Ex en kinderen help!

03-09-2018 08:38 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik zit even met mijn handen in het haar, ik zal hieronder even kort vertellen wat er allemaal aan de hand is. Mn ex en ik zijn sinds 6 weken uit elkaar. (Dit vanwege leugens, schulden en appen met andere vrouwen van zijn kant). Dat heeft mij uiteindelijk doen besluiten een punt erachter te zetten, gevoel is weg van mijn kant door alles wat er is gebeurt.

Het is zijn huis, maar we zouden daar om en om zijn voor de kindjes tot ik een ander huis zou hebben.

Vanaf dag 1 dat de relatie over is is het al mis. Hele dagen dreig berichtjes, we kunnen niet samen onder 1 dak omdat ik hem snachts bovenop me vond. Hij heeft terwijl ik daar sliep ingebroken, de telefoons verstopt en de deuren op slot gedaan, me wakker geschreeuwd. Ik ben ontsnapt en naar de overburen gevlucht. Een paar dagen later heeft hij een hartaanval gefaked bij de kindjes en mij om medelijden op te wekken. Toen de ambulance weg was heeft ie me aangevallen omdat hij vond dat ik hem liet stikken (waren de kinderen ook bij). Hij heeft in zijn tijd in dat huis mn ondergoed en kleding kapot gesneden, en nog wel veel meer....

Ik hou mij nu al 6 weken lang rustig en probeer zoveel mogelijk bewijs te verzamelen.

Maar nu heeft hij me uit dat huis gezet waardoor ik dus op straat sta, en niet meer bij mijn kindjes kan.

Instanties zijn allemaal al betrokken. Ik word echt een beetje radeloos van de situatie en wil dus weten welke stappen ik kan ondernemen?

-urgentie word al geregeld
-advocaat word vandaag gezocht.
-meldingen van geweld is er

Wie nog meer tips heeft mag ze hier neerzetten. Ik zet de kids op de eerste plek en hou me zo rustig mogelijk in de situatie. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
lila01 schreef:
05-09-2018 00:48
Goh, fijn voor je. En wat heeft TO hier aan?
Niet op reageren. Beetje de kluts kwijt. Al heel lang. In andere topics is ze een man.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven