Gebroken
dinsdag 12 september 2017 om 09:38
Goedemorgen...
Ik ben echt gebroken, mijn vriend heeft na een relatie van zes jaar , ongeveer drie weken geleden een punt achter onze relatie gezet. Hij is 33 jaar en ik 29. Wij deden latten. De reden daarom kan ik heel moeilijk verkroppen.
Hij is letterlijk en figuurlijk te moe voor een relatie en kan mij niks meer bieden. Mijn vriend heeft een arbeidsongeschiktheids uitkering omdat hij meerdere keren een psychose heeft gehad en zijn hele leven al stemmen hoort. Hij doet twee dagen vrijwilligerswerk want een normale baan kan hij niet aan.
Ik begrijp wel dat hij moe is want hij slikt best heftige medicijnen, antipsychotica. Ook kan hij uit zichzelf niet slapen en moet veel medicatie innemen om te kunnen slapen maar is dan nooit uitgerust.
Hij heeft twee zoontjes van 7 en 13 die fulltime bij hem wonen omdat moeder uit de ouderlijke macht is gezet vanwege drugsverslaving. De kinderen zien hun moeder al jaren niet meer en zal niet meer gebeuren ook. Mijn vriend is echt een topvader, cijfert zichzelf compleet weg voor de kinderen. En nu komt het, zijn psychische ziekte is zijn tol gaan eisen en hij kan geen relatie meer zegt hij. Hij heeft alles nodig om voor zichzelf en zijn kinderen te zorgen.
Dat is zijn reden. Maar diep in mn hart weet ik ook dat het komt omdat ik de laatste twee jaar niet altijd lief voor hem ben geweest. Hij had heel veel liefde nodig en ik ben snel kattig en snauwerig. Hij is zo overgevoelig dat hij dat niet trok. Ik kon ook niet altijd begrip opbrengen dat hij altijd stemmen hoort en moe was.
Ik werk fulltime, ook ik ben moe. Hij werd onzeker door de stemmen en had bevestiging nodig, dit gaf ik hem niet. Ik raakte geïrriteerd en ging lopen katten.
Ik denk dat dit ook meespeelde hoe ik heb gedaan maar hij zegt dat het komt doordat hij niets meer kan, behalve voor zijn kinderen zorgen. Hij heeft ook teveel meegemaakt zegt hij (mishandeld in zijn jeugd, opgegroeid zonder vader). Het breekpunt is gekomen zei hij en ik zag het niet omdat ik dacht dat het wel meeviel, zijn ellende. Alles kost hem moeite zegt hij, opstaan boodschappen eten koken. Hij doet het wel allemaal en is echt een topvader.
Maar mennn, wat doet dit pijn. Ik hou nog zoveel van hem. Ik app hem dagelijks dat ik hem met alles wil helpen (wat ik hiervoor niet echt deed ivm mijn fulltime baan). Maar hij is op zegt hij, hij kan niet meer.
Maar ik kan niet zonder hem. Moeheid kan toch geen reden zijn om geen relatie meer aan te kunnen? Of zie ik dat verkeerd?
Ik ben echt gebroken, mijn vriend heeft na een relatie van zes jaar , ongeveer drie weken geleden een punt achter onze relatie gezet. Hij is 33 jaar en ik 29. Wij deden latten. De reden daarom kan ik heel moeilijk verkroppen.
Hij is letterlijk en figuurlijk te moe voor een relatie en kan mij niks meer bieden. Mijn vriend heeft een arbeidsongeschiktheids uitkering omdat hij meerdere keren een psychose heeft gehad en zijn hele leven al stemmen hoort. Hij doet twee dagen vrijwilligerswerk want een normale baan kan hij niet aan.
Ik begrijp wel dat hij moe is want hij slikt best heftige medicijnen, antipsychotica. Ook kan hij uit zichzelf niet slapen en moet veel medicatie innemen om te kunnen slapen maar is dan nooit uitgerust.
Hij heeft twee zoontjes van 7 en 13 die fulltime bij hem wonen omdat moeder uit de ouderlijke macht is gezet vanwege drugsverslaving. De kinderen zien hun moeder al jaren niet meer en zal niet meer gebeuren ook. Mijn vriend is echt een topvader, cijfert zichzelf compleet weg voor de kinderen. En nu komt het, zijn psychische ziekte is zijn tol gaan eisen en hij kan geen relatie meer zegt hij. Hij heeft alles nodig om voor zichzelf en zijn kinderen te zorgen.
Dat is zijn reden. Maar diep in mn hart weet ik ook dat het komt omdat ik de laatste twee jaar niet altijd lief voor hem ben geweest. Hij had heel veel liefde nodig en ik ben snel kattig en snauwerig. Hij is zo overgevoelig dat hij dat niet trok. Ik kon ook niet altijd begrip opbrengen dat hij altijd stemmen hoort en moe was.
Ik werk fulltime, ook ik ben moe. Hij werd onzeker door de stemmen en had bevestiging nodig, dit gaf ik hem niet. Ik raakte geïrriteerd en ging lopen katten.
Ik denk dat dit ook meespeelde hoe ik heb gedaan maar hij zegt dat het komt doordat hij niets meer kan, behalve voor zijn kinderen zorgen. Hij heeft ook teveel meegemaakt zegt hij (mishandeld in zijn jeugd, opgegroeid zonder vader). Het breekpunt is gekomen zei hij en ik zag het niet omdat ik dacht dat het wel meeviel, zijn ellende. Alles kost hem moeite zegt hij, opstaan boodschappen eten koken. Hij doet het wel allemaal en is echt een topvader.
Maar mennn, wat doet dit pijn. Ik hou nog zoveel van hem. Ik app hem dagelijks dat ik hem met alles wil helpen (wat ik hiervoor niet echt deed ivm mijn fulltime baan). Maar hij is op zegt hij, hij kan niet meer.
Maar ik kan niet zonder hem. Moeheid kan toch geen reden zijn om geen relatie meer aan te kunnen? Of zie ik dat verkeerd?
dinsdag 12 september 2017 om 13:22
Laat Hem Met Rust!! Hij heeft de beste keuze uit z'n leven gemaakt. Zeldzaam iemand gezien met zo'n plaat voor d'r hoofd. Sorry hoor, maar je hebt dit zelf veroorzaakt. En je gaat jouw egoïstische gedrag ook echt niet veranderen. Wellicht een maand, en dan val je weer in je oude patronen. Volwassenen veranderen echt niet zomaar.
dinsdag 12 september 2017 om 13:25
Koffiehagedis schreef: ↑12-09-2017 12:45Hij zou dit kunnen schrijven:
'Zes jaar lang heb ik een relatie gehad met een vrouw die nooit begrip voor me kon opbrengen en energie vroeg die ik niet heb, omdat ik door mijn chronische psychische ziekte alles nodig heb om een goede vader te kunnen zijn en op mijn manier een steentje bij te dragen aan de maatschappij. In zes jaar tijd heeft ze zich nooit verdiept in mijn ziektebeeld en zich vooral achtergesteld gevoeld terwijl ik niet meer kon. Nu kan ik ècht niet meer en heb ik er een punt achter gezet. Ik ben moe, nog meer vermoeid dan anders, en ik ben op wat relaties betreft. Nu wil ik er geen meer, misschien nooit meer. Ik heb de weinige energie die ik heb echt nodig voor mijn kinderen. Echter, zelfs nu trekt ze aan me en laat ze me niet met rust. Ik heb gesmeekt of ze wil ophouden met appen, maar ze luistert niet, zoals ze nooit luisterde. Allemaal beloftes en wensen om weer samen te komen, maar ik kan gewoon niet meer. Ze trekt nog steeds aan me en wil niet luisteren naar mijn grenzen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze eindelijk gaat luisteren en me met rust laat?
Hoe vind je dat?
dinsdag 12 september 2017 om 13:49
Als het lieve beleefde en rustige jongens zijn, dan is dat het resultaat van een opvoeding met heel veel aandacht door hun vader. Ben je ziende blind ofzo, met dat "dus zoveel werk heeft hij niet aan zijn jongens?".Sassygirl29 schreef: ↑12-09-2017 11:47Hij smeekt ook of ik hem met rust wil laten maar dat kan ik nog niet. Ik heb hem altijd voor lief genomen, dat realiseer ik me nu. Ik wil hem alleen helpen. Ik zou kapot gaan als ik hem met iemand anders zou zien.
Hij zei dat hij zolang zijn kinderen nog niet volwassen zijn hij geen relatie meer hoeft en waarschijnlijk nooit meer, puur omdat hij een vrouw niets meer te bieden heeft en hij handen en voeten nodig heeft voor de opvoeding van zijn kinderen. Zijn hele lieve, beleefde en rustige kinderen trouwens. Dus zoveel werk heeft hij niet aan zijn jongens.
Maar hoe kan hij dit nemen, geen relatie meer? Een man van 30 heeft toch ook behoefte aan sex, even kortweg gezegd?
Ik ben nu halverwege het topic, maar elke keer als je denkt dat het niet egoistischer kan, komt er een nog grotere ego-post overheen.
Stop met die appjes en elke vorm van hem lastig vallen. Een droomvrouw zijn, daar had je eerder mee moeten beginnen. Wat je nu huilt zijn krokodillentranen, nog steeds egocentrisch.
dinsdag 12 september 2017 om 14:02
ik weet iemand die single is en goed bij je zou passen;
relaties/vrouw-veranderd-niet-meer-van- ... s/390508/4
Lorem Ipsum
dinsdag 12 september 2017 om 14:07
turquasi schreef: ↑12-09-2017 14:02ik weet iemand die single is en goed bij je zou passen;
dinsdag 12 september 2017 om 14:10
turquasi schreef: ↑12-09-2017 14:02ik weet iemand die single is en goed bij je zou passen;
What a match!
dinsdag 12 september 2017 om 14:13
Reken maar dat je zin in seks en affectie afneemt als je in overlevingsstand staat.Sassygirl29 schreef: ↑12-09-2017 11:47Hij smeekt ook of ik hem met rust wil laten maar dat kan ik nog niet. Ik heb hem altijd voor lief genomen, dat realiseer ik me nu. Ik wil hem alleen helpen. Ik zou kapot gaan als ik hem met iemand anders zou zien.
Hij zei dat hij zolang zijn kinderen nog niet volwassen zijn hij geen relatie meer hoeft en waarschijnlijk nooit meer, puur omdat hij een vrouw niets meer te bieden heeft en hij handen en voeten nodig heeft voor de opvoeding van zijn kinderen. Zijn hele lieve, beleefde en rustige kinderen trouwens. Dus zoveel werk heeft hij niet aan zijn jongens.
Maar hoe kan hij dit nemen, geen relatie meer? Een man van 30 heeft toch ook behoefte aan sex, even kortweg gezegd?
dinsdag 12 september 2017 om 14:25
Ik heb net weer een apje gekregen dat hij echt geen relatie meer kan en wil. Hij heeft me de afgelopen weken echt pijn gedaan met zijn afwijzende apjes. Oké soms blijf ik maar door appen en dan wordt hij kwetsend en gaat ook zeggen dat hij mijn boze buien niet meer trok en dat ik niet lief genoeg voor hem was. Maar een lieverd als hij is, hij zegt dat ik geen schuldgevoel hoef te hebben want het ligt voornamelijk aan hem en de moeheid.
Ondanks dat hij mij kwetst blijf ik van hem houden. Ik begrijp jullie harde woorden maar liefde kun je niet dwingen om afstand te nemen
Ondanks dat hij mij kwetst blijf ik van hem houden. Ik begrijp jullie harde woorden maar liefde kun je niet dwingen om afstand te nemen
dinsdag 12 september 2017 om 14:28
Hij kwetst jou? Moet niet gekker worden.Sassygirl29 schreef: ↑12-09-2017 14:25Ik heb net weer een apje gekregen dat hij echt geen relatie meer kan en wil. Hij heeft me de afgelopen weken echt pijn gedaan met zijn afwijzende apjes. Oké soms blijf ik maar door appen en dan wordt hij kwetsend en gaat ook zeggen dat hij mijn boze buien niet meer trok en dat ik niet lief genoeg voor hem was. Maar een lieverd als hij is, hij zegt dat ik geen schuldgevoel hoef te hebben want het ligt voornamelijk aan hem en de moeheid.
dinsdag 12 september 2017 om 14:29
Jawel hoor, hoe kom je daarbij? Juist omdát je veel van hem houdt zou je zijn vraag om hem met rust te laten moeten respecteren.Sassygirl29 schreef: ↑12-09-2017 14:25
dinsdag 12 september 2017 om 14:32
1. je hebt zelf geen kinderen, dat is duidelijk anders zou je hem zo veel beter snappen. En 2. je houdt ook niet echt van hem. Want als je dat zou doen zou je hem met rust laten. Maar goed, ga lekker zo door en hij blokkeert je nummer op een gegeven moment vanzelf wel. Hoewel ik bang ben dat je dan steeds bij hem op de stoep staat. Je bent hem nu echt aan het stalken. Uiteindelijk wordt dat strafbaar. Wat ben jij eng.
dinsdag 12 september 2017 om 14:39
Ik kan hem niet alleen laten nu hij het zo moeilijk heeft. Ik kan niet toestaan dat hij dit allemaal in zijn eentje opknapt.
Hij kwetst mij in zijn apjes die hij stuurde als ik aan bleef dringen om het nog één keer te proberen. Dan ging hij opsommen wat ik fout heb gedaan (snauwen, kortaf, chago). Dat kwetste mij want blijkbaar is het toch niet alleen de moeheid van hem die onze relatie de das om heeft gedaan. Dat doet enorm pijn
Hij kwetst mij in zijn apjes die hij stuurde als ik aan bleef dringen om het nog één keer te proberen. Dan ging hij opsommen wat ik fout heb gedaan (snauwen, kortaf, chago). Dat kwetste mij want blijkbaar is het toch niet alleen de moeheid van hem die onze relatie de das om heeft gedaan. Dat doet enorm pijn
dinsdag 12 september 2017 om 14:41
Dit heeft allemaal niks meer met liefde te maken maar alles met niet tegen je verlies kunnen.Sassygirl29 schreef: ↑12-09-2017 14:25Ik heb net weer een apje gekregen dat hij echt geen relatie meer kan en wil. Hij heeft me de afgelopen weken echt pijn gedaan met zijn afwijzende apjes. Oké soms blijf ik maar door appen en dan wordt hij kwetsend en gaat ook zeggen dat hij mijn boze buien niet meer trok en dat ik niet lief genoeg voor hem was. Maar een lieverd als hij is, hij zegt dat ik geen schuldgevoel hoef te hebben want het ligt voornamelijk aan hem en de moeheid.
Je hebt kennelijk jarenlang je gang kunnen gaan met hém kwetsen tot ie er eindelijk een keer schoon genoeg van had en nu is het ineens brullen geblazen omdat hij jou kwetst?!
Godallemachtig zeg, gelóóf die man nou maar en laat hem!!
anoniem_146139 wijzigde dit bericht op 12-09-2017 14:48
0.05% gewijzigd
dinsdag 12 september 2017 om 14:42
Jawel hoor, dat heet een straatverbod.Sassygirl29 schreef: ↑12-09-2017 14:25(...)Ondanks dat hij mij kwetst blijf ik van hem houden. Ik begrijp jullie harde woorden maar liefde kun je niet dwingen om afstand te nemen
dinsdag 12 september 2017 om 14:45
Zit je nou gewoon te rellen of wat?Sassygirl29 schreef: ↑12-09-2017 14:39Ik kan hem niet alleen laten nu hij het zo moeilijk heeft. Ik kan niet toestaan dat hij dit allemaal in zijn eentje opknapt.
Zelden iemand met zó'n enorme plaat voor d'r harses gezien zeg
dinsdag 12 september 2017 om 14:49
Je houdt niet van hem, anders zou je hem respecteren en met rust laten. jij bent gewoon een slechte verliezer en een stalker.
dinsdag 12 september 2017 om 14:51
Sassie!!!!!!!!!!!!!!!!Sassygirl29 schreef: ↑12-09-2017 14:39Ik kan hem niet alleen laten nu hij het zo moeilijk heeft. Ik kan niet toestaan dat hij dit allemaal in zijn eentje opknapt.
Lees je zelf terug !!!!!!!!!!!!!! je bent een bonk egoïsme !!!!!!! jij eist zijn liefde, Jij eist, van hem dat het onmogelijk is, om zijn relatie met jou te eindigen.
Je kunt hem JUIST wel alleen laten, dan knapt hij pas op.
HIJ is klaar met JOU.
Of het nu zijn moeheid is zijn gesteldheid is.
HET IS OVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!
menmenmen, ik had je allang geblokkeerd!!. Zelfs een ander nr genomen, als jij zo egoïstich door bijft drammen.
Je schijft notabene dat je ons allemaal snapt, NOU blijkbaar NIET.
Want je blijft maar doorgaan en doorgaan als de verontwaardige dame !! "hoe kan hij mij dit aandoen"
ALs jouw EX al geen baan kan houden/ stemmen in zijn hoofd heeft, moeilijk kan slapen. en dan ook nog eens een ego vriendin heeft
pfffffffffffff ja dan breekt hij.
Mare we gaan stug door met appen, want ik kan hem niet loslaten.
Ook jij hebt psychische hulp nodig. en hard ook
dinsdag 12 september 2017 om 14:52
"Ik kan niet toestaan dat hij dit allemaal in zijn eentje opknapt"
Je hebt niks toe te staan. Je hebt hem 6 jaar aan zijn lot overgelaten en je gedragen als een vier jarige stampvoetende kleuter als ze haar zin niet kreeg, dus kun je hem nu ook prima alles alleen laten doen. Daarbij is het niet aan jou. Sterker nog, je hebt helemaal niks meer te zeggen. Wanneer dringt dat eens tot je door? Je hebt niks te willen. HIJ wil niet meer. Hij hoeft dus ook niks met jou en je dubieuze gevoelens.
Moeilijk he, een leven waarin je ineens moet wennen aan het feit dat een verwend prinsesje haar zin niet altijd krijgt en gewoon het deksel op haar neus krijgt als ze zich als een eucalypta heeft gedragen en gedraagt. Hoe durft die man het uit te maken. Alsof hij uberhaupt wat te willen heeft.... wat denkt die man wel niet. Een beetje een eigen mening hebben die totaal niet strookt met wat jij wil.
Je hebt niks toe te staan. Je hebt hem 6 jaar aan zijn lot overgelaten en je gedragen als een vier jarige stampvoetende kleuter als ze haar zin niet kreeg, dus kun je hem nu ook prima alles alleen laten doen. Daarbij is het niet aan jou. Sterker nog, je hebt helemaal niks meer te zeggen. Wanneer dringt dat eens tot je door? Je hebt niks te willen. HIJ wil niet meer. Hij hoeft dus ook niks met jou en je dubieuze gevoelens.
Moeilijk he, een leven waarin je ineens moet wennen aan het feit dat een verwend prinsesje haar zin niet altijd krijgt en gewoon het deksel op haar neus krijgt als ze zich als een eucalypta heeft gedragen en gedraagt. Hoe durft die man het uit te maken. Alsof hij uberhaupt wat te willen heeft.... wat denkt die man wel niet. Een beetje een eigen mening hebben die totaal niet strookt met wat jij wil.
dinsdag 12 september 2017 om 14:58
MENS!!!! SNAP HET DAN TOCH EENS EN LAAT DIE ARME MAN MET RUST!!! GOOI JE TELEFOON DESNOODS IN HET WATER EN LAAT HEM LOS!!!
Oh man oh man, ik wordt al doodmoe van je, logisch dat die man zo vermoeid is. Ik hoop dat hij je snel blokkeert en hij door kan met zijn leven.
En jij moet ook echt dringend hulp zoeken, dit is geen liefde!
Oh man oh man, ik wordt al doodmoe van je, logisch dat die man zo vermoeid is. Ik hoop dat hij je snel blokkeert en hij door kan met zijn leven.
En jij moet ook echt dringend hulp zoeken, dit is geen liefde!