Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??

vrijdag 17 januari 2020 om 01:07
Gelukkig niet zegBetty_Slocombe schreef: ↑16-01-2020 19:27Nou, maar goed dat jullie geen relatie met Hazes en/of Maasland hoeven.

Always look on the bright side of life

vrijdag 17 januari 2020 om 09:59
Oh daar twijfel ik ook niet aan dat ze verliefd zijn .Billy_Mean schreef: ↑17-01-2020 08:27Ze ziet er wel gelukkig uit de laatste tijd. Denk toch ook dat ze echt tot over hun oren zijn allebei.

vrijdag 17 januari 2020 om 14:53
vrijdag 17 januari 2020 om 15:00
vrijdag 17 januari 2020 om 15:22
Nou ja, Bridget is blond en dan heb je soms weinig wenkbrauw, dus ik snap wel dat ze er iets aan doet.Yasmeenah82 schreef: ↑17-01-2020 15:00Echt he? Zoveel soorten, nep, echt, half echt/nep. Vraag hoe dat zo gekomen is. Vooral zo'n lijntje trekken met potlood verschrikkelijk.
Mooie wenkbrauwen zorgen wel voor een mooier gezicht vind ik en hairstroken kunnen heel echt lijken.
vrijdag 17 januari 2020 om 15:29
Ik doelde ook meer op de gekke wenkbrauwen waarvan je eigen wenkbrauw even omhoog trekken. De wenkbrauwen van Bridget op de foto vind ik niks mis mee. Net wat je zegt soms staat dat beter, omdat je zelf niks hebt. Maar ik zie soms vrouwen /meiden lopen waarvan ik gewoon schrik.minnimouse schreef: ↑17-01-2020 15:22Nou ja, Bridget is blond en dan heb je soms weinig wenkbrauw, dus ik snap wel dat ze er iets aan doet.
Mooie wenkbrauwen zorgen wel voor een mooier gezicht vind ik en hairstroken kunnen heel echt lijken.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
vrijdag 17 januari 2020 om 15:43
Daar heb je gelijk in, het moet wel natuurlijk ogen.Yasmeenah82 schreef: ↑17-01-2020 15:29Ik doelde ook meer op de gekke wenkbrauwen waarvan je eigen wenkbrauw even omhoog trekken. De wenkbrauwen van Bridget op de foto vind ik niks mis mee. Net wat je zegt soms staat dat beter, omdat je zelf niks hebt. Maar ik zie soms vrouwen /meiden lopen waarvan ik gewoon schrik.