50:

[...]

PB's kan je volgens mij wissen.Klopt, maar wordt vaker niet dan wel gewist om 1 of andere vage reden.
Die flauwekul heeft 4 mnd geduurd. Heb je hem wel eens gevraagd hoe lang hij van plan was ermee door te gaan, als jij het niet had ontdekt?

Dit was niet even leuk een dolletje heen en weer, maar 4 maanden lang een aansturing op meer.

Kruipt hij inmiddels door het stof voor je? Of gaat het er alleen maar over dat hij zielig en onzeker is? Dat hij is ingestort?
ga direct mee aan de gang. maar ik kan ook in zijn mail dus dan zie ik gelijk een mail daarop binnenkomen. Ik weet natuurlijk niet of hij nog meer mailadressen heeft. Hij heeft een gmail maar een trucje of hij nog meer mailadressen heeft leer ik graag.
Ik begrijp je wel, maar je weet natuurlijk niet of zij het grappig vond. Mannen kunnen zich daar heel erg in vergissen. Niet dat ik zeg dat het oké is, maar het kan heel goed dat er verder niks gebeurd is. Ik ken genoeg mannen die dat soort grapjes leuk vinden en allerlei vrouwen, ook in gezelschap, ermee 'lastigvallen'. Waarop de vrouwen dan weer reageren met een blik van 'we weten wie het zegt'. Maar ik weet natuurlijk helemaal niet of de vriend van TO zo'n type is.
Het is afwisselend het normale leven weer oppakken en wel merken dat hij meer aandacht geeft aan mij, maar dat deed hij al behoorlijk veel. Tja, wist ik maar waar het zou eindigen als ik er niet na 4 maanden achter was gekomen.
quote:elize1980 schreef op 11 januari 2012 @ 20:56:

ga direct mee aan de gang. maar ik kan ook in zijn mail dus dan zie ik gelijk een mail daarop binnenkomen. Ik weet natuurlijk niet of hij nog meer mailadressen heeft. Hij heeft een gmail maar een trucje of hij nog meer mailadressen heeft leer ik graag.

Pas wel op.

Ik heb alles uit de kast getrokken ooit omdat ik zeker wist, maar geen bewijs had. En ik had gelijk. Echter verbond ik er geen consequenties aan en vergaf hem steeds. Ondertussen leerde ik hem steeds beter te verstoppen.

Ga naar extra - internet opties - onder browsergeschiedenis instellingen aanklikken en daarna button bestanden weergeven.

Hier krijg je de gehele lijst van sites die bezocht zijn. Niet alles is een alarmbel, want bij sommige sites zoals volkomenkut of download sites krijg je spam in de vorm van sekssites. Je kunt herkennen aan de hoeveelheid linkjes of regeltjes (hoe dat ook heet) of het daadwerkelijk bezocht is.

Daartussen staan de bezochte hotmail en gmail adressen. Het hotmail adres staat geloof ik wel genoemd als je er op klikt en anders een nummer in de hotmail link. Dat nummer is uniek. Je kunt testen door een keer in te loggen op de hotmail/gmail accounts en daarna weer in dat menuutje kijken of ze overeen komen. Indien niet, is er een nieuw adres aangemaakt.

In je verkenner staat vaak ook een tapje met bestaande mailadressen. Het is wijs om deze even te checken.

Daarnaast zou ik ook kijken of je alle verborgen bestanden naar voren kunt halen. Dit kan in verkenner.
Even vanuit een andere hoek, misschien negatief. Ik heb wel eens een collega gehad, die ik zeer aardig vond (Echt puur vriendschappelijk) met een relatie. Ze hing altijd aan me, hand op mijn been, bepaald gedrag (viel ook collega's op die er wat van zeiden) en dergelijke. Voordat je ook gaat SMSén zal er wel enige chemie ofzo moeten zijn lijkt me.

Voordat je ook steeds samen SMS't moet er in mijn optiek toch wel iets meer zijn dan alleen aandachtszucht. Alhoewel, je hebt ook mannen die voor aandacht contact houden maar er niks mee doen.Dat vind ik eigenlijk ook verkeerd.

Al verder gekomen inmiddels??
rozenstruikje alvast bedankt. We hebben hier een laptop en een Ipad, weet niet of ik op die laatste de ' extra' gevonden krijg. Tot nu toe nog niet en deze gebruikt hij het meest en neemt hij ook altijd mee naar het werk.
ik zie op de apple laptop ook geen extra. ohh, krijg er helemaal de kriebels van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven