Hardcore Buurman
zondag 6 mei 2012 om 16:15
Mijn man houdt ook van hardcore, maar die beseft zich helemaal niet hoe hard dat gaat! Toen we verhuisd waren en voor het eerst samenwoonden, dreunde ik beneden van de bank. Ik dus naar zolder (zijn domein ) en daar bleek het helemaal niet eens zo hard te staan, maar het dreunt gewoon ontzettend door.
Sindsdien weet hij het en houdt hij dus rekening met mij. En met onze buren.
Gewoon het gesprek aangaan dus. Als hij een ontzettende aso was zei hij ook geen gedag.
Sindsdien weet hij het en houdt hij dus rekening met mij. En met onze buren.
Gewoon het gesprek aangaan dus. Als hij een ontzettende aso was zei hij ook geen gedag.
zondag 6 mei 2012 om 16:17
zondag 6 mei 2012 om 16:37
quote:fozziebear schreef op 06 mei 2012 @ 16:35:
Ben trouwens ooit eens bijna van de trap gegooid door mijn pianospelende (middenin de nacht..) en Fado-minnende bovenbuurman. Dus asociaal zijn ligt niet per se aan de muzieksmaak. bah fozziebear wat een nare ervaring. Nee ik kies wel voor de optie aanspreken met mijn partner op de uitkijk
Ben trouwens ooit eens bijna van de trap gegooid door mijn pianospelende (middenin de nacht..) en Fado-minnende bovenbuurman. Dus asociaal zijn ligt niet per se aan de muzieksmaak. bah fozziebear wat een nare ervaring. Nee ik kies wel voor de optie aanspreken met mijn partner op de uitkijk
zoekend......
zondag 6 mei 2012 om 17:20
haiii ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt... verschrikkelijk. uiteindelijk heb ik mijn buurvrouw aangesproken en zij had geen idee dat ze zo´n herrie maakte zei ze, daarna is het een heeel stuk minder geworden. ik zou hem gewoon even netjes aanspreken. verandert er daarna nix dan de woningbou winschakelen
zondag 6 mei 2012 om 17:21
quote:tjongetjonge schreef op 06 mei 2012 @ 16:50:
Ja, ff langsgaan en aanbieden dat hij even moet luisteren bij jou als hij alleen al zijn wekker aan heeft staan en wat dat dan betekend als hij zijn films heeft aanstaan of muziek.
Geluidsoverlast is echt HELja is echt een hel! en inderdaad laat hem even bij je thuiis luisteren mocht hij denken dat het wel mee valt
Ja, ff langsgaan en aanbieden dat hij even moet luisteren bij jou als hij alleen al zijn wekker aan heeft staan en wat dat dan betekend als hij zijn films heeft aanstaan of muziek.
Geluidsoverlast is echt HELja is echt een hel! en inderdaad laat hem even bij je thuiis luisteren mocht hij denken dat het wel mee valt
zondag 6 mei 2012 om 17:48
Wat een vervelende situatie! Ik herken het helemaal, heb ook zo'n onderbuurman; altijd schreeuwen, met deuren slaan en muziek en tv op volle kracht aan, echt niet normaal. Bij hem heeft heeft het helaas geen zin om hem erop aan te spreken, dat doen we inmiddels ongeveer wekelijks... Het is heel erg frustrerend, ik hoop dat het bij jou beter gaat en dat het wel helpt. Succes!
zondag 6 mei 2012 om 18:28
Bij ons in de flat ook zo'n kerel die met 5 vrienden gaat blowen en schreeuwen en zuipen. Tot 8 uur 's ochtends. Waarschijnlijk vallen ze dan bewusteloos neer ofzo.
Elke keer als we daar aanbellen krijgen we weer een hand en 'sorry' en etc, maar hij gaat gewoon door.
Elke keer als we daar aanbellen krijgen we weer een hand en 'sorry' en etc, maar hij gaat gewoon door.
Als mijn schrijven rommelig overkomt... tsja, het is ook rommelig in mijn hoofd
zondag 6 mei 2012 om 18:38
quote:nederlandertje schreef op 06 mei 2012 @ 18:28:
Bij ons in de flat ook zo'n kerel die met 5 vrienden gaat blowen en schreeuwen en zuipen. Tot 8 uur 's ochtends. Waarschijnlijk vallen ze dan bewusteloos neer ofzo.
Ik lach niet! (wel) (omdat ik dat van die hand en dat omvallen met z'n allen voor me zie, niet om de situatie)
Wat erg.
Het is echt een van de redenen dat wij op het platteland zijn gaan wonen. De herrie die mensen maken terwijl ze zo dicht op elkaar wonen, vreselijk.
Ik lach niet! (wel) (omdat ik dat van die hand en dat omvallen met z'n allen voor me zie, niet om de situatie)
Wat erg.
Het is echt een van de redenen dat wij op het platteland zijn gaan wonen. De herrie die mensen maken terwijl ze zo dicht op elkaar wonen, vreselijk.