Help mij aub!

10-11-2010 14:24 381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het eventjes echt niet meer.

Ik heb een relatie met een veel jongere man, 19 jaar jonger.

De sex is geweldig, ik hou gewoon echt van hem en ik geloof hij ook van mij, respecteert mij en behandelt mij als een dame, er is gewoon een echte klik.

Nu het volgende, hij weet wel dat ik een stuk ouder ben maar over mijn leeftijd hebben we het nooit gehad, ook niet over mijn (volwassen kinderen en kleinkinderen).

Gewoon omdat ik dacht dat dit toch niet lang zou duren en al helemaal niet dat hij halsoverkop verliefd op mij zou worden.

Ik had dus lichamelijke klachten, viel flauw, had een rare bloeddruk etc, de HA stuurde mij door naar de gyn en ik blijk in de overgang.

Die ik vertelde dat ik met een jonger iemand samen ben en of er niks is om dit soort ongemakkelijkheden te maskeren, ik wil gewoon niet dat hij dit weet.

Vervolgens ben ik de avond daarna met hem uit eten gegaan samen met zijn ouders, die ik ging ontmoeten.

Wat blijkt is zijn moeder de gyn!!

Gaat met mij aan de haal over dat ze zo graag kleinkinderen wil etc..ik kon d'r wel wat...

Wat nu?

Ik wil dit niet vertellen en ben ook niet van plan het te vertellen, ookal weet ik dat het ooit uitkomt.

Ik ben echt radeloos, ik wil niet dat hier een einde aan komt, aan deze relatie, met deze man wil ik oud worden.
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 14:58:

[...]

Gewoon omdat ik hier kom voor tips en tricks en nu zit ik gewoon helemaal warm en emotineel te zijn.

Ik wil dit niet kwijt raken, dit gevoel met hem samen, daarom, mijn excuses voor de ongepaste postings.

Ik denk dat je de tricks al heel goed zelf heb uitgedacht!

Ik snap je dilemma, maar dit kun je tegenover hem toch niet maken!
Belachelijk. Je hebt het over 'zielsverwanten' over 'oud worden met'. Maar je vertelt niet dat je kinderen en kleinkinderen hebt. Jij durft niet eens je partner te vertellen wat je geboortejaar is.

Je liegt hem voor, door de illusie te wekken dat je jonger bent dan je bent.

Is niet zo erg voor een scharreltje, maar als je serieus met hem door wil, dat moet je open kaart spelen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:inkjee schreef op 10 november 2010 @ 15:07:

[...]Hij wil ze wel, maar dan gewoon adopteren... Genen maken hem vast niet zoveel uit, zolang hij maar een kind kan leren voetballen (bron: Desperate Housewives)
Dan moet je ook verder niet zeuren en genieten zo lang het duurt. En mocht hij niet door willen met de relatie, zie het dan als een leuke en mooie ervaring.
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 15:05:

Ik wil gewoon geen risico nemen, dat hij de relatie alsnog eindigt, dan ben ik officieel oud, nu nog niet.

Oh jawel.

Kijk maar eens naar de kindjes die je dochter gemaakt heeft. Je kleinkinderen.

En wat maakt dat jou? Juist, een oma.

Niks mis mee, gewoon het leven.
Ja, dat vind ik echt.
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 15:05:

Ik wil gewoon geen risico nemen, dat hij de relatie alsnog eindigt, dan ben ik officieel oud, nu nog niet.

pfffttttttttt

Officieel oud.

Bij deze verklaar ik je officieel ontoerekeningsvatbaar ivm je hormoonhuishouding.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
(zijn lijf Julianaa, goddelijk divine)

Dat vind je bij geen enkele van mijn leeftijd, mijzelf uitgsloten natuurlijk.
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 15:07:

Ik weet dat dit tijdelijk is en wil daar gewoon zo lang mogelijk van genieten, begrijpen jullie dit echt niet?Nee, dat begrijp ik echt niet. Dat je zo lang mogelijk wilt genieten van het leven in een leugen.

Ik weet dat dit tijdelijk is en wil daar gewoon zo lang mogelijk van genieten, begrijpen jullie dit echt niet?

Welke pil is het beste om overgangsverschijnselen tegen te gaan, ik ga natuurlijk niet meer naar de gyn.Hoef je ook absoluut niet voor naar de gyn, kan de ha je prima advies in geven.

Ik weet dat dit tijdelijk is en wil daar gewoon zo lang mogelijk van genieten, begrijpen jullie dit echt niet?

Welke pil is het beste om overgangsverschijnselen tegen te gaan, ik ga natuurlijk niet meer naar de gyn.

Nee tuurlijk niet..zij is de enige gyn in heel Nederland waar jij terecht kan. Ga naar een ander ziekenhuis!

Kom op zeg...hou nou eens op met die onzin...
quote:Saaar schreef op 10 november 2010 @ 15:08:

[...]

Oh jawel.

Kijk maar eens naar de kindjes die je dochter gemaakt heeft. Je kleinkinderen.

En wat maakt dat jou? Juist, een oma.

Niks mis mee, gewoon het leven.

Klopt als een bus, maar bij hem ben ik geen moeder, geen oma maar een sexgodin waar hij van houdt.

Significant verschil in gevoel hoor.
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 15:08:

Ja, dat vind ik echt.

Zwaktebod....

Maar ga door, als ie zooooooooooo speciaal is heb je nog wel wat voor ons in de aanbieding. Kom op oma, tell us!

Ik weet dat dit tijdelijk is je wilde toch oud met hem worden? Liefde van je leven etc etc? en wil daar gewoon zo lang mogelijk van genieten, begrijpen jullie dit echt niet?

Welke pil is het beste om overgangsverschijnselen tegen te gaan, ik ga natuurlijk niet meer naar de gyn. Pil van Drion.Oké that's it. Dit is een groen mannetje.
Gewoon één van je dochters vragen om draagmoeder te worden.
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 15:10:

[...]

Klopt als een bus, maar bij hem ben ik geen moeder, geen oma maar een sexgodin waar hij van houdt.

Significant verschil in gevoel hoor.

Tuuuuuuuuurlijk
Ja, dat vind ik echt.
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 14:50:

Iris we hebben nu ongeveer 3 maandenOké, nu val je door de mand. "we hebben" is een uitdrukking die echt door geen enkele volwassene gebruikt wordt.

Welke pil is het beste om overgangsverschijnselen tegen te gaan, ik ga natuurlijk niet meer naar de gyn.

je moet geen pil maar eerlijk zijn dat is liefde

Iemand met kleinkinderen is niet jong, dat weet je partner ook wel.Tijdens de ovegang verandert je lichaam dat is de natuur.

Heb je je kinderen zo jong gekregen dat je het gevoel hebt iets te moeten inhalen?Accepteer jezelf zoals je bent.

Haal jezelf niet zo naar beneden, je bent geen puber maar een volwassen vrouw van bijna vijftig verman/vervrouw je!

Dat vind je bij geen enkele van mijn leeftijd, mijzelf uitgsloten natuurlijk.Yeah sure.....
Waarom lach je Saar?

Julianaa, heb jij ooit weleens grensoverschrijdende goede sex gehad>
Ghe, pil van Drion ....
Ja, dat vind ik echt.
*Vind dit een echt vrijdagmiddag-topic.*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:sassafras schreef op 10 november 2010 @ 15:11:

[...]

Oké, nu val je door de mand. "we hebben" is een uitdrukking die echt door geen enkele volwassene gebruikt wordt.Schéééérp :-)
quote:sassafras schreef op 10 november 2010 @ 15:11:

[...]

Oké, nu val je door de mand. "we hebben" is een uitdrukking die echt door geen enkele volwassene gebruikt wordt.Nou ik kan me voorstellen dat een ex tienermoeder die na 30 jaar nog steeds niet volwassen is en zich misschien enkel omringt met jongeren omdat ze haar jeugd heeft gemist dat wel doet.
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 15:10:

[...]

Significant verschil in gevoel hoor.Wishful thinking?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven