Heb ik het echt verpest?
dinsdag 3 april 2018 om 18:39
Hallo allemaal,
Ik lees hier regelmatig mee, maar ik heb nu toch maar besloten om zelf een account aan te maken en mijn vraag voor te leggen. Ik kom er namelijk niet meer uit.
Voordat ik bij de huidige situatie kom, wil ik eerst wat kwijt over mijn relatiegeschiedenis. Hoewel die niet heel lang is, heeft die me wel gevormd. Mijn eerste vriend kwam heel plots en alles ging heel snel. Ik was heel erg verliefd op hem en hij op mij. Dacht ik. Achteraf had ik veel beter na moeten denken. Hij wilde me nooit voorstellen aan zijn ouders, vrienden en hij wilde niets op Facebook. Op een gegeven moment voelde hij zich niet lekker in z’n vel. Ik besloot hem toen te gaan verrassen met een cadeautje. Toen ik aankwam was hij echter met een ander meisje. Ik, dom, het hem vergeven, waarna ik twee manden bijna alleen maar wat contact had via de app. Steeds waren er weer smoesjes. Tot ik via een vriend van mij hoorde dat hij een relatie had met een bekende van hem. Dat was dat. Tot m’n spijt is het nooit uitgesproken en weet ik nog steeds niet waar dit aan lag.
Na hem trof ik een jongen, die me uiteindelijk forceerde in alles, vooral op seksueel gebied, waardoor ik super onzeker ben geworden en ook een tijd niks meer wilde afspreken met jongens.
Tot ik iemand trof met wie het weer leuk was. Hij heeft me een heel klein beetje van m’n angst afgeholpen, hoewel dat nog lang niet oke is. Helaas had hij nog gevoelens voor zijn ex, maar dat heeft hij eerlijk gezegd en ik kan nu nog goed met hem overweg.
Dan de situatie nu. Een jongen die ik ken van het stappen stuurde me regelmatig een berichtje. Ik ging er in eerste instantie weinig op in. Ik wilde mezelf beschermen voor nog een keer de pijn. Het berichten was ook erg sporadisch, meestal in het weekend. Later werd dit meer en heb ik toch met hem afgesproken. Dit hebben we een paar keer gedaan. Hoewel ik onzeker werd, omdat hij zo weinig stuurde, voelde ik me zeldzaam goed op m’n gemak als ik bij hem was. Uiteindelijk dan ook met hem naar bed gegaan, wat vanwege mijn spanning een fiasco was. Dat punt maakt me helemaal onzeker. In de week daarna hoorde ik nauwelijks iets van hem. Alleen wanneer ik wat stuurde, kreeg ik kort wat terug. Die zaterdag erop trof ik iemand in de kroeg die zei dat hij dit wel vaker deed en dat het waarschijnlijk klaar was voor hem, omdat hij me in bed had gekregen. Omdat ik zo onzeker ben op dat gebied, schoot ik in de stress. Ik zag hem later die avond ook in de kroeg en vroeg aan hem of jij het tegen me wilde zeggen als hij me niet meer zag zitten. Nu voelt hij zich beledigd en gekwetst, omdat hij vond dat hij wel liet merken dat ie me leuk vond. Ik heb nu zoveel spijt, maar ik schrok toen zo, waardoor ik impulsief handelde. Wat moet ik hiermee doen denken jullie? En excuses voor het hele verhaal... alvast bedankt!
Toevoeging: ik vind hem echt een leuke jongen..
Ik lees hier regelmatig mee, maar ik heb nu toch maar besloten om zelf een account aan te maken en mijn vraag voor te leggen. Ik kom er namelijk niet meer uit.
Voordat ik bij de huidige situatie kom, wil ik eerst wat kwijt over mijn relatiegeschiedenis. Hoewel die niet heel lang is, heeft die me wel gevormd. Mijn eerste vriend kwam heel plots en alles ging heel snel. Ik was heel erg verliefd op hem en hij op mij. Dacht ik. Achteraf had ik veel beter na moeten denken. Hij wilde me nooit voorstellen aan zijn ouders, vrienden en hij wilde niets op Facebook. Op een gegeven moment voelde hij zich niet lekker in z’n vel. Ik besloot hem toen te gaan verrassen met een cadeautje. Toen ik aankwam was hij echter met een ander meisje. Ik, dom, het hem vergeven, waarna ik twee manden bijna alleen maar wat contact had via de app. Steeds waren er weer smoesjes. Tot ik via een vriend van mij hoorde dat hij een relatie had met een bekende van hem. Dat was dat. Tot m’n spijt is het nooit uitgesproken en weet ik nog steeds niet waar dit aan lag.
Na hem trof ik een jongen, die me uiteindelijk forceerde in alles, vooral op seksueel gebied, waardoor ik super onzeker ben geworden en ook een tijd niks meer wilde afspreken met jongens.
Tot ik iemand trof met wie het weer leuk was. Hij heeft me een heel klein beetje van m’n angst afgeholpen, hoewel dat nog lang niet oke is. Helaas had hij nog gevoelens voor zijn ex, maar dat heeft hij eerlijk gezegd en ik kan nu nog goed met hem overweg.
Dan de situatie nu. Een jongen die ik ken van het stappen stuurde me regelmatig een berichtje. Ik ging er in eerste instantie weinig op in. Ik wilde mezelf beschermen voor nog een keer de pijn. Het berichten was ook erg sporadisch, meestal in het weekend. Later werd dit meer en heb ik toch met hem afgesproken. Dit hebben we een paar keer gedaan. Hoewel ik onzeker werd, omdat hij zo weinig stuurde, voelde ik me zeldzaam goed op m’n gemak als ik bij hem was. Uiteindelijk dan ook met hem naar bed gegaan, wat vanwege mijn spanning een fiasco was. Dat punt maakt me helemaal onzeker. In de week daarna hoorde ik nauwelijks iets van hem. Alleen wanneer ik wat stuurde, kreeg ik kort wat terug. Die zaterdag erop trof ik iemand in de kroeg die zei dat hij dit wel vaker deed en dat het waarschijnlijk klaar was voor hem, omdat hij me in bed had gekregen. Omdat ik zo onzeker ben op dat gebied, schoot ik in de stress. Ik zag hem later die avond ook in de kroeg en vroeg aan hem of jij het tegen me wilde zeggen als hij me niet meer zag zitten. Nu voelt hij zich beledigd en gekwetst, omdat hij vond dat hij wel liet merken dat ie me leuk vond. Ik heb nu zoveel spijt, maar ik schrok toen zo, waardoor ik impulsief handelde. Wat moet ik hiermee doen denken jullie? En excuses voor het hele verhaal... alvast bedankt!
Toevoeging: ik vind hem echt een leuke jongen..
kleinblondje8 wijzigde dit bericht op 03-04-2018 18:46
0.86% gewijzigd
dinsdag 3 april 2018 om 18:45
Die jongen is niet het probleem en die daarvoor ook niet. Het zijn vooral je eigen keuzes, onzekerheden en grenzeloosheid die maken dat je steeds weer 1000% gaat voor de verkeerde persoon. Iemand die geen relatiemateriaal is, die oneerlijk is, die over je grenzen heen gaat of aan wie je vast plakt na 1x seks.
Je hebt geen idee wat een goede relatie in houdt, waar een leuke partner aan moet voldoen dus blijf je steeds aan klojo's plakken die het voor jou niet zijn.
Met hem moet je niets.....je moet iets met jezelf.
Je hebt geen idee wat een goede relatie in houdt, waar een leuke partner aan moet voldoen dus blijf je steeds aan klojo's plakken die het voor jou niet zijn.
Met hem moet je niets.....je moet iets met jezelf.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 3 april 2018 om 18:47
Wat kan jou het schelen of je het hebt verpest. Het was een dude uit de kroeg die je een paar x hebt gedate. Wat maakt het uit wat hij van jou vindt? Je leven hangt niet van zo een losse flodder af.
Een man krijgt hem ook weleens niet omhoog.
Een man krijgt hem ook weleens niet omhoog.
viva-amber wijzigde dit bericht op 03-04-2018 19:02
11.56% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 3 april 2018 om 19:00
Vind dat altijd zo'n naaistreek om een date net zo lang te negeren tot zij aangeeft/vraagt 'als je niet meer wil zeg het dan eerlijk' om vervolgens enorm het slachtoffer uit te hangen want hoe durf je zoiets te vragen of alleen al te denken?!
Lieve TO, als ik het zo hoor lijkt me het verstandig om deze jongen te laten gaan en eerst eens goed aan jezelf te gaan werken. Je zelfvertrouwen omhoog zien te krijgen.. net zolang totdat je jezelf weer 100 procent in een relatie kan storten. Ga eens praten met een psycholoog en verwerkt al je negatieve ervaringen, want die gaan je niet in de koude kleren zitten. Dan kun je uiteindelijk weer met veel plezier gaan daten.
Lieve TO, als ik het zo hoor lijkt me het verstandig om deze jongen te laten gaan en eerst eens goed aan jezelf te gaan werken. Je zelfvertrouwen omhoog zien te krijgen.. net zolang totdat je jezelf weer 100 procent in een relatie kan storten. Ga eens praten met een psycholoog en verwerkt al je negatieve ervaringen, want die gaan je niet in de koude kleren zitten. Dan kun je uiteindelijk weer met veel plezier gaan daten.
dinsdag 3 april 2018 om 19:06
DitMadeliefjees schreef: ↑03-04-2018 18:46Hij wilde al van je af, maar doet nu net of t je eigen schuld is.
En ga aan jezelf werken inderdaad.
Misschien met hulp van praktijkondersteuner of psycholoog.
dinsdag 3 april 2018 om 19:09
dinsdag 3 april 2018 om 19:14
Ik denk ook dat hij toch al niet meer van plan was je te bellen, maar dit heeft aangegrepen om dat bij jou neer te leggen. Zou me er zeker niet druk om maken dat hij nu 'beledigd en gekwetst' is, want ik gok zomaar dat dat wel meevalt. En ik denk ook niet dat je hiermee de liefde van je leven hebt weggejaagd. Denk dat die kennis van je het heel goed heeft gezien. Jammer van de vervelende ervaring, maar zet hem uit je hoofd.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
dinsdag 3 april 2018 om 19:16
+ 100
Iemand moet bij jou passen en het moet niet zo zijn dat jij je helemaal moet aanpassen aan de ander.
dinsdag 3 april 2018 om 20:17
Weet je, als hij echt om je geeft dan neemt hij wel weer contact op. Ik kan me niet voorstellen dat hij om zo iets het contact verbreektKleinblondje8 schreef: ↑03-04-2018 20:16Bedankt voor jullie reacties. Daar zit zeker wat in. Het is echter niet zo dat ik met iedere jongen op date ga, integendeel. Het was nu juist weer een grote stap. Maar heel erg bedankt!
dinsdag 3 april 2018 om 20:45
Het over je heen laten lopen danwel aantrekken van eikels heeft in dit geval niets te maken met of je wel of niet met ze naar bed bent gegaan. Deze sukkel was al een eikel vóórdat je met hem naar bed ging; hij liet het alleen achteraf pas merken. Werk aan je eigenwaarde, dan leer je ze van afstand te herkennen.Kleinblondje8 schreef: ↑03-04-2018 20:16Bedankt voor jullie reacties. Daar zit zeker wat in. Het is echter niet zo dat ik met iedere jongen op date ga, integendeel. Het was nu juist weer een grote stap. Maar heel erg bedankt!
dinsdag 3 april 2018 om 21:23
Ga juist wel eens flink daten. Zet tinder aan en gaan met die banaan. Al is het alleen maar om een te vergelijken wat voor leuke en minder leuke mannen/ jongens er zijn.Kleinblondje8 schreef: ↑03-04-2018 20:16Bedankt voor jullie reacties. Daar zit zeker wat in. Het is echter niet zo dat ik met iedere jongen op date ga, integendeel. Het was nu juist weer een grote stap. Maar heel erg bedankt!
Ik heb ook heel wat dates gehad en nu is er echt een fantastische man in mijn leven na al die miskleun. Of we bij elkaar blijven weet ik niet. Maar we zijn allebei serieus met elkaar en hebben heel veel lol maar ook veel diepgang. En dat is echt heel prettig. Een man die zijn best voor je doet... De wereld ging voor me open, maar ze bestaan. En niet alleen in sprookjes.
woensdag 4 april 2018 om 00:12
En waar lees je dat precies?