En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....
zaterdag 29 september 2007 om 12:55
Hahahah Yam, jij hoeft niet meer te douchen.
Ik hoop dat je wat leuks vind voor jezelf Mamzie. Ik hoop dat het hier snel droog is, dan komt mijn vriendin naar de stad en gaan we wat drinken. Is pas eind van de middag maar het houdt niet op met regenen. En vrolijk word ik er ook niet van. Die rot tranen ook. En rot emotionele nummers op de radio. Bo ligt nu lief te slapen op de stoel naast me. Ik maakte net een foto van hem, deed hij snel zijn pootje voor zijn ogen. Die flits tuuk. Denk ik weer heel gemeen, zal ik hem nu wakker maken en wakker houden? Kijken of hij dat net zo vervelend vind als ik. Dat ik nu zeg "ik heb zin om te spelen?". Maar het risico is dat hij het niet erg vind en dan moet ik spelen waar ik nu even geen zin in heb.
Ik hoop dat je wat leuks vind voor jezelf Mamzie. Ik hoop dat het hier snel droog is, dan komt mijn vriendin naar de stad en gaan we wat drinken. Is pas eind van de middag maar het houdt niet op met regenen. En vrolijk word ik er ook niet van. Die rot tranen ook. En rot emotionele nummers op de radio. Bo ligt nu lief te slapen op de stoel naast me. Ik maakte net een foto van hem, deed hij snel zijn pootje voor zijn ogen. Die flits tuuk. Denk ik weer heel gemeen, zal ik hem nu wakker maken en wakker houden? Kijken of hij dat net zo vervelend vind als ik. Dat ik nu zeg "ik heb zin om te spelen?". Maar het risico is dat hij het niet erg vind en dan moet ik spelen waar ik nu even geen zin in heb.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 29 september 2007 om 13:02
Nou Mamz, de ballen dan maar.
Yam, gelukkig goed afgelopen in t park , anders was JIJ de gebeten hond geweest...............
Zonlicht , wat een dilemma............
Mv, een nieuwe bron van inkomsten : Bo , de vliegende kat.
Shining , ik ben dus dat computerwonder die al weken worsteld met die verrekte emoticons.
wat ik ook doe; die krengen zijn zichtbaar maar ik kan ze aanklikken zo vaak ik wil ze verrekken t om zich te plaatsen bij mijn bericht.
Ik vrees dat ik me gewonnen moet geven : (
wilde naar de markt gaan [ eigenlijk puur uit verveling ] maar het weer werkt ook al niet mee........
Yam, gelukkig goed afgelopen in t park , anders was JIJ de gebeten hond geweest...............
Zonlicht , wat een dilemma............
Mv, een nieuwe bron van inkomsten : Bo , de vliegende kat.
Shining , ik ben dus dat computerwonder die al weken worsteld met die verrekte emoticons.
wat ik ook doe; die krengen zijn zichtbaar maar ik kan ze aanklikken zo vaak ik wil ze verrekken t om zich te plaatsen bij mijn bericht.
Ik vrees dat ik me gewonnen moet geven : (
wilde naar de markt gaan [ eigenlijk puur uit verveling ] maar het weer werkt ook al niet mee........
anoniem_53134 wijzigde dit bericht op 29-09-2007 13:26
Reden: typefout
Reden: typefout
% gewijzigd
zaterdag 29 september 2007 om 14:43
zaterdag 29 september 2007 om 15:07
Mleen, met muziek moet je oppassen. Als je nu een zender zoekt waarop geen Bella Perez en consorten, word je ineens niet emotioneel meer.
Ik heb mezelf toch wel flink verwend vandaag: 20 batterijtjes -eigenlijk voor de kinders- en twee deurmatjes.
Ben jij nog wat gaan kopen, Mleen? Zonlicht?
Pfoeh, wat zit er een hoop water in zo'n hondje.
Ik heb mezelf toch wel flink verwend vandaag: 20 batterijtjes -eigenlijk voor de kinders- en twee deurmatjes.
Ben jij nog wat gaan kopen, Mleen? Zonlicht?
Pfoeh, wat zit er een hoop water in zo'n hondje.
zaterdag 29 september 2007 om 15:13
Ik zit te wachten op een telefoontje. Het regent hier hard dus ik ga niet de stad in. Als ze belt, zou rond 5 uur zijn als ze ging, dan ga ik gezellig wat drinken, maar om in de regen te gaan lopen ben ik bang dat ik meer waterdruppels ga produceren dan dat het regent. Goh Mamzie, van jouw aankoop zou ik ook niet vrolijker worden. Ja moet ik zeggen, ik heb gister bij de action oplaadbare batterijen gekocht. Een kitten erbij zou mij blijer maken, maar helaas ook financieeler minder blij. Nee ik hou het bij mijn Bootje.
zaterdag 29 september 2007 om 15:50
Ik heb net gebeld, ik kan die vergrotingen van de kattenfoto's ook dinsdag brengen. Gelukkig want ik kan mij er niet toe zetten. Ik moet namelijk naar een andere stad. Wat je allemaal niet doet als het gratis is.
Ik heb 2 handen vol met die Bo. Ik dacht iets leuks te doen met die hap uit mijn hand, is echt een gaatje. Maar is niet leuk geworden, lippenstift die ik van vriendin vorige week, of 2 weken geleden kreeg krijg ik alleen niet meer van mijn hand af. Echt niet, na wassen is het helemaal rood.
Nou ik geef mijzelf nog 15 min.
Ik heb 2 handen vol met die Bo. Ik dacht iets leuks te doen met die hap uit mijn hand, is echt een gaatje. Maar is niet leuk geworden, lippenstift die ik van vriendin vorige week, of 2 weken geleden kreeg krijg ik alleen niet meer van mijn hand af. Echt niet, na wassen is het helemaal rood.
Nou ik geef mijzelf nog 15 min.
zaterdag 29 september 2007 om 15:59
Hij is goed ja. Krijg die rode gloed niet meer van mijn hand.
Ik kan gelukkig dinsdag mijn foto's inleveren voor die gratis vergroting van een paar foto's van de katten. Nu weet ik alleen nog niet welke. Morgen even bedenken.
Ik kan gelukkig dinsdag mijn foto's inleveren voor die gratis vergroting van een paar foto's van de katten. Nu weet ik alleen nog niet welke. Morgen even bedenken.
zaterdag 29 september 2007 om 16:56
zaterdag 29 september 2007 om 19:20
zaterdag 29 september 2007 om 19:29
Zo zonnetje is ook weer boven water
dilemma is opgelost hoor, moet de administratie nog doen
Yam, leuke foto's van je hond
hier heeft het ook hele middag geregend, gelukkig zijn er veel overdekte centra tegenwoordig. Geen last dus van de regen. Wel van stromende euro's, stroomt nog harder als de regen lijkt het wel
dilemma is opgelost hoor, moet de administratie nog doen
Yam, leuke foto's van je hond
hier heeft het ook hele middag geregend, gelukkig zijn er veel overdekte centra tegenwoordig. Geen last dus van de regen. Wel van stromende euro's, stroomt nog harder als de regen lijkt het wel
zaterdag 29 september 2007 om 21:46
Hey meiden.
Het was zoooo gezellig. En zo lief van haar, ik heb alles geprobeert om mee te betalen maar ik mocht niet mee betalen. Voel ik mij ook wel rot over, maar zodra mijn financieen beter zijn binnenkort dan maak ik het wel goed. Wat ik niet snap is dat ik alleen nog maar kan huilen sinds ik thuis ben. Echt heel erg. Zo gezellig als het was, zo verdrietig voel ik mij nu. Kan niet stoppen.
Het was zoooo gezellig. En zo lief van haar, ik heb alles geprobeert om mee te betalen maar ik mocht niet mee betalen. Voel ik mij ook wel rot over, maar zodra mijn financieen beter zijn binnenkort dan maak ik het wel goed. Wat ik niet snap is dat ik alleen nog maar kan huilen sinds ik thuis ben. Echt heel erg. Zo gezellig als het was, zo verdrietig voel ik mij nu. Kan niet stoppen.
zondag 30 september 2007 om 02:10
Ja hier gaat het wel weer. Wel een knallende koppijn waar ik nu direct mee naar bed ga. Shi weet zeker niet dat ze moet uitzetten dat het te zien is als ze hier online is, hahahahah.
Ik ga naar mijn mandje, lekkere Bo mee, of niet, iig uit de huiskamer.
Tot morgen,
Mamzie, 9,20 is goed, liever niet eerder wakker bellen door je schatjes, hihihi. Je ziet mijn tijd nu, wat later dat ik slaap dan normaal en gister. Niet bellen is ook super hoor. xmv.
Ik ga naar mijn mandje, lekkere Bo mee, of niet, iig uit de huiskamer.
Tot morgen,
Mamzie, 9,20 is goed, liever niet eerder wakker bellen door je schatjes, hihihi. Je ziet mijn tijd nu, wat later dat ik slaap dan normaal en gister. Niet bellen is ook super hoor. xmv.