Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Punikken Frizz!! Eerst punniken en dan schilderen....
Is hij trouwens al minder door vrachtwagen overreden ziekjes?
hahah die Frizz.... Al druk aan het punniken ??...

Welk boek kan ik volgens jou als beste mee beginnen dan?

Ga ik die gelijk morgen bestellen bij bol.com..

En als ik die dan uit heb zou ik graag eens mee willen , lijkt me heel bijzonder.

Hoe is het met je gezicht Pom?? branderige gevoel al weg ??
[quote]stroller schreef op 11 oktober 2009 @ 20:31:

Sneeze wat lees je ??

Ik lees Vleugelslag van Wally Lamb

Enne... ik wil ook mee naar de tempel!

Frizz welk boek raad je aan?
Mijn punnik-wol is al op.

Ja hij smste dat ie zich al beter voelt.

Heb niet gehapt door hem vervolgens uit te nodigen, heb em gewoon teruggesmst dat ie dan tenminste nog lekker kan genieten van zijn weekend.
Oh Moos je onweersbui is nu in Den Bosch aangekomen.
Zegt me helemaal niks .... is het wat sneeze? ja blijkbaar wel want je zat er helemaal in ...

Weetje waar ik naar verlang .. en ik hoop morgen het verlossende antwoord te krijgen ,maar naar mijn eigen plekkie .. dat ik ook weer uren ongestoord lekker op de bank kan hangen met een boek ,zonder twee drukke kids van mn tante om me heen..

En dan lekkere geur kaarsjes aan , michal buble op de achtergrond,thee dr bij ..............
Jaah goed afgespoeld met koud water en nu een verzachtende olie op gesmeerd. Vermoed wel dat ik morgen een paar schaafwondjes gaat hebben. Gebruik al jaren fruitzuurpeeling, ik vermoed dat mijn huid te dun aan het worden is.....tja ouder worden komt met gebreken
Als je puur wil lezen om meer te leren over het Boeddhisme raad ik je deze aan: http://www.bol.com/nl/p/b ... leer/666852959/index.html

Denk dat het het beste basis-boek is in het Nederlands geschreven.

Daarna zijn er andere (leukere ) boeken te lezen, die meer inzicht bieden.

Maar om mee te gaan naar de tempel heb je geen greintje basiskennis nodig hoor!
Zooo. Hij is goed he Sneez, de onweersbui? Mijn balkonhekje rammelde d'rvan, leek wel

om Friz d'r gepunnik (zat er maar zo weinig wol bij of punnik jij zo snel!?)

En stroll, ik dank dat het altijd goed is om met jezelf aan de slag te gaan, en tuurlijk kan dat stapje voor stapje en kom je dan ook een heel eind, maar echt waar meid, met iemand praten kan zo verschrikkelijk veel verhelderen...

Ik heb 2 jaar een coach gehad, en die heeft me eigenlijk vooral geholpen met volwassen worden. Klinkt stom (zeker voor mij op dat moment, ik vond mezelf al lang volwassen) maar ik was zo ontzettend bezig met alles wat er nog moest gebeuren in m'n leven, alles wat ik nog moest bereiken,dat ik helemaal niet zag wat er nu allemaal te beleven was en wat er wel goed ging etc. En daar heeft-ie me op een heel goeie manier doorheen geholpen. 't Is nu al bijna 2 jaar geleden dat ik de laatste afspraak met 'm had, maar ik ontdek nog weleens dingen waarvan ik denk: Verrek! Daar had-ie ook al gelijk in! Kon ik toen niks mee, maar nu wel. Al met al weet ik heel zeker dat ik nu een stuk gelukkiger ben dan wanneer ik 't niet had gedaan. En ja, het is heel, heel vreselijk om aan een totaal onbekend iemand toe te moeten geven dat je het niet alleen kunt, dat je hulp nodig hebt. Maar 't loont.

Die biografie klinkt ook wel als een idee Pom, om patronen te herkennen. Ik herinner me alleen echt verdomd weinig van voor m'n 10de eigenlijk, jij wel?

Oh ja, Sum, ik vertrek volgende week maandag met de nachttrein naar Zuid Duitsland. Bergen lopen, kitsch-kastelen kijken, herfstbossen inademen en wijn zuipen, met vrienden in een appartementje. Echt heel veel zin in. Maar eerst nog even het festival, dat worden weer ouderwets een paar 18-urige werkdagen achter elkaar draaien Nou ja, gaat de week tenmisnte lekker snel
Ik zit hier naar dat dansprogramma te kijken, poeh dansen is levensgevaarlijk blijkt maar!
Oke overdrijven is ook een vak!
Zat ook net ff te kijken

Die jongen heeft echt pijn!

En Lorenzo is echt wel een van de leukste/beste die erbij zit
Ik vind m arrogant, maar dit is wel sneu!
Echt?

Ik vind het juist lekker zelfverzekerd....

En hij heeft een koppie om op te vreten!

En hij kan ontzettend goed dansen!
Moos klinkt lekker die vakantie!!

IK heb ook wel weer zin in een tripje naar het 1 of ander!!

Stroll, ik ga voor je duimen hoor morgen!
Ben ik dus de enige die Fringe volgt....???

Wat me verbaasd,ook naar aanleiding van moos dr verhaal , dat er zoveel mensen er dus toch "hulp"zoeken en gaan praten met mensen , een coach enz..

Ik dacht ergens toch dat ik de enige was die vond dat ze hulp nodig had om aan dingen te werken enzo.....

Maar niet dus en knap dat jullie dat gedurft hebben om je zo bloot te moeten geven aan een vreemde , ik ga morgen echt eens op zoek op het i-net naar een coach
Ja hij kan zeker goed dansen, ik vind die Chris ook errug goed!
Volgens mij had ie vooral mentale pijn: angst dat ie niet verder kan!

Trouwens, alleen de laatste 2 dansen konden mij raken, de rest deed me weinig.

Moos, ik had al die wol echt nodig.

Wat betreft het praten met een professional, ik bekijk het anders.

Vind het namelijk echt vreselijk stoer en volwassen als je durft aan te geven dat je ergens ondersteuning bij wil.

Zelf maar blijven proberen en niks verder komen vind ik een beetje dom, want zonde van je tijd.
Stroll, zal ik het je nog sterker vertellen...

Ik ga ik januari beginnen aan de opleiding tot coach/counseller...

Mede ook omdat ik er zelf zo ontzettend veel aan gehad heb.
Kan ik dan niet gewoon bij jou komen ?? Sum ...

Ik wil wel je test case zijn .. haha...

Nee zonder dollen , ik heb wel in de gaten dat na 3 jaar worstellen met mezelf het echt tijd wordt ...
Ik heb het hier al eens eerder gezegd, ik ben helemaal fan van mijn coach, waar je dus weinig praat.

Drie afspraken met een levensgroot resultaat, tegenover 1,5 jaar praten met een psych (wat wel hielp, maar mij niet tot grote inzichten bracht).
En Frizz .. wie is dat dan ? zou het wat voor mij zijn ?
Hahaha, dat mag hoor Stroll

sowieso als je wilt praten bel me maar hoor.

Weet niet of ik kan helpen maar kan het altijd proberen

Het hele grote voordeel van praten met een psych vond ik het feit dat ze me niet kende

Ze had dus ook geen medelijden met me, ze kon harder en eerlijker tegen me zijn dan een bekende

Want daar had ik het waarschijnlijk niet van gepikt
Het praten met een professional, heb ik een tijdje gedaan. Maar ik schoot er niet echt wat mee op. Ze wist me niet echt nieuwe inzichten mee te geven, gaf me weinig stof tot nadenken. Nee ik denk dat ik niet de goeie voor mij gevonden had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven