Help!!! Ik ben getrouwd

08-05-2009 16:11 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
de titel zegt al waar het over moet gaan, alleen nu het uitleggen nog, best lastig zo.

Eerst maar even een korte samenvatting, darna leg ik het wel verder uit, als het nodig is.

3 weken geleden ben ik met mijn vriend getrouwd. Nu vraagt iedereen maar hoe het voelt...maar het rare is, ik voel dus niets.

Mijn vriend zei op de plechtigheid zelf al dat hij nu ineens vanalles voelde, de verbintenis en zo.

En ik zit me hier een beetje rot te voelen omdat ik maar niets voel. Sterker nog, ik voel me bekocht en voel me klote, ik weet niet of ik dit nu wel wil...

Nu zit er nog wel een klein verhaaltje aan vast, want een paar dagen voordat we gingen trouwen begon ik ineens heel erg te twijfelen (begrijp me niet verkeerd, ik vind mijn vriend echt wel leuk), maar ik heb dat een beetje afgedaan voor mijzelf als "wedding-jitters" (koudwatervrees), maar die twijfel is niet weggegaan. Sterker nog het is alleen maar erger geworden...ik zit nu ineens in een huwelijk en ik weet niet wat ik ermee aan moet.

Ik had echt niet verwacht dat er ineens allerlei bellen zouden gaan rinkelen, maar dat ik me zo verstikt zou voelen door ja te zeggen, had ik ook niet verwacht.

Nou ja, het klinkt misschien een beetje warrig allemaal,maar ik ben al dagen op zoek naar soort gelijke ervaringen, maar ik kan maar niets vinden...ben ik dan echt raar?????
Alle reacties Link kopieren
heb je nu het idee dat je geen kant meer opkan ofzo?

dat je nu VERBONDEN bent en je leven "over " is?
quote:supershiva schreef op 09 mei 2009 @ 15:21:

Er zijn echt mensen die denken dat als je getrouwd bent, dat je dan niks meer in je eentje kan doen. Mijn man was laatst in een kroeg met een meisje aan het praten, was ze helemaal verbaasd dat hij getrouwd was, en dat ik er niet bij was. Want dat kon toch net als je getrouwd was, alleen uitgaan....Tsja...

Maar meer on topic: Ik had na ons huwelijk wel het idee dat alles nu een beetje zekerder was geworden. Een beetje het idee van nu gaat 'ie echt niet meer zomaar weg!

En in onze relatie houden we er op de een of andere manier meer rekening mee dat het over 20 jaar nog steeds leuk moet zijn, en dat je ergernissen meteen moet bespreken, of zelf besluiten dat je ermee kan leven. Dat werkt in elk geval al (pas..) 3 jaar prima.

Er zijn echt mensen die denken dat als je getrouwd bent, dat je dan niks meer in je eentje kan doen. Mijn man was laatst in een kroeg met een meisje aan het praten, was ze helemaal verbaasd dat hij getrouwd was, en dat ik er niet bij was. Want dat kon toch net als je getrouwd was, alleen uitgaan....Tsja...

Maar meer on topic: Ik had na ons huwelijk wel het idee dat alles nu een beetje zekerder was geworden. Een beetje het idee van nu gaat 'ie echt niet meer zomaar weg!

En in onze relatie houden we er op de een of andere manier meer rekening mee dat het over 20 jaar nog steeds leuk moet zijn, en dat je ergernissen meteen moet bespreken, of zelf besluiten dat je ermee kan leven. Dat werkt in elk geval al (pas..) 3 jaar prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven