Help! Zwanger van scharrel
donderdag 26 juli 2018 om 22:02
Jezus wat ben je egoïstisch. Op de momenten dat hij niet kan opnemen app je vervolgens dat je ‘m vader maakt.
Als het jou allemaal maar uitkomt

pergamon wijzigde dit bericht op 26-07-2018 22:03
0.53% gewijzigd

donderdag 26 juli 2018 om 22:03
je bent er helemaal uit. dat is gewoon over the counter en naar de abortuskliniek kan je zonder doorverwijzing. jouw advies is een onnodige belasting van de toch al overbelaste zorgredbulletje schreef: ↑26-07-2018 22:03Het recept van de overtijdpil geven wellicht? Of is dat over the counter te verkrijgen?
donderdag 26 juli 2018 om 22:04
Het is toch ook wel handig hè als je op zo'n manier een geloof kunt mis-/gebruiken. Scheiden mag, dronken worden mag, een scharrel neuken mag, dronken neuken mag, dronken worden terwijl je wéét dat je overtijd bent mag, een ander schofferen mag, maar nee... een overtijdbehandeling mag natuurlijk niet. Bijzonder geloof.

donderdag 26 juli 2018 om 22:05
Okee, weer wat geleerd vandaag! En dat maakt 't helemaal makkelijk voor TO. Morgen dus gewoon ff langs de apotheek voor 'n pilletje (kuurtje?) en dan ben je er nog voor 't weekend vanaf!

donderdag 26 juli 2018 om 22:24
Wat is dat voor middel dan? Een overtijdsbehandeling is wat anders dan de morning after pil.
Daarnaast vind ik het juist wél een goed idee dat TO zich meldt bij de huisarts. Dit soort vrouwen zijn namelijk de zwakke schakels van de maatschappij waar kinderen de dupe van zijn, dus naar mijn idee een heel goed idee als zij in beeld komen met dit soort risicogedrag.
anoniem_328235 wijzigde dit bericht op 26-07-2018 22:25
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
28.32% gewijzigd

donderdag 26 juli 2018 om 22:24
Makkelijk he, dat geloof? Eerst alles doen wat dat geloof verbiedt, maar je er vervolgens wel achter verschuilen als je dat zo uitkomt.
Vertel je jouw kerk ook dat je in beschonken toestand met een scharrel neukt?
Doe dit je kind niet aan en laat een overtijdbehandeling doen. En ga alsjeblieft anticonceptie gebruiken of trouw eerst voordat je nog een keer met iemand het bed deelt.
Vertel je jouw kerk ook dat je in beschonken toestand met een scharrel neukt?
Doe dit je kind niet aan en laat een overtijdbehandeling doen. En ga alsjeblieft anticonceptie gebruiken of trouw eerst voordat je nog een keer met iemand het bed deelt.

donderdag 26 juli 2018 om 22:38
Weet je, TO. Kijk eens kritisch naar jezelf en je eigen leven. Heb je het onder controle? Ervaar je stabiliteit, in de structuur van je leven, maar ook in je emoties? Heb je mensen om je heen, die je willen helpen, met wie je een evenwichtige relatie hebt (al langere tijd) en van wie je opaan kunt?
Ik weet weinig van je, maar je komt instabiel over. Het valt het me op dat je gedoe hebt met mensen, impulsief in je beslissingen bent, drama maakt en op momenten dat de spanning oploopt, niet goed meer helder kan denken. Je lijkt me een zwart wit denker en er zit weinig rust in jouw denken en jouw besluitvorming. Alles gaat zo ad-hoc, je appjes zijn de deur al uit (naar een scharel, nota bene) voordat het nieuws goed en wel kan landen.
Mensen die hier last van hebben, vinden zich vaak eens in de zoveel tijd terug in een shit situatie en denken: wow, waarom altijd ik? Waarom is mijn leven continu een chaos?
Het is altijd heel lullig om te zeggen tegen die mensen, maar die chaos begint bij jezelf. En dat jij af en toe een zooitje maakt, waaruit je op de een of andere manier weer op je pootjes terecht komt, dat is oke. Maar dat je hier met 1, of misschien zelfs 2 kinderen, mee door gaat, dat frustreert me echt.
Wees een kritisch naar jezelf en bekijk deze situatie en jouw beslissingen in een groter perspectief.
Verder wens ik je natuurlijk veel succes en geluk, want hoewel je zelf verantwoordelijk bent voor deze gebeurtenissen, het is gewoon balen en elke uitkomst zal zwaar zijn.
Ik weet weinig van je, maar je komt instabiel over. Het valt het me op dat je gedoe hebt met mensen, impulsief in je beslissingen bent, drama maakt en op momenten dat de spanning oploopt, niet goed meer helder kan denken. Je lijkt me een zwart wit denker en er zit weinig rust in jouw denken en jouw besluitvorming. Alles gaat zo ad-hoc, je appjes zijn de deur al uit (naar een scharel, nota bene) voordat het nieuws goed en wel kan landen.
Mensen die hier last van hebben, vinden zich vaak eens in de zoveel tijd terug in een shit situatie en denken: wow, waarom altijd ik? Waarom is mijn leven continu een chaos?
Het is altijd heel lullig om te zeggen tegen die mensen, maar die chaos begint bij jezelf. En dat jij af en toe een zooitje maakt, waaruit je op de een of andere manier weer op je pootjes terecht komt, dat is oke. Maar dat je hier met 1, of misschien zelfs 2 kinderen, mee door gaat, dat frustreert me echt.
Wees een kritisch naar jezelf en bekijk deze situatie en jouw beslissingen in een groter perspectief.
Verder wens ik je natuurlijk veel succes en geluk, want hoewel je zelf verantwoordelijk bent voor deze gebeurtenissen, het is gewoon balen en elke uitkomst zal zwaar zijn.
anoniem_369058 wijzigde dit bericht op 26-07-2018 22:57
2.30% gewijzigd

donderdag 26 juli 2018 om 22:41
een brouwsel van brandnetel, paardenbloem, duivelsklauw en verpulverde pissebedPerzina schreef: ↑26-07-2018 22:24Wat is dat voor middel dan? Een overtijdsbehandeling is wat anders dan de morning after pil.
Daarnaast vind ik het juist wél een goed idee dat TO zich meldt bij de huisarts. Dit soort vrouwen zijn namelijk de zwakke schakels van de maatschappij waar kinderen de dupe van zijn, dus naar mijn idee een heel goed idee als zij in beeld komen met dit soort risicogedrag.
donderdag 26 juli 2018 om 22:41

donderdag 26 juli 2018 om 22:45
ik bedoel MAPPinda-Kaas schreef: ↑26-07-2018 22:41een abortuspil zonder recept over de counter?
echt niet hoor
is pas sinds kort dat huisartsen 'm überhaupt voor kunnen schrijven, en dat doen ze nog steeds liever niet

donderdag 26 juli 2018 om 22:48
Ze hebben helemaal niets te willen. Of willen ze wel die ongewenste kinderen adopteren en financieren soms?Pinda-Kaas schreef: ↑26-07-2018 22:41een abortuspil zonder recept over de counter?
echt niet hoor
is pas sinds kort dat huisartsen 'm überhaupt voor kunnen schrijven, en dat doen ze nog steeds liever niet

donderdag 26 juli 2018 om 22:56
Jazeker hebben huisartsen iets te willen. Zij mogen kiezen deze abortuspil niet voor te schrijven als dit tegen hun principes in gaat. Dan moeten ze wel verwijzen naar een andere arts.redbulletje schreef: ↑26-07-2018 22:48Ze hebben helemaal niets te willen. Of willen ze wel die ongewenste kinderen adopteren en financieren soms?

donderdag 26 juli 2018 om 22:56
leuk handeltje voor jou?redbulletje schreef: ↑26-07-2018 22:48Ze hebben helemaal niets te willen. Of willen ze wel die ongewenste kinderen adopteren en financieren soms?

donderdag 26 juli 2018 om 23:05
Alshetmijmaargoeduitkomt religie.S-Groot schreef: ↑26-07-2018 22:04Het is toch ook wel handig hè als je op zo'n manier een geloof kunt mis-/gebruiken. Scheiden mag, dronken worden mag, een scharrel neuken mag, dronken neuken mag, dronken worden terwijl je wéét dat je overtijd bent mag, een ander schofferen mag, maar nee... een overtijdbehandeling mag natuurlijk niet. Bijzonder geloof.