Help! Zwanger van scharrel
dinsdag 31 juli 2018 om 15:22
Wanneer je Geloof zegt dat je geen Abortus mag, dan zegt jouw geloof tevens dat jij geen seks buiten het huwelijk mag hebben.
Oftewel, kies voor die Abortus en wat er overblijft is er om jou er altijd aan te blijven herrinneren om zo'n fout nooit meer te maken.
Oftewel, kies voor die Abortus en wat er overblijft is er om jou er altijd aan te blijven herrinneren om zo'n fout nooit meer te maken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
dinsdag 31 juli 2018 om 15:48
Ze heeft al eens een abortus gehad. Ik krijg het gevoel dat ze alleen haar geloof volgt als het haar uitkomt

dinsdag 31 juli 2018 om 19:38
Hij had nooit de intentie om met jou een relatie aan te gaan.
Maar jij maakt hem nu wel tot vader van je kind. Ook al gaat hij op zijn kop staan, hij wordt vader als het aan jou ligt.
En dan gek opkijken dat hij nu niet de leukste is op dit moment?
Jij dwingt hem in een situatie die hij niet wil, maar jij vraagt hem wel om te vertellen wat hij gaat doen in deze situatie die hij niet wil.
Het moet allemaal op jouw manier. En hij kan niets. Ontzettend respectloos.
Niet fair.
Helemaal niet fair.
Van jou.
Maar jij maakt hem nu wel tot vader van je kind. Ook al gaat hij op zijn kop staan, hij wordt vader als het aan jou ligt.
Jij dwingt hem in een situatie die hij niet wil, maar jij vraagt hem wel om te vertellen wat hij gaat doen in deze situatie die hij niet wil.
Niet fair.
Helemaal niet fair.
Van jou.
dinsdag 31 juli 2018 om 19:45
Precies dit. Hij geeft aan dat hij totaal geen belang heeft in een relatie met jou. Ik vind het niet raar wat hij zegt, hij wil afstand van jou.Doreia schreef: ↑31-07-2018 19:38Hij had nooit de intentie om met jou een relatie aan te gaan.
Niet fair.
Helemaal niet fair.
Van jou.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
dinsdag 31 juli 2018 om 19:53

dinsdag 31 juli 2018 om 20:17
Nu heb je dus alles gewist...
Kon dat maar zo makkelijk in de situatie waarin je nu zit he?
Maar je zal hoe dan ook een oplossing moeten vinden met je scharrel die vader wordt tegen wil en dank. Met hem moet je niet bellen of appen. Met hem moet je om tafel en samen eruit komen. In persoon. Zoeken naar een oplossing die voor beide acceptabel is.
Niet voor niets was het ook voor jou alleen maar een scharrel. Iemand voor een avondje vertier. Niet om er de rest van je leven mee verbonden te moeten zijn via een kind. Mag ik aannemen in elk geval. Of was het eigenlijk wel de bedoeling om hem erin te luizen?
Maar je zal hoe dan ook een oplossing moeten vinden met je scharrel die vader wordt tegen wil en dank. Met hem moet je niet bellen of appen. Met hem moet je om tafel en samen eruit komen. In persoon. Zoeken naar een oplossing die voor beide acceptabel is.
Niet voor niets was het ook voor jou alleen maar een scharrel. Iemand voor een avondje vertier. Niet om er de rest van je leven mee verbonden te moeten zijn via een kind. Mag ik aannemen in elk geval. Of was het eigenlijk wel de bedoeling om hem erin te luizen?

dinsdag 31 juli 2018 om 20:23
Doreia schreef: ↑31-07-2018 20:17Nu heb je dus alles gewist...
Het is mij inmiddels wel duidelijk dat TO meer in hem zag dan alleen maar een scharrel, deze kaart speelt zij nu ook uit...........helaas over de rug van een ongeboren kind!
Echt, zo’n medelijden met haar andere kind ook...............word je ongevraagd opgezadeld met zo’n moeder

woensdag 1 augustus 2018 om 14:15
Ik vind je heel egoistisch als je ervoor kiest dit kindje er te laten komen. Je denkt alleen aan jezelf. Zoek hulp en stop met dit ramp scenario. Je hebt je vruchtbaarheid gebruikt om een man aan de haak te slaan en dit is mislukt. Had je hier geen rekening mee gehouden dat je hierin niet je zin zou krijgen? Heel dom!!

woensdag 1 augustus 2018 om 14:19
woensdag 1 augustus 2018 om 16:58
En gequote. Maar ach... Uiteindelijk ga ik me er verder ook niet druk om maken. Ieder huisje zn kruisje. En nu maar hopen dat ze goed voor het kindje zorgt. Vaak komt het toch wel weer op de pootjes terecht.
woensdag 1 augustus 2018 om 20:20
Ieder zijn meug, ieder huisje heeft zijn kruisje, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, boontje komt om zijn loontje maar wel sneu dat het over de rug van een ongeboren kind moet..
Veel wijsheid siri