Ex en kinderen help!
maandag 3 september 2018 om 08:38
Hallo allemaal, ik zit even met mijn handen in het haar, ik zal hieronder even kort vertellen wat er allemaal aan de hand is. Mn ex en ik zijn sinds 6 weken uit elkaar. (Dit vanwege leugens, schulden en appen met andere vrouwen van zijn kant). Dat heeft mij uiteindelijk doen besluiten een punt erachter te zetten, gevoel is weg van mijn kant door alles wat er is gebeurt.
Het is zijn huis, maar we zouden daar om en om zijn voor de kindjes tot ik een ander huis zou hebben.
Vanaf dag 1 dat de relatie over is is het al mis. Hele dagen dreig berichtjes, we kunnen niet samen onder 1 dak omdat ik hem snachts bovenop me vond. Hij heeft terwijl ik daar sliep ingebroken, de telefoons verstopt en de deuren op slot gedaan, me wakker geschreeuwd. Ik ben ontsnapt en naar de overburen gevlucht. Een paar dagen later heeft hij een hartaanval gefaked bij de kindjes en mij om medelijden op te wekken. Toen de ambulance weg was heeft ie me aangevallen omdat hij vond dat ik hem liet stikken (waren de kinderen ook bij). Hij heeft in zijn tijd in dat huis mn ondergoed en kleding kapot gesneden, en nog wel veel meer....
Ik hou mij nu al 6 weken lang rustig en probeer zoveel mogelijk bewijs te verzamelen.
Maar nu heeft hij me uit dat huis gezet waardoor ik dus op straat sta, en niet meer bij mijn kindjes kan.
Instanties zijn allemaal al betrokken. Ik word echt een beetje radeloos van de situatie en wil dus weten welke stappen ik kan ondernemen?
-urgentie word al geregeld
-advocaat word vandaag gezocht.
-meldingen van geweld is er
Wie nog meer tips heeft mag ze hier neerzetten. Ik zet de kids op de eerste plek en hou me zo rustig mogelijk in de situatie. Groetjes
Het is zijn huis, maar we zouden daar om en om zijn voor de kindjes tot ik een ander huis zou hebben.
Vanaf dag 1 dat de relatie over is is het al mis. Hele dagen dreig berichtjes, we kunnen niet samen onder 1 dak omdat ik hem snachts bovenop me vond. Hij heeft terwijl ik daar sliep ingebroken, de telefoons verstopt en de deuren op slot gedaan, me wakker geschreeuwd. Ik ben ontsnapt en naar de overburen gevlucht. Een paar dagen later heeft hij een hartaanval gefaked bij de kindjes en mij om medelijden op te wekken. Toen de ambulance weg was heeft ie me aangevallen omdat hij vond dat ik hem liet stikken (waren de kinderen ook bij). Hij heeft in zijn tijd in dat huis mn ondergoed en kleding kapot gesneden, en nog wel veel meer....
Ik hou mij nu al 6 weken lang rustig en probeer zoveel mogelijk bewijs te verzamelen.
Maar nu heeft hij me uit dat huis gezet waardoor ik dus op straat sta, en niet meer bij mijn kindjes kan.
Instanties zijn allemaal al betrokken. Ik word echt een beetje radeloos van de situatie en wil dus weten welke stappen ik kan ondernemen?
-urgentie word al geregeld
-advocaat word vandaag gezocht.
-meldingen van geweld is er
Wie nog meer tips heeft mag ze hier neerzetten. Ik zet de kids op de eerste plek en hou me zo rustig mogelijk in de situatie. Groetjes
maandag 3 september 2018 om 10:32
Moeder kan de kinderen toch bezoeken en als ze onderdak krijgt bij familie de kinderen daar ontvangen. Kinderen uit hun vertrouwde omgeving rukken is juist egoïsme ten top. Er staat namelijk nergens dat deze man een slechte vader is, alleen een bijzonder slechte partner.sugarmiss schreef: ↑03-09-2018 10:16Wat een ontzettend domme uitspraak. Het kan maanden duren voordat to een eigen huis heeft
Het lijkt mij ontzettend traumatisch voor een kind als je moeder van de ene op de andere dag zo maar maanden lang uit je leven verdwijnt. Vader gaat vast niet vertellen dat dit onvrijwillig is.
Als je dat een goed idee vindt denk je echt niet in het bang van de kinderen. Maar alleen in het belang van de vader.
maandag 3 september 2018 om 10:34
Nee dan is de ex ook niet de geschikte persoon bij de kinderen te blijvenn.bluebirdie schreef: ↑03-09-2018 10:11misschien ouderwets hoor, maar een man die zijn ex bedreigt, aanvalt, hartaanvallen faket etc waardoor er een totaal onveilige situatie voor de kinderen ontstaat vind ik niet de meest geschikte persoon vd 2 om bij de kinderen te blijven en in het huis
ik zag het graag zo dat beiden evenveel rechten hebben mits beiden zich ook in het belang van de kinderen kunnen denken
Maar de ex hangt natuurlijk een heel ander verhaal op. Dat hij geen hartaanvalbeeft gehad valt te bewijzen. Maar dan gaat het gewoon zijn medisch dossier in als paniekaanval door stress. En die stress werd natuurlijk veroorzaakt door to en voor je het weet staat hij als slachtoffer te boek en to als dader.
To kan ook niets bewijzen van de andere dingen die hij heeft gedaan. Zelfs dat stukgemaakte ondergoed is niet echt bewijs want hij beweerd natuurlijk doodleuk dat ze dat zelf heeft gedaan omdat ze knettergek is.
En omdat veilig thuis ook niet a la minute een huis voor to kan toveren zijn ze geneigd om dan met vader mee te gaan omdat ze anders met dakloze kinderen in hun maag zitten.
Als vader dan laat zien dat hij goed voor de kinderen zorgt dan gaan ze echt niet zeggen dat vader uit de buurt moet blijven. Maar ondertussen most to maar zien how ze moet dealen met een man die niet spoort.
maandag 3 september 2018 om 10:54
En toch zegt zo een slechte partner zijn ook iets over je vaderschap. Alle genoemde dingen heeft hij gedaan in het bijzijn van de kinderen en is schadelijk voor kinderen.PotjePindakaas schreef: ↑03-09-2018 10:32Moeder kan de kinderen toch bezoeken en als ze onderdak krijgt bij familie de kinderen daar ontvangen. Kinderen uit hun vertrouwde omgeving rukken is juist egoïsme ten top. Er staat namelijk nergens dat deze man een slechte vader is, alleen een bijzonder slechte partner.
•
maandag 3 september 2018 om 10:56
Als de politie van alles op de hoogte js gesteld zou een tijdelijk huisverbod een optie zijn. Daarmee kan TO in de woning blijven met de kinderen.Lelietje-van-Dalen schreef: ↑03-09-2018 09:36Heel gauw naar die advocaat, en hem via een kortgeding uit huis laten zetten.
En waarom heb je de politie niet gebeld toen hij bezig was met boven op je liggen-inbreken-je ondergoed kapot snijden-bedreigen? Het is mogelijk om hem een tijdelijk straatverbod te bezorgen, maar dan moet je wel in actie komen.
•
maandag 3 september 2018 om 11:05
Nou, misschien ben ik wel heel verwend met mijn eigen vader en mijn man voor ogen maar bij zo’n geflipte mafkees zoals in dit topic omschreven liet ik mijn hond nog geen half uur onbeheerd achter.PotjePindakaas schreef: ↑03-09-2018 10:32Moeder kan de kinderen toch bezoeken en als ze onderdak krijgt bij familie de kinderen daar ontvangen. Kinderen uit hun vertrouwde omgeving rukken is juist egoïsme ten top. Er staat namelijk nergens dat deze man een slechte vader is, alleen een bijzonder slechte partner.
Voor TO: ik zou dit uur nog bij de advocaat op de stoep staan voor een plan de campagne. Dus helemaal eens met Fashionvictim.
maandag 3 september 2018 om 11:13
Ik kan wel zeggen laat kinderen terug nemen bij jou etc
MAAR misschien kan een advocaat dat ook niet voor elkaar krijgen en dan moet ze tot dat ze een huis heeft blij onder bezoek met begeleiding desnoods
Ik waarschuw alleen dat ze daar ook rekening mee moet houden
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
maandag 3 september 2018 om 11:20
Vader laat moeder toch niet meer toe in het huis. Dan valt er weinig te bezoeken en als hij moeder zo dwars wil zitten geeft hij de kinderen vast ook niet mee.PotjePindakaas schreef: ↑03-09-2018 10:32Moeder kan de kinderen toch bezoeken en als ze onderdak krijgt bij familie de kinderen daar ontvangen. Kinderen uit hun vertrouwde omgeving rukken is juist egoïsme ten top. Er staat namelijk nergens dat deze man een slechte vader is, alleen een bijzonder slechte partner.
Uit wat to omschrijft lijkt het mij ook wel zo'n man dat als hij de kinderen wel aan to meegeeft onmiddellijk de instanties gaat bellen dat to ze tegen de afspraak in meegenomen heeft.
En als to de politie belt dat ze het huis niet in kan dan gaat hij vast zeggen dat hij dat nooit gezegd heeft en dat to gerust het huis in kan. Om vervolgens weer van die rare artsen uit te halen.
In mijn omgeving is ook zo'n man. Dan zit je als vrouw echt helemaal klem..
maandag 3 september 2018 om 11:21
Besef jij dat jij met dit soort reacties andere reageerders het idee geeft dat jij TO bent en dus aan het dubbel NicBlondie222 schreef: ↑03-09-2018 10:39Ben in verwachting van de derde Een jongen en ik kan me niet voorstellen dat hij me ooit wat zou aandoen.
Het gedrag van je man is niet gezond ga bij hem weg.
Ik heb je eerder in een ander topic zien reageren waar mensen ook denken dat je dubbelnickt
maandag 3 september 2018 om 11:37
ik kan uit haar reactie duidelijk opmaken dat ze het tegen TO heeft hoor, dus dat het lijkt op dubbelnicken vind ik absoluut niet, denk alleen dat ze niet heel erg goed gelezen heeft
maandag 3 september 2018 om 11:45
Sorry maar het slaat op basis van de info uit dit topic echt nergens op.mamsvan schreef: ↑03-09-2018 11:13Ik kan wel zeggen laat kinderen terug nemen bij jou etc
MAAR misschien kan een advocaat dat ook niet voor elkaar krijgen en dan moet ze tot dat ze een huis heeft blij onder bezoek met begeleiding desnoods
Ik waarschuw alleen dat ze daar ook rekening mee moet houden
•
maandag 3 september 2018 om 12:09
Inderdaad. Voor partners van dit soort gestoorde idioten zijn er heel weinig mogelijkheden op de korte termijn. Daarom, zet in op de lange termijn en regel die advocaat.sugarmiss schreef: ↑03-09-2018 11:20Vader laat moeder toch niet meer toe in het huis. Dan valt er weinig te bezoeken en als hij moeder zo dwars wil zitten geeft hij de kinderen vast ook niet mee.
Uit wat to omschrijft lijkt het mij ook wel zo'n man dat als hij de kinderen wel aan to meegeeft onmiddellijk de instanties gaat bellen dat to ze tegen de afspraak in meegenomen heeft.
En als to de politie belt dat ze het huis niet in kan dan gaat hij vast zeggen dat hij dat nooit gezegd heeft en dat to gerust het huis in kan. Om vervolgens weer van die rare artsen uit te halen.
In mijn omgeving is ook zo'n man. Dan zit je als vrouw echt helemaal klem..
maandag 3 september 2018 om 15:38
maandag 3 september 2018 om 15:40
Ja ik zeg niet dat ik dubbelnicken vind maar in een ander topic werd ze ervan beschuldigd en ik wil waarschuwen dat misschien door zulke reacties komtbluebirdie schreef: ↑03-09-2018 11:37ik kan uit haar reactie duidelijk opmaken dat ze het tegen TO heeft hoor, dus dat het lijkt op dubbelnicken vind ik absoluut niet, denk alleen dat ze niet heel erg goed gelezen heeft
maandag 3 september 2018 om 21:54
- Vader faket hartaanval in bijzijn kinderenPotjePindakaas schreef: ↑03-09-2018 10:32Moeder kan de kinderen toch bezoeken en als ze onderdak krijgt bij familie de kinderen daar ontvangen. Kinderen uit hun vertrouwde omgeving rukken is juist egoïsme ten top. Er staat namelijk nergens dat deze man een slechte vader is, alleen een bijzonder slechte partner.
- Vader valt moeder aan in bijzijn kinderen
- Moeder en kinderen mogen elkaar nu niet zien van vader
(+ Vader doet nog veel meer dingen waardoor duidelijk blijkt dat hij, in ieder geval nu, psychisch niet in orde is)
Nee echt een topvader waar je je kinderen met een gerust hart bij achterlaat
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
maandag 3 september 2018 om 22:21
Instanties zijn betrokken en verder is al dat gedrag gericht tegen zijn partner, die nu dus niet aanwezig is. Ik lees verder niks over kindermishandeling oid en de beste man heeft jarenlang voor de kinderen meegezorgd, het lijkt mij dat hij dat niet verleerd is nu.Malagueña schreef: ↑03-09-2018 21:54- Vader faket hartaanval in bijzijn kinderen
- Vader valt moeder aan in bijzijn kinderen
- Moeder en kinderen mogen elkaar nu niet zien van vader
(+ Vader doet nog veel meer dingen waardoor duidelijk blijkt dat hij, in ieder geval nu, psychisch niet in orde is)
Nee echt een topvader waar je je kinderen met een gerust hart bij achterlaat![]()
Heb je verder nog tips voor de TO of blijft het bij een post van een medeforummer bekritiseren ?
dinsdag 4 september 2018 om 08:51
Alle goede tips zijn al gegeven, nl zsm met advocaat en hulpverlening aan de slag om de kinderen terug te krijgen ipv ze bij deze instabiele, agressieve stalker te laten. Het boeit niet dat het gericht was tegen partner, iemand die zijn kind blootstelt aan zulke situaties en duidelijk psychische problemen heeft, is dus niet in staat om verantwoordelijke keuzes te maken en dus wil je je kinderen daar niet bij achter laten. Lijkt me vrij logisch, maar misschien hebben we een andere standaard van ‘goed genoeg’ ouderschapPotjePindakaas schreef: ↑03-09-2018 22:21Instanties zijn betrokken en verder is al dat gedrag gericht tegen zijn partner, die nu dus niet aanwezig is. Ik lees verder niks over kindermishandeling oid en de beste man heeft jarenlang voor de kinderen meegezorgd, het lijkt mij dat hij dat niet verleerd is nu.
Heb je verder nog tips voor de TO of blijft het bij een post van een medeforummer bekritiseren ?
Dat instanties betrokken zijn, maakt weinig uit. Heb zelf oa in de jeugdhulpverlening gewerkt en geloof mij maar dat ook daar echt niet altijd de beste keuzes voor kinderen worden gemaakt, zeker niet als je en hulpverlener treft die vooral niet teveel gedoe wil. En als ze er wel voor gaan, dan lopen ze soms ook nog tegen rechters aan. Als ouder moet je ook echt zélf vechten voor je kinderen in dit soort situaties..
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
dinsdag 4 september 2018 om 12:01
.
Zoiets had je al geschreven ja. De toegevoegde waarde van je opmerking in dit topic ontgaat mij echter nog steeds.
dinsdag 4 september 2018 om 12:31
Blondie222 schreef: ↑04-09-2018 11:08De 3e is op komst en mijn mannetje helpt me met alles. Neemt onze dochters afentoe mee zodat ik wat rust heb en ik alvast het eten kan voorbereiden.
Hij is perfect en vertrouwen elkaar volkomen. Zijn geen 20 meer
dinsdag 4 september 2018 om 21:27
Niet óók. Je bent als ouder altijd zelf verantwoordelijk. En als je als ouder zelf de inschatting kan maken dat een procedure nodig is voer je die zelf. In plaats van die verantwoording bij de hulpverlening te laten.Malagueña schreef: ↑04-09-2018 08:51Alle goede tips zijn al gegeven, nl zsm met advocaat en hulpverlening aan de slag om de kinderen terug te krijgen ipv ze bij deze instabiele, agressieve stalker te laten. Het boeit niet dat het gericht was tegen partner, iemand die zijn kind blootstelt aan zulke situaties en duidelijk psychische problemen heeft, is dus niet in staat om verantwoordelijke keuzes te maken en dus wil je je kinderen daar niet bij achter laten. Lijkt me vrij logisch, maar misschien hebben we een andere standaard van ‘goed genoeg’ ouderschap![]()
Dat instanties betrokken zijn, maakt weinig uit. Heb zelf oa in de jeugdhulpverlening gewerkt en geloof mij maar dat ook daar echt niet altijd de beste keuzes voor kinderen worden gemaakt, zeker niet als je en hulpverlener treft die vooral niet teveel gedoe wil. En als ze er wel voor gaan, dan lopen ze soms ook nog tegen rechters aan. Als ouder moet je ook echt zélf vechten voor je kinderen in dit soort situaties..
•
woensdag 5 september 2018 om 00:43
Dan ga jij dus nu met spoed op zoek naar een plek om te wonen, zodat je je kinderen daar kunt ontvangen.lillsitsme schreef: ↑03-09-2018 09:03De stappen waren dus dat we om en om in dat huis zouden zijn voor de kinderen. Tot ik een ander huis heb mogen de kinderen daar niet weggehaald worden. Daar zijn ze duidelijk in geweest. Alleen sluit mijn ex me nu buiten dat huis waardoor ik niet meer bij mijn kindjes kan.
woensdag 5 september 2018 om 00:48
Goh, fijn voor je. En wat heeft TO hier aan?Blondie222 schreef: ↑04-09-2018 11:08De 3e is op komst en mijn mannetje helpt me met alles. Neemt onze dochters afentoe mee zodat ik wat rust heb en ik alvast het eten kan voorbereiden.
Hij is perfect en vertrouwen elkaar volkomen. Zijn geen 20 meer