Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Nou, maar goed dat jullie geen relatie met Hazes en/of Maasland hoeven.
Betty_Slocombe schreef:
16-01-2020 19:27
Nou, maar goed dat jullie geen relatie met Hazes en/of Maasland hoeven.
Gelukkig niet zeg :bonk:
Always look on the bright side of life
yasmijn schreef:
16-01-2020 12:06
Afschuwelijk wat een tokkie volk 😖
Verschrikkelijk echt .
Wat een gal wordt hier gespuugd zeg . En hun zijn de tokkies... right.
anoniem_392700 wijzigde dit bericht op 17-01-2020 08:19
1.43% gewijzigd
Ik vind haar wenkbrauwen zo vreemd. Ze zijn te hoog zijn gezet ofzo. Afbeelding Afbeelding
Sjulia schreef:
17-01-2020 08:14
Ik vind haar wenkbrauwen zo vreemd. Ze zijn te hoog zijn gezet ofzo. Afbeelding Afbeelding
Hoe maak je een selfie met je ogen dicht?
Ze ziet er wel gelukkig uit de laatste tijd. Denk toch ook dat ze echt tot over hun oren zijn allebei.
Wenkbrauwlift.
Geen bijzonderheden
Calypso- schreef:
17-01-2020 07:42
Wat een gal wordt hier gespuugd zeg . En hun zijn de tokkies... right.
Zij...
Billy_Mean schreef:
17-01-2020 08:27
Ze ziet er wel gelukkig uit de laatste tijd. Denk toch ook dat ze echt tot over hun oren zijn allebei.
Oh daar twijfel ik ook niet aan dat ze verliefd zijn .
Ff een ordinaire tvp, past wel bij Brazes
Baggal schreef:
16-01-2020 10:47
Precies dat... Stelletje “aandachtsgeile” huilstruiken (maar ondertussen keek ik toch :bonk: ).
Huilstruiken! Veeg me op! :applause: :rofl: :rofl: :rofl:
Sjulia schreef:
17-01-2020 08:14
Dat zijn hairstrokes denk ik.
Ik vind haar wenkies prachtig hoor.
Doe wenkbrauwen zijn idd "gezet", heeft ze regelmatig toegelicht. Ze heeft van zichzelf daar bijna geen haren, weet niet meer waarom dat was. Vind het een stuk beter lijken dan van die getekende eigenlijk.
Ik ken haar oude wenkbrauwen niet. Ik vind ze er wel erg nep uitzien, maar dat zal het gebrek aan eigen haar zijn. Ook een beetje kaal en rommelig gekrast in het begin stuk. Alsof ze niet handig was met wenkbrauwpotlood.
eefje1980 schreef:
17-01-2020 14:05
Doe wenkbrauwen zijn idd "gezet", heeft ze regelmatig toegelicht. Ze heeft van zichzelf daar bijna geen haren, weet niet meer waarom dat was. Vind het een stuk beter lijken dan van die getekende eigenlijk.
Klopt inderdaad.

Afbeelding

Afbeelding
😭 Vreselijk. Al die gekke wenkbrauw trends ook.
Sjulia schreef:
17-01-2020 14:54
😭 Vreselijk. Al die gekke wenkbrauw trends ook.
Echt he? Zoveel soorten, nep, echt, half echt/nep. Vraag hoe dat zo gekomen is. Vooral zo'n lijntje trekken met potlood verschrikkelijk.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
17-01-2020 15:00
Echt he? Zoveel soorten, nep, echt, half echt/nep. Vraag hoe dat zo gekomen is. Vooral zo'n lijntje trekken met potlood verschrikkelijk.
Nou ja, Bridget is blond en dan heb je soms weinig wenkbrauw, dus ik snap wel dat ze er iets aan doet.
Mooie wenkbrauwen zorgen wel voor een mooier gezicht vind ik en hairstroken kunnen heel echt lijken.
minnimouse schreef:
17-01-2020 15:22
Nou ja, Bridget is blond en dan heb je soms weinig wenkbrauw, dus ik snap wel dat ze er iets aan doet.
Mooie wenkbrauwen zorgen wel voor een mooier gezicht vind ik en hairstroken kunnen heel echt lijken.
Ik doelde ook meer op de gekke wenkbrauwen waarvan je eigen wenkbrauw even omhoog trekken. De wenkbrauwen van Bridget op de foto vind ik niks mis mee. Net wat je zegt soms staat dat beter, omdat je zelf niks hebt. Maar ik zie soms vrouwen /meiden lopen waarvan ik gewoon schrik.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
17-01-2020 15:29
Ik doelde ook meer op de gekke wenkbrauwen waarvan je eigen wenkbrauw even omhoog trekken. De wenkbrauwen van Bridget op de foto vind ik niks mis mee. Net wat je zegt soms staat dat beter, omdat je zelf niks hebt. Maar ik zie soms vrouwen /meiden lopen waarvan ik gewoon schrik.
Daar heb je gelijk in, het moet wel natuurlijk ogen.
Op de foto zie je idd dat haar wenkbrauw te ver boven de spier is gezet. Of het komt door botox of fillers. In real life spatten die namelijk van haar gezicht af :whistle:
Oooh, de jaren 90! :flirting:
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Die dunne streepjes! Zo liep ik er ook bij, wat erg :rofl:
Ben blij dat ik nog wenkbrauwen heb, zoveel als ik geplukt heb.
Always look on the bright side of life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven