Fysieke aantrekkingskracht tussen man en vrouw..

07-03-2010 09:41 345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ladies and gentlemen..?

Ik vraag me af of een sterke, sexuele fysieke aantrekkingskracht tussen een man en een vrouw voor altijd tussen hen aanwezig zal blijven..Ook al hebben ze weinig of geen contact meer. Dan heb ik het over de man, zal de man zich altijd wel aangetrokken voelen tot de vrouw met wij die sexuele klik heeft..?

Dit zijn ook gevoelens, welliswaar anders dan echte liefde..of is het ook een vorm van liefde..?

Graag leuke en serieuze reacties
Waarom denk je dat hij bang is verliefd te worden? Dat kun je toch alleen maar weten als hij dit ook gezegd heeft.
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:52:

[...]

Hahaha, wat voor man ben jij dan?Ik ben een man die geen behoefte heeft om jou naar de mond te praten. Misschien even wennen ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:queenie1 schreef op 07 maart 2010 @ 10:50:

Wow, in het andere topic je verhaal gelezen, maar jij spoort echt niet. Je mag blij zijn dat hij nog geen aangifte heeft gedaan van stalken.Hou op, schei uit! Die man genoot van de aandacht, zowel positief als negatief. En hij stalkte mij eerst, ik spoor niet omdat ik mezelf kwetsbaar durf op te stellen? Hmm.
je zoekt een reden waarom hij afstand houdt. Die redenen zijn gegeven, maar die bevallen niet. Dus zoek jij een reden waarbij jouw enorme ego niet gekwetst wordt.Tja, mag hoor, is geen crime ofzo...
...
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:52:

[...]

Hahaha, wat voor man ben jij dan?

en zelfs een antwoord van een man neem je niet aan!

kind je bent echt zielig.. en misschien vind je jezelf heel volwassen je komt over als een puber van 14..

leeftijd en gedrag gaan iig niet samen bij jou!!!!
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:51:

[...]

Nee, ik ben niet bang om "gebruikt" te worden, want wat dat betreft "gebruik" ik hem ook, ik heb zelfs het initiatief genomen voor de sex! Ik denk dat hij bang is om verliefd te worden en dat hij zich daarom afstandelijk houdt.

Keep on dreaming
SexyBitch, ik geniet ook van de aandacht van mijn scharrels/neukertjes.. dat lijkt me logisch, anders kan je het net zo goed niet doen, toch?
quote:Donkeyshot schreef op 07 maart 2010 @ 10:53:

[...]

Ik ben een man die geen behoefte heeft om jou naar de mond te praten. Misschien even wennen ?Misschien..Haha. Maar misschien ben jij ook heel zuur geworden, een idee om de "ZURE-APPELS" club op te richten? Samen met die andere zure dozen, mag jij de voorzitter zijn.

[...]

Nee, ik ben niet bang om "gebruikt" te worden, want wat dat betreft "gebruik" ik hem ook, ik heb zelfs het initiatief genomen voor de sex! Ik denk dat hij bang is om verliefd te worden en dat hij zich daarom afstandelijk houdt.Dat zal het zijn, probleem opgelost.
Hij stalkte jou eerst?

hmm.....

Dus nu doe jij het..eh tweedst?
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:54:

[...]

Hou op, schei uit! Die man genoot van de aandacht, zowel positief als negatief. En hij stalkte mij eerst, ik spoor niet omdat ik mezelf kwetsbaar durf op te stellen? Hmm.Dat zie ik je in dit topic geen moment doen. Je haalt alleen uit naar iedereen die het waagt het met je oneens te zijn. Waarom open je dit topic eigenlijk ? Zit je op bijval te wachten ? Waarom ?
Ik denk..... dat hij niet bang is om verliefd te worden, ik denk dat hij het al IS. Sterker nog; het is geen verliefdheid, het is WARE liefde van hij zo van geschrokken is. Ik denk dat je een manier moet vinden om hem duidelijk te maken dat jij weet wat hij voelt. Ik zou hem een mand met zure appels sturen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Chardonnay schreef op 07 maart 2010 @ 10:55:

SexyBitch, ik geniet ook van de aandacht van mijn scharrels/neukertjes.. dat lijkt me log

isch, anders kan je het net zo goed niet doen, toch?Ja? Vertel..Is er een scharrel bij die jou wat doet of neem je gelijk wat afstand als dat gebeurt? Vrouwen kunnen ook scharrels hebben, hoor. Het is geen mannen-ding meer.

[...]

Nee, ik ben niet bang om "gebruikt" te worden, want wat dat betreft "gebruik" ik hem ook, ik heb zelfs het initiatief genomen voor de sex! Ik denk dat hij bang is om verliefd te worden en dat hij zich daarom afstandelijk houdt.Ik heb je reacties op andere topics ook maar even gelezen. Waar maak je uit op dat hij bang is om verliefd te worden?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 maart 2010 @ 10:57:

Ik denk..... dat hij niet bang is om verliefd te worden, ik denk dat hij het al IS. Sterker nog; het is geen verliefdheid, het is WARE liefde van hij zo van geschrokken is. Ik denk dat je een manier moet vinden om hem duidelijk te maken dat jij weet wat hij voelt. Ik zou hem een mand met zure appels sturen.
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:56:

[...]

Misschien..Haha. Maar misschien ben jij ook heel zuur geworden, een idee om de "ZURE-APPELS" club op te richten? Samen met die andere zure dozen, mag jij de voorzitter zijn.Richt jij dan even een ik-probeer-zoveel-mogelijk-mensen-zuur-te-noemen-club op??
...
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:57:

[...]

Ja? Vertel..Is er een scharrel bij die jou wat doet of neem je gelijk wat afstand als dat gebeurt? Vrouwen kunnen ook scharrels hebben, hoor. Het is geen mannen-ding meer.Niemand die dat hier betwist hoor. Of dacht je dat het hier volzit met 'ouderwetse' mutsen en dat wat jij doet nu heel schokkend en modern voor ons is?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 maart 2010 @ 10:57:

Ik denk..... dat hij niet bang is om verliefd te worden, ik denk dat hij het al IS. Sterker nog; het is geen verliefdheid, het is WARE liefde van hij zo van geschrokken is. Ik denk dat je een manier moet vinden om hem duidelijk te maken dat jij weet wat hij voelt. Ik zou hem een mand met zure appels sturen.Echt waar, Bianca? Maar dat wil ik juist niet, gewoon lekkere gevoelens voor elkaar hebben en elkaar niet te vaak zien, want dat bedreft de pret.
Ik ook en het is me helemaal duidelijk nu. Hij heeft je allang geskipt.
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:56:

[...]

Misschien..Haha. Maar misschien ben jij ook heel zuur geworden, een idee om de "ZURE-APPELS" club op te richten? Samen met die andere zure dozen, mag jij de voorzitter zijn.

Je weet al net zo weinig van appels als van mannen. Appels die zuur zijn, zijn nog niet goed volwassen. Bij mannen (èn bij vrouwen) is het vaak net zo.

En ik hoop dat het jou lukt om door de zure appel heen te bijten: die vent wil gewoon af en toe met je neuken, meer niet.

Get over it en geniet er van.
quote:vlammetje schreef op 07 maart 2010 @ 10:59:

[...]

Richt jij dan even een ik-probeer-zoveel-mogelijk-mensen-zuur-te-noemen-club op??Hahaha, volgens mij hebben jullie het niet eens in de gaten, hahahaha!
Vanmiddag knielt ie neer voor je deur, met een bos rode rozen, en vraagt je ten huwelijk. Gefeliciteerd!!!
quote:Donkeyshot schreef op 07 maart 2010 @ 10:59:

[...]

Je weet al net zo weinig van appels als van mannen. Appels die zuur zijn, zijn nog niet goed volwassen. Bij mannen (èn bij vrouwen) is het vaak net zo.Kunnen appels dan volwassen worden? Hmm, interesting.
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:57:

[...]

Ja? Vertel..Is er een scharrel bij die jou wat doet of neem je gelijk wat afstand als dat gebeurt? Vrouwen kunnen ook scharrels hebben, hoor. Het is geen mannen-ding meer.

Als jij het prototype bent van hoe vrouwen met scharrels omgaan dan bewijs je meteen dat ze het helemaal niet kunnen.

Scharrelen is namelijk niet meer dan leuk-voor-de-neuk. Wanneer je gaat hopen dat de ander liefde ervaart ben je scharrelgewijs verkeerd bezig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven