Duz...
woensdag 11 juli 2018 om 21:40
Ja ik heb zo mijn verbeterpunten, maar over het geheel genomen probeer ik zo dicht mogelijk bij mezelf te blijven.GenieInABottle schreef: ↑11-07-2018 21:28Tja, je kunt het als aanval lezen of als een mening. Dat jij het als aanval leest, zegt iets over jou. Je neemt deel aan een forum en dan loop je het risico dat anderen jou kennen en jij niet weet wie ze zijn. Heeft niets met eerlijk van doen. Daar kies je voor bij deelname.
Blij om te lezen dat je blij bent met jezelf.
Dat verklaart ook dat ik me bij het forummen nog maar weinig aantrek over wat anderen er van vinden als ik vind dat mijn advies op dat moment een TO zou kunnen helpen.
woensdag 11 juli 2018 om 21:43
Geen idee of je het nu over mijn reactie op jou emoiji hebt of over mijn forumgedrag, maar ik sta 100% achter mijn adviezen aan TO's.
woensdag 11 juli 2018 om 21:45
Oh dat is het probleem ook niet. Dat je wil helpen kan ik alleen waarderen. De inhoud van je helpen gaat echter imho te ver. En ja, dat zeg ik vanuit mijn vakgebied. Je kennis vanuit je vakgebied, prima. Ik zou zeggen schoenmaker blijf bij je leest. Zoals gezegd, ik vind het gevaarlijk wat je doet, zeker met de stelligheid die je erin legt. Erg jammer.iris1969 schreef: ↑11-07-2018 21:40Ja ik heb zo mijn verbeterpunten, maar over het geheel genomen probeer ik zo dicht mogelijk bij mezelf te blijven.
Dat verklaart ook dat ik me bij het forummen nog maar weinig aantrek over wat anderen er van vinden als ik vind dat mijn advies op dat moment een TO zou kunnen helpen.
woensdag 11 juli 2018 om 21:45
woensdag 11 juli 2018 om 21:48
Flauw? Iemand na trappen die overduidelijk al ligt, dat is flauw.
TO heeft het duidelijk zwaar en zit daardoor in verdediging stand. Dat iemand dan nog zulke reacties uit haar toetsenbord ramt, zegt echt alles over haar.
woensdag 11 juli 2018 om 21:50
Met haar gezondheid lijkt me niks mis, hoor!
En als ze geen ramptoeristen wil, had ze niet zo hoog van de toren moeten blazen.
Het is overduidelijk wat deze man wilde, zij heeft oogkleppen op van het formaat dekzeil, reageerders wijzen haar hierop, zij springt op alsof er een kilo hete kolen in haar broek gegooid worden...ja wat verwacht jij dan nog?
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
woensdag 11 juli 2018 om 21:51
Als het jouw vakgebied is zie je ook dat ik weet waar ik het over heb en me ook heel bewust ben van wat ik zeg.GenieInABottle schreef: ↑11-07-2018 21:45Oh dat is het probleem ook niet. Dat je wil helpen kan ik alleen waarderen. De inhoud van je helpen gaat echter imho te ver. En ja, dat zeg ik vanuit mijn vakgebied. Je kennis vanuit je vakgebied, prima. Ik zou zeggen schoenmaker blijf bij je leest. Zoals gezegd, ik vind het gevaarlijk wat je doet, zeker met de stelligheid die je erin legt. Erg jammer.
Jij noemt dat stellig, maar ik ga niet weifelend doen omdat je hier blijkbaar het beestje niet bij het naampje mag noemen. Daar help ik een TO niet mee.
woensdag 11 juli 2018 om 21:53
Denk ik ook. Altijd heel toevallig dat als ze geen contact meer opnemen er altijd iemand dood is/ongeluk heeft gehad/plots ernstig ziek isstrikjemetstippels schreef: ↑08-07-2018 18:50Denk dat z'n moeder gewoon nog leeft overigens maar OK.
Tja als jij niet op zoek bent naar enkel sex wordt dit 'm niet hoor. Hij lijkt daar wel naar op zoek te zijn namelijk en nu jij (na een seksueel getinte chat) zegt dat je dat niet wil, kijkt hij verder rond op de site.
Ps: sorry liep nog 19 pagina's achter
pearle wijzigde dit bericht op 11-07-2018 22:03
4.34% gewijzigd
woensdag 11 juli 2018 om 21:54
Dan verwacht ik geen mensen die met popcorn aan komen zetten omdat ze van een lekkere rel willen genieten.Sue-Heck schreef: ↑11-07-2018 21:50Met haar gezondheid lijkt me niks mis, hoor!
En als ze geen ramptoeristen wil, had ze niet zo hoog van de toren moeten blazen.
Het is overduidelijk wat deze man wilde, zij heeft oogkleppen op van het formaat dekzeil, reageerders wijzen haar hierop, zij springt op alsof er een kilo hete kolen in haar broek gegooid worden...ja wat verwacht jij dan nog?
woensdag 11 juli 2018 om 21:56
Maar het is niet aan jou om van achter je scherm zonder enige vorm van achtergrondinformatie of kennis, advies te geven dat overkomt als een diagnose of behandelingsadvies.iris1969 schreef: ↑11-07-2018 21:51Als het jouw vakgebied is zie je ook dat ik weet waar ik het over heb en me ook heel bewust ben van wat ik zeg.
Jij noemt dat stellig, maar ik ga niet weifelend doen omdat je hier blijkbaar het beestje niet bij het naampje mag noemen. Daar help ik een TO niet mee.
Je doet veel aannames en baseert daar je verhaal op. Dat moet je niet doen bij een kwetsbare TO.
Als je kennis van zaken had, zou je dat weten en nooit zo reageren.
woensdag 11 juli 2018 om 21:56
woensdag 11 juli 2018 om 21:58
Ik zie dat je boeken hebt gelezen. Verdere deskundigheid spreekt er niet uit. Mag jij van overtuigd zijn hoor.iris1969 schreef: ↑11-07-2018 21:51Als het jouw vakgebied is zie je ook dat ik weet waar ik het over heb en me ook heel bewust ben van wat ik zeg.
Met de beestjes bij de naam noemen die jij ze geeft, help je TO inderdaad niet.
woensdag 11 juli 2018 om 22:00
TO lag al na 3 reacties, op het moment dat iemand haar naïef noemt. Op dat moment begon zij al vervelende dingen uit háár toetsenbord te rammen.
woensdag 11 juli 2018 om 22:01
Dit precies.GenieInABottle schreef: ↑11-07-2018 21:58Ik zie dat je boeken hebt gelezen. Verdere deskundigheid spreekt er niet uit. Mag jij van overtuigd zijn hoor.
Misschien moet je even bij je eigen gedrag stil staan Iris, en het eens in overweging nemen.
Beetje zelfreflectie kan geen kwaad.
woensdag 11 juli 2018 om 22:06
Ik sta bij mijn gedrag stil en ik doe aan zelfreflectie. Ik heb jullie posts dan ook zeker in mijn overwegingen meegenomen en ik ben tot de conclusie gekomen dat de manier waarop ik het verwoord de manier is die imo een TO kan helpen en dus dat is dan ook de koers die ik vaar.
woensdag 11 juli 2018 om 22:07
Het gaat niet om de manier van verwoorden maar om de inhoud.iris1969 schreef: ↑11-07-2018 22:06Ik sta bij mijn gedrag stil en ik doe aan zelfreflectie. Ik heb jullie posts dan ook zeker in mijn overwegingen meegenomen en ik ben tot de conclusie gekomen dat de manier waarop ik het verwoord de manier is die imo een TO kan helpen en dus dat is dan ook de koers die ik vaar.
woensdag 11 juli 2018 om 22:07
Dat klopt, daar wordt ze dit hele topic op gewezen. Wat gewoon prima is. Jammer dat ze daarin geen zelfinzicht heeft.
Maar om iemand die zich in in het nauw gedreven voelt dan ook nog even extra tegen de schenen te schoppen en uit te lokken, dat is na mijn idee echt laag.
En zo komen er ineens meer die een neus voor kwetsbaarheid lijken te hebben en daar zelf even lekker mee aan de haal gaan. Even na trappen..
Wat maakt dat je dat zou willen... Kan je je dan even meer voelen dan de ander? Voor mij een oprechte vraag, want begrijp dat werkelijk niet.
woensdag 11 juli 2018 om 22:09
lise1985 schreef: ↑11-07-2018 21:56Maar het is niet aan jou om van achter je scherm zonder enige vorm van achtergrondinformatie of kennis, advies te geven dat overkomt als een diagnose of behandelingsadvies.
Je doet veel aannames en baseert daar je verhaal op. Dat moet je niet doen bij een kwetsbare TO.
Als je kennis van zaken had, zou je dat weten en nooit zo reageren.
Humor!
Toch?!
Of vind je het een beter idee om een 'kwetsbare TO' de pan in te hakken, samen met een grote groep forumvriendinnen? Sorry, maar dit is de hypocrisie ten top
woensdag 11 juli 2018 om 22:10
woensdag 11 juli 2018 om 22:10
Als je denkt dat dit slechts boekenkennis is vrees ik dat je niet zo goed bent in je vakgebied als je zelf denkt.GenieInABottle schreef: ↑11-07-2018 21:58Ik zie dat je boeken hebt gelezen. Verdere deskundigheid spreekt er niet uit. Mag jij van overtuigd zijn hoor.
Verder heb jij jouw manier van een TO benaderen en ik de mijne en laten we dat vooral zo houden.
Er zijn zat forummers die een TO de grond in trappen en daar helpen ze deze persoon echt niet mee, wellicht kun je je daar beter op gaan concentreren.
woensdag 11 juli 2018 om 22:12
Maar Iris, wat is jouw vakgebied nou eigenlijk: jurist, psycholoog, dierenarts? Of gewoon echt allemaal? #wow #respectiris1969 schreef: ↑11-07-2018 22:10Als je denkt dat dit slechts boekenkennis is vrees ik dat je niet zo goed bent in je vakgebied als je zelf denkt.
Verder heb jij jouw manier van een TO benaderen en ik de mijne en laten we dat vooral zo houden.
Er zijn zat forummers die een TO de grond in trappen en daar helpen ze deze persoon echt niet mee, wellicht kun je je daar beter op gaan concentreren.
woensdag 11 juli 2018 om 22:13
Nee, anderen wel en denk dat dat een veel grotere schade aan brengt dan bijv. Iris.
Alle aandacht gaat ineens weer daar naar uit, lijkt wel een trend deze week in topics...
anoniem_186668 wijzigde dit bericht op 11-07-2018 22:14
15.70% gewijzigd