Duz...
woensdag 11 juli 2018 om 19:19
Nee het was een voorbeeld van een zeer passief agressieve post. Het lijkt zo onschuldig zo'n lief plaatje, maar het is zeer neerbuigend.OopjenCoppit schreef: ↑11-07-2018 19:04Dat is, om in de metafoor van haar te blijven, een stok zoeken om te zeggen dat de hond daarmee geslagen is,![]()
Ik hou daar niet van, dus zeg ik er wat van.
woensdag 11 juli 2018 om 19:22
Als je een uitdaging zoekt waarom dan niet gelijk voor wereldvrede gaan? Think big.alongwiththesunshine schreef: ↑11-07-2018 17:56Ik vind het werkelijk waar triest dat een TO zich maar dient aan te passen aan respectloze forummers die het gewend zijn om alle ruimte te krijgen. Waarom het probleem niet bij de wortel aanpakken, en juist zulke mensen een halt toeroepen?
woensdag 11 juli 2018 om 19:22
Echt TO, waarom blijf je reageren?
Ik wou in het begin op je topic reageren maar ik vond je houding nogal raar en bot.
Waarom negeer je de mensen niet waarvan jij vind dat ze niet juist/netjes reageren?
woensdag 11 juli 2018 om 19:30
woensdag 11 juli 2018 om 19:31
Precies en alle stoute vervelende mannen aanspreken, aanpakken, outen en natuurlijk en de hele wereld over ze inlichten zodat zij geen andere vrouwen pijn kunnen doen.Judy_Hopps schreef: ↑11-07-2018 19:22Als je een uitdaging zoekt waarom dan niet gelijk voor wereldvrede gaan? Think big.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 11 juli 2018 om 20:31
Goed dat je het zegt! Hier is jouw spiegel:
viva-amber schreef: ↑09-07-2018 16:24Misschien wordt zij wat relaxter wanneer zij eindelijk eens een x seks heeft.
viva-amber schreef: ↑10-07-2018 16:06Mocht ze nog terugkomen dan gok ik dat zij binnen 1 week een permaban heeft met die tere ziel van haar.
viva-amber schreef: ↑09-07-2018 18:07We ergeren ons het meest aan de slechte eigenschappen van een ander die wij zelf ook hebben.
viva-amber schreef: ↑11-07-2018 07:30Oh je bent aan te vissen naar privé contacten is dat waar dit om gaat? Ik dacht al wanneer komt de aap nou eens uit de mouw. Als je privé net zo leuk bent als hier....laat dan maar zitten. Voor vissen en hengelen kun je trouwens ook een ban krijgen. Komt mijn voorspelling misschien toch nog uit.
viva-amber schreef: ↑11-07-2018 07:44Net lid....binnen 48 uur iemand de huid vol schelden incl. ban en ach ja een half verhaal over een seksueel getint internetcontact terwijl je zogenaamd geen casual seks wil maar een relatie dan totaal uit zijn verband reageren wanneer men aangeeft dat dat dus niet zo slim is om vervolgens alleen nog privé de positieve update te willen geven......het is wel erg doorzichtig.
viva-amber schreef: ↑11-07-2018 08:14Ach hemel ik heb zelfs weleens privé afgesproken met een forummer ( ik ben best lief in het echt) net zoals jij en veel anderen maar niet met iemand die net lid is, die zogenaamd niet snapt hoe het hier werkt, geen feedback accepteert, scheldt, in no-time een ban heeft en die dan toch nog aandacht komt halen en dan het liefst alleen privé. Nou veel succes met je PB, ik zou haar geen privégegevens verstrekken, dat is mijn tip aan jou en vooral melden wanneer het gescheld daar ook begint.
viva-amber schreef: ↑11-07-2018 18:39We trekken vooral je date en zijn gedrag in twijfel en niet jou...maar goed wie de schoen past trekken hem aan. Wanneer je in het echte leven net zo goed kunt drammen als hier dan laat hij zich vast wel een x door je inpakken al is het alleen maar om van het gezeik af te zijn.
wij slapen nooit.
woensdag 11 juli 2018 om 20:37
woensdag 11 juli 2018 om 20:51
Het is geen fraaie spiegel, maar het zijn haar eigen woorden dus dit is dan blijkbaar wie ze is.
woensdag 11 juli 2018 om 21:05
Maar je manier om te laten zien dat je het niet pikt slaat de plank mis.alongwiththesunshine schreef: ↑11-07-2018 17:35Het gaat niet om niet eens zijn, het gaat om een toon. Er waren ook mensen die het niet me eens waren, maar dat op een fatsoenlijke manier konden verwoorden, en een normale reactie terugkregen. Er waren ook mensen die gelijk vanaf het prille begin een grote bek hadden, en dat pik ik gewoonweg niet. Dus nogmaals, draai het niet om.
Het is toch zonde dat je topic nu zo loopt?
Je hebt wel een bepaalde toon gezet door bepaald taalgebruik.
Juist daardoor vind ik helemaal niet dat je grenzen aangeeft, daarmee zet je jezelf eerder een beetje te kijk.
woensdag 11 juli 2018 om 21:07
woensdag 11 juli 2018 om 21:10
Wellicht eens goed om even in de spiegel te kijken. Ik sta versteld van wat er uit jouw toestenbord komt. Je profileert je zo wat als een zeer deskundig geschoold psycholoog en liever nog psychiater. Zeer gevaarlijk!
Wat mij betreft zit je heel vaak zo op het randje, en gezien je posts weet je het ook heel goed. En helaas weet ik zeker dat jij IRL ook zo reageert.
woensdag 11 juli 2018 om 21:18
Dat klopt. Ik ben IRL precies als hier en daar ben ik heel tevreden mee.GenieInABottle schreef: ↑11-07-2018 21:10Wellicht eens goed om even in de spiegel te kijken. Ik sta versteld van wat er uit jouw toestenbord komt. Je profileert je zo wat als een zeer deskundig geschoold psycholoog en liever nog psychiater. Zeer gevaarlijk!
Wat mij betreft zit je heel vaak zo op het randje, en gezien je posts weet je het ook heel goed. En helaas weet ik zeker dat jij IRL ook zo reageert.
Jammer alleen dat ik niet weet wie jij bent aangezien jij mij wel kent. Dat had deze discussie imo wat eerlijker gemaakt. Nu val jij me aan vanachter een veilige nick en dat zegt dan weer wat over jou.
woensdag 11 juli 2018 om 21:20
Volgens mij heb ik al meerdere keren gezegd dat ik het gedrag van TO ook niet fraai vind, maar ik heb ook dmv mijn gepeste hond-vergelijking uitgelegd hoe ik denk dat de wisselwerking in elkaar zit.
woensdag 11 juli 2018 om 21:25
Oh mijn God, dit is echt niet normaal meer hoor, hallo het is maar een forum! Heb je nog wel tijd voor je to be lover?
woensdag 11 juli 2018 om 21:28
Tja, je kunt het als aanval lezen of als een mening. Dat jij het als aanval leest, zegt iets over jou. Je neemt deel aan een forum en dan loop je het risico dat anderen jou kennen en jij niet weet wie ze zijn. Heeft niets met eerlijk van doen. Daar kies je voor bij deelname.iris1969 schreef: ↑11-07-2018 21:18Dat klopt. Ik ben IRL precies als hier en daar ben ik heel tevreden mee.
Jammer alleen dat ik niet weet wie jij bent aangezien jij mij wel kent. Dat had deze discussie imo wat eerlijker gemaakt. Nu val jij me aan vanachter een veilige nick en dat zegt dan weer wat over jou.
Blij om te lezen dat je blij bent met jezelf.
woensdag 11 juli 2018 om 21:31
Dit dus.GenieInABottle schreef: ↑11-07-2018 21:10Wellicht eens goed om even in de spiegel te kijken. Ik sta versteld van wat er uit jouw toestenbord komt. Je profileert je zo wat als een zeer deskundig geschoold psycholoog en liever nog psychiater. Zeer gevaarlijk!
Misschien moet je eerst even zelf in de spiegel kijken Iris. Je bedoelt het ongetwijfeld goed, maar het is niet echt ergens op gestoelt.