geen moederdagcadeau gekregen

12-05-2014 12:25 259 berichten
Alle reacties Link kopieren
voordat jullie denken dat ik mn man afbrand met deze topic dat is niet zo, maar ben zooo boos en telleur gesteld.

ik heb dus gister geen moederdag cadeau gekregen en ben dr best heel erg boos over en zwaar telleur gesteld in hem.



ik sta altijd voor iedereen hier in huis klaar, doe alles hier,

zorg dat alles op rolletjes loopt, zorg voor ons kind, doe het hele huishouden en hij hoeft helemaal maar dan ook helemaal nix tedoen hier, enigste wat hij doet is werken 6dagen in de week.



ik vraag nooit ergens om, ben absoluut niet veeleisend, ik zeur en klaag nooit op hem omdat hij zoveel werkt en dit voor ons doet(ben helaas werkloos en doe onwijs mn best maar is vreselijke moeilijke tijd), heb zelfs aan gegeven dat ik geen cadeautje hoefde voor mn verjaardag paar maand terug(stiekem wel op gehoopt), maar nu is het godverdorie 1x in jaar moederdag!



en dan krijg ik helemaal nix! zelfs geen kaartje..

ik kan zaterdags zelfs nog op pad om cadeautjes tekopen voor onze moeders.

wij hebben een slechte band(relatie) met zijn ouders daar wilde hij eerst liever niet naartoe, ik heb daar zelfs op aangedrongen om er wel heen tegaan omdat het tenslotte z'n moeder is en het maar 1x per jaar moederdag is.



ik ga dan ook met tegenzin naar zn ouders maar doe dit omdat het wel zo hoord vind ik.

en ik krijg godverdorie helemaal nix!

was gister ook zo boos dat ik optijd naar bed ben gegaan en er ff helemaal klaar mee was.

het gaat mij niet perse om een kado of dat iets geld moet kosten maar een beetje waardering voor alles wat ik doe, dat ik een goeie en lieve vrouw ben, een goeie moeder en gevoel krijg dat ik gewaardeerd word.



en dat hoeft niet perse alleen op deze dag, dat hoort altijd zo tezijn maar dit voelt echt als een mes in mn rug.

sorry vd lange post maar moest het echt ff kwijt.
quote:guillaumette schreef op 16 mei 2014 @ 22:21:

[...]



Om dat te weten moet je moeder zijn Dat ben ik al, heel lang zelfs. Onzin topic.
Het mooiste verhaal dat ik van de week hoorde kwam van een gescheiden moeder. Zoontje van vier had zelf een ontbijt op bed gemaakt!



Pakje Sultana, pakje Wicky en een appel, op een bordje, dat dan weer wel. Geweldig toch?
Alle reacties Link kopieren
Ach ja, ik heb mijn dochter geholpen met koekjes bakken voor haar moeder. En ik ben nog wel gescheiden en als ik het voor het zeggen had, hoefde ik mijn ex nooit meer te zien.

Ik deed het dus voor mijn dochter.

I'm a good guy



Maar, wees duidelijk als vrouw naar je man/vriend toe.

Ja moet ja zijn, nee moet nee zijn.

Als je A zegt, B bedoelt en uiteindelijk C wil, creëer je zelf het probleem.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandt schreef op 16 mei 2014 @ 22:34:

Het mooiste verhaal dat ik van de week hoorde kwam van een gescheiden moeder. Zoontje van vier had zelf een ontbijt op bed gemaakt!



Pakje Sultana, pakje Wicky en een appel, op een bordje, dat dan weer wel. Geweldig toch?Dat is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel schattig!
Alle reacties Link kopieren
ik krijg ook niks van mijn vriend en verwacht dat ook niet hoor. wel iets van mijn kinderen natuurlijk. van die van 1 een washandje met zijn handafdruk erop haha een wasHANDJE, lekker creatief van het kdv. van die van 7 een boterham met pindakaas op bed, jammie, een gedichtje en een soort klok waar 4 klusjes op staan en daar mocht dus een klusje op aan wijzen met de wijzer. en ik mag hem altijd gebruiken jeej! ik vind creaties van de kinderen meer waard dan een kado van mijn vriend..ben zijn moeder niet he
Alle reacties Link kopieren
Ach, volgens mij gaat het ook helemaal niet om een moederdagcadeau, maar mist miyesa gewoon een stukje waardering in haar familie.
Boehoe
Heb jij met vaderdag iets voor hem gekocht?

-oh, ja dus.

Het lijkt er op alsof jij vader- en moederdag vertaalt in mannen- en vrouwendag, of partnerdag.

Daar heb je toch al Valentijnsdag voor?
Alle reacties Link kopieren
quote:sinne1982 schreef op 12 mei 2014 @ 12:33:

?? Moederdag is toch voor moeders?

Waarom moet een man n cadeau voor zijn vrouw kopen?



+1



Wat mij betreft zelfs alleen voor moeders met een kind op de basisschool. Voor mijn eerste moederdag kreeg ik een windveer op het dak, dát was tenminste een cadeau waar ik iets aan had.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven