Ennn... nu?

03-07-2009 23:22 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zucht.

Ik ben verliefd geworden op iemand, waarvan dat absoluut niet de bedoeling is. We zijn wel beide single, maar ik WEET gewoon hoe hij over relaties denkt, dat hij niets voor mij voelt en dat hij ook nooit tijd heeft..

(Zul je denken: "hoe the fuck ben je verliefd op hem geworden?" Lang verhaal. Korte versie: Kennen elkaar 4 jaar, nu bevriend).

Mijn vraag:

:( Hoe kom je van die rottige verliefdheid af, want ik wil niet dat onze vriendschap verpest wordt! Plus ik word helemaal loco van die rot gevoelens (kriebels in de buik, hopeloos wachten op reacties, constant aan hem denken... ik heb wel wat beters te doen.. maar mis dankzij hem de motivatie..)

Iemand tips?
Ik begrijp hoe je je voelt
Ik ook....sterkte
Scarlet en Liesje.

Bedankt meiden Misschien kom ik wat zeikerig over in dit topic. Ik durf het gewoon niet met mijn vrienden er over te hebben. En kan het nergens anders kwijt! Dus dan maar hier..

Hoe gaat het met jullie..?

Scarlet; Nog wat van jouw 'man' gehoord?
Niet doen, je bent helemaal niet "zeikerig". Goed juist dat je van je af schrijft, ermee blijven rondlopen en het niet kwijt kunnen zorgt er helemaal voor dat je je wanhopig voelt. Snap helemaal hoe je je voelt en maak gewoon gebruik van je eigen topic, niks mis mee hoor! Het voelt gewoon ontzettend kl*te... Sterkte! xx
hey meiden! Mijn situatie is weliswaar anders maar toch het idee is hetzelfde.. Ook ik ben verliefd op iemand wat niets kan worden zelfs al zouden we allebei willen...

Leelaatje, Je komt helemaal niet zeikerig over. Ik kan er ook met niemand anders over praten omdat tja het is toch je collega en de kans is groot dat iemand zich verluld. En vrienden? Tja die snappen het niet helemaal... Zij zijn er niet bij op het werk en weten niet hoe moeilijk het kan zijn.

Dus snap heel goed dat je je verhaal hier kwijt wilt en dat is een goede optie kan je je hart even luchten!

Hoe gaat het nu met je? Heb je al iets gehoord? En jij liesje? Hoe gaat het bij jou? Vandaag heb ik HEM gezien en natuurlijk ging het met collega's erover dat hij zo vreemd doet als ik er ben zich geen houding weet te geven en niet weet hoe hij moet reageren... En natuurlijk lul ik met ze mee over hoe vreemd het is en probeer ondertussen het onderwerp te veranderen... Hopelijk gaat het snel over, want dit gaat zo ook niet. Al zou hij ook iets voor mij voelen, het kan gewoon NIET...

(X)
quote:Leelaatje schreef op 07 juli 2009 @ 17:24:Scarlet; Nog wat van jouw 'man' gehoord?

Nope... Maar het maakt me niet zoveel uit, zie hem eind volgende week toch. Het is nu niet zo sinds hij vorige week ineens weer toenadering zocht, ik hem continu ga smsen enzo... Ik heb heel goed geleerd in al die jaren me niet meer zo afhankelijk van hem op te stellen.

En Leelaatje, je bent niet aan het zeiken. We begrijpen tenslotte waar je het over hebt

Ik vind het wat anders als ik het met mijn familie of vrienden erover heb, daar krijg ik ook een gevoel van dat ik erover blijf zeuren, vooral als ze het al 5 jaar aan moeten horen - hier heb je tenminste een paar lotgenoten!
Liesje, Jane en Scarlett,

Bedankt!

Nee, heb niets meer van hem gehoord. Ik ga er ook niet achter aan... Heb em vorige week gesmst of hij deze week misschien nog iets wou doen, maar krijg geen reactie. Dan houd het ook op.

Ik ga ook geen scenario's in mijn hoofd ontwikkelen, excuses of andere smoesjes.

Daarnaast heb ik hem wel geblokkeerd op MSN, maar hij is in een week al niet meer online geweest! Druk druk druk persoon...... Daarvoor ook al altijd hoor! Veel bellen en dingen regelen enzo. Bah. En toch zo aantrekkelijk! Een ondernemende man, die lekker zijn eigen ding doet en met z'n carrière bezig is.

Zucht. Ik ga met een paar dagen op vakantie, voor 3 weken. Heerlijk. Wellicht helpt dat ook een hoop om mijn gedachten van hem af te zetten..

In de tussen tijd sluit ik mijn ogen niet af voor andere mooie en interessante mannen. En toch.. is deze vriend van mij het meest aantrekkelijkst.. Zo onbereikbaar.

Waarom val ik nou op hem

Jane: Hoe vervelend is dat als je verliefd wordt op een collega. Heb je het er wel eens met hem over gehad? Zie je hem soms buiten werk ook? xx

Scarlet: Nee, begrijpelijk dat je hem niet 'achteraan' smst. Doe ik nu ook niet. En jij ziet de jouwe volgende week gelukkig weer. Maak er een gezellige dag van!

Ik wil hem het liefst niet zien... en stiekem hoop ik dat hij me binnenkort belt of smst om me te vragen of we samen iets leuks kunnen doen.. hopeloos ben ik zeg...
Lekker dubbel allemaal hè. Heb ik ook wel eens last van

Ik ga er zeker een gezellige dag van maken volgende week, zal alleen niet steeds met hem zijn, want ik zie hem daar in werkverband... Oók zijn tijd is momenteel schaars, zoals bij de jouwe!

Jij alvast een fijne vakantie, geniet ervan! Waar ga je naar toe eigenlijk? (Heel off topic maar who cares...)
Ooow off topic maakt mij niet zo veel uit.. Als ik mn ei maar kwijt kan ;)

Ik ga naar Monaco met vriendinnen! Erg veel zin in Ga jij nog ergens heen??

Weinig tijd of veel tijd.. Hij maakt tenminste even tijd voor je Dat is al best lief toch?

Dit is even voor mijn 'man':

KAHF:O*EQRHFIAHDF:DHFupweyf(*A&R*(P#&$(OUEHFCJSDGFP(ERYHIdjhcP(*YA{$*#YHRFODH:SUHF..

Zo. Zucht.

Ik zal maar niet vragen wat het betekend...

Ik ga een paar dagen naar de Belgische kust... Verder HEB ik nu wel al vakantie, maar GA niet echt op vakantie. Alleen af en toe een dag (of 2,3) weg...
Hallo!

Tja irritant he, onbereikbare mannen leuk vinden. Herkenbaar gevoel. Ook ik vind een collega leuk en het kan niet... is niet professioneel en gaat niets worden. Verschil bij mij is dat de persoon in kwestie wel weet hoe ik erover denk... ik probeer t nu uit alle macht los te laten. Ik stort me op mijn werk, heb gelukkig het voordeel dat ik niet direct met hem samenwerk. Ik kan hem dus best uit de weg gaan. En dat doe ik dan ook nu. Kost me wel moeite, zou zo graag even bij hem op kantoor langs gaan.... pfff niet doen, ik maak het er mezelf alleen maar moeilijk mee. Mijn verstand zegt: zet m uit je hoofd en stom genoeg hoop ik soms toch nog dat hij van gedachten verandert, maar dat gebeurt niet helaas...
Ik ERGER me door aan mezelf met die onbereikbare vriend van me.......

WAAROM zijn mannen zooooooooo... vervelend!!!!!???

Sneezeweasel; die 'stomme hoop', daar heb ik dus ook last van. Hopen dat hij stiekem heel erg verliefd op mij is en rustig met mij wilt daten enzooo...

Zucht. I can only dream...

Scarlet; lekker toch!? Al vakantie hebben. Ben je docente? of studente?
Leelaatje en Sneezeweasel; dat hoop gedeelte dat hou ik dus ook helaas... Onbereikbare mannen, tja zijn nou eenmaal interessanter lijkt het wel...

Sneezeweasel; is je collega gebonden of vrij? Hoe komt het zo dat hij het weet? Heb je het hem zelf verteld of is hij er zelf achter gekomen? Waarom kan het niks worden? Werkt het storten op je werk een beetje voor je? Bij mij helaas niet... Als ik 10 meter opzij kijk dan kijk ik precies naar hem... :S Is erg lastig als je iemand juist niet wilt zien :S

Leelaatje; Nee hij weet het niet en het lijkt me ook beter dat hij het niet weet. Tenminste het niet zeker weet. Of ze iets doorhebben dat weet je nooit met mannen. De een heeft het zo door terwijl de ander er blind voor is. Maar aangezien hij gebonden is en met kindje wil ik daar niet tussen gaan zitten ook al zeggen mijn collega's dat hij wel erg gesteld op me is en ook al is hij erg (te erg voor gewoon een collega) nieuwsgierig naar mijn liefdesleven... Dus ook al zegt mijn intuitie dat het op een ander tijdstip misschien wel iets kunnen worden het kan gewoon niet... Ik wil geen home wrecker worden snap je? Niemand (nou ja ik denk dat 1 collega een vermoeden heeft) weet iets van mijn gevoelens af en dat wil ik graag zo houden :D

Fijne vakantie trouwens! ;)
@ Leelaatje: Geen van dat al, ik werk in de thuiszorg...

Dames, óók ik hou nog altijd hoop hoor. Al is er in mijn geval geen onoverkomelijk obstakel, zoals een relatie, gezin enz. want ik zou het absoluut niet op mijn geweten willen hebben om ergens tussen te gaan zitten, net zoals Jane Doe dus...

Lijkt me ook rot zeg Jane. En dan ook nog de hele dag tegen hem aan zitten kijken... Is er geen mogelijkheid om ergens anders te gaan zitten? Met een smoes uiteraard want je kan moeilijk tegen je leidinggevende zeggen waarom je ergens anders wilt zitten
Hey, ik kwam toevallig op dit topic terecht en merk dat ik niet de enigste ben die verliefd is op zijn/haar beste vriend of andere onbereikbare mannen.

Ik ben verliefd op mijn beste vriend. Maar durf dit hem niet te vertellen, bang om onze vriendschap op het spel te zetten. Maar aan de andere kant.... Een aantal vriendinnen weten het en die zeggen dat ik het gewoon moet zeggen. Maar hoe zeg je zoiets 'gewoon' even tegen je beste vriend?

Ik leef dan ook met die eeuwige hoop waar jullie het over hebben. De ene keer dan wil hij super veel aandacht en stuurt allemaal lieve berichtjes, om dan vervolgens zo een week niets van zicht te laten horen. Wat moet ik doen?
quote:Vlinder_88 schreef op 07 juli 2009 @ 23:18:

De ene keer dan wil hij super veel aandacht en stuurt allemaal lieve berichtjes, om dan vervolgens zo een week niets van zicht te laten horen. Wat moet ik doen?

AAAHAAAAAAAAA.... *huil huil*....

DAT heb ik dus NU!! Waarom DOEN mannen zo stom.............

En, welkom hier Vlinder. Klaag je maar ziek over onbereikbare mannen en 'beste vrienden', daar is deze topic voor!

Wat wil je zelf? Wil je het hem vertellen? Ik snap je angst zo erg.

Ik schrijf mijn verlangens meestal van me af in mijn boekje met 'niet verzonden brieven'. En hier uiteraard..

Ik mis hem..
Mannen...aarggggg!!!! Waarom kan het allemaal niet gewoon simpel zijn?

Handige tip dat van dat boekje;) kzal ook eens eentje beginnen. Ik zou zo een heel boek kunnen schrijven. Tsja wat ik wil......dat weet ik niet zo goed (gevoel zegt ja, verstand weet het niet). En dat gedrag maakt het er niet gemakkelijker op, zodat ik de ene keer vrij zeker van mezelf ben en het wil gaan zeggen, maar de andere keer kan hij van mij net zo goed de boom in. Pfff wat een gedoe allemaal. Het zal wel mannen-eigen zijn zeker?
Als mijn telefoon af gaat, maakt mijn hart een sprongetje.

Zo vervelend.
quote:Vlinder_88 schreef op 07 juli 2009 @ 23:18:

Hey, ik kwam toevallig op dit topic terecht en merk dat ik niet de enigste ben die verliefd is op zijn/haar beste vriend of andere onbereikbare mannen.

Ik ben verliefd op mijn beste vriend. Maar durf dit hem niet te vertellen, bang om onze vriendschap op het spel te zetten. Maar aan de andere kant.... Een aantal vriendinnen weten het en die zeggen dat ik het gewoon moet zeggen. Maar hoe zeg je zoiets 'gewoon' even tegen je beste vriend?

Ik leef dan ook met die eeuwige hoop waar jullie het over hebben. De ene keer dan wil hij super veel aandacht en stuurt allemaal lieve berichtjes, om dan vervolgens zo een week niets van zicht te laten horen. Wat moet ik doen?

Hoe zeg je zoiets tegen je beste vriend?

In mijn geval handelde ik in een panieksituatie. We kenden elkaar toen nog niet zo lang, meneer kreeg een soort van relatie (uiteindelijk duurde het maar héél kort) en ik schoot in paniek dat ik hem kwijt zou raken! Niet echt de ideale manier dus...

Dus doe dat maar liever niet Een nuttigere tip heb ik niet voor je helaas... Zit zelf al een jaar of 5 in deze situatie, dus...
Ik kan me herinneren dat een vroegere beste vriend zijn liefde aan mij verklaarde. Ik kreeg het er best benauwd van en vond het tegerlijker tijd erg vleiend.

Ben bang dat mijn 'man' het net zo zou opvatten, maar dat hij daarna ook direct de benen neemt!!

dikke knuff voor mn lotgenoten! X
Een knuffel terug

Jij kan er ook één gebruiken!
Ow! Vanacht. Dromen! Ja, tuurlijk. Waarom ook niet? De dromen..

Zulke mooie, zachte dromen. Over ons. Niet eens romantisch, maar gewoon het samen zijn..

Bah... En dan word ik wakker :(

En realiseer ik me dat het allemaal een illusie is..

Gek genoeg droom ik bijna nooit over hem...

Maar als ik ze heb, zijn ze wel héél... apart...

Weet niet hoe het komt maar ik heb vanmiddag een pesthumeur, zou zo kunnen janken

Moet toch niet ongesteld worden ofzo...

Zou best kunnen zijn omdat het weer even stil is aan de andere kant na zijn bericht van vorige week... Al weet ik dat hij het vreselijk druk heeft...

Jemig wat zijn we zielig vandaag!
voor allen hier! Erg herkenbaar voor me wat hier geschreven wordt, leef dan ook erg met jullie mee. Die twijfels, onzekerheid (Wat wil ik doen, wat kàn ik doen zonder de vriendschap/werkrelatie te verpesten? Zijn mijn gevoelens wel wederzijds? enz.). Zo'n rottig kringetje waarin je dan zit en niet uitkomt. Het is een strijd tussen je gevoelens en je verstand, waarvoor kies je dan? Ik ben over het algemeen geneigd mijn gevoel te volgen, maar in een geval als dit... Nogmaals een knuffel! xx
Goh. Humeur kan zomaar ineens omslaan. Kreeg net een spontane sms van hem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven