Gek op elkaar maar toch geen relatie...

02-04-2010 15:50 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het volgende is het geval; Ik ben net een week terug van een reis van 5 maanden. Voordat ik wegging had ik een vriend (we waren ong 5 maanden samen). Ongeveer 6 weken nadat ik weg was maakte hij het uit. Het was voor hem een beetje uit het oog uit het hart denk ik. Daarbij is hij gek op andere vrouwen, dus ja, de keuze was voor hem snel gemaakt.

We kennen elkaar al bijna 10 jaar, we zitten in dezelfde groep en hebben altijd heel goed met elkaar overweg gekund. Voordat we een relatie kregen hebben we eerst een hele tijd aan lopen klooien. We waren stapelgek op elkaar maar wilden onze vriendschap niet op het spel zetten. Nadat we een relatie kregen is het na ongeveer 2 maanden uit gegaan. Hij maakte het uit; met het vooruitzicht van mijn reis kon hij zich niet helemaal aan me geven en hield hij me bewust op afstand. Omdat ik toch weg zou gaan. Daarbij, zoals ik al eerder zei, houdt hij van zijn vrijheid en andere vrouwen. De breuk heeft niet lang geduurd, misschien 2 weken.

Nu ik terug ben zijn we allebei tot de ontdekking gekomen dat we echt nog helemaal gek op elkaar zijn. Hij zegt dat hij hartstikke verliefd op me is, spijt heeft van alles, me terug wil en meer in me zou investeren. Ik heb hem gezegd dat het klaar is en dat ik er niet meer in geloof. Hij heeft meerdere dingen gedaan die me ontzettend gekwetst hebben en m'n vertrouwen flink beschaamd. We zijn nog steeds vrienden en dat zal ook altijd zou blijven. Tenzij...ik weet het niet. Ik ben ook ontzettend verliefd op hem, het is verstand vs gevoel. Mag ik jullie vragen om jullie objectieve mening?
Ik snap zijn kant wel, maar zou als het goed voelt, er gewoon weer voor gaan. Als het niks gaat worden verder, heb je het in ieder geval geprobeert.
kan je bij hem aangeven wat jij nodig hebt om het vertrouwen weer te winnen?

als je dat benoemd, en hij geeft jou wat je daarin nodig hebt, wil je het dan geen kans geven?
Hij maakt het, na een relatie van 2 maanden uit als je het plan hebt om op reis te gaan. Hij houdt van zijn vrijheid en andere vrouwen. Jullie krijgen weer wat. Jij gaat op reis. Hij maakt het 6 weken daarna uit. Uit het oog, uit het hart. Hij houdt van zijn vrijheid en andere vrouwen.

Hij heeft meerdere dingen gedaan die je ontzettend gekwetst hebben en die je vertrouwen flink hebben beschaamd.

Tja, als jij dit nóg een keer wilt, dan moet je het vooral doen. Ik zou wel genoeg hebben van meneer zijn nukken. Hij moet eerst maar eens opgroeien en écht weten wat hij wil en met wie hij een relatie wil.

Waarschijnlijk vind hij het wel mooi makkelijk nu. Hij zegt dat hij haske verliefd op je is en dan heeft hij weer een tijdje seks etc.

Maar nogmaals: hij houdt van zijn vrijheid en andere vrouwen.

Hij heeft meerdere dingen gedaan die je ontzettend gekwetst hebben en die je vertrouwen flink hebben beschaamd.

Hoe vaak trek je dat nog?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
hij heeft duidelijk de touwtjes in handen..
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is;beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Hij heeft destijds mailcontact gehad met iemand anders achter m'n rug om. Uiteindelijk kwam ik erachter maar toen was het al veel te ver gegaan. Het andere punt is dat hij al wist voordat ik weg ging dat het niet ging lukken, dat hij er een punt achter ging zetten. Dit in tegenstelling tot wat hij mij liet geloven. Ik was zijn alles, droeg me op handen, hield van me enz. Op dat laatste is hij trouwens terug gekomen destijds.

Weet je, als ik het zo zwart op wit leest weet ik eigelijk heel goed wat ik moet doen.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is;beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:Dove schreef op 02 april 2010 @ 15:50:

Hij heeft meerdere dingen gedaan die me ontzettend gekwetst hebben en m'n vertrouwen flink beschaamd. We zijn nog steeds vrienden en dat zal ook altijd zou blijven. Tenzij...ik weet het niet. Ik ben ook ontzettend verliefd op hem, het is verstand vs gevoel. Mag ik jullie vragen om jullie objectieve mening?Waarom ben je eigenlijk uberhaupt nog verliefd op en wil je vrienden blijven met iemand die jou ontzettend heeft gekwetst en je vertrouwen flink heeft beschaamd?
quote:Dove schreef op 02 april 2010 @ 16:31:

Hij heeft destijds mailcontact gehad met iemand anders achter m'n rug om. Uiteindelijk kwam ik erachter maar toen was het al veel te ver gegaan.Hij is wss heeeel leuk en knap want anders kan ik je gedrag niet helemaal plaatsen.

Jullie hadden net wat met elkaar en hij ging alweer voor een ander achter je rug om. Tel daarbij op zijn uitmaakneiging en... gelukkig heb je het zelf ook al door. Type leuke scharrel maar niet voor langdurig geluk.
Het werkt alleen als je hem kunt vertrouwen.
Klinkt als een gevalletje die houdt van de jacht. Zodra hij je kwijt is gaat hij weer jagen. En zodra hij je heeft is ie snel weer verveeld. Sounds like a player to me.
Maar dan vraag ik me af, wat als hij het dit keer écht meent? Dan gooi ik iets moois gewoon achteloos weg..
quote:Dove schreef op 03 april 2010 @ 10:13:

Maar dan vraag ik me af, wat als hij het dit keer écht meent? Dan gooi ik iets moois gewoon achteloos weg..Dat heb ik ook eenaantal kerenbij mijn ex gedacht toen hij me terug wilde en het echt zeker wist. Na een korte periode was het toch weer bij het oude en gingen we weer uit elkaar.
Nou, zo mooi was het toch niet? Hij heeft je vertrouwen meerdere keren beschaamd en je flink gekwetst, zeg je. En hoezo achteloos? Je hebt hem ondanks zijn gedrag meerdere kansen gegeven.

Het kan zijn dat hij het dit keer écht meent, dat hij veranderd is en echt 100% voor je gaat. Hoe groot die kans is kun je het best zelf inschatten. En daarmee ook het risico dat hij weer afhaakt en je weer precies dezelfde problemen hebt als voorheen.
Kan je het niet zo houden als je in je titel al zegt: Gek op elkaar maar toch geen relatie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven