Help! Zwanger van scharrel
vrijdag 27 juli 2018 om 01:18
ik had het zelf trouwens ook weer fout volgens mij, want het nieuwe wetsvoorstel is geloof ik nog niet aangenomen (door de vorige is een streep gegaan en eind februari is de nieuwe ingediend)
dus wat dat betreft klopt het wat RB zegt, ze hebben idd (nog) niks te willen

sorry voor de enorme offtopic trouwens
vrijdag 27 juli 2018 om 02:46
Gefeliciteerd.
Je vorig topic was duidelijk. Je wilde nog een kind en vond deze man een geschikte kandidaat. Chapeau dat je gelijk zwanger bent geworden. Veel goedkoper en makkelijke dan een zaaddonor of spermabank.
Maar stiekem heb je bedacht dat dit je toekomstige levenspartner gaat worden en wil je nu tips om hem aan je te binden. Of misschien juist anders om.
Maar helaas. Er zijn geen tips om je te geven. Hij wil niet. Hij wilde al niet. Deze zwangerschap gaat dat niet veranderen. Misschien wanneer je erg veel geluk hebt wil hij het uit plichtsgevoel proberen. Maar de kans is bizar groot dat hij uiteindelijk toch op zijn oorspronkelijke gevoel uit komt. En dat is dat jij niet bent wat hij zoekt.
Maar nogmaals gefeliciteerd. Je hebt wat je wilde.
Je vorig topic was duidelijk. Je wilde nog een kind en vond deze man een geschikte kandidaat. Chapeau dat je gelijk zwanger bent geworden. Veel goedkoper en makkelijke dan een zaaddonor of spermabank.
Maar stiekem heb je bedacht dat dit je toekomstige levenspartner gaat worden en wil je nu tips om hem aan je te binden. Of misschien juist anders om.
Maar helaas. Er zijn geen tips om je te geven. Hij wil niet. Hij wilde al niet. Deze zwangerschap gaat dat niet veranderen. Misschien wanneer je erg veel geluk hebt wil hij het uit plichtsgevoel proberen. Maar de kans is bizar groot dat hij uiteindelijk toch op zijn oorspronkelijke gevoel uit komt. En dat is dat jij niet bent wat hij zoekt.
Maar nogmaals gefeliciteerd. Je hebt wat je wilde.

vrijdag 27 juli 2018 om 05:49
Dit! Hou het bij die ene die er al is en zorg dat je niet meer zwanger kunt raken. Dan heb je tenminste nog kans dat je een keer 'n vaste relatie opdoet.Babette2017 schreef: ↑27-07-2018 00:05
Realiseer je wel: met twee kinderen van twee mannen is de kans om nog een stabiele leuke relatie met een derde man te krijgen behoorlijk gedaald.
vrijdag 27 juli 2018 om 06:19
Iemand die onbeschermde seks heeft met scharrels boeit het allemaal sowieso vrij weinig. Ik denk dat je dit ergens wil om zo toch iemand aan je te binden....je zegt een relatie zat er sowieso niet in...waarom dan onbeschermde seks en geen pil gebruiken? Klinkt alsof je dacht dat dit de manier was om iemand aan je te binden....en dan reageert hij koeltjes....jouw welzijn stond bij hem sowieso al niet hoog in het lijstje want anders had hij wel iets aan voorbehoedsmiddelen gedaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 27 juli 2018 om 06:51
Poeh als dit allemaal niet de bedoeling was dan zou ik gaan praten met een maatschappelijk werkster.
Waarom ben je zo zoekende? Kun je niet gewoon simpel genieten van je kleine voorlopig en even rustiger aan doen?
Drinken, onbeschermde seks, zwanger worden, ruzie maken.
Het is geen 1950 dus je mag doen wat je wilt je kind wordt niet van je afgepakt in een klooster ergens ver weg als je ongetrouwd zwanger wordt maar je maakt het wel lastig zo, voor die vriend, voor je familie, voor je kind en vooral voor jezelf.
Je moet echt volwassen worden hoor je bent moeder.
Betere keuzes maken.
Waarom ben je zo zoekende? Kun je niet gewoon simpel genieten van je kleine voorlopig en even rustiger aan doen?
Drinken, onbeschermde seks, zwanger worden, ruzie maken.
Het is geen 1950 dus je mag doen wat je wilt je kind wordt niet van je afgepakt in een klooster ergens ver weg als je ongetrouwd zwanger wordt maar je maakt het wel lastig zo, voor die vriend, voor je familie, voor je kind en vooral voor jezelf.
Je moet echt volwassen worden hoor je bent moeder.
Betere keuzes maken.
vrijdag 27 juli 2018 om 06:54
Beste TO,
Iedereen heeft wel eens wat doms gedaan en niet iedereen is altijd even stabiel. Daar hoef je niet meteen om veroordeeld te worden!
Wat een lastige situatie voor je, ik kan me voorstellen dat je wel wat ondersteuning kan gebruiken. Je zou even kunnen kijken op erishulp.nl dat is een hulpsite van een pro life organisatie. Die zullen je geen abortus advies geven..
Heel veel sterkte met alles en het is geen zwakheid als je hulp vraagt!
Iedereen heeft wel eens wat doms gedaan en niet iedereen is altijd even stabiel. Daar hoef je niet meteen om veroordeeld te worden!
Wat een lastige situatie voor je, ik kan me voorstellen dat je wel wat ondersteuning kan gebruiken. Je zou even kunnen kijken op erishulp.nl dat is een hulpsite van een pro life organisatie. Die zullen je geen abortus advies geven..
Heel veel sterkte met alles en het is geen zwakheid als je hulp vraagt!
vrijdag 27 juli 2018 om 07:01
Nou geloof mij maar dan: het bestaat en werkt.
Hoezo had je dit niet kunnen weten? Je weet dat je zwanger kan worden van onbeschermde seks. Je weet dat je onbeschermde seks hebt gehad. Je weet dus dat je zwanger kunt raken.Ik had ook niet kunnen weten dat dit zou gebeuren.
vrijdag 27 juli 2018 om 07:01
Wanneer je niet stabiel bent ga je praten bij de huisarts ipv onbeschermd krikken met een vreemde zeker wanneer je al de zorg draagt voor een kind. Ik zou eens praten bij het Fiom. Ik begrijp sowieso niet waarom je geen morning after maatregelen hebt genomen.
Maar goed, ik denk dat je dit ergens graag wil en het valt je vooral tegen dat die man niet meewerkt.
Maar goed, ik denk dat je dit ergens graag wil en het valt je vooral tegen dat die man niet meewerkt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 27 juli 2018 om 13:57
De MAP is het nu wel een beetje te laat voor. Idd huisarts voor een abortuspil of naar een kliniek voor een overtijdsbehandeling als je de zwangerschap niet uit wil dragen.
Lijkt me niet onverstandig dat te overwegen in deze situatie.
Ik dacht uit je vorige topic op te maken dat je nog een heet jong meisje was Siri maar je klinkt in alles behoorlijk in de war voor een volwassen vrouw.

vrijdag 27 juli 2018 om 14:47

zondag 29 juli 2018 om 09:45
zondag 29 juli 2018 om 10:01
-viva-amber schreef: ↑29-07-2018 09:50Nu heb je toch bijna wat je wil elke dag contact met een man die je wil steunen. is het weer niet goed.
anoniem_373411 wijzigde dit bericht op 31-07-2018 20:04
37.37% gewijzigd
zondag 29 juli 2018 om 10:05
-
anoniem_373411 wijzigde dit bericht op 31-07-2018 20:06
35.82% gewijzigd

zondag 29 juli 2018 om 10:10
Weet je wat het ergste is. Jullie hebben allebei BEWUST onbeschermde seks gehad en nu roep je dat je er niets aan kon doen.siri20172017 schreef: ↑29-07-2018 10:01
Ik zat hier ook niet op te wachten hoor! Alsof ik het bewust gedaan heb ofzo
Dan mis je toch echt wel wat hersencellen.
zondag 29 juli 2018 om 10:12
Hij heeft zijn voorkeur zeer, zeer duidelijk kenbaar aan je gemaakt. Tot aan kotsen toe. Je schrijft nu overal dat hij zo lief is, je steunt en “in alles gaat meehelpen”, maar zijn échte boodschap ‘Hij Wil Het Niet’ lijkt niet tot je door te dringen. De reacties over overtijdbehandeling negeer je stelselmatig, eveneens die van “ga nou een met de huisarts praten”. Je schetst een behoorlijk rooskleurig beeld, van een situatie die (met name voor het ongeboren kind) alles behalve rooskleurig is.