Gemengde gevoelens
zondag 15 juli 2018 om 23:51
Voor een paar jaar terug, heb ik iets bekend aan mijn vriend. Ik werd verliefd op iemand, die we 2x per jaar zagen op een verjaardag. Dit was in een moeilijke periode voor hem, en niet handig van mijzelf. We zijn nog steeds bij elkaar gebleven, en soms wenste ik dat ik niet zo eerlijk was... om hem dit verdriet te besparen. Ik heb uiteraard niks met mijn gevoelens gedaan.
Nu onderdruk ik mijn gevoelens, als ik hem zie... kijk hem niet aan zeg niks meer als ik ”hem” zie”. Dat voelt zo raar.. omdat het overkomt alsof ik arrogant ben geworden... maar uit respect voor mijn vriend lijkt het mij beter.
Het gevoel is nog steeds hetzelfde... zelfs na gezinsuitbreiding... geniet ik van die ene keer in het jaar dat ik “hem” zie.
Zooo verknipt.. en ik vraag mij af wat het is. Want ik houd wel van mijn vriend, maar ben ook even dagen van de kaart als ik
“hem” dan gezien heb.
Iemand die dit herkend, of een verklaring heeft voor deze waanzin.
Schaam me!
Nu onderdruk ik mijn gevoelens, als ik hem zie... kijk hem niet aan zeg niks meer als ik ”hem” zie”. Dat voelt zo raar.. omdat het overkomt alsof ik arrogant ben geworden... maar uit respect voor mijn vriend lijkt het mij beter.
Het gevoel is nog steeds hetzelfde... zelfs na gezinsuitbreiding... geniet ik van die ene keer in het jaar dat ik “hem” zie.
Zooo verknipt.. en ik vraag mij af wat het is. Want ik houd wel van mijn vriend, maar ben ook even dagen van de kaart als ik
“hem” dan gezien heb.
Iemand die dit herkend, of een verklaring heeft voor deze waanzin.
Schaam me!
zondag 15 juli 2018 om 23:59
Precies mijn gedachte. Je maakt het waarschijnlijk allemaal veel erger en mooier dan het is en je praat jezelf dit aan. Focus op de juiste dingen..