Heb ik nu spijt?
donderdag 16 juni 2011 om 00:50
Anderhalf jaar geleden leerde ik een jongen kennen via een gezamenlijke vriend.
Hij is in de 30, ik ben een twintiger.
We zijn met een groep naar een feest geweest en daar bleek al dat ik leuk met hem kon kletsen, dansen,lachen etc.
Het viel me wel op dat hij veel dronk en veel rookte (doe ik niet)
Eind van de avond was hij dan ook ladderzat en probeerde hij me te zoenen (meerdere malen)
Dat heb ik niet gedaan.
Slechts een paar minuten later ging hij over zijn nek op dat feest.
Niet echt charmant.
Deze jongen heeft veel nare dingen meegemaakt in zijn verleden waar over ik verder niet in details wil treden.
Overigens wist ik dat toen nog niet.
Dat vertelde hij pas een paar weken later toen hij me mee uit lunchen wilde nemen omdat hij me zo leuk vond.
Omdat we zo leuk konden kletsen heb ik dat gedaan.
En het werd een super leuke avond die langer duurde dan ik had verwacht.
Uit onze gesprekken vertelde hij over zijn verleden (ook drugs gebruik) en over de heftige dingen die hij mee heeft gemaakt.
Hij was ook heel geinteresseerd in mij.
Al met al was het gewoon een leuke date.
Maar ik kreeg geen gevoelens voor hem.
Ook denk ik dat ik toen nog niet toe was aan meer, omdat mijn laatste relatie net een half jaar uit was en ik daar nog lang mee bezig ben geweest.
Dezelfde avond kwam ik hem weer tegen in de kroeg en weer had hij een behoorlijke slok op.
Waarop hij nogal bezitterig naar mij toe aan het doen was en daar had ik geen zin in.
Ook deed hij mans tegen andere jongens en proefte ik een nare sfeer.
Ik ben mijn eigen gang die avond gewoon gegaan en heb wel gewoon met hem gepraat.
Hij drong die avond ook weer erg op met zoenen.
Vervolgens heeft hij toen na nog meer gezopen te hebben 1 van mijn beste vriendinnen geprobeerd te versieren.
En zij was notabene de ex van een vriend van hem.
Toen ik dit van mijn vriendin hoorde, was ik er direct klaar mee.
En heb ik alle contacten met hem verbroken.
Hij heeft nog wel vaak toenadering gezocht met name via internet (profielsites, MSN)
Ik bleef luchtig en vriendelijk.
Nu zijn we anderhalf jaar verder en na hem nog regelmatig altijd te zijn tegen gekomen had ik zelf vorige week een glaasje te veel op (aangeschoten) en was hij op hetzelfde feestje als ik.
Ik ben toen met hem gaan flirten en hij flirtte terug.
Vervolgens heb ik bij hem thuis een drankje gedaan na het feest en hebben we wat gekletst en uiteindelijk ook gezoend.
Het was fijn.
Uiteindelijk ben ik die nacht naar mijn eigen huis gegaan.
Ik moest wat laten horen als ik thuis was.
Nu heb ik deze week een aantal keer over en weer met hem gesmst maar nu komt er niet veel respons.
Hij antwoordt wel gewoon, maar contact komt van mijn kant
.
Terwijl ik eigenlijk wel weer eens met hem zou willen afspreken.
Gewoon even kletsen om te kijken hoe het nu zou zijn.
En misschien ook het verleden een beetje uit te praten.
Want ik ben zelf ook waarschijnlijk niet zo duidelijk tegen hem geweest.
Ik heb altijd nog een soort schuld gevoel van binnen dat ik zo leuk met iemand heb gekletst (het was echt een gezellige date) maar daarna zelf geen intiatief meer heb getoond en gelijk op me gevoel ben af gegaan van : ' Dit is niks voor mij, dat is niks voor mij bla bla.'
Omdat hij met bepaalde dingen anders is als ik.
Voelt gewoon niet lekker.
Wat vinden jullie?
Bedankt.
Hij is in de 30, ik ben een twintiger.
We zijn met een groep naar een feest geweest en daar bleek al dat ik leuk met hem kon kletsen, dansen,lachen etc.
Eind van de avond was hij dan ook ladderzat en probeerde hij me te zoenen (meerdere malen)
Dat heb ik niet gedaan.
Slechts een paar minuten later ging hij over zijn nek op dat feest.
Niet echt charmant.
Deze jongen heeft veel nare dingen meegemaakt in zijn verleden waar over ik verder niet in details wil treden.
Overigens wist ik dat toen nog niet.
Dat vertelde hij pas een paar weken later toen hij me mee uit lunchen wilde nemen omdat hij me zo leuk vond.
Uit onze gesprekken vertelde hij over zijn verleden (ook drugs gebruik) en over de heftige dingen die hij mee heeft gemaakt.
Hij was ook heel geinteresseerd in mij.
Maar ik kreeg geen gevoelens voor hem.
Ook denk ik dat ik toen nog niet toe was aan meer, omdat mijn laatste relatie net een half jaar uit was en ik daar nog lang mee bezig ben geweest.
Dezelfde avond kwam ik hem weer tegen in de kroeg en weer had hij een behoorlijke slok op.
Waarop hij nogal bezitterig naar mij toe aan het doen was en daar had ik geen zin in.
Ook deed hij mans tegen andere jongens en proefte ik een nare sfeer.
Ik ben mijn eigen gang die avond gewoon gegaan en heb wel gewoon met hem gepraat.
Hij drong die avond ook weer erg op met zoenen.
Vervolgens heeft hij toen na nog meer gezopen te hebben 1 van mijn beste vriendinnen geprobeerd te versieren.
En zij was notabene de ex van een vriend van hem.
Toen ik dit van mijn vriendin hoorde, was ik er direct klaar mee.
En heb ik alle contacten met hem verbroken.
Hij heeft nog wel vaak toenadering gezocht met name via internet (profielsites, MSN)
Ik bleef luchtig en vriendelijk.
Nu zijn we anderhalf jaar verder en na hem nog regelmatig altijd te zijn tegen gekomen had ik zelf vorige week een glaasje te veel op (aangeschoten) en was hij op hetzelfde feestje als ik.
Ik ben toen met hem gaan flirten en hij flirtte terug.
Vervolgens heb ik bij hem thuis een drankje gedaan na het feest en hebben we wat gekletst en uiteindelijk ook gezoend.
Het was fijn.
Uiteindelijk ben ik die nacht naar mijn eigen huis gegaan.
Ik moest wat laten horen als ik thuis was.
Nu heb ik deze week een aantal keer over en weer met hem gesmst maar nu komt er niet veel respons.
Hij antwoordt wel gewoon, maar contact komt van mijn kant
.
Terwijl ik eigenlijk wel weer eens met hem zou willen afspreken.
Gewoon even kletsen om te kijken hoe het nu zou zijn.
En misschien ook het verleden een beetje uit te praten.
Want ik ben zelf ook waarschijnlijk niet zo duidelijk tegen hem geweest.
Ik heb altijd nog een soort schuld gevoel van binnen dat ik zo leuk met iemand heb gekletst (het was echt een gezellige date) maar daarna zelf geen intiatief meer heb getoond en gelijk op me gevoel ben af gegaan van : ' Dit is niks voor mij, dat is niks voor mij bla bla.'
Wat vinden jullie?
Bedankt.
donderdag 16 juni 2011 om 00:58
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2011 @ 00:54:
Wanneer heb je nou gedate met hem? Welk stuk tekst is dat? Dat hij met je uit eten wilde en je hem 's avonds tegenkwam ( huh? ) in de kroeg?neenee volgens mij hebben ze samen als date ergens gaan lunchen en dezelfde avond kwam ze hem in de kroeg tegen. *vind mezelf nog erg knap zo op de late avond in de nacht*
Wanneer heb je nou gedate met hem? Welk stuk tekst is dat? Dat hij met je uit eten wilde en je hem 's avonds tegenkwam ( huh? ) in de kroeg?neenee volgens mij hebben ze samen als date ergens gaan lunchen en dezelfde avond kwam ze hem in de kroeg tegen. *vind mezelf nog erg knap zo op de late avond in de nacht*
donderdag 16 juni 2011 om 00:59
donderdag 16 juni 2011 om 01:01
quote:Alice22 schreef op 16 juni 2011 @ 00:50:
had ik zelf vorige week een glaasje te veel op (aangeschoten)
Vervolgens heb ik bij hem thuis een drankje gedaan
Wat vinden jullie?
.Ik vind dat jij ook behoorlijk veel drinkt
had ik zelf vorige week een glaasje te veel op (aangeschoten)
Vervolgens heb ik bij hem thuis een drankje gedaan
Wat vinden jullie?
.Ik vind dat jij ook behoorlijk veel drinkt
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 16 juni 2011 om 01:06
Mwaah, hij klinkt toch niet echt jofel hoor.
Ik lees dat jullie alleen zoenen als hij drank op heeft. Hij heeft ook een drugsverleden. Ook heeft hij, met veel teveel drank op, je vriendin (en ex van zijn vriend) proberen te versieren.
Nu ben je met 'm aan 't sms'en, maar van zijn kant komt er niet veel respons. Don't worry, wacht maar tot hij weer een slok teveel op heeft, dan moet 'r weer gezoend worden.
Ik snap niet zo goed waar je spijt van moet hebben.
Hij klinkt niet bepaald leuk. En op mij komt het over alsof hij een alcoholprobleem heeft. En is hij wel van de drugs af eigenlijk?
Ik lees dat jullie alleen zoenen als hij drank op heeft. Hij heeft ook een drugsverleden. Ook heeft hij, met veel teveel drank op, je vriendin (en ex van zijn vriend) proberen te versieren.
Nu ben je met 'm aan 't sms'en, maar van zijn kant komt er niet veel respons. Don't worry, wacht maar tot hij weer een slok teveel op heeft, dan moet 'r weer gezoend worden.
Ik snap niet zo goed waar je spijt van moet hebben.
Hij klinkt niet bepaald leuk. En op mij komt het over alsof hij een alcoholprobleem heeft. En is hij wel van de drugs af eigenlijk?
donderdag 16 juni 2011 om 01:07
donderdag 16 juni 2011 om 01:09
quote:Alice22 schreef op 16 juni 2011 @ 01:06:
Wat doe je nou bijdehand.
Ik vraag gewoon een advies.
Bijdehand? Zeg, ik doe moeite om je verhaal te lezen en een antwoord te formuleren. Mijn antwoord is wat ik erbij voel.
Wat reageer je vreemd.
Ik snap dat je liever iets anders hoort, maar wie weet, er zijn meer forummers hier.
Wat doe je nou bijdehand.
Ik vraag gewoon een advies.
Bijdehand? Zeg, ik doe moeite om je verhaal te lezen en een antwoord te formuleren. Mijn antwoord is wat ik erbij voel.
Wat reageer je vreemd.
Ik snap dat je liever iets anders hoort, maar wie weet, er zijn meer forummers hier.
donderdag 16 juni 2011 om 01:11
Advies. Okee. (heb net ook al een poging gedaan)
Nou ik denk als je zelf een redelijk onbezorgd leven hebt, en je bent nog jong, dat je je dan heel wat op de nek haalt met iemand die veel ouder is, telkens dronken in de kroeg hangt en een drugsverleden heeft.
Mijn idee: Zoek lekker iemand die wat minder gecompliceerd is, om een leuke tijd mee te hebben.
Waarom begon ie eigenlijk over zijn drugsverleden? Was dat omdat hij je een compleet beeld wilde geven van zichzelf, of omdat ie het graag van zich af wilde praten, of omdat jullie zo'n goed gesprek hadden? Niet sarcastisch bedoeld hoor. Maar vraag me af wat iemands reden is om dat tijdens eerste date te vertellen.
Nou ik denk als je zelf een redelijk onbezorgd leven hebt, en je bent nog jong, dat je je dan heel wat op de nek haalt met iemand die veel ouder is, telkens dronken in de kroeg hangt en een drugsverleden heeft.
Mijn idee: Zoek lekker iemand die wat minder gecompliceerd is, om een leuke tijd mee te hebben.
Waarom begon ie eigenlijk over zijn drugsverleden? Was dat omdat hij je een compleet beeld wilde geven van zichzelf, of omdat ie het graag van zich af wilde praten, of omdat jullie zo'n goed gesprek hadden? Niet sarcastisch bedoeld hoor. Maar vraag me af wat iemands reden is om dat tijdens eerste date te vertellen.
donderdag 16 juni 2011 om 01:13
Ik weet niet of je een beetje weet wat verslaving inhoudt, maar voor een verslaafde bestaat er niet zoiets als 'gecontroleerd gebruik'.
Dus als hij 'nog wel eens wat' gebruikt, dan heb je grote kans dat hij nog aan de drugs is. En ik vermoed (uit jouw verhaal) dat hij ook een alcoholprobleem heeft (gaat vaak samen).
Dus als hij 'nog wel eens wat' gebruikt, dan heb je grote kans dat hij nog aan de drugs is. En ik vermoed (uit jouw verhaal) dat hij ook een alcoholprobleem heeft (gaat vaak samen).
donderdag 16 juni 2011 om 01:16
Dezelfde avond kwam ik hem weer tegen in de kroeg .
Jullie hadden afscheid genomen. En toen ben jij later wéér de stad ingegaan, begrijp ik. En dat begrijp ik niet zo goed. Waarom ben je niet bij hem gebleven?
Ik snap op zich van hem wel dat als jullie het héél leuk gehad hadden en hij jou diezelfde avond weer tegenkomt dat hij je een beetje als zijn " date " zag. En toen moest jij ineens niet zo veel van hem hebben.
Hij zal wel " verrek " hebben gedacht en uit nijd je vriendin hebben willen versieren.
Dezelfde avond kwam ik hem weer tegen in de kroeg .
Jullie hadden afscheid genomen. En toen ben jij later wéér de stad ingegaan, begrijp ik. En dat begrijp ik niet zo goed. Waarom ben je niet bij hem gebleven?
Ik snap op zich van hem wel dat als jullie het héél leuk gehad hadden en hij jou diezelfde avond weer tegenkomt dat hij je een beetje als zijn " date " zag. En toen moest jij ineens niet zo veel van hem hebben.
Hij zal wel " verrek " hebben gedacht en uit nijd je vriendin hebben willen versieren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 16 juni 2011 om 01:25
Wat vinden jullie?Je gevoel is er duidelijk over. Luister naar je gevoel. Dat vind ik.
Wat vinden jullie?Je gevoel is er duidelijk over. Luister naar je gevoel. Dat vind ik.