Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
zaterdag 18 januari 2020 om 23:15
Bridget voelt het zelf ook wel aankomen, als dit waar is.
https://www.ditjesendatjes.nl/vriendin- ... ndre-niet/
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

zondag 19 januari 2020 om 00:55
Dat snap ik ook niet hoor... Daarom schreef ik er ook bij als het al waar zou zijn.Billy_Mean schreef: ↑19-01-2020 00:08Een goede vriendin gaat toch niet naar een roddelblad.. ik snap al die bronnen nooit
zondag 19 januari 2020 om 01:21
Hou je commentaar lekker voor je als je niks te melden hebt over dit topic! Toch wel even het topic aanklikken he.... Jij leest nooit artikelen, tijdschriften, hoort en ziet nooit wat op tv langs komen? Enne ik heb een prima leven met een man en drie kinderen als je dat zo nodig vind om te weten. Mischien heb jezelf geen leven?
zondag 19 januari 2020 om 07:16

zondag 19 januari 2020 om 09:22
Haha, dat werd in dit topic ook al gesuggereerd over Karen. Ik denk dat ze hier meelezenYasmeenah82 schreef: ↑18-01-2020 23:15Bridget voelt het zelf ook wel aankomen, als dit waar is.

Stressed is just desserts spelled backwards

zondag 19 januari 2020 om 09:27
Ja, je leest het heel vaak; volgens een goede vriend / vriendin/ kennis etc etc van...Yasmeenah82 schreef: ↑19-01-2020 00:55Dat snap ik ook niet hoor... Daarom schreef ik er ook bij als het al waar zou zijn.

zondag 19 januari 2020 om 09:30
Maleficent schreef: ↑19-01-2020 09:22Haha, dat werd in dit topic ook al gesuggereerd over Karen. Ik denk dat ze hier meelezen![]()
Ze is wel even oud als bridget

zondag 19 januari 2020 om 10:01
Lijkt me wel irritant als iemand steeds overal opduikt. Ze lijkt idd onzeker. En terecht natuurlijk, hij is niet te vertrouwen.watdachtjehiervan schreef: ↑19-01-2020 09:43Bridget heeft Andrè gisteren ook verrast bij de vrienden van Amstel. Ze kwam met bier aanzetten op het podium.

zondag 19 januari 2020 om 10:12
Vind het ergens ook wel sneu voor haar. Ze lijkt bizar verliefd en doet daardoor dingen waarvan ze over een tijdje denkt; oh mijn god..watdachtjehiervan schreef: ↑19-01-2020 09:43Bridget heeft Andrè gisteren ook verrast bij de vrienden van Amstel. Ze kwam met bier aanzetten op het podium.
Ze is toch teveel vrouw om onzeker te worden van die jonge hond.
zondag 19 januari 2020 om 10:14

zondag 19 januari 2020 om 10:37
Wat gênant. Ze laat elke keer weer blijken hem niet alleen te kunnen laten en te controleren. Ik vind het trouwens ook sneu dat ze zijn alcoholisme hiermee ondersteunt. Volgens mij drinkt deze jongen meer dan genoeg en is hij alcoholist of in ieder geval hard op weg zijn vader achterna te gaan qua drankgebruik.watdachtjehiervan schreef: ↑19-01-2020 09:43Bridget heeft Andrè gisteren ook verrast bij de vrienden van Amstel. Ze kwam met bier aanzetten op het podium.

zondag 19 januari 2020 om 11:19
Billy_Mean schreef: ↑19-01-2020 10:12Vind het ergens ook wel sneu voor haar. Ze lijkt bizar verliefd en doet daardoor dingen waarvan ze over een tijdje denkt; oh mijn god..
Ze is toch teveel vrouw om onzeker te worden van die jonge hond.
Ik heb eerder het idee dat Mevr. Maasland er gewoon niet vies van is in de belangstelling te staan.

zondag 19 januari 2020 om 15:00
Gelukkig heb ik dat niet.Pindakaasjes schreef: ↑19-01-2020 08:57Volgens mij bedoelde MissMaran degene die zo druk zijn met bn'ers volgen op instagram.
zondag 19 januari 2020 om 16:30
Ik ook niet
zondag 19 januari 2020 om 16:38
Ik ben niet druk met bn' ers volgen op instagram. Ik kijk er namelijk op als ik in een wachtruimte sta te wachten, op het schoolplein, zit te poepen etc. En als het niet de bedoeling is dat wij mee kijken waarom dan een insta-pagina aanmaken waarop iedereen jou kan volgen. Als je dat niet wil, moet je dat ook niet doen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
zondag 19 januari 2020 om 23:28
VGM1980 schreef: ↑19-01-2020 16:38Ik ben niet druk met bn' ers volgen op instagram. Ik kijk er namelijk op als ik in een wachtruimte sta te wachten, op het schoolplein, zit te poepen etc. En als het niet de bedoeling is dat wij mee kijken waarom dan een insta-pagina aanmaken waarop iedereen jou kan volgen. Als je dat niet wil, moet je dat ook niet doen.

Lekker laten praten sommige mensen.