Echte liefde bestaat!

14-01-2010 17:49 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Turks stel 90 jaar getrouwd

Uitgegeven: 14 januari 2010 17:27

Laatst gewijzigd: 14 januari 2010 17:30

ISTANBUL – Abdullah (112) en Elif (110) Adigüzel uit het dorpje Arguvan in het midden van Turkije zijn 90 jaar getrouwd. Dat meldde het Turkse dagblad Radikal donderdag.

© Inertia Stock

Het stel leerde elkaar kennen in de Ottomaanse tijd - de periode voor de stichting van de Turkse republiek in de jaren twintig - en trouwden naar eigen zeggen uit liefde.

Ze kregen tien kinderen en het aantal klein- en achterkleinkinderen is inmiddels opgelopen tot 113.

Het stel, dat tijdens het interview met de krant elkaars hand niet losliet, gelooft dat het geheim van hun lange relatie is dat ze elkaar altijd hebben liefgehad en vertrouwd.

Hun hoge leeftijd hebben ze volgens Elif te danken aan het gezonde eten in het dorp. Ze wonen met hun jongste telg, een zoon van tegen de zeventig.

Even wat positief nieuws tussen alle toestanden bij iedereen....

90 jaar? *rekent even uit* Wil ik dat nog halen dan moet ik wel minimaal 120 worden Maar ach, mijn overgrootoma is 102 geworden, dus wie weet zit het in de familie!

Wel leuk nieuws trouwens.
Aaahhhh......
Jaja dames, voor mij betekent dat ik nog meer dan 60 jaar met mijn vriend mag zijn!!!!! En voor jullie?
90 jaar?

Dat moet wel echte liefde zijn. Zucht...
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:marie_liselotte1981 schreef op 14 januari 2010 @ 17:58:

Jaja dames, voor mij betekent dat ik nog meer dan 60 jaar met mijn vriend mag zijn!!!!! En voor jullie?Dat ik dit jaar als een speer aan de man moet, en minimaal 130 jaar moet worden ........

met hèm!!!
oeps, verkeerd gerekend..ik ben nu 28, ML-man ook 28, (nog niet getrouwd.) dus dat betekent 80 jaar als wij ook zo oud mogen worden!!!!
quote:marie_liselotte1981 schreef op 14 januari 2010 @ 17:58:

Jaja dames, voor mij betekent dat ik nog meer dan 60 jaar met mijn vriend mag zijn!!!!! En voor jullie?

Haha...voor mij nog 90!

(plus de tijd die het duurt om hem te vinden)
Ik zou wel eens willen dat die mensen ook vivaforumde, om ons te vertellen hoe het is
Nog 88.5 jaar te gaan
Hun jongste telg, een zoon van zeventig
Zegt de lengte van je relatie iets over het feit dat het echte liefde zou zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven