feeling like Bridget Jones;-)

19-12-2011 10:05 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Damn, en nu zit ik hier weer te wachten. Op een smsje, whatsappje, teken vanleven van een man, die ik tot twee weken geleden niet eens kende!

Situatie: man leren kennen tijdens stappen. Telefoonnummers uitgewisseld, paar keer gewhatsapped(wat een woord trouwens), waarin hij het voorstel deed om een keer af te spreken. Dat was vorige week woensdag. Ik heb een paar voorstellen gedaan met mogelijkheden wanneer. Hij zou daar nog op terugkomen. En nu......helemaal niks! Niks, noppes, nada. En doen voel ik me zo'n doos die op een man gaat zitten wachten. En ik vertik het aan de ene kant dat ik hierin initiatief ga nemen. Graag of niet, toch? Ik ga hem waarschijnlijk volgend weekend weer tegenkomen met stappen. Tips??
laat gaan, hij wil niet echt denk ik..
Yep, denk t ook....kerels!
Wil niet zeggen dat ik nooit een plaat voor mijn kop heb gehad hoor, ( niet dat jij die hebt! ) ik schaam me er nog voor hahah, ik bleef die gast smsen en bellen, tot ik dacht van hmm volgens mij wil hij niet??

was ik niet gewend nl, dat een man mij afwees, dus ik zag het gewoon niet.
Vervelend is dat he? Ik ken het gevoel...

Helemaal als hij (zoals ik ook uit jouw berichtje lees) eest toenadering zoekt, en zodra je erop in gaat heeft hij blijkbaar z'n 'prooi' binnen of zo.

Maar ik ben het met beetjegek eens - laten gaan, als hij echt wil moet hij maar wat harder rennen, en anders lopen er genoeg leuke mannen rond
Ja, een heel vervelend gevoel. Lijkt het inderdaad op dat ik te snel heb toegehapt ofzo, dat voor hem het spelletje daarmee gespeeld is. Nou ja, laten gaan dus. Next;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven