geen moederdagcadeau gekregen

12-05-2014 12:25 259 berichten
Alle reacties Link kopieren
voordat jullie denken dat ik mn man afbrand met deze topic dat is niet zo, maar ben zooo boos en telleur gesteld.

ik heb dus gister geen moederdag cadeau gekregen en ben dr best heel erg boos over en zwaar telleur gesteld in hem.



ik sta altijd voor iedereen hier in huis klaar, doe alles hier,

zorg dat alles op rolletjes loopt, zorg voor ons kind, doe het hele huishouden en hij hoeft helemaal maar dan ook helemaal nix tedoen hier, enigste wat hij doet is werken 6dagen in de week.



ik vraag nooit ergens om, ben absoluut niet veeleisend, ik zeur en klaag nooit op hem omdat hij zoveel werkt en dit voor ons doet(ben helaas werkloos en doe onwijs mn best maar is vreselijke moeilijke tijd), heb zelfs aan gegeven dat ik geen cadeautje hoefde voor mn verjaardag paar maand terug(stiekem wel op gehoopt), maar nu is het godverdorie 1x in jaar moederdag!



en dan krijg ik helemaal nix! zelfs geen kaartje..

ik kan zaterdags zelfs nog op pad om cadeautjes tekopen voor onze moeders.

wij hebben een slechte band(relatie) met zijn ouders daar wilde hij eerst liever niet naartoe, ik heb daar zelfs op aangedrongen om er wel heen tegaan omdat het tenslotte z'n moeder is en het maar 1x per jaar moederdag is.



ik ga dan ook met tegenzin naar zn ouders maar doe dit omdat het wel zo hoord vind ik.

en ik krijg godverdorie helemaal nix!

was gister ook zo boos dat ik optijd naar bed ben gegaan en er ff helemaal klaar mee was.

het gaat mij niet perse om een kado of dat iets geld moet kosten maar een beetje waardering voor alles wat ik doe, dat ik een goeie en lieve vrouw ben, een goeie moeder en gevoel krijg dat ik gewaardeerd word.



en dat hoeft niet perse alleen op deze dag, dat hoort altijd zo tezijn maar dit voelt echt als een mes in mn rug.

sorry vd lange post maar moest het echt ff kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Hij doet verder ook nooit iets om zijn waardering te uiten dan?
Alle reacties Link kopieren
Was dit het eerste jaar dat je geen moederdagcadeautje kreeg of krijg je nooit wat van hem?
Zeg het hem!
Alle reacties Link kopieren
?? Moederdag is toch voor moeders?

Waarom moet een man n cadeau voor zijn vrouw kopen?
Alle reacties Link kopieren
Het is maar een cadeautje.
Alle reacties Link kopieren
Je bent zijn moeder toch ook niet? Hij werkt 6 dagen per week, wat doe jij om je waardering te tonen dat hij zoveel werkt om jullie te onderhouden?
Alle reacties Link kopieren
Tja, verwachtingen vooraf duidelijk afspreken hè. Mijn partner houdt ook niet van al dat commerciële gedoe en is qua attent zijn een hork. Maar ik heb eerder deze week aangegeven het erg leuk te vinden als hij samen iets met onze bijna vierjarige dochter zou verzinnen. Dus zij smeedden een complot en stonden gisterochtend samen crackertjes met jam te smeren en die kreeg ik op bed. Voor mij genoeg, volgens mij moet moederdag daarover gaan, samen met je kind iets verzinnen om je moeder even te verwennen en niet al die eindeloos dure cadeaus.
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader heeft nooit een moederdagcadeau voor mijn moeder gekocht. Het is zijn vrouw, niet zijn moeder. Ook niet toen wij zelf nog 'te klein' waren om een vogelhuisje van karton te boetseren. Ik vind dat eigenlijk doodnormaal.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Ik heb ook niks van mijn man gehad.

Wil ik ook niet, ik ben zijn moeder niet!



Heb wel een paar weken geleden al een prachtige kleifrutsel van zoon gekregen
Alle reacties Link kopieren
Jij bent zijn moeder toch niet? Hoe oud zijn jullie kinderen? Hebben zij iets gemaakt/gekocht?



Ik snap nooit waarom je iets van je partner zou moeten krijgen op vader- of moederdag. Daar is valentijnsdag voor.
Alle reacties Link kopieren
Maar sommige mannen kopen iets omdat het kind nog te klein is. Dat is wel aardig.
Hij is jouw moeder toch ook niet? Mijn man koopt ook nooit wat voor me en dat vind ik helemaal niet erg.



Heb je geen zelfgemaakte frutsel van je kind(eren) gekregen?



Ik vind trouwens de opmerking 'hij hoeft helemaal maar dan ook helemaal nix tedoen hier, enigste wat hij doet is werken 6dagen in de week.' erg gefrustreerd klinken. Zes dagen per week werken is niet bepaald niks hè.



Ik denk dat je eigenlijk gefrustreerd bent over iets anders en daarom dit incidentje opblaast.



Spreek er met hem over en dan niet op die passief-agressieve toon die je hier gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Je bent toch niet zijn moeder?
Only you can change your life. No one can do it for you.
Alle reacties Link kopieren
in de trand van een bosje bloemen ofzo? nee...

tuurlijk zegt hij wel dat hij van me houd en dat ik het fantastisch doe, maar het is niet zo'n gentleman als sommige mannen kunnen zijn.

en zo'n type ben ik ook niet hoor, hoef niet hele dagen veren in mn reet om tehoren wat een vrouw wel eens wil horen, maar dit vind ik echt niet leuk.

dat ik zelfs nog moeite moet doen om cadeautje tekopen voor zn moeder en zelf nix krijg.

dan begin ik echt tevlammen
Alle reacties Link kopieren
Ik verwacht een topicmeltdown.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Je bent zijn moeder niet. En zeggen dat je geen verjaardagscadeau wil en dan teleurgesteld zijn dat je niks kreeg is dom.
quote:miyesa schreef op 12 mei 2014 @ 12:41:

in de trand van een bosje bloemen ofzo? nee...

tuurlijk zegt hij wel dat hij van me houd en dat ik het fantastisch doe, maar het is niet zo'n gentleman als sommige mannen kunnen zijn.

en zo'n type ben ik ook niet hoor, hoef niet hele dagen veren in mn reet om tehoren wat een vrouw wel eens wil horen, maar dit vind ik echt niet leuk.

dat ik zelfs nog moeite moet doen om cadeautje tekopen voor zn moeder en zelf nix krijg.

dan begin ik echt tevlammenWaarom haal jij cadeau's voor moederdag voor iemand die je moeder niet is? Dit doe je toch echt jezelf aan hoor. Waarom verwacht jij een cadeau van iemand die je kind niet is?
Alle reacties Link kopieren
ik ben de moeder van zijn kind!
Alle reacties Link kopieren
Maar niet de moeder van je man
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Zelfs geen ontbijtje op bed gekregen?



Natuurlijk ben jij niet zijn moeder maar wel de moeder van zijn kind en daar zou hij best wat aandacht aan mogen besteden op moederdag. Zeker als je kind zelf nog te klein is om iets te regelen.



Tja, ik zou het ook niet leuk vinden maar toch maar snel over mijn boosheid heenstappen. En voor vaderdag zou hij van mij ook niets hoeven verwachten, blijkbaar vindt hij het niet belangrijk dus waarom moeite doen.
quote:miyesa schreef op 12 mei 2014 @ 12:42:

ik ben de moeder van zijn kind!Ja, en dus krijg jij een cadeautje van je kind. En hij geeft zijn moeder een cadeautje. Daar is moederdag toch voor?
Alle reacties Link kopieren
Jij koopt een kadootje voor zijn moeder, en verwacht dus als ruil een kadootje van je man. Weet hij dat?
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is je kind?
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Pff... ik heb ook een grote bak tuinbloemen voor onze beide moeders gekocht, omdat het onze moeders zijn, daarom! En misschien koopt mijn dochter later voor mij een kadootje omdat ik haar moeder ben. Misschien ook niet.



Ik vind je eigenlijk een verwende zeurpiet!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven