Fysieke aantrekkingskracht tussen man en vrouw..

07-03-2010 09:41 345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ladies and gentlemen..?

Ik vraag me af of een sterke, sexuele fysieke aantrekkingskracht tussen een man en een vrouw voor altijd tussen hen aanwezig zal blijven..Ook al hebben ze weinig of geen contact meer. Dan heb ik het over de man, zal de man zich altijd wel aangetrokken voelen tot de vrouw met wij die sexuele klik heeft..?

Dit zijn ook gevoelens, welliswaar anders dan echte liefde..of is het ook een vorm van liefde..?

Graag leuke en serieuze reacties
He? Je stelt een vraag, wil een onderbouwde mening van anderen, anderen geven die en dan zeg jij 'bewijs dat maar'. Ben je gewend dat anderen zoveel energie in je steken? En dan ook nog uiterst onvriendelijk reageren.

Inderdaad, je projecteert en je wil het niet zien. En nee, ik ga het niet bewijzen. Ik ga jou skippen namelijk.
quote:MEFunny schreef op 07 maart 2010 @ 10:29:

[...]

sgat het is andersom.... als hij verliefd is of iets dergelijks dan loopt hij juist de deur plat!!!!!!!!!!!!!!

voor een booty-call echt niet... just when he wants to put his sperm somewhere else than his hand...Dus jij wilt beweren dat een vrouw een man niet kan "gebruiken" voor haar behoeftes? Hahahaha! Jij hebt zo te lezen nog niks meegemaakt en moet nog veel leren.
quote:emaille schreef op 07 maart 2010 @ 10:32:

He? Je stelt een vraag, wil een onderbouwde mening van anderen, anderen geven die en dan zeg jij 'bewijs dat maar'. Ben je gewend dat anderen zoveel energie in je steken? En dan ook nog uiterst onvriendelijk reageren.

Inderdaad, je projecteert en je wil het niet zien. En nee, ik ga het niet bewijzen. Ik ga jou skippen namelijk.Gebruik es je eigen woorden, hahaha!
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:30:

[...]

Joh, ben helemaal niet geweldig..Vertel alleen precies hoe het allemaal is gegaan, is that a crime?Waar ? Heb ik iets gemist ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:28:

[...]

Ik skip jou.Je kunt beter een poosje gaan zitten skippyballen, misschien husselt dat het een en ander weer op de juiste plek.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:ardni schreef op 07 maart 2010 @ 10:16:

ik denk dat fysieke aantrekkings kracht,puur gebaseerd op seksuele gevoelens uiteindelijk dooft.

Als je iemand beter leert kennen en je wordt verliefd dan is het een ander verhaal.dan wil je graag bij die persoon zijn en dan speelt aantrekkingskracht uiteraard ook een rol.

Maar als het op zich zelf staat, dan is het vrijen gewoon lekker,niet meer niet minder.Tuurlijk zijn het gevoelens maar enkel gestuurd door hormonen.Het verlangen naar seks of iemand waar er goed mee gesekst kan worden is heel anders dan verlangen naar een persoon,een mens.

Ardni, wilde het met hem ook casual houden. Heb hem duidelijk gemaakt dat er in mijn leven voorlopig geen ruimte is voor een man, misschien vindt dat hij dat niet leuk en voelt zich geintimideerd dat een vrouw daar ook makkelijk in kan zijn. Want mannen willen nl altijd dat vrouwen voor hun zwijmelen, hahaha!

Ik word gelukkig niet snel verliefd, maar ik kan mij heel sterk tot een man aangetrokken voelen of omgekeerd..Helaas voel ik die fysieke aantrekkingskracht niet altijd voor een man, tot ik hem heb leren kennen..en met iemand vrijen is voor mij onlosmakelijk verbonden met gevoelens..En believe me, ik voelde zeker wat warmte van zijn kant, het was geen oppervlakkige egoistische vrijer.. We hebben echt van elkaar genoten en het voelde erg goed..Misschien is hij daar wel bang voor, weet het niet..
Sexy bitch ,door sommige reacties komt het soms over alsof je reacties van andere een bepaalde kant op wil sturen.Je vraagt naar de mening van anderen,maar het lijkt alsof jij graag iets anders wil horen.

ALs het enkel om de seks gaat , hoeft het niet zo te zijn dat hij de deur plat loopt, mogelijk ben/was je niet de enige.Daarnaast was hij misschien op zoek en had hij geregeld afspraakjes.

Het is in ieder geval overduidelijk dat jij bepaalde gevoelens hebt, meneer heeft nu (als het goed begrepen heb ) een relatie,dus ga door met je leven.Je bent vast een leuke , lieve vrouw en je vind wel iemand.
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:07:

[...]

Dat is mijn mening, mag ik? Jezes. Nu zou ik graag willen dat jij je mening onderbouwt of is dat te moeilijk..?Hohoho... jij hebt misschien meer aan een lesje: hoe maak ik zo snel mogelijk vijanden vrienden..
Nee, je vertelt niet hoe het allemaal is gegaan. Je laat duidelijk merken dat je vind dat wij het allemaal mis hebben, want de kritische reacties skip je of kraak je af. Jij hebt last van wishfull thinking als je gelooft dat er zoveel in deze man omgaat dat hij niet weet wat hij met je moet doen. Hij negeert je tussen de paar dates door, en als jullie elkaar zien is het puur seksueel. Kun jij wel warme gevoelens zien, maar als het deze man om jou zou gaan, had hij je vaker willen zien.
...
Dat een kerel je niet als opblaaspop gebruikt in bed en er ook voor zorgt dat jij geniet maakt hem nog niet tot een verliefde man; da's gewoon een hele goeie neuk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 maart 2010 @ 10:34:

[...]

Je kunt beter een poosje gaan zitten skippyballen, misschien husselt dat het een en ander weer op de juiste plek.En jij hebt te vaak door de zure appel moeten heen bijten. Ben net single, jezes! Give me a break, wat een vijandige reacties allemaal, zeg.
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:36:

[...]

En jij hebt te vaak door de zure appel moeten heen bijten. Ben net single, jezes! Give me a break, wat een vijandige reacties allemaal, zeg.Ik? Zure appel? Meid, je weet niet waar je het over hebt. Het enige wat zuur is hier ben jij.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 maart 2010 @ 10:36:

Dat een kerel je niet als opblaaspop gebruikt in bed en er ook voor zorgt dat jij geniet maakt hem nog niet tot een verliefde man; da's gewoon een hele goeie neuk.Lekker toch? Hij doet zn best, tenminste Wanneer heb jij voor het laatst een goede neuk gehad?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 maart 2010 @ 10:38:

[...]

Ik? Zure appel? Meid, je weet niet waar je het over hebt. Het enige wat zuur is hier ben jij.Lees je reacties eens na. Nee joh, ben zo positief als wat en dat maakt jou misselijk.
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:38:

[...]

Lekker toch? Hij doet zn best, tenminste Wanneer heb jij voor het laatst een goede neuk gehad?Vannacht.
Inderdaad BGB, zat ik ook al te denken.
...
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:34:

[...]

Ardni, wilde het met hem ook casual houden. Heb hem duidelijk gemaakt dat er in mijn leven voorlopig geen ruimte is voor een man, misschien vindt dat hij dat niet leuk en voelt zich geintimideerd dat een vrouw daar ook makkelijk in kan zijn. Want mannen willen nl altijd dat vrouwen voor hun zwijmelen, hahaha!

Ik word gelukkig niet snel verliefd, maar ik kan mij heel sterk tot een man aangetrokken voelen of omgekeerd..Helaas voel ik die fysieke aantrekkingskracht niet altijd voor een man, tot ik hem heb leren kennen..en met iemand vrijen is voor mij onlosmakelijk verbonden met gevoelens..En believe me, ik voelde zeker wat warmte van zijn kant, het was geen oppervlakkige egoistische vrijer.. We hebben echt van elkaar genoten en het voelde erg goed..Misschien is hij daar wel bang voor, weet het niet..

Sorry,mijn excuses, ik was te snel met mijn reactie, je kan ook oprecht zijn en het men vragen.Iemand die in bed aan een ander denkt voelt niet per definitie meer.

Daarnaast ken ik persoonlijk genoeg mannen die gewoon lekker willen scharrelen en die het fijn vinden als een vrouw er op dezelfde manier tegen aankijktDie willen geen zwijmelende vrouw.Dus niet alle mannen zijn zo, alleen mannen die onzeker zijn, denk ik
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:33:

[...]

Dus jij wilt beweren dat een vrouw een man niet kan "gebruiken" voor haar behoeftes? Heb ik dat beweerd??? daar gaat het topic toch helemaal niet over???Hahahaha! Jij hebt zo te lezen nog niks meegemaakt en moet nog veel leren.

en fijn dat je mij zo goed kan analyseren!! haha je bent echt te grappig.. wees niet zo wanhopig..

en owja lees even alles terug en kijk hoe mensen reageren op jouw reacties... is niet erg posititef!!!
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:39:

[...]

Lees je reacties eens na. Nee joh, ben zo positief als wat en dat maakt jou misselijk.

Als jij zo positief bent, écht positief, dan zou je geen topic hierover openen, maar in al je positiviteit zeker weten dat hij helemaal lijp op en van je is.

Maar kennelijk ben je niet helemaal zeker .... en zit je je eigen onzekerheid te overschreeuwen met " ik weet hoe het zit " .
Dames, is dit nou nodig!
quote:vlammetje schreef op 07 maart 2010 @ 10:36:

Nee, je vertelt niet hoe het allemaal is gegaan. Je laat duidelijk merken dat je vind dat wij het allemaal mis hebben, want de kritische reacties skip je of kraak je af. Jij hebt last van wishfull thinking als je gelooft dat er zoveel in deze man omgaat dat hij niet weet wat hij met je moet doen. Hij negeert je tussen de paar dates door, en als jullie elkaar zien is het puur seksueel. Kun jij wel warme gevoelens zien, maar als het deze man om jou zou gaan, had hij je vaker willen zien.Dat is niet waar, Vlammetje. Ik kraak niemand zomaar af, het valt mij alleen maar op dat er veel vijandige reacties zijn, daar zit ik niet op te wachten, dus skip ik die..Is that a crime? Whisfull thinking? Ik was erbij, hoor. En als het echt zo oppervlakkig is met hem, zou ik niet eens met hem naar bed gaan..Het is gewoon fucking ingewikkeld.
SexyBitch, misschien kun je je verhaal insturen naar de Vriendin ofzo, want hier gaat het niks meer worden tussen jou en alle anderen hier...
@ Sexybitch: mijn complimenten.

Voor je forumnaan. Prima gekozen !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 maart 2010 @ 10:41:

[...]

Als jij zo positief bent, écht positief, dan zou je geen topic hierover openen, maar in al je positiviteit zeker weten dat hij helemaal lijp op en van je is.

Maar kennelijk ben je niet helemaal zeker .... en zit je je eigen onzekerheid te overschreeuwen met " ik weet hoe het zit " .Misschien ben ik ook "onzeker" wat hem betreft, is that a crime? Jezes!

Bianca wint met ruime voorsprong!
Ja, dat vind ik echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven