Help! Zwanger van scharrel

26-07-2018 19:59 242 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-08-2018 08:54
Reden: openingspost verwijderd, maatregelen genomen
99.35% gewijzigd
Wat is nou het probleem, eerder schreef je nog dat je het kind zou houden. Want je was begin 30 en had alles toch op orde.
Dit is bolgens mij nep...
Daarstraks heb je nog een topic geopend over (dezelfde?) vriend, die jouw had geblokkeerd.
PotjePindakaas schreef:
26-07-2018 20:03
Wat is nou het probleem, eerder schreef je nog dat je het kind zou houden. Want je was begin 30 en had alles toch op orde.
-
anoniem_373411 wijzigde dit bericht op 27-07-2018 10:54
25.55% gewijzigd
Dubbel.
phoebe-buffay wijzigde dit bericht op 26-07-2018 20:05
Reden: Dubbel gepost
95.05% gewijzigd
Phoebe-Buffay schreef:
26-07-2018 20:03
Dit is bolgens mij nep...
Daarstraks heb je nog een topic geopend over (dezelfde?) vriend, die jouw had geblokkeerd.
-
anoniem_373411 wijzigde dit bericht op 27-07-2018 10:54
21.83% gewijzigd
siri20172017 schreef:
26-07-2018 20:04
Ik heb inderdaad alles op orde, maar ik had dit absoluut niet verwacht. Ik wil uiteraard niet dat mijn kind opgroeit in een gebroken gezin.
Jaja en dan ga je ombeschermd lopen seksen met een scharrel?

Kind nummer twee van vader nummer twee. Goed bezig!
siri20172017 schreef:
Ik heb inderdaad alles op orde, maar ik had dit absoluut niet verwacht. Ik wil uiteraard niet dat mijn kind opgroeit in een gebroken gezin.
Hij heeft geen condoom gebruikt waar jij op rekende maar te dronken was om te zeggen. En nu ben je toch zwanger. Dan houd je het toch? Dat hij je blokkeert en het hem verder niet interesseert lag in de lijn der verwachtingen.
PotjePindakaas schreef:
26-07-2018 20:09
Hij heeft geen condoom gebruikt waar jij op rekende maar te dronken was om te zeggen. En nu ben je toch zwanger. Dan houd je het toch? Dat hij je blokkeert en het hem verder niet interesseert lag in de lijn der verwachtingen.
-
anoniem_373411 wijzigde dit bericht op 31-07-2018 20:09
24.10% gewijzigd
siri20172017 schreef:
26-07-2018 20:05
Dit topic is 100% echt. Topic van gisteren ging/ gaat over een platonische “ vriend” die ik al jaren ken.
Kun je in elk geval de drank laten staan vanaf direct.
Wat wil je, houden of een overtijdbehandeling. Het is van iemand waarmee je geen relatie wil, dus mag je bij houden 2 kinderen naar 2 vaders brengen.
siri20172017 schreef:
Maar je eerste kindje groeit ook op in een gebroken gezin..?
Zwanger, dus onveilig, met een scharrel...bedoel c’mon zat je te wachten op een soa/zwangerschap? En je hebt gedronken tijdens je zwangerschap, en dan niet even een beetje maar dusdanig dat mensen je aan de kant zetten. Weliswaar wist je het niet maar toch...;) En dan heb je al een kind....

Of dit is nep of jij bent de weg volledig kwijt. Ben je bekend bij instanties? Zou ik ze nu (!!) gaan bellen ;).
:facepalm: sommige mensen roepen het ook wel zelf over zich af.
ik geef mn bek ook maar een douw
Nou, als je wereld zo instort.....abortus is ook een optie hoor.
siri20172017 schreef:
26-07-2018 20:11
Hij heeft mij niet geblokkeerd. Dat topic gaat ( nogmaals) over een platonische vriend die ik al jaren ken. Ik heb hem net gesproken, en hij zegt mij te steunen maar dat moeten we nog maar zien.
En dat was toen je zo bezopen was toch?
Dat is niet best als je zwanger bent.
Je komt niet heel erg stabiel over, gezien ook je vorige topic.

Je hebt twee keuzes: eind maken aan de zwangerschap (wat nu nog relatief eenvoudig kan) of het kind laten komen en jarenlang moeten dealen met twee verschillende vaders.

Naar mijn idee is de keus niet moeilijk, al zullen de (mentale) gevolgen van de keus best even pittig zijn.
Niet meer drinken.
Morgen huisarts bellen voor objectief advies.
Succes.
Voor dit soort situaties is de overtijdbehandeling, hoeft je scharrel niet eens van te weten
“Hij reageert heel koeltjes”, ja, nogal wiedes, hij WÉÉT het nog niet eens! :facepalm: Die denkt vast dat je over tijd bent vanwege de hitte / stress / iets anders / weet hij het.

Verder; het tegen ‘m zeggen, FIOM bellen voor gesprek, de huisarts bellen voor een SOAtest (én een zwangerschap én een SOA, heb jij straks de jackpot) en dan kijken wat je met de situatie aan wil.

En voortaan niet meer zulke domme dingen doen, maar dat begrijp je zelf nu hopelijk ook wel.
Zit je als alleenstaande moeder écht te wachten op een extra mond te voeden en op te voeden de komende 18 jaar?

Want ik zou niet op de verwekker rekenen.

En wat gaat dat doen met kind 1?
Zij de helft van de tijd bij haar vader, kind 2 altijd bij jou.
En wat gaat dat doen financieel?

Nu kan je die verwekker nog wijs maken dat je maandelijkse shit toch doorgekomen is en er geen vuiltje aan de lucht is.
-
anoniem_373411 wijzigde dit bericht op 27-07-2018 10:57
0.00% gewijzigd
abortus?
Tornacense schreef:
26-07-2018 20:28
Zit je als alleenstaande moeder écht te wachten op een extra mond te voeden en op te voeden de komende 18 jaar?

Want ik zou niet op de verwekker rekenen.

Tja...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenl ... rkend-kind
siri20172017 schreef:
26-07-2018 20:30
Nou bedankt voor de reacties.

Hij appt mij dat als het zo is, hij er niet op zit te wachten, en er gelukkig nog iets aan te doen is.

Ik geloof niet in abortus en ga dat niet doen, wil ook niet dat hij gaat denken dat ik hem in de val lok. Ik had ook niet kunnen weten dat dit zou gebeuren.

Domme fout van ons beiden.

Eventueel adoptie maar denk niet dat ik dat kan.
nee je gelooft wel in onbeschermde seks
siri20172017 schreef:
26-07-2018 20:30
Nou bedankt voor de reacties.

Hij appt mij dat als het zo is, hij er niet op zit te wachten, en er gelukkig nog iets aan te doen is.

Ik geloof niet in abortus en ga dat niet doen, wil ook niet dat hij gaat denken dat ik hem in de val lok. Ik had ook niet kunnen weten dat dit zou gebeuren.

Domme fout van ons beiden.

Eventueel adoptie maar denk niet dat ik dat kan.
je gelooft niet in abortus en je gelooft dus ook niet dat je van onnbeschermde seks zwanger kan worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven