Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 16 augustus 2009 om 13:25
ECHT Kym...wat goed.
Ik weet alleen niet zo goed wat ik ermee aan moet eigenlijk.
Ik vraag me serieus of Nederland zit te wachten op de gedachtenspinsels van een klein rood hondje
Frizz.....waar zit tie pukkel?
Die van mij is denk ik een blijvertje....dat kreng gaat gewoon niet weg joh!
Hoest met je wolken?
*kijkt naar boven en denkt....well, dat wegrelativeren is ook ontzettend niet gelukt*
Ik weet alleen niet zo goed wat ik ermee aan moet eigenlijk.
Ik vraag me serieus of Nederland zit te wachten op de gedachtenspinsels van een klein rood hondje
Frizz.....waar zit tie pukkel?
Die van mij is denk ik een blijvertje....dat kreng gaat gewoon niet weg joh!
Hoest met je wolken?
*kijkt naar boven en denkt....well, dat wegrelativeren is ook ontzettend niet gelukt*
zondag 16 augustus 2009 om 13:42
Ik heb veel geschreven toen ik aan het reizen was. Sommigen vragen of ik er niet een boek van wil maken, maar dan moet ik het herschrijven. En daar ben ik te lui voor...
Die pukkel (die intussen geen pukkel meet mag heten want nu een wond is) zit op mijn kin... Zucht... Maar ff wrijven met tea trea en aloe vera erover... Over 2 dagen ben ik weer mooi.
Ik zou met minimaal 2 mensen (van het mannelijke type) iets gaan doen vandaag. Meneer A (also known as Mr X) neemt niet op, en nu wil meneer B (niet te verwarren met MB van Kym) zonder hem gaan. Maar volgens mij vindt meneer B mij iets meer dan leuk, dus hoe pak ik dit nu aan zonder meneer B te beledigen en mij ongemakkelijk te voelen?
Die pukkel (die intussen geen pukkel meet mag heten want nu een wond is) zit op mijn kin... Zucht... Maar ff wrijven met tea trea en aloe vera erover... Over 2 dagen ben ik weer mooi.
Ik zou met minimaal 2 mensen (van het mannelijke type) iets gaan doen vandaag. Meneer A (also known as Mr X) neemt niet op, en nu wil meneer B (niet te verwarren met MB van Kym) zonder hem gaan. Maar volgens mij vindt meneer B mij iets meer dan leuk, dus hoe pak ik dit nu aan zonder meneer B te beledigen en mij ongemakkelijk te voelen?
zondag 16 augustus 2009 om 13:52
Mijn oprechte advies Frizz
Laat date met MX maar voor wat het is...ik dacht dat je een beetje zou gaan loslaten.
En MBF (Meneer B van Frizz)...ook beter niet doen, scheot misschien alleen verwachtingen die je niet waar kunt maken bij deze meneer.
Maare....das relativerend gezien heur...
*kleine wolken update....hier komen er nu druppels uit*
Laat date met MX maar voor wat het is...ik dacht dat je een beetje zou gaan loslaten.
En MBF (Meneer B van Frizz)...ook beter niet doen, scheot misschien alleen verwachtingen die je niet waar kunt maken bij deze meneer.
Maare....das relativerend gezien heur...
*kleine wolken update....hier komen er nu druppels uit*
zondag 16 augustus 2009 om 13:57
Geen date Sum... Er zouden méér mensen meegaan. Ik laat het hele idee van hem en mij als een stel los, maar met anderen dingen ondernemen vind ik wel leuk.
MBF staat al klaar met een kleedje en thermoskannetje koffie, en wacht op mij om het huis te verlaten...
Relativerend gezien ben ik nogal slecht in het verkopen van een 'Nee'...
Druppels?! Godgloeiende...
MBF staat al klaar met een kleedje en thermoskannetje koffie, en wacht op mij om het huis te verlaten...
Relativerend gezien ben ik nogal slecht in het verkopen van een 'Nee'...
Druppels?! Godgloeiende...
zondag 16 augustus 2009 om 16:43
zondag 16 augustus 2009 om 20:29
Dames, in antwoord op jullie vragen: hij gaat niet over mijn grenzen heen en ik heb ze dus niet verlegd. Wel sta ik er dit keer heel anders in dan ik ooit gedaan heb in vorige relaties. Veel kalmer, zekerder van mezelf.
Of er sprake is van liefde? We zijn hier niet aan begonnen omdat we zo verschrikkelijk verliefd op elkaar waren, maar door omstandigheden. En nu blijkt het dus, tegen onze beider verwachtingen in, prima te werken. Twee jaar lang riepen we om het hardst dat het tussen ons nooit zou kunnen, want te verschillend, nou, dat is dus niet waar.
Ik leid mijn leven, hij het zijne, we vertellen elkaar wat ons bezighoudt, kennen elkaars hang-ups, houden rekening met elkaar, zorgen een beetje voor elkaar, worden samen wakker en gaan samen naar bed. Na vele jaren alleen vind ik het heerlijk. En eerlijk gezegd vind ik het ook prettig dat het zo vanzelfsprekend gaat en er niet allerlei hooggespannen verwachtingen zijn. Daar werd ik in het verleden vaak doodmoe en nerveus van.
Hoe het verder zal gaan, ik heb geen idee, maar wat er ook gebeurt, ik blijf me de rest van mijn leven voelen zoals ik me nu voel, dat heb ik me voorgenomen.
Of er sprake is van liefde? We zijn hier niet aan begonnen omdat we zo verschrikkelijk verliefd op elkaar waren, maar door omstandigheden. En nu blijkt het dus, tegen onze beider verwachtingen in, prima te werken. Twee jaar lang riepen we om het hardst dat het tussen ons nooit zou kunnen, want te verschillend, nou, dat is dus niet waar.
Ik leid mijn leven, hij het zijne, we vertellen elkaar wat ons bezighoudt, kennen elkaars hang-ups, houden rekening met elkaar, zorgen een beetje voor elkaar, worden samen wakker en gaan samen naar bed. Na vele jaren alleen vind ik het heerlijk. En eerlijk gezegd vind ik het ook prettig dat het zo vanzelfsprekend gaat en er niet allerlei hooggespannen verwachtingen zijn. Daar werd ik in het verleden vaak doodmoe en nerveus van.
Hoe het verder zal gaan, ik heb geen idee, maar wat er ook gebeurt, ik blijf me de rest van mijn leven voelen zoals ik me nu voel, dat heb ik me voorgenomen.
zondag 16 augustus 2009 om 20:32
Hahahahahahahhahaa ongelooflijk! Ik heb ook al de hele tijd zin om dit soort berichtjes te delen hier, maar misschien een beetje gemeen om er een topic voor te openen. Mag ook niet zeker? Maar GOD wat een achtelijke berichtjes krijg je soms op RP...
Jawel het is hier ook strakblauw, al duurde het even. Gezellig met MBF hele middag op een kleedje gelegen. Erg gezellig, gekletst, boek gelezen, oogjes dicht, relaxen.
En:
MBF (waarschijnlijk na een uur moed verzamelen): 'Hou je van masseren?'
Frizz: 'Eeuuhh nee.'
MBF: '...'
Frizz: 'Krijg ik daarna altijd zelf overal pijn.'
MBF: 'Dan help ik jou daar weer vanaf.'
Frizz: 'Nee nee...'
Uurtje later, MBF gaat een boompje opzoeken. Frizz leest lekker in d'r boekje. MBF komt even later terug: 'Alsjeblieft!' en overhandigd Frizz een ieniemini, doch erg schattig, zelfgeplukt boeketje.
Thank GOD dat MBF een vreselijk verlegen type is verder, anders was ik bang geweest me te moeten voorbereiden op een zoenpoging van zijn kant, ofzo.
Onderweg naar huis passeert MX ons in zijn auto, en even later bellen we. MX weet niks nada noppes van het zogenaamde plan dat hij en MBF zouden hebben om vandaag met anderen en mij ergens te gaan chillen.
Frizz is erin geluisd...
Jawel het is hier ook strakblauw, al duurde het even. Gezellig met MBF hele middag op een kleedje gelegen. Erg gezellig, gekletst, boek gelezen, oogjes dicht, relaxen.
En:
MBF (waarschijnlijk na een uur moed verzamelen): 'Hou je van masseren?'
Frizz: 'Eeuuhh nee.'
Frizz: 'Krijg ik daarna altijd zelf overal pijn.'
MBF: 'Dan help ik jou daar weer vanaf.'
Frizz: 'Nee nee...'
Uurtje later, MBF gaat een boompje opzoeken. Frizz leest lekker in d'r boekje. MBF komt even later terug: 'Alsjeblieft!' en overhandigd Frizz een ieniemini, doch erg schattig, zelfgeplukt boeketje.
Thank GOD dat MBF een vreselijk verlegen type is verder, anders was ik bang geweest me te moeten voorbereiden op een zoenpoging van zijn kant, ofzo.
Onderweg naar huis passeert MX ons in zijn auto, en even later bellen we. MX weet niks nada noppes van het zogenaamde plan dat hij en MBF zouden hebben om vandaag met anderen en mij ergens te gaan chillen.
Frizz is erin geluisd...
zondag 16 augustus 2009 om 20:53
Hah! Dus die MBF wilde je lekker voor zichzelf hebben.
Weet ie eigenlijk al dat je niks van 'm moet? Arme stakker.
Mensen, ik heb zojuist mijn eerste date achter de rug. Nou, dat was me wat. Met knikkende knietjes liep ik naar die 'plek-met-genoeg-mensen-zodat-mij-niks-aangedaan-kon-worden'. Hij was niet alleen. In eerste instantie een beetje gek, later eigenlijk geen probleem.
Naja, kort samengevat vond ik het maar een ongemakkelijke bedoening. Maar hij heeft wat. Groot. En dat lijf! Godsklere! Bovendien is hij één van de eerste die ik leuke kleren zie dragen (even los van de witte sokken in slippers, dat heb ik maar even niet gezien).
Tja, en nu? Géén idee!
Weet ie eigenlijk al dat je niks van 'm moet? Arme stakker.
Mensen, ik heb zojuist mijn eerste date achter de rug. Nou, dat was me wat. Met knikkende knietjes liep ik naar die 'plek-met-genoeg-mensen-zodat-mij-niks-aangedaan-kon-worden'. Hij was niet alleen. In eerste instantie een beetje gek, later eigenlijk geen probleem.
Naja, kort samengevat vond ik het maar een ongemakkelijke bedoening. Maar hij heeft wat. Groot. En dat lijf! Godsklere! Bovendien is hij één van de eerste die ik leuke kleren zie dragen (even los van de witte sokken in slippers, dat heb ik maar even niet gezien).
Tja, en nu? Géén idee!
zondag 16 augustus 2009 om 20:53
WAT!!!!
Weet je eigenlijk vind ik dat best wel een beetje schofterig, doch op een schattige manier.
Ik zie me de conversatie over het masseren levendig voor me..
Hoorde daar ook een beetje het blikken ontwijken bij?
(even voor mijn beeldvorming)
Hier echt de hele dag noppes gedaan, beetje tukken, beetje internetten,beetje tv kijken (nou ja beetje, alle afleveringen an Hannah Montana liggen kijken heel sneu)
Hoogtepunt van de dag...ik ben gestoken door een wesp!
Kan je zeggen, dat doet zeer!
Onder mijn voet nota bene!
Ben erop gaan staan, en dat vond meneer wesp niet leuk.
Moeilijk uitzuigen overigens, onder je voet
Weet je eigenlijk vind ik dat best wel een beetje schofterig, doch op een schattige manier.
Ik zie me de conversatie over het masseren levendig voor me..
Hoorde daar ook een beetje het blikken ontwijken bij?
(even voor mijn beeldvorming)
Hier echt de hele dag noppes gedaan, beetje tukken, beetje internetten,beetje tv kijken (nou ja beetje, alle afleveringen an Hannah Montana liggen kijken heel sneu)
Hoogtepunt van de dag...ik ben gestoken door een wesp!
Kan je zeggen, dat doet zeer!
Onder mijn voet nota bene!
Ben erop gaan staan, en dat vond meneer wesp niet leuk.
Moeilijk uitzuigen overigens, onder je voet
zondag 16 augustus 2009 om 20:59
ow Kym, wat leuk!
Witte sokken in slippers zijn daar wat hier de birckenstocks zijn joh.
hastikke hip.
Waarom had hij iemand meegenomen, vond hij jou soms ook een beetje eng?
Groot, donker en stoer...
Tsja ik kan me er wel iets bij voorstellen
Ik zeg, gewoon van genieten.
Leuk toch om daar 1 groot stoer geniet moment te hebben.
Hebben jullie verder nog wat afgesproken?
Witte sokken in slippers zijn daar wat hier de birckenstocks zijn joh.
hastikke hip.
Waarom had hij iemand meegenomen, vond hij jou soms ook een beetje eng?
Groot, donker en stoer...
Tsja ik kan me er wel iets bij voorstellen
Ik zeg, gewoon van genieten.
Leuk toch om daar 1 groot stoer geniet moment te hebben.
Hebben jullie verder nog wat afgesproken?
zondag 16 augustus 2009 om 21:02
Sum, ik heb mijn blik niet van mijn boek afgewend hoor!
Het stomme is, mannen die heel direct een poging wagen durf ik best duidelijk te maken dat ze geen kans maken. Maar dit vind ik lastig. Denk ook dat het niet echt seksueel bedoeld was, eerder dat ie me echt leuk vindt. En hij is een hartstikke lieve jongen... MX kwam niet meer bij van het lachen, en relativeerde even: 'Nou je hebt in ieder geval lekker in het zonnetje gelegen.'
Kym, je vind em dus gewoon lekker. Die witte sokken ach tja... Als ik reis hecht ik ook ineens minder waarde aan dat soort dingen. Locals in dat soort landen hebben hun eigen 'mode'. Kym, je hebt in ieder geval weer wat meegemaakt.
Het stomme is, mannen die heel direct een poging wagen durf ik best duidelijk te maken dat ze geen kans maken. Maar dit vind ik lastig. Denk ook dat het niet echt seksueel bedoeld was, eerder dat ie me echt leuk vindt. En hij is een hartstikke lieve jongen... MX kwam niet meer bij van het lachen, en relativeerde even: 'Nou je hebt in ieder geval lekker in het zonnetje gelegen.'
Kym, je vind em dus gewoon lekker. Die witte sokken ach tja... Als ik reis hecht ik ook ineens minder waarde aan dat soort dingen. Locals in dat soort landen hebben hun eigen 'mode'. Kym, je hebt in ieder geval weer wat meegemaakt.
zondag 16 augustus 2009 om 21:07
Wat zal jij blij geweest zijn dat je een boek bij je had zeg!
Is ook lastig om hem een blauwtje te laten lopen
Hij vind je echt leuk...en als je zegt dat je totaal 0 interesse hebt doet dat hem waarschijnlijk pijn en das niet leuk.
en een booty call afwijzen is in de regel niet zo pijnlijk voor de ander, die zoekt dan wel weer een andere booty
Is ook lastig om hem een blauwtje te laten lopen
Hij vind je echt leuk...en als je zegt dat je totaal 0 interesse hebt doet dat hem waarschijnlijk pijn en das niet leuk.
en een booty call afwijzen is in de regel niet zo pijnlijk voor de ander, die zoekt dan wel weer een andere booty
zondag 16 augustus 2009 om 21:14
Au! Wespensteken kunnen gemeen zijn ja! Heb je 'm serieus uitgezogen? (ik moet hard lachen om het beeld dat ik erbij heb )
Die sokken zijn hier vast hip ja. Ik moet natuurlijk ook niet helemaal met mijn Hollandse kritische bril koekeloeren naar zo'n gast. Dan wordt het helemaal niks meer met me.
Ik denk trouwens dat iemand meenemen net zo hip is. Zeker als het familie is. Want die gaan voor alles (niet zijn moeder, maar zijn broertje, cute he).
Hij ziet er best goed uit eigenlijk. Anders dan anderen hier. Natuurlijk dat grote (1,5 kop groter dan ik!) en van die kuiltjes/groeven-achtige dingen als ie lacht. Zie je het voor je? Daar hou ik van.
Afgesproken te bellen. Hij wilt me van alles laten zien in de omgeving. Hij woont zelf in een andere stad. Hm...
Die sokken zijn hier vast hip ja. Ik moet natuurlijk ook niet helemaal met mijn Hollandse kritische bril koekeloeren naar zo'n gast. Dan wordt het helemaal niks meer met me.
Ik denk trouwens dat iemand meenemen net zo hip is. Zeker als het familie is. Want die gaan voor alles (niet zijn moeder, maar zijn broertje, cute he).
Hij ziet er best goed uit eigenlijk. Anders dan anderen hier. Natuurlijk dat grote (1,5 kop groter dan ik!) en van die kuiltjes/groeven-achtige dingen als ie lacht. Zie je het voor je? Daar hou ik van.
Afgesproken te bellen. Hij wilt me van alles laten zien in de omgeving. Hij woont zelf in een andere stad. Hm...
zondag 16 augustus 2009 om 21:21
Hmmmm altijd handig ja, zo'n boek. Verder was ik er niet echt van geschrokken ofzo. Had het ergens wel aan zien komen. Maar ja, het zal hem op de een of andere manier wel duidelijk moeten gaan worden... Hoe ga ik dat doen?
Had laatst nóg zo'n soort situatie. Ik was die tijd vaak bij MX op zijn werk (horeca) omdat MX destijds 90 uur p/week werkte. Er kwam daar altijd een vaste klant, die mij, waar ik ook ging zitten (veel beweging wegens rookhok enzo, of soms ga ik ff lekker buiten zitten) altijd volgde. Lieve rustige man, pas gescheiden. Maar ook erg neurotisch en onaantrekkelijk... Hoorde al van MX dat hij naar mijn 'status' had geinfomeerd. En ja, daar kwam dast moment:
Hij: 'Frizz, ik wilde je laatst, toen je eten ging halen voor MX, nog bellen of je voor mij ook iets wilde meenemen.' Maar hij heeft natuurlijk mijn nummer niet.
Frizz: 'Waarom heb je dan niet aan MX gevraagd of ie me even belde?'
Hij: '...'
Gelukkig 'herstelde' hij een uurtje later:
Hij: 'Wie heeft hier eigenlijk jouw nummer?'
Frizz: 'MX en MBF.'
Hij: 'Oh. Ik dacht, ik wil het ook wel.'
Frizz: 'Joh, als je me iets wil vragen zie je me hier toch?'
Ondertussen doodse stilte, iedereen doet alsof ie druk is maar luistert mee, en Frizz voelt zich doodongemakkelijk.
Hij: 'Ja, maar misschien kunnen we eens iets drinken ofzo.'
Frizz: 'Doen we nu toch al?'
Hij, met trilstem: 'Ik dacht, misschien ook met eten erbij ofzo? Gezellig?'
Frizz (biddend dat hij zijn KOP verder houdt): 'Nou eehhh... Als ik in de buurt ben eet ik meestal hier, met MX.'
Hij: 'Hou je niet van Indonesisch?'
Frizz: 'Ook niet echt nee.'
Hij: 'Oh jammer, kan ik je niet een keer bellen dan?'
Frizz: 'Nah lijkt me niet zo nodig.'
Bij deze had ik dus GEEN boek. En heel veel toeschouwers. En een MX die het zowat in zijn broek deed. En echt, deze man... Je gunt hem een lieve vrouw, maar hij zou mijn worst nightmare zijn...
Had laatst nóg zo'n soort situatie. Ik was die tijd vaak bij MX op zijn werk (horeca) omdat MX destijds 90 uur p/week werkte. Er kwam daar altijd een vaste klant, die mij, waar ik ook ging zitten (veel beweging wegens rookhok enzo, of soms ga ik ff lekker buiten zitten) altijd volgde. Lieve rustige man, pas gescheiden. Maar ook erg neurotisch en onaantrekkelijk... Hoorde al van MX dat hij naar mijn 'status' had geinfomeerd. En ja, daar kwam dast moment:
Hij: 'Frizz, ik wilde je laatst, toen je eten ging halen voor MX, nog bellen of je voor mij ook iets wilde meenemen.' Maar hij heeft natuurlijk mijn nummer niet.
Frizz: 'Waarom heb je dan niet aan MX gevraagd of ie me even belde?'
Hij: '...'
Gelukkig 'herstelde' hij een uurtje later:
Hij: 'Wie heeft hier eigenlijk jouw nummer?'
Frizz: 'MX en MBF.'
Hij: 'Oh. Ik dacht, ik wil het ook wel.'
Frizz: 'Joh, als je me iets wil vragen zie je me hier toch?'
Ondertussen doodse stilte, iedereen doet alsof ie druk is maar luistert mee, en Frizz voelt zich doodongemakkelijk.
Hij: 'Ja, maar misschien kunnen we eens iets drinken ofzo.'
Frizz: 'Doen we nu toch al?'
Hij, met trilstem: 'Ik dacht, misschien ook met eten erbij ofzo? Gezellig?'
Frizz (biddend dat hij zijn KOP verder houdt): 'Nou eehhh... Als ik in de buurt ben eet ik meestal hier, met MX.'
Hij: 'Hou je niet van Indonesisch?'
Frizz: 'Ook niet echt nee.'
Hij: 'Oh jammer, kan ik je niet een keer bellen dan?'
Frizz: 'Nah lijkt me niet zo nodig.'
Bij deze had ik dus GEEN boek. En heel veel toeschouwers. En een MX die het zowat in zijn broek deed. En echt, deze man... Je gunt hem een lieve vrouw, maar hij zou mijn worst nightmare zijn...
zondag 16 augustus 2009 om 21:23
En ja, dit is een goede afleiding, want ik ben eigenlijk stiekem nog steeds erg boos en teleurgesteld om MB.
MB die me een paar weken geleden nog zei dat ie lange tijd niet had gevoelt wat ie voelde als ie met mij was. En nu, nu krijg ik niet eens meer een kusje aan het eind van de mail. Geen kusje!
Ik ga er niet eens meer op reageren. Lapzwans.
MB die me een paar weken geleden nog zei dat ie lange tijd niet had gevoelt wat ie voelde als ie met mij was. En nu, nu krijg ik niet eens meer een kusje aan het eind van de mail. Geen kusje!
zondag 16 augustus 2009 om 21:28
Eigenlijk klinkt dit gewoon als een hele leuke date Kym.
leuk dat hij je de omgeving wil laten zien toch?
Is er eigenlijk veel te zien?
Klinkt gewoon als een stoere vent, hoe oud is ie eigenlijk?
Ik heb je foto's wel bekeken (zitten ook weer ontzettend mooie portretten tussen trouwens)
Maak even een mooie foto van WS (Witte Sok) anders hihii
Maar wat ik me zat af te vragen.
hebben ze ook steden zoals wij hier steden kennen?
Met flatgebouwen, openbaar vervoer asfalt?
leuk dat hij je de omgeving wil laten zien toch?
Is er eigenlijk veel te zien?
Klinkt gewoon als een stoere vent, hoe oud is ie eigenlijk?
Ik heb je foto's wel bekeken (zitten ook weer ontzettend mooie portretten tussen trouwens)
Maak even een mooie foto van WS (Witte Sok) anders hihii
Maar wat ik me zat af te vragen.
hebben ze ook steden zoals wij hier steden kennen?
Met flatgebouwen, openbaar vervoer asfalt?
zondag 16 augustus 2009 om 21:30
quote:Kym schreef op 16 augustus 2009 @ 21:23:
En ja, dit is een goede afleiding, want ik ben eigenlijk stiekem nog steeds erg boos en teleurgesteld om MB.
WHAAAAAAAAAAAAT GEEN KUSJE??
droeftoeter!
Laat hem lekker het heen en weer krijgen met zijn mail en smsjes
Jij hebt belangrijker zaken aan je bol...
Knappe donkere mannen en zo
WHAAAAAAAAAAAAT GEEN KUSJE??
droeftoeter!
Laat hem lekker het heen en weer krijgen met zijn mail en smsjes
Jij hebt belangrijker zaken aan je bol...
Knappe donkere mannen en zo