Duz...

08-07-2018 18:41 610 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 26-07-2018 18:29
99.93% gewijzigd
wij slapen nooit.
GenieInABottle schreef:
11-07-2018 21:28
Tja, je kunt het als aanval lezen of als een mening. Dat jij het als aanval leest, zegt iets over jou. Je neemt deel aan een forum en dan loop je het risico dat anderen jou kennen en jij niet weet wie ze zijn. Heeft niets met eerlijk van doen. Daar kies je voor bij deelname.

Blij om te lezen dat je blij bent met jezelf.
Ja ik heb zo mijn verbeterpunten, maar over het geheel genomen probeer ik zo dicht mogelijk bij mezelf te blijven.

Dat verklaart ook dat ik me bij het forummen nog maar weinig aantrek over wat anderen er van vinden als ik vind dat mijn advies op dat moment een TO zou kunnen helpen.
lise1985 schreef:
11-07-2018 21:31
Dit dus.
Misschien moet je eerst even zelf in de spiegel kijken Iris. Je bedoelt het ongetwijfeld goed, maar het is niet echt ergens op gestoelt.
Geen idee of je het nu over mijn reactie op jou emoiji hebt of over mijn forumgedrag, maar ik sta 100% achter mijn adviezen aan TO's.
iris1969 schreef:
11-07-2018 21:40
Ja ik heb zo mijn verbeterpunten, maar over het geheel genomen probeer ik zo dicht mogelijk bij mezelf te blijven.

Dat verklaart ook dat ik me bij het forummen nog maar weinig aantrek over wat anderen er van vinden als ik vind dat mijn advies op dat moment een TO zou kunnen helpen.
Oh dat is het probleem ook niet. Dat je wil helpen kan ik alleen waarderen. De inhoud van je helpen gaat echter imho te ver. En ja, dat zeg ik vanuit mijn vakgebied. Je kennis vanuit je vakgebied, prima. Ik zou zeggen schoenmaker blijf bij je leest. Zoals gezegd, ik vind het gevaarlijk wat je doet, zeker met de stelligheid die je erin legt. Erg jammer.
iris1969 schreef:
11-07-2018 20:51
Het is geen fraaie spiegel, maar het zijn haar eigen woorden dus dit is dan blijkbaar wie ze is.
Nou inderdaad. Zou er niet blij van worden...
Sue-Heck schreef:
11-07-2018 21:40
Hoe gaat het intussen met jouw bloeddruk, TO?

:popcorn:
Er wordt hier heel wat popcorn verstouwd, pas jij dus maar op voor je bloeddruk :winkie:

Wel jammer dat je niet oprecht begaan bent met haar gezondheid, maar alleen even als ramptoerist langs komt.
Rita3 schreef:
11-07-2018 21:07
Dit is flauw, want als we van TO een aantal reacties zo onder elkaar zouden zetten ziet de spiegel er minstens net zo fraai uit.
Flauw? Iemand na trappen die overduidelijk al ligt, dat is flauw.

TO heeft het duidelijk zwaar en zit daardoor in verdediging stand. Dat iemand dan nog zulke reacties uit haar toetsenbord ramt, zegt echt alles over haar.
iris1969 schreef:
11-07-2018 21:45
Er wordt hier heel wat popcorn verstouwd, pas jij dus maar op voor je bloeddruk :winkie:

Wel jammer dat je niet oprecht begaan bent met haar gezondheid, maar alleen even als ramptoerist langs komt.
Met haar gezondheid lijkt me niks mis, hoor!

En als ze geen ramptoeristen wil, had ze niet zo hoog van de toren moeten blazen.
Het is overduidelijk wat deze man wilde, zij heeft oogkleppen op van het formaat dekzeil, reageerders wijzen haar hierop, zij springt op alsof er een kilo hete kolen in haar broek gegooid worden...ja wat verwacht jij dan nog?
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
GenieInABottle schreef:
11-07-2018 21:45
Oh dat is het probleem ook niet. Dat je wil helpen kan ik alleen waarderen. De inhoud van je helpen gaat echter imho te ver. En ja, dat zeg ik vanuit mijn vakgebied. Je kennis vanuit je vakgebied, prima. Ik zou zeggen schoenmaker blijf bij je leest. Zoals gezegd, ik vind het gevaarlijk wat je doet, zeker met de stelligheid die je erin legt. Erg jammer.
Als het jouw vakgebied is zie je ook dat ik weet waar ik het over heb en me ook heel bewust ben van wat ik zeg.

Jij noemt dat stellig, maar ik ga niet weifelend doen omdat je hier blijkbaar het beestje niet bij het naampje mag noemen. Daar help ik een TO niet mee.
strikjemetstippels schreef:
08-07-2018 18:50
Denk dat z'n moeder gewoon nog leeft overigens maar OK.

Tja als jij niet op zoek bent naar enkel sex wordt dit 'm niet hoor. Hij lijkt daar wel naar op zoek te zijn namelijk en nu jij (na een seksueel getinte chat) zegt dat je dat niet wil, kijkt hij verder rond op de site.
Denk ik ook. Altijd heel toevallig dat als ze geen contact meer opnemen er altijd iemand dood is/ongeluk heeft gehad/plots ernstig ziek is

Ps: sorry liep nog 19 pagina's achter :hihi:
pearle wijzigde dit bericht op 11-07-2018 22:03
4.34% gewijzigd
Sue-Heck schreef:
11-07-2018 21:50
Met haar gezondheid lijkt me niks mis, hoor!

En als ze geen ramptoeristen wil, had ze niet zo hoog van de toren moeten blazen.
Het is overduidelijk wat deze man wilde, zij heeft oogkleppen op van het formaat dekzeil, reageerders wijzen haar hierop, zij springt op alsof er een kilo hete kolen in haar broek gegooid worden...ja wat verwacht jij dan nog?
Dan verwacht ik geen mensen die met popcorn aan komen zetten omdat ze van een lekkere rel willen genieten.
iris1969 schreef:
11-07-2018 21:51
Als het jouw vakgebied is zie je ook dat ik weet waar ik het over heb en me ook heel bewust ben van wat ik zeg.

Jij noemt dat stellig, maar ik ga niet weifelend doen omdat je hier blijkbaar het beestje niet bij het naampje mag noemen. Daar help ik een TO niet mee.
Maar het is niet aan jou om van achter je scherm zonder enige vorm van achtergrondinformatie of kennis, advies te geven dat overkomt als een diagnose of behandelingsadvies.

Je doet veel aannames en baseert daar je verhaal op. Dat moet je niet doen bij een kwetsbare TO.

Als je kennis van zaken had, zou je dat weten en nooit zo reageren.
iris1969 schreef:
11-07-2018 21:54
Dan verwacht ik geen mensen die met popcorn aan komen zetten omdat ze van een lekkere rel willen genieten.
Dan moet ze geen topic openen op een openbaar forum om vervolgens zelf die rel aan te slingeren :bonk:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
iris1969 schreef:
11-07-2018 21:51

Ik zie dat je boeken hebt gelezen. Verdere deskundigheid spreekt er niet uit. Mag jij van overtuigd zijn hoor.
Met de beestjes bij de naam noemen die jij ze geeft, help je TO inderdaad niet.
ywtje schreef:
11-07-2018 21:48
Flauw? Iemand na trappen die overduidelijk al ligt, dat is flauw.

TO heeft het duidelijk zwaar en zit daardoor in verdediging stand. Dat iemand dan nog zulke reacties uit haar toetsenbord ramt, zegt echt alles over haar.
TO lag al na 3 reacties, op het moment dat iemand haar naïef noemt. Op dat moment begon zij al vervelende dingen uit háár toetsenbord te rammen.
GenieInABottle schreef:
11-07-2018 21:58
Ik zie dat je boeken hebt gelezen. Verdere deskundigheid spreekt er niet uit. Mag jij van overtuigd zijn hoor.
Dit precies.

Misschien moet je even bij je eigen gedrag stil staan Iris, en het eens in overweging nemen.
Beetje zelfreflectie kan geen kwaad.
lise1985 schreef:
11-07-2018 22:01
Dit precies.

Misschien moet je even bij je eigen gedrag stil staan Iris, en het eens in overweging nemen.
Beetje zelfreflectie kan geen kwaad.
Ik sta bij mijn gedrag stil en ik doe aan zelfreflectie. Ik heb jullie posts dan ook zeker in mijn overwegingen meegenomen en ik ben tot de conclusie gekomen dat de manier waarop ik het verwoord de manier is die imo een TO kan helpen en dus dat is dan ook de koers die ik vaar.
iris1969 schreef:
11-07-2018 22:06
Ik sta bij mijn gedrag stil en ik doe aan zelfreflectie. Ik heb jullie posts dan ook zeker in mijn overwegingen meegenomen en ik ben tot de conclusie gekomen dat de manier waarop ik het verwoord de manier is die imo een TO kan helpen en dus dat is dan ook de koers die ik vaar.
Het gaat niet om de manier van verwoorden maar om de inhoud.
Rita3 schreef:
11-07-2018 22:00
TO lag al na 3 reacties, op het moment dat iemand haar naïef noemt. Op dat moment begon zij al vervelende dingen uit háár toetsenbord te rammen.
Dat klopt, daar wordt ze dit hele topic op gewezen. Wat gewoon prima is. Jammer dat ze daarin geen zelfinzicht heeft.
Maar om iemand die zich in in het nauw gedreven voelt dan ook nog even extra tegen de schenen te schoppen en uit te lokken, dat is na mijn idee echt laag.
En zo komen er ineens meer die een neus voor kwetsbaarheid lijken te hebben en daar zelf even lekker mee aan de haal gaan. Even na trappen..

Wat maakt dat je dat zou willen... Kan je je dan even meer voelen dan de ander? Voor mij een oprechte vraag, want begrijp dat werkelijk niet.
lise1985 schreef:
11-07-2018 22:07
Het gaat niet om de manier van verwoorden maar om de inhoud.
Dit dus!
lise1985 schreef:
11-07-2018 21:56
Maar het is niet aan jou om van achter je scherm zonder enige vorm van achtergrondinformatie of kennis, advies te geven dat overkomt als een diagnose of behandelingsadvies.

Je doet veel aannames en baseert daar je verhaal op. Dat moet je niet doen bij een kwetsbare TO.

Als je kennis van zaken had, zou je dat weten en nooit zo reageren.

Humor!

Toch?!

Of vind je het een beter idee om een 'kwetsbare TO' de pan in te hakken, samen met een grote groep forumvriendinnen? Sorry, maar dit is de hypocrisie ten top :blob:
samarinde schreef:
11-07-2018 22:09
Humor!

Toch?!

Of vind je het een beter idee om een 'kwetsbare TO' de pan in te hakken, samen met een grote groep forumvriendinnen? Sorry, maar dit is de hypocrisie ten top :blob:
Dat hoor je mij niet beweren, noch heb ik getracht TO ‘de pan in te hakken’.
GenieInABottle schreef:
11-07-2018 21:58
Als je denkt dat dit slechts boekenkennis is vrees ik dat je niet zo goed bent in je vakgebied als je zelf denkt.

Verder heb jij jouw manier van een TO benaderen en ik de mijne en laten we dat vooral zo houden.

Er zijn zat forummers die een TO de grond in trappen en daar helpen ze deze persoon echt niet mee, wellicht kun je je daar beter op gaan concentreren.
samarinde schreef:
11-07-2018 22:09
Humor!

Toch?!

Echt he...
iris1969 schreef:
11-07-2018 22:10
Als je denkt dat dit slechts boekenkennis is vrees ik dat je niet zo goed bent in je vakgebied als je zelf denkt.

Verder heb jij jouw manier van een TO benaderen en ik de mijne en laten we dat vooral zo houden.

Er zijn zat forummers die een TO de grond in trappen en daar helpen ze deze persoon echt niet mee, wellicht kun je je daar beter op gaan concentreren.
Maar Iris, wat is jouw vakgebied nou eigenlijk: jurist, psycholoog, dierenarts? Of gewoon echt allemaal? #wow #respect
lise1985 schreef:
11-07-2018 22:10
Dat hoor je mij niet beweren, noch heb ik getracht TO ‘de pan in te hakken’.
Nee, anderen wel en denk dat dat een veel grotere schade aan brengt dan bijv. Iris.
Alle aandacht gaat ineens weer daar naar uit, lijkt wel een trend deze week in topics...
anoniem_186668 wijzigde dit bericht op 11-07-2018 22:14
15.70% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven