Een leuke man waar ??
zondag 15 mei 2022 om 18:35
Vooropgesteld ik ben niet wanhopig op zoek maar zou een relatie wel weer leuk vinden
Maar ik kom dus alleen maar van die mannen tegen (die in mij geïnteresseerd zijn) waar het niets mee gaat worden
Bij een kwam ik er na een half jaar achter dat hij helemaal geen vrijgezel was zoals hij beweerde
Nummer twee is gescheiden maar leeft nog samen met ex (wat kan in deze huizenmarkt) maar gaat ook nog iedere zondag uit eten met ex en nieuwe vriend ook gaan ze met zijn alle op vakantie dus lijkt totaal niet over ex heen te zijn
Nummer drie is er trots op dat hij geen alimentatie betaald voor kind en vond mij wel makkelijk omdat ik auto heb
Zoals ik al zei ben ik echt niet wanhopig
Maar waar zijn jullie nu je partner tegen gekomen?
Ook heb ik nog drie kinderen dus dat maakt mijn rugzakje al weer wat groter
Maar ik kom dus alleen maar van die mannen tegen (die in mij geïnteresseerd zijn) waar het niets mee gaat worden
Bij een kwam ik er na een half jaar achter dat hij helemaal geen vrijgezel was zoals hij beweerde
Nummer twee is gescheiden maar leeft nog samen met ex (wat kan in deze huizenmarkt) maar gaat ook nog iedere zondag uit eten met ex en nieuwe vriend ook gaan ze met zijn alle op vakantie dus lijkt totaal niet over ex heen te zijn
Nummer drie is er trots op dat hij geen alimentatie betaald voor kind en vond mij wel makkelijk omdat ik auto heb
Zoals ik al zei ben ik echt niet wanhopig
Maar waar zijn jullie nu je partner tegen gekomen?
Ook heb ik nog drie kinderen dus dat maakt mijn rugzakje al weer wat groter
dinsdag 24 mei 2022 om 15:45
De ideale partner bestaat niet maar ik wil Iemand leuk genoeg vinden om zijn minder leuke kanten te accepteren.
Ik ga niemand proberen te veranderen en ik verander ook niet voor iemand. Er is volledige wederzijdse acceptatie en anders houdt het op. Dat betekend overigens niet dat je nooit eens rekening met elkaar moet willen houden.
Ik ga niemand proberen te veranderen en ik verander ook niet voor iemand. Er is volledige wederzijdse acceptatie en anders houdt het op. Dat betekend overigens niet dat je nooit eens rekening met elkaar moet willen houden.
bosrozen wijzigde dit bericht op 24-05-2022 15:59
2.68% gewijzigd
dinsdag 24 mei 2022 om 15:59
Hier ben ik het mee eens.
Je weet soms zelf niet eens waarom je bepaalde principes hebt. Als je bereid bent om ze tegen het licht te houden kom je soms ineens 180 graden anders uit.
Ik ben bijvoorbeeld atheïst en wilde geen relatie met een gelovige. Toch kwam het op mijn pad en het was heel anders dan ik had verwacht. Op het vlak van bepaalde waarden vonden we elkaar juist heel erg. Ik kijk nu heel anders naar religie.
Zo zal het ook wel zijn met veel andere vastgeroeste overtuigingen die ik heb over dingen waar ik direct op afknap, zoals "iemand die van Carnaval en de Toppers houdt kan nooit iets voor mij zijn," dat soort dingen. Terwijl diegene en ik misschien juist wel ontzettend veel overeenkomsten hebben op een diepere laag.
Ik kan in een halve seconde al afknappen op iemand en die gaat dan direct in de mentale prullenbak, soms zelfs zonder dat die persoon mijn bewuste gedachten ooit heeft bereikt, daar word ik me steeds meer bewust van. Waarschijnlijk zitten daar mensen bij die op een bepaalde manier wel bij me zouden passen.
dinsdag 24 mei 2022 om 18:23
Wickedwitch schreef: ↑15-05-2022 20:09Echt leuke mensen zijn niet single. Voor langer dan een week.
Vraagje: als het zo is dat echt leuke mensen, in dit geval mannen, al in een relatie zitten....
hoe komt het dan dat er zoveel relatiebreuken zijn?
Als de stelling zou kloppen dat het altijd echt leuke mannen zijn, waarom willen vrouwen er dan soms (zie topics) zo graag van af?
dinsdag 24 mei 2022 om 19:23
Dit denk ik idd ook. Ik denk dat een leuke man niet lang single hóeft te zijn (als hij uberhaupt alweer op de markt komt), want ruim genoeg aanbod van leuke vrouwen. Stiekem denk ik nl. dat er meer leuk aanbod is van vrouwen dan van mannen. Er is imo helaas een grote spoeling mannen dat niet een bepaald level haalt, dat veel vrouwen imo wél haalt. Kan ontzettend vooroordeel zijn hoor. Maar teveel mannen worden mij toch te vaak nog niet zodanig opgevoed, dat het leuk relatiemateriaal maakt over de lange termijn. En dat plukje dat wél leuk opdroogt, tja, daar asen dan meestal alle leuke vrouwen op, die in aantal groter zijn dan het aanbod mannen. Net als met de woningen tegenwoordig.
En leuke single mannen die geen relatie willen zijn alsnog leuke mannen, alleen dan niet geschikt, want willen niet.
dinsdag 24 mei 2022 om 19:23
Degene die ik leuk vind..... oooh echt...
Zo moeilijk te snappen. 3x leuke flirt/goed gesprek irl, geen qazige foute tindermatches maar gewoon in t echt en 3 over blijkt de man in kwestie gewoon getrouwd te zijn.
Dat dus... leuke mannen zijn bezet.
En voor singles ben ik blijkbaar niet interessant of afschrikwekkend onafhankelijk want daar kom ik nooit leuk mee aan de praat.
Zo moeilijk te snappen. 3x leuke flirt/goed gesprek irl, geen qazige foute tindermatches maar gewoon in t echt en 3 over blijkt de man in kwestie gewoon getrouwd te zijn.
Dat dus... leuke mannen zijn bezet.
En voor singles ben ik blijkbaar niet interessant of afschrikwekkend onafhankelijk want daar kom ik nooit leuk mee aan de praat.
Been there, done that, got the T-shirt.
dinsdag 24 mei 2022 om 19:26
Weet een leuke man altijd hoe die boven moet komen drijven op bijvoorbeeld een datingapp of site, en wordt hij daardoor altijd gevonden/'geclaimed' door de leuke vrouw die zit te azen?Singlejingle schreef: ↑24-05-2022 19:23Dit denk ik idd ook. Ik denk dat een leuke man niet lang single hóeft te zijn (als hij uberhaupt alweer op de markt komt), want ruim genoeg aanbod van leuke vrouwen. Stiekem denk ik nl. dat er meer leuk aanbod is van vrouwen dan van mannen. Er is imo helaas een grote spoeling mannen dat niet een bepaald level haalt, dat veel vrouwen imo wél haalt. Kan ontzettend vooroordeel zijn hoor. Maar teveel mannen worden mij toch te vaak nog niet zodanig opgevoed, dat het leuk relatiemateriaal maakt over de lange termijn. En dat plukje dat wél leuk opdroogt, tja, daar asen dan meestal alle leuke vrouwen op, die in aantal groter zijn dan het aanbod mannen. Net als met de woningen tegenwoordig.
En leuke single mannen die geen relatie willen zijn alsnog leuke mannen, alleen dan niet geschikt, want willen niet.
dinsdag 24 mei 2022 om 19:27
Dat moet je aan je toekomstige partner vragen.Bedsermoen schreef: ↑24-05-2022 19:19Ik ben benieuwd, aan welke eisen moet ik voldoen om geschikt te zijn?
M.a.w. dat verschilt per stel.
dinsdag 24 mei 2022 om 19:34
Maargoed, ik kom hier even mijn frustraties uiten want ik ben gefrustreerd hierover, gaan we daarna over tot de orde van de dag
Ik kan er slecht tegen dat ik aan de ene kant wel alles voor elkaar heb, maar dat er aan de andere kant geen aandacht voor mij is en ik voel mij überhaupt niet serieus genomen op dat gebied. Geef mij dan iig een kans in de vorm van een date oid. Maar nee dat is teveel gevraagd. Ik heb ook het gevoel dat de dingen waar ik wel trots op bent helemaal teniet worden gedaan omdat ik dan kennelijk niks waard ben.
Ik kan er slecht tegen dat ik aan de ene kant wel alles voor elkaar heb, maar dat er aan de andere kant geen aandacht voor mij is en ik voel mij überhaupt niet serieus genomen op dat gebied. Geef mij dan iig een kans in de vorm van een date oid. Maar nee dat is teveel gevraagd. Ik heb ook het gevoel dat de dingen waar ik wel trots op bent helemaal teniet worden gedaan omdat ik dan kennelijk niks waard ben.
dinsdag 24 mei 2022 om 20:00
Ja precies. Er wordt nog weleens gesteld dat het dan zou zijn dat persoon x alleen bij persoon y past en a alleen bij b, maar niet dat persoon a eigenlijk wel bij het hele alfabet zou kunnen passen. Ook 'op ieder potje past een deksel' terwijl ja er zijn productiefouten.
Dus men zegt dat de een of de ander leuk is in de ogen van iemand anders, dat is subjectief en daarmee niet te duiden. Dat klopt inderdaad deels, maar er is echt wel een gedeelde noemer onder wat dan leuk is, die het verschil ook verklaart tussen de persoon die bij meer mensen past dan een ander. Die subjectiviteit in de ogen van iemand anders is niet zo uniek dat er niet gewoon bepaalde beschrijvingen gegeven kunnen worden.
Dus ik ben wel benieuwd wat dat dan allemaal is.
bedsermoen wijzigde dit bericht op 24-05-2022 20:05
7.66% gewijzigd
dinsdag 24 mei 2022 om 20:05
Dat geloof ik ook echt. Ik ben niet iemand die door veel mannen leuk wordt gevonden en ik vind zelf ook zelden iemand leuk. En in dat geval moet 't dan ook maar net wederzijds zijn.
Dat maakt de spoeling heel dun..
dinsdag 24 mei 2022 om 20:10
Avage schreef: ↑24-05-2022 15:59Hier ben ik het mee eens.
Je weet soms zelf niet eens waarom je bepaalde principes hebt. Als je bereid bent om ze tegen het licht te houden kom je soms ineens 180 graden anders uit.
Ik ben bijvoorbeeld atheïst en wilde geen relatie met een gelovige. Toch kwam het op mijn pad en het was heel anders dan ik had verwacht. Op het vlak van bepaalde waarden vonden we elkaar juist heel erg. Ik kijk nu heel anders naar religie.
Zo zal het ook wel zijn met veel andere vastgeroeste overtuigingen die ik heb over dingen waar ik direct op afknap, zoals "iemand die van Carnaval en de Toppers houdt kan nooit iets voor mij zijn," dat soort dingen. Terwijl diegene en ik misschien juist wel ontzettend veel overeenkomsten hebben op een diepere laag.
Ik kan in een halve seconde al afknappen op iemand en die gaat dan direct in de mentale prullenbak, soms zelfs zonder dat die persoon mijn bewuste gedachten ooit heeft bereikt, daar word ik me steeds meer bewust van. Waarschijnlijk zitten daar mensen bij die op een bepaalde manier wel bij me zouden passen.
Ja, dit is het nadeel van internetdaten, waarbij je selecteert op leeftijd, lengte, opleidingsniveau, afstand, geloof, wel/niet roken, wel/geen kinderen, etc. Terwijl je in het wild zomaar iemand kunt tegenkomen waar het goed mee klikt die niet alle vinkjes heeft.
woensdag 25 mei 2022 om 08:38
In dat geval kan breder kijken wel helpen, niet dat je minder kritisch moet worden, maar niet op breekpunten. Bv het hebben van kinderen is voor mij een no-go, terwijl opleidingsniveau voor mij veel breder mag/kan en lengte geen issue is.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 25 mei 2022 om 13:03
Moet een beetje denken aan Jan van Married at First Sight.... Weinig zelfinzicht en hij had met al z'n relaties niks verkeerd gedaan. Jammer dat sommigen niet kunnen terugkijken en er iets van opsteken. Van elke relatie heb ik weer wat geleerd. Soms niet op de leukste manier, maar alles heeft weer iets opgeleverd.LaFolie schreef: ↑22-05-2022 20:36Ik vind mannen met bagage helemaal geen probleem, maar het gaat er inderdaad om hoe je er mee om gaat.
Ik tref veel mannen die a) er niks aan doen of b) die de andere kant op gaan en een soort pseudopsychologie waanzin guru aan gaan hangen. In beiden heb ik geen interesse. Ook veel mannen trouwens die dénken dat ze geen bagage hebben. Daar lag dan in vorige relaties alles aan de gekke ex. Dit zie ik ook wel veel terug bij mannen in relaties, terwijl ik ze dan qua emotionele ontwikkeling rond de 15 jaar vind hangen. Ook geen interesse in.
Het zal vast ook aan mij liggen: hoge eisen en zelf niet perfect zijnMaar dan toch liever alleen dan die halfgare zolen waar veel vrouwen een relatie mee hebben.
En soms is alles op papier oké en ontwikkel je gewoon alsnog geen gevoelens, dat kan ook nog.
woensdag 25 mei 2022 om 13:08
Klopt, ik heb ook bewust geen kinderen en net 40+. Maar vind het nogal een verschil of de kids 2 of 12 zijn. Als ik zoek naar kindvrije mannen, dan is er echt niemand over
woensdag 25 mei 2022 om 13:11
Ik weet niet of vrouwen doorgaans leuker zijn dan mannen. Er zijn best veel moeilijke vrouwen met allerlei issues. Ik denk wel dat veel mannen minder eisen stellen, ze vinden een vrouw al snel goed genoeg. Dat zie je ook bij programma's als Leven de Liefde. Vaak vind hij het wel prima, maar zij niet.Beetje grof gezegd maar soms lijken ze wel te denken: als er maar een gat in zit.Singlejingle schreef: ↑24-05-2022 19:23Dit denk ik idd ook. Ik denk dat een leuke man niet lang single hóeft te zijn (als hij uberhaupt alweer op de markt komt), want ruim genoeg aanbod van leuke vrouwen. Stiekem denk ik nl. dat er meer leuk aanbod is van vrouwen dan van mannen. Er is imo helaas een grote spoeling mannen dat niet een bepaald level haalt, dat veel vrouwen imo wél haalt. Kan ontzettend vooroordeel zijn hoor. Maar teveel mannen worden mij toch te vaak nog niet zodanig opgevoed, dat het leuk relatiemateriaal maakt over de lange termijn. En dat plukje dat wél leuk opdroogt, tja, daar asen dan meestal alle leuke vrouwen op, die in aantal groter zijn dan het aanbod mannen. Net als met de woningen tegenwoordig.
.
woensdag 25 mei 2022 om 13:47
In het algemeen, of op datingsites?koekie1980 schreef: ↑25-05-2022 13:08Klopt, ik heb ook bewust geen kinderen en net 40+. Maar vind het nogal een verschil of de kids 2 of 12 zijn. Als ik zoek naar kindvrije mannen, dan is er echt niemand over![]()
Ik ken zelf meer mensen (M/V) van 30+ zonder kinderen/kinderwens dan met. Misschien zijn er toch hele verschillende vijvers ?
woensdag 25 mei 2022 om 14:08
Dat is volgens mij dus ook de reden dat mannen vaak snel(ler) weer een relatie hebben. Gooi daar vrouwen bij die graag een relatie willen en graag pleasen/zorgen en tadaaa…. ze hebben een relatie.impala schreef: ↑25-05-2022 13:11Ik weet niet of vrouwen doorgaans leuker zijn dan mannen. Er zijn best veel moeilijke vrouwen met allerlei issues. Ik denk wel dat veel mannen minder eisen stellen, ze vinden een vrouw al snel goed genoeg. Dat zie je ook bij programma's als Leven de Liefde. Vaak vind hij het wel prima, maar zij niet.Beetje grof gezegd maar soms lijken ze wel te denken: als er maar een gat in zit.
woensdag 25 mei 2022 om 14:15
Pffff, breek me de bek niet open. Van 90% van de reacties zitten de mannen openlijk in een relatie (staat dan gewoon in het profiel dat ze getrouwd zijn). Terwijl ik heb aangegeven GEEN interesse te hebben in mannen met een relatie. Nee joh, gewoon proberen. 500 reacties sturen naar random vrouwen en met een beetje geluk valt er wat te neuken vanavond
woensdag 25 mei 2022 om 14:24
Weet ik veel. Er zijn al een heleboel mannen die bij mij uberhaupt niet voorbij een aantal selectiecriteria komen. En dan denk je dat ik misschien te streng ben, want het zijn er veel hoor die niet voorbij de keuring komen. Schrikbarend veel.Bedsermoen schreef: ↑24-05-2022 19:26Weet een leuke man altijd hoe die boven moet komen drijven op bijvoorbeeld een datingapp of site, en wordt hij daardoor altijd gevonden/'geclaimed' door de leuke vrouw die zit te azen?
Misschien zijn ze wel haske leuk en lief en zou ik er dolgelukkig mee kunnen worden. Maar als iemand in zijn profiel schrijft dat hij een afgekickte junk is met wie het nu gelukkig weer goed gaat (goed voor hem trouwens) of iemand heeft een foto waarop er een aantal tanden missen, dan komt deze al niet eens in aanmerking. Idem voor getrouwd, voor iemand die al in z'n hoeveelste relatie zit (ik heb geen behoefte aan een Dréetje), klaagt over zijn tien borderline exvrouwen etc. Gezien een ander topic van mij daarover is dat ontzettend oppervlakkig en voel ik me veel te goed voor de mensheid. Tja, nou, dan blijf ik inderdaad liever alleen ja.
woensdag 25 mei 2022 om 14:29
Wat levert het je dan op om ze weg te swipen?Singlejingle schreef: ↑25-05-2022 14:24het zijn er veel hoor die niet voorbij de keuring komen. Schrikbarend veel.
Misschien zijn ze wel haske leuk en lief en zou ik er dolgelukkig mee kunnen worden.
Oprechte vraag hoor.
Ik heb zelf al lang geleden geconcludeerd dat swipen voor mij niet werkt vanwege hetzelfde fenomeen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in