Happy ending & gebonden man ???

26-04-2009 19:08 469 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rottijd achter de rug. Toen kwam ik (single) toevallig "hem" tegen en het klikte. Geen bijgedachten, tot ik een zoen kreeg nadat ik hem verteld had wat voor ellende ik had gehad. Toen dacht ik "dan is hij vast vrij", maar hij zei er nooit iets over terwijl hij wel verteld had dat hij volwassen kids had en ik vroeg het niet. Toen ik het hem op een gegeven moment pats boem vroeg antwoordde hij meteen bevestigend (dik 30 jaar getrouwd), hij had niet geweten hoe het mij te vertellen.

Toen ik hem voor het eerst ontmoette zag ik hem totaal niet als het tiep vreemdganger. Iemand die altijd in dezelfde plaats gewoond heeft, geen wilde hobbies behalve de natuur, nooit op vakantie, het tiep dat je tegenkomt op zo'n ouderwetse boerderij. Maar we hadden zoveel lol samen en we kunnen zo goed praten en hij kan zo fantastisch zoenen... Uiterlijk totaal niet mijn tiep maar van lieverlee toch veel meer gaan voelen, helemaal nadat we in mijn vakantie elke dag zowat een uur belden (hij belde mij). Een vriendin van mij zei "misschien is hij wel even de pleister op de wonde" en zo bekeek ik het eerst ook, maar na van de week...

Ik begon er zomaar over, over "de situatie". En wat hij zei dat deed me echt wat. Hij had me een zoen gegeven omdat hij het zo sneu vond dat ik zo'n klotetijd had gehad. En hij vond mij heel erg leuk, maar hij had dit nooit gepland. Hij hield zichzelf voor dat hij verkeerd bezig was, maar ik zat in zijn hart zei hij en tegelijkertijd legde hij zijn vuist op zijn hart. En weet je wat het erge is, ik weet dat hij het meent. Hij hangt net zo aan mij als ik aan hem, hij is soms jaloers (in mijn vakantie) en dat was ik van de week ook door een misverstand. En het initiatief komt vaak (ik denk vaker dan bij mij) bij hem vandaan.

En het is echt de sex niet ofzo, wij vinden beiden knuffelen en zoenen en dan het liefst heel lang superheerlijk. Hij is gewoon mijn pleister maar ik ben ook verliefd op hem, ben het liefst de hele dag in zijn armen tegen zijn borstkas aan.

Over de toekomst praten we niet. Heb hem wel goed duidelijk gemaakt dat hij gevaarlijk bezig is en dat hij een hoop heibel kan krijgen als het uitkomt, en het komt vaak uit. En dan kijkt hij mij heel hopeloos aan want dat weet hij ook wel, maar ik zit in zijn hart. En IK wil de beslissing niet nemen om te stoppen, ik vind dat dat ZIJN verantwoordelijkheid is, hoewel ik het sneu vind voor zijn vrouw, die denkt dat haar huwelijk goed is. Hij vindt zijn huwelijk ook goed, maar ik zit in zijn hart...

Wat ik hier zoek is geen zedepreken, want ik weet wel dat het niet slim is wat we doen. Ik zoek ook geen bevestiging of zoiets. Wat ik zoek is gewoon ervaringen van lotgenoten, niets meer, niets minder, misschien kan ik daar wat steun aan ontlenen. Want ik weet hoe k.t alles kan worden, omdat ik 1x eerder zoiets bij de hand heb gehad. Alleen wist ik het toen niet maar had ik ineens zijn vrouw aan de telefoon. Nou toen was het gauw over voor mij. Nu wist ik het wel, maar ik had niet verwacht dat het zover zou gaan gevoelsmatig, dat wij er beide zo diep in zouden komen te zitten.
Fairy1: misschien ga ik op een gegeven moment voor mezelf kiezen, maar voor nu is het wat muziekmeisje zegt, het is veilig. Je begrijpt misschien een beetje van de achtergrond als je mijn andere topic leest. Ik vannacht behoorlijk beroerd geslapen en veel nagedacht. Vanochtend vroeg heb ik hem gezien en heeft hij koffie voor mij gezet. Dat klinkt vast onnozel, maar dat simpele feit, dat hij dat soort dingen doet en lief is voor mij, dat heeft mij gesteund in mijn besluit het voorlopig te nemen zoals het komt, zolang ik er nog blij van wordt. En begrijp me niet verkeerd, tegenover zijn vrouw vind ik het echt niet leuk. Maar ik ben niet met haar getrouwd en hoewel ik misschien voor een stukje verantwoordelijk ben, zou hij degene moeten zijn die het afwimpelt.

En weet je wat het gekke is ? Dat deed hij ook toen we elkaar net kenden, toen er nog niets was. Hij begreep me verkeerd, hij dacht dat ik hem thuis uitnodigde en begon gelijk te sputteren dat hij dat niet wilde. En toen wilde ik dat ook nog niet :-)
quote:Joenohoe schreef op 27 april 2009 @ 19:54:

Moet trouwens zeggen dat het smoezenverhaal prachtig is, alleen vertelt hij geen smoezen... Geen valse beloftes, niets (en hij wil niet dat zijn vrouw het te weten komt, dat wil ik ook niet). Alleen de uitspraak dat hij hier niet om gevraagd heeft, maar dat ik in zijn hart zit en hij weet niet waarom. Ik ook niet... Misschien omdat wij qua reacties zoveel op elkaar lijken (zelfde sterrenbeeld, weet niet of het daar iets mee te maken heeft) ? Of omdat ik naar hem verlang en hij laat dan (zonder dat ik iets gezegd heeft) duidelijk merken dat hij naar mij verlangt. Of omdat we in mijn vakantie elke dag minstens een uur belden en nooit uitgepraat raken ? Was het alleen maar de sex...

Nee natuurlijk is het niet alleen maar sex... nee hij heeft er niet om gevraagd het is hem overkomen en jou net zo goed, jullie hadden het graag anders gezien, willen niemand kwaad doen...

blablablabla....

Ja JIJ bent mede verantwoordelijk! Nee het is geen leuke man, hij bedriegt zijn vrouw en houdt zoete praatjes met jou en jij loopt er met open ogen in.....
quote:Joenohoe schreef op 27 april 2009 @ 19:54:

Moet trouwens zeggen dat het smoezenverhaal prachtig is, alleen vertelt hij geen smoezen... Geen valse beloftes, niets (en hij wil niet dat zijn vrouw het te weten komt, dat wil ik ook niet). Alleen de uitspraak dat hij hier niet om gevraagd heeft, maar dat ik in zijn hart zit en hij weet niet waarom. Ik ook niet... Misschien omdat wij qua reacties zoveel op elkaar lijken (zelfde sterrenbeeld, weet niet of het daar iets mee te maken heeft) ? Of omdat ik naar hem verlang en hij laat dan (zonder dat ik iets gezegd heeft) duidelijk merken dat hij naar mij verlangt. Of omdat we in mijn vakantie elke dag minstens een uur belden en nooit uitgepraat raken ? Was het alleen maar de sex...

Nee? Hij vertelt toch dat zij geen sex meer hebben? Geloof je dat dan echt?

Het is overigens niet zo netjes om Madhe te verwijten dat zij niet eerst heeft gevraagd hoe het zit. Dat heeft zij namelijk wel gedaan.
quote:Reiger100 schreef op 26 april 2009 @ 21:53:

Joenohoe, ik heb iets vergelijkbaars (maar toch net anders) gehad. Ik was al vele jaren ongelukkig getrouwd en had diverse keren stappen ondernomen om te scheiden, maar krabbelde telkens terug. Ik leefde al vele jaren zonder liefde, zonder seks en zonder genegenheid (understatement). Toen leerde ik een ongebonden man kennen die me knuffelde, bewonderde, naar me luisterde en me ook seks gaf. Maar hij wilde een vriendin om mee samen te wonen, en dat kon ik niet. Dus kreeg hij na enige tijd een andere vriendin, maar wilde mij daarnaast. Ik had het toen al moeten uitmaken, maar had zijn genegenheid en de seks ook 'nodig', net zoals jij die van je minnaar. Ik wilde net zoals jij dat het allemaal naast elkaar zou kunnen bestaan en was tevreden met stiekeme afspraken.

Mijn verhaal heeft echter een happy ending. Ik ben uiteindelijk toch gescheiden, heb het met mijn minnaar uitgemaakt, heb mijn huidige man ontmoet en ben nu alweer vele jaren heel gelukkig getrouwd met een man die me op handen draagt. Ik heb nu een hemels leven. Ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik ooit tevreden was met de kruimels die ik van mijn toenmalige minnaar kreeg, met het stiekeme gedoe, met de weinige uurtjes.

Dat gaat jou vast ook na kortere of langere tijd opbreken.

Mijn advies: maak het uit en ga op zoek naar iemand met wie je een echt leven kunt opbouwen en échte liefde beleven. Want wat je nu hebt, is slechts een schaduwbeeld van wat een echte liefdevolle relatie is. Ik geloofde vroeger ook dat ik echte liefdevolle gevoelens voor mijn minnaar had, maar nu weet ik wel beter.

Dat ik gescheiden ben én het uitgemaakt heb met mijn minnaar, is een van de beste beslissingen die ik in mijn leven genomen heb.

Ik hoop dat jij ook de sterkte zult vinden om te doen wat het beste voor je is.

Reiger1: het zou best kunnen dat het me op den duur gaat opbreken, dat weet ik niet. Tot nu toe heb ik alleen maar genoten maar omdat hij afgelopen weekend plotseling niet kon komen had ik een fikse dip, had me er op verheugd. Kwam misschien ook omdat ik zo verschrikkelijk moe was, ik weet het niet. Maar vanochtend merkte ik dus weer dat het gewoon echt meer is. En weet je, de sex is het hem niet, voor hem ook niet, want hij heeft een klein probleempje. En eerlijk gezegd zou ik dat als vrouw erger vinden, want emotionele verbondenheid zoals die is tussen ons, rijkt verder dan platte sex.

Of ik laat verwachtingen los en geniet van het moment, of ik kap er mee. En op dit moment overheerst toch dat eerste.
Er zijn toch echt mannen die het niet met hun vrouw doen...
Maar goed, dat compenseert hij buiten de deur.
Ja er zijn mannen die het niet met hun vrouw doen Wuiles en deze is daar eentje van. Kan alleen geen uitleg geven, dat zou te herkenbaar zijn.

Maar op zich maakt dat nog niet uit, want daar gaat het bij ons niet om, als ik beslist sex wil dan heb ik aan mezelf genoeg... heb ik geen kerel voor nodig.
(overigens gaan 2 zelfde sterrebeelden niet goed samen, dus er zal wel meer achter zitten)
Slaapt hij bij jou dan?
Liselore, ik had nee kunnen zeggen, tuurlijk, maar dat heb ik niet gedaan. Maar voor de rest zie je het verkeerd, het is een heerlijke vent die weliswaar zijn vrouw bedriegt (en dat weet hij heel goed), maar hij houdt geen zoete praatjes tegen mij en dat heeft hij ook nooit gedaan. Toen hij mij vertelde (toen ik dat vroeg) dat hij getrouwd was zei hij meteen dat hij vond dat hij een goed huwelijk was, hij heeft nooit gezegd dat hij bij haar weg zou gaan als... helemaal niets. Ja als ik ooit iemand anders zou krijgen dan wilde hij vrienden blijven. Hij heeft mij nooit iets anders voorgespiegeld. Hij is alleen verliefd op mij (en omgekeerd), heeft daar aan toe gegeven en wil nu niet stoppen.
quote:Joenohoe schreef op 27 april 2009 @ 20:00:

Fairy1: misschien ga ik op een gegeven moment voor mezelf kiezen, maar voor nu is het wat muziekmeisje zegt, het is veilig. Je begrijpt misschien een beetje van de achtergrond als je mijn andere topic leest. Ik vannacht behoorlijk beroerd geslapen en veel nagedacht. Vanochtend vroeg heb ik hem gezien en heeft hij koffie voor mij gezet. Dat klinkt vast onnozel, maar dat simpele feit, dat hij dat soort dingen doet en lief is voor mij, dat heeft mij gesteund in mijn besluit het voorlopig te nemen zoals het komt, zolang ik er nog blij van wordt. En begrijp me niet verkeerd, tegenover zijn vrouw vind ik het echt niet leuk. Maar ik ben niet met haar getrouwd en hoewel ik misschien voor een stukje verantwoordelijk ben, zou hij degene moeten zijn die het afwimpelt.

En weet je wat het gekke is ? Dat deed hij ook toen we elkaar net kenden, toen er nog niets was. Hij begreep me verkeerd, hij dacht dat ik hem thuis uitnodigde en begon gelijk te sputteren dat hij dat niet wilde. En toen wilde ik dat ook nog niet :-)

Oh, zo bedoel ik het echt niet... Ik begrijp waarom je hem bent tegengekomen, waarom je ervoor openstaat. Maar het is schijnveiligheid, hoe langer het duurt, hoe dieper je valt. Dan voel je je niet alleen slecht vanwege die rottijd, maar dan voel je je ook slecht over jezelf, dan voel je schuldgevoel, en een veel dieper gewortelde liefde dan nu. Dan voel je je niet alleen slecht over wat er is gebeurd, maar voel je je slecht over jezelf. Dan verlies je je zelfvertrouwen, je zelfrespect.

En als je merkt dat je niet meer alleen maar blij van hem wordt, is het echt niet zo makkelijk dán nog te stoppen. Hij zorgt voor je, mooi. Maar je hebt er niks aan, je voelt je nu geborgen, maar ook dat is schijn. En als je daarachter komt, voel je je nóg kleiner, nóg rotter dan nu. Echt waar.

Ik ben op mijn dieptepunt gestopt, toen ik net overspannen was. Omdat ik toen eindelijk snapte hoe het voor mij zat. En dat was moeilijk, maar kon gewoon. Wat Eleonora schrijft, je kunt het echt wel. En ik denk niet dat deze keuze je echt gelukkig maakt...
Brown Eyes, waarom zouden 2 dezelfde sterrenbeelden niet samengaan ? We begrijpen elkaars reacties haarfijn dus nooit misverstanden, we reageren op dingen ook vaak hetzelfde en juist daardoor hebben we nooit bonje, hij begrijpt waarom ik bepaalde debiele vragen stel en omgekeerd ook.

Nee hij heeft niet bij mij geslapen, maar we zien elkaar heel vaak op rare momenten :-)
quote:Joenohoe schreef op 27 april 2009 @ 20:07:

Ja er zijn mannen die het niet met hun vrouw doen Wuiles en deze is daar eentje van. Kan alleen geen uitleg geven, dat zou te herkenbaar zijn.

Maar op zich maakt dat nog niet uit, want daar gaat het bij ons niet om, als ik beslist sex wil dan heb ik aan mezelf genoeg... heb ik geen kerel voor nodig.Baseer je dat nou op hetgeen hij jou vertelt? Je hebt ook al eens een tijdje gedacht dat hij single was. Het mag zijn dat hij wat minore fysieke problemen heeft, qua eerlijkheid zit het ook niet helemaal goed. Dan vergeet ik nog even dat hij kennelijk prima in staat is zijn echtgenote voor te liegen. Waarom zou hij tegen anderen ineens wel eerlijk zijn?
Muziekmeisje, ik weet dat het schijnveiligheid is. En misschien zie ik het verkeerd, maar op dit moment is het goed. Voel ik me er lekker bij (behalve gister dan) en happy, gekoesterd worden, geknuffeld, gezoend. Een vriendin van me noemde hem een soort "pleister op de wonde" en zolang ik dat zo kan zien kan het, maar zodra ik dat anders ga zien, gaat het de verkeerde kant uit en moet ik stoppen. Op dit moment kan ik er vrij rationeel over nadenken en voelen, zodra ik merk dat dit anders wordt moet ik acuut stoppen. Kan het slecht uitleggen, wat ik voel, maar sta op dit moment vrij stevig in mijn schoenen. En schuif een beslissing dus voor me uit. Wil op dit moment niet stoppen, zie wel waar het schip strandt. Zal wel een glad verkeerde houding wezen volgens de meesten. Heb op dit moment het gevoel dat het goed is voor mij en ik ben nu eens egoistisch door er mee door te gaan, puur om die reden. En nogmaals, ik weet dat het schijnveiligheid is, maar ik wil nog niet stoppen, nog niet.
quote:wuiles schreef op 27 april 2009 @ 20:16:

[...]

Baseer je dat nou op hetgeen hij jou vertelt? Je hebt ook al eens een tijdje gedacht dat hij single was. Het mag zijn dat hij wat minore fysieke problemen heeft, qua eerlijkheid zit het ook niet helemaal goed. Dan vergeet ik nog even dat hij kennelijk prima in staat is zijn echtgenote voor te liegen. Waarom zou hij tegen anderen ineens wel eerlijk zijn?Hij liegt zijn echtgenote niet voor, hij laat gewoon niets merken en zegt niets, vertelt geen leugens en doet net als anders. Net als ikzelf... Niet liegen maar gewoon je mond houden werkt uitstekend. Is ook niet helemaal eerlijk natuurlijk. Maar hij liegt niet tegen mij, op die basis zijn we hier ook aan begonnen. We zeggen elkaar plat de waarheid en dat is soms wel eens slikken voor beiden, maar het is wel duidelijk. Zijn echtgenote is nog van die generatie dat sex iets was om kindertjes mee te maken en verder niets, maar dan nog, ik zou het niet erg vinden als ze sex zouden hebben alleen als hij daarover zou liegen en dat heb ik hem ook gezegd, dus waarom zou hij dan liegen ???
quote:Graaggedaan schreef op 27 april 2009 @ 16:27:

@Madhe: we hebben het zo regelmatig en op zulke verschillende manieren over dit onderwerp dat ik mag aannemen dat hij me geen rad voor ogen heeft gedraaid. Hij heeft daar ook geen reden voor want ik ben op een gegeven moment opgehouden te eisen dat hij het thuis moest vertellen, ik heb het onderwerp een tijd laten rusten en juist in die periode kwam hij met het nieuws, het was na een middag samen waarbij hij onverantwoord laat thuis kwam en zij hem op de man af moet hebben gevraagd waarom hij de laatste tijd zowel letterlijk als figuurlijk vaker afwezig was. Bij het cruciale gesprek ben ik niet geweest maar de toon van conversaties over zijn vrouw en haar ideeën over mij zijn sindsdien veranderd. Ook is hij sindsdien een stuk ontspannener als we eens een bekende tegenkomen. Innig gearmd over straat lopen vinden we te ver gaan maar men zou toch iets kunnen denken vanwege de manier waarop we praten en lachen of onbewuste lichaamstaal.

Graaggedaan, dankjewel voor je uitgebreide antwoord. Fijn dat je het niet verkeerd opvatte.

@ Wuiles, bedankt dat je erop wees bij een eerdere post dat ik wel iets had nagevraagd.

@ Joenohoe, ik maakte je voor leugenaar uit doordat jij verschillende dingen zegt/ jezelf tegenspreekt. Vind je dat werkelijk heel vreemd? Ik kan wel steunen/luisteren/advies geven etc, maar als ik steeds een ander verhaal hoor ontneem je me echt de lust daartoe.

Alleen al over het tijdsbestek ben je al oneerlijk, moet ik er dan vanuitgaan dat je wel eerlijk bent over belangrijkere dingen?
quote:Joenohoe schreef op 27 april 2009 @ 20:12:

Liselore, ik had nee kunnen zeggen, tuurlijk, maar dat heb ik niet gedaan. Maar voor de rest zie je het verkeerd, het is een heerlijke vent die weliswaar zijn vrouw bedriegt (en dat weet hij heel goed), maar hij houdt geen zoete praatjes tegen mij en dat heeft hij ook nooit gedaan. euh dat je in zijn hart zit bla blabla bla bla verliefd is blablabla.... ben benieuwd hoe verliefd hij nog op je is als zijn vrouw er achter komt....Toen hij mij vertelde (toen ik dat vroeg) dat hij getrouwd was zei hij meteen dat hij vond dat hij een goed huwelijk was, tjee wat een goed huwelijk .. daar kan je wel een voorbeeld aan nemen hij heeft nooit gezegd dat hij bij haar weg zou gaan als... helemaal niets. Ja als ik ooit iemand anders zou krijgen dan wilde hij vrienden blijven. Vrienden blijven? Met vrienden neuk je niet....Hij heeft mij nooit iets anders voorgespiegeld. Hij is alleen verliefd op mij (en omgekeerd), heeft daar aan toe gegeven en wil nu niet stoppen.

Ja verliefd... daar kan je helemaal niks aan doen...... dat overkomt je en dan vergeet deze leuke man dus zo zijn belofte aan zijn vrouw en neukt jou, ja dat niet alleen, jullie hebben ook geweldige gesprekken, achter de rug van zijn vrouw om....

Wat een geweldige kerel moet dat zijn.....

Heel betrouwbaar!
Ik heb ook eens ervaring gehad met zon man.

jaja, een man die elke dag naast zijn vrouw ligt, en er geen sex mee heeft.Die vrouw heeft ook haar behoeftens hoor, net als jij.

Dat ze het alleen voor de kindertjes doet!!!? dat jij daar intrapt zeg.

Man liegt erover omdat hij er gewoon om wil liegen en niet tegen jou wil zeggen dat hij toch zeker 3 tot 4 keer in de week zijn vrouw neemt.

En waarschijnlijk had hij dat verhaal van te voren al opgehangen, dus moet hij het vol blijven houden, dat ze geen sex hebben.

En dan dat dramatische gedoe met zijn hand op zijn hart etc, wat een lacher, vertel nog eens zon mop.

Nog iets, die man verzint alles bij elkaar om het buiten zijn huwelijk gewoon gezellig te hebben.

Als zijn vrouw erachter komt, weet hij niet hoe snel hij je moet kicken, met zijn hand op zijn hart.

En dan ga je pijn voelen, heel veel pijn , ook omdat je gebruikt bent, en dat je jezelf dom vindt, dat je erin getrapt bent, ondanks de vele waarschuwingen.

EN ik zie je hem hier alleen maar verdedigen, dus wat was je vraag nu helemaal?

Ik denk echt dat je een keer heel diep in de put gaat vallen en dan pas het licht gaat zien, want je hebt naar mijn idee geen plank voor je hoofd maar een heel bos bomen.

Als ik zijn vrouw was dan zou ik hem een pak op zn klo%$ten geven en jou ook, want ik vind dat je net zo schuldig bent als hij, want je weet dat hij getrouwd is.

Krijg je straks trouwens toch de rekening van gepresenteerd, hoe je het ook went of keert.
Madhe, voor de laatste keer, ik lieg niet. Ergens in oktober leerde ik hem kennen en we konden goed met elkaar opschieten, een hoop lol. En die zoen. Toen vroeg ik hem uiteindelijk hoe het zat en hij zei dat hij getrouwd was. En ik dach "shit". En nog steeds een hoop lol, klikte gewoon heel goed. Toen moest ik met hem op pad en we zoenden, dat was net voor de Kerst. Met de Kerst en daarna veel gebeld en gesmst en 1 januari werd het meer, een paar weken later noemde hij mij zijn vriendin en vanaf toen noem ik het een relatie. Ben nog steeds benieuwd waarover jij vindt dat ik gelogen heb.

Maakt verder niet uit, ik heb heel veel gehad aan de reacties hier. De gebruikelijke felle reacties, maar gelukkig zaten er ook zoals die van Muziekmeisje tussen en die van Graaggedaan. Maar ook van de anderen zoals Fairy1 en Wuiles stel ik de reacties op prijs, want dat zet je weer met beide pootjes op de aarde.
tjha
quote:Joenohoe schreef op 27 april 2009 @ 20:23:

Muziekmeisje, ik weet dat het schijnveiligheid is. En misschien zie ik het verkeerd, maar op dit moment is het goed. Voel ik me er lekker bij (behalve gister dan) en happy, gekoesterd worden, geknuffeld, gezoend. Een vriendin van me noemde hem een soort "pleister op de wonde" en zolang ik dat zo kan zien kan het, maar zodra ik dat anders ga zien, gaat het de verkeerde kant uit en moet ik stoppen. Op dit moment kan ik er vrij rationeel over nadenken en voelen, zodra ik merk dat dit anders wordt moet ik acuut stoppen. Kan het slecht uitleggen, wat ik voel, maar sta op dit moment vrij stevig in mijn schoenen. En schuif een beslissing dus voor me uit. Wil op dit moment niet stoppen, zie wel waar het schip strandt. Zal wel een glad verkeerde houding wezen volgens de meesten. Heb op dit moment het gevoel dat het goed is voor mij en ik ben nu eens egoistisch door er mee door te gaan, puur om die reden. En nogmaals, ik weet dat het schijnveiligheid is, maar ik wil nog niet stoppen, nog niet.Ik vind jou helemaal niet rationeel overkomen, helemaal niet als je af en toe gedachten hebt dat zijn vrouw verongelukt zodat je altijd bij hem kunt zijn, of dat zijn vrouw het oke vindt dat jullie wat met elkaar hebben. Rationeel?
Het is beter als 2 sterrenbeelden elkaar compenseren (ipv bv 2 gevoelige types) Maar goed, dat is algemeen.

Maar wat ik niet snap aan je verhaal is dat je zegt dat je het wel goed vind zo. Dat hij jou ernaast heeft. Daaruit maak ik op dat je geen behoefte hebt aan een toekomst met hem. Anderzijds hoop je op een mooi eind en zou het fijn zijn als zijn vrouw uit beeld verdween? Wat voor eind dan?
quote:Joenohoe schreef op 27 april 2009 @ 20:15:

Brown Eyes, waarom zouden 2 dezelfde sterrenbeelden niet samengaan ? We begrijpen elkaars reacties haarfijn dus nooit misverstanden, we reageren op dingen ook vaak hetzelfde en juist daardoor hebben we nooit bonje, hij begrijpt waarom ik bepaalde debiele vragen stel en omgekeerd ook.

Nee hij heeft niet bij mij geslapen, maar we zien elkaar heel vaak op rare momenten :-)

Sorry Joenohoe, maar aangezien je je zo aangevallen voelde toen ik zei dat je leugens vertelde wil ik even benadrukken hoe ik op dat idee kom.

Ik heb even iets vetgedrukt hierboven. Hoe zat dat ook alweer, dat misverstand over dat kusje in de morgen? Of heet dat tegenwoordig anders dan; misverstand. Dat moet wel, want die hebben jullie nooit.
Jaschenca, denk jij nooit dingen waarvan je later denkt dat ze nergens op slaan ? Als het antwoord nee is ben jij perfect...
We begrijpen elkaars reacties haarfijn dus nooit misverstanden, we reageren op dingen ook vaak hetzelfde en juist daardoor hebben we nooit bonje, hij begrijpt waarom ik bepaalde debiele vragen stel en omgekeerd ook.

wawww, alles gevonden wat hij thuis bij zijn vrouw al 30 jaar niet heeft en dan blijft die oelewapper na iedere wip met jou toch weer direct naar huis gaan, je hebt je zoolmaat gevonden, alleen gooit ie zijn oude schoenen niet weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven