Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??

donderdag 16 januari 2020 om 09:56
Misschien omdat hij wel veel dronk maar thuis veel minder agressief was dan door rachel werd voorgehouden? Agressief verkoopt lekker natuurlijk. De film Hazes was ook niet zozeer een film over hem maar over haar en haar leven met hem.Maleficent schreef: ↑06-01-2020 09:05Nou, dat koketteren met het alcoholisme van hun vader vind ik best stuitend. Ik meen me te herinneren dat André een keer in hun oude villa terecht kwam met Peter van der Vorst en dat hij helemaal niet goed werd, van de herinneringen aan de kwade dronken van zijn vader. Dan is het gewoon echt heel heftig geweest.
maar elke keer als senior jarig is, of op zijn sterfdag, dan is het weer elke keer, 'ik hoop dat je biertje lekker smaakt daarboven'
Ik snap daar echt niks van.

donderdag 16 januari 2020 om 10:02
Smaad en belachelijk.vivautrecht85 schreef: ↑06-01-2020 20:02Vader was pedofiel. Opa en oma dreven hun 13-jarige dochter in de armen van een agressieve verslaafde. Want ja hij had ook losse handjes. Verder zijn die kinderen opgegroeid met het idee dat het oké is om niet om te kijken naar nageslacht uit vorige huwelijken. En dan een moeder die alles maar accepteert, steeds naar die gek teruggaat om later lekker te cashen, al lagen ze al in scheiding toen hij overleed.
Heb je wel eens foto's van haar gezien op die leeftijd? Dat haar ouders het pushte dat klopt. Maar dat hij persé op jonge meisjes zou vallen is echt onzin. Het was een slappe hap en liet zich makkelijk inpalmen. Hij vluchtte niet voor niets zo veel van huis.

donderdag 16 januari 2020 om 10:16
Karen met DreJojanneke12 schreef: ↑07-01-2020 20:05Zou ze bang zijn dat hij vreemdgaat? Met Karen Damen?
https://www.ditjesendatjes.nl/andre-fli ... e-k3-ster/

donderdag 16 januari 2020 om 10:18
Ik denk niet dat ze verliefd is. Denk eerder dat ze last heeft van hormonen. De overgang kan rare dingen doen. Een soort laatste poging om voort te planten.Sjaantje37 schreef: ↑08-01-2020 07:51Ja ze is tot over haar oren verliefd op die Hazes. Zag haar ogen en houding in het filmpje waarin ze Hazes verraste met een onverwacht bezoek aan hem in België.
Denk dat haar hart wederom lelijk gebroken gaat worden als voor Hazes het nieuwe ervan af is, hij is dan ook echt nog jong en heeft voor zijn gevoel de wereld aan zijn voeten liggen.
donderdag 16 januari 2020 om 10:44
Volgens mij heeft Dre jr ook regelmatig verklaard dat zn pa thuis de boel kort en klein sloeg.strings-attached schreef: ↑16-01-2020 09:56Misschien omdat hij wel veel dronk maar thuis veel minder agressief was dan door rachel werd voorgehouden? Agressief verkoopt lekker natuurlijk. De film Hazes was ook niet zozeer een film over hem maar over haar en haar leven met hem.
donderdag 16 januari 2020 om 10:46
Filmpjes in insta stories verdwijnen automatisch na 24 uurSjaantje37 schreef: ↑09-01-2020 08:27Begrijp niet waarom ze dat iedere keer doen, het is toch al opgepikt door de media. Daarbij moet ze inzien dat de twintigers van deze tijd graag alles filmen en posten.
donderdag 16 januari 2020 om 10:47
donderdag 16 januari 2020 om 10:48

'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
donderdag 16 januari 2020 om 10:51
Juist...
Ja voor zo’n buik zou ik mij ook schamen en niet alleen voor de vetschort, maar vooral de spuuglelijke plakplaatjes

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

donderdag 16 januari 2020 om 12:01
Here you go. Enjoy...

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
donderdag 16 januari 2020 om 12:08

donderdag 16 januari 2020 om 14:32
Songtekst van ik leef mijn eigen leven, liedje van zijn vader.Mazikeen666 schreef: ↑16-01-2020 14:24Die tattoo... Wat staat er überhaupt voor rare tekst? Een of andere verdediging lijkt het wel.

Always look on the bright side of life
donderdag 16 januari 2020 om 14:35
Owh oepsie. Ach ik ben nooit een Hazes fan geweest, dus ik ken de teksten niet.Flowerspowers schreef: ↑16-01-2020 14:32Songtekst van ik leef mijn eigen leven, liedje van zijn vader.![]()

donderdag 16 januari 2020 om 18:58
Eens. Vind ze allebei onaantrekkelijk. Beetje viezig zelfs.
Always look on the bright side of life