En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....
zaterdag 29 september 2007 om 00:00
Nee ik zie hem niet. Ik ga morgen pc wel schonen. Als het daaraan ligt tenminste.
Bo is een lief monstertje. Het is in die zin een moeilijk katje, als je het geen probleem vind dat hij letterlijk elke seconde achter je voet staat .............. en dat je s 'avonds graag naar je bed wil en hij perse vroeg wilt opstaan, desnoods door hard in je tenen te bijten.
Nou ik ga weer een poging doen meiden om te gaan slapen. Slaap heel lekker schatten en ik spreek jullie morgen.
XXX
Bo is een lief monstertje. Het is in die zin een moeilijk katje, als je het geen probleem vind dat hij letterlijk elke seconde achter je voet staat .............. en dat je s 'avonds graag naar je bed wil en hij perse vroeg wilt opstaan, desnoods door hard in je tenen te bijten.
Nou ik ga weer een poging doen meiden om te gaan slapen. Slaap heel lekker schatten en ik spreek jullie morgen.
XXX
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 29 september 2007 om 00:13
als je maar niet op zijn pootjes gaat staan , auuuuuuuuuwwwwwwwww.
Hard in je tenen te bijten? Hahahahahahaha.........verwend nest is het!
Slaap lekker iedereen. Mag ik Bo af en toe eens lenen deze winter als het koud wordt Myleen? Vind ik wel gezellig zo'n pluizebolletje.......rood, klein, warm, lief, wat wil ej nog meer?
Slaap lekker iedereen, ik val bijna om van moeheid, tot de volgende keer.
Hard in je tenen te bijten? Hahahahahahaha.........verwend nest is het!
Slaap lekker iedereen. Mag ik Bo af en toe eens lenen deze winter als het koud wordt Myleen? Vind ik wel gezellig zo'n pluizebolletje.......rood, klein, warm, lief, wat wil ej nog meer?
Slaap lekker iedereen, ik val bijna om van moeheid, tot de volgende keer.
zaterdag 29 september 2007 om 00:27
quote:mylenevalerie schreef op 27 september 2007 @ 11:54:
Ja precies, en ik had dan een open haard moeten hebben. Ik heb wel een dvd van een open haard, met knapperend vuur. Heb ik toen gekocht toen ik met M. kerst vierde. Nepbondkleedje voor de tv en het was nog echt romantisch!
Dit is écht het toppunt hè, whahah
Lijkt me wel heerlijk, maar zo nep.......hihihi. ahahaha.
Ja precies, en ik had dan een open haard moeten hebben. Ik heb wel een dvd van een open haard, met knapperend vuur. Heb ik toen gekocht toen ik met M. kerst vierde. Nepbondkleedje voor de tv en het was nog echt romantisch!
Dit is écht het toppunt hè, whahah
Lijkt me wel heerlijk, maar zo nep.......hihihi. ahahaha.
zaterdag 29 september 2007 om 09:59
Moge lieve leuters,
Ik werd vanochtend wakker gebeld door een kind. Toevallig de jouwe Mamzie?
Oh ik heb op de achtergrond de herhaling van Life and cooking aan. Wat een lekker ding is die Enrique toch. En wat een mooi nummer van hem.
Ik zie je avator nu wel Shi. MOOI!!!!
Ik werd vanochtend wakker gebeld door een kind. Toevallig de jouwe Mamzie?
Oh ik heb op de achtergrond de herhaling van Life and cooking aan. Wat een lekker ding is die Enrique toch. En wat een mooi nummer van hem.
Ik zie je avator nu wel Shi. MOOI!!!!
zaterdag 29 september 2007 om 10:22
hehe het duurt even maar mv kan m nu ook zien ...
had net een aanvaring in het park , twee loslopende boxers.
ik met mijn hond ( bijt andere honden ) en mijn moeders golden ( notoire wegloper )
kiezen of delen ik omringt door twee boxers en boedha bij zijn halsband. heb mijn moeders hond losgelaten op hoop van goede zegen. ik moest echt al mijn aandacht vestigen op mijn hond...
twee vechtende honden is nog te reguleren, drie word lastig ... vier .... wil ik niet meemaken!!!
Shanti de golden die gedroeg zich heel braaf breef keurig op gepaste afstand wachten tot de boxers gevangen waren en boedha weer onder appèl stond.
dus kon ik rustig weer naar huis
alles goed afgelopen, geen hond gebeten door mijn hond en ik heb ook de happende boxer gepast kunnen afweren
klinkt allemaal heel relaxed zo . maar ik stond wel even met een beetje trillende benen.
had net een aanvaring in het park , twee loslopende boxers.
ik met mijn hond ( bijt andere honden ) en mijn moeders golden ( notoire wegloper )
kiezen of delen ik omringt door twee boxers en boedha bij zijn halsband. heb mijn moeders hond losgelaten op hoop van goede zegen. ik moest echt al mijn aandacht vestigen op mijn hond...
twee vechtende honden is nog te reguleren, drie word lastig ... vier .... wil ik niet meemaken!!!
Shanti de golden die gedroeg zich heel braaf breef keurig op gepaste afstand wachten tot de boxers gevangen waren en boedha weer onder appèl stond.
dus kon ik rustig weer naar huis
alles goed afgelopen, geen hond gebeten door mijn hond en ik heb ook de happende boxer gepast kunnen afweren
klinkt allemaal heel relaxed zo . maar ik stond wel even met een beetje trillende benen.
zaterdag 29 september 2007 om 10:33
Alleen het lezen al. Bah, ik ben blij dat ik geen hond heb, ik zou denk ik met veel mensen ruzie hebben. Gewoon al het feit dat ze ze los laten lopen waar het niet mag. En dan nog die aso's die je ertussen hebt. Bij mijn uitlaatservice had ik ook een herder die beet naar andere, netjes aan de lijn, meer kan je niet doen, maar het is gewoon een machtsverschil die hond die los loopt en jouw hond die aangelijnd is. Ik kan er zo kwaad om worden.
Bo heeft net ontdekt dat hij op het aanrecht kan springen. Ik denk niet om de afwas te doen die er al dagen staat. Tafels en aanrecht mag gewoon niet. Hij weet het wel, alleen gewoon tig keer achter elkaar doen. Zo zielig, Floyd kwam op het kattenkussen bij mijn stoel liggen, dat doet hij gelukkig weer sinds een paar dagen. Maar Bo heeft zijn drukke speeluurtje en hij kon er niet van slapen. Had ik al verteld dat Bo kan vliegen? Ik weet niet of hij het expres doet maar dan komt hij heel hard aangerend, springt op de stoel naast me waar een los kussentje opligt en vliegt dan verder met kussen en al. Komt dan ergens achter me op de grond. Heel grappig gezicht. Lijkt wel van de Efteling, het vliegende tapijt.
Bo heeft net ontdekt dat hij op het aanrecht kan springen. Ik denk niet om de afwas te doen die er al dagen staat. Tafels en aanrecht mag gewoon niet. Hij weet het wel, alleen gewoon tig keer achter elkaar doen. Zo zielig, Floyd kwam op het kattenkussen bij mijn stoel liggen, dat doet hij gelukkig weer sinds een paar dagen. Maar Bo heeft zijn drukke speeluurtje en hij kon er niet van slapen. Had ik al verteld dat Bo kan vliegen? Ik weet niet of hij het expres doet maar dan komt hij heel hard aangerend, springt op de stoel naast me waar een los kussentje opligt en vliegt dan verder met kussen en al. Komt dan ergens achter me op de grond. Heel grappig gezicht. Lijkt wel van de Efteling, het vliegende tapijt.
zaterdag 29 september 2007 om 11:17
zaterdag 29 september 2007 om 11:17
Ik wil vandaag wat kopen. Weet nog niet wat. Mag niet te duur zijn. Maar mij wel een prettig gevoel geeft. Ik kan alleen maar boxjes voor de pc verzinnen. Maar ik wil eigenlijk een nieuw t'shirt of broek, maar het idee dat ik al die winkels moet afstruinen trekt me niet zo.
zaterdag 29 september 2007 om 11:22