Help! Zwanger van scharrel

26-07-2018 19:59 242 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-08-2018 08:54
Reden: openingspost verwijderd, maatregelen genomen
99.35% gewijzigd
Tornacense schreef:
26-07-2018 20:28
Zit je als alleenstaande moeder écht te wachten op een extra mond te voeden en op te voeden de komende 18 jaar?

Want ik zou niet op de verwekker rekenen.

En wat gaat dat doen met kind 1?
Zij de helft van de tijd bij haar vader, kind 2 altijd bij jou.
En wat gaat dat doen financieel?

Nu kan je die verwekker nog wijs maken dat je maandelijkse shit toch doorgekomen is en er geen vuiltje aan de lucht is.
Komende 18 jaar? Als hij/zij lijkt op mijn kinderen zijn ze pas weg met 25 en 27.
ik geef mn bek ook maar een douw
Tornacense schreef:
26-07-2018 20:28
Zit je als alleenstaande moeder écht te wachten op een extra mond te voeden en op te voeden de komende 18 jaar?

Want ik zou niet op de verwekker rekenen.

En wat gaat dat doen met kind 1?
Zij de helft van de tijd bij haar vader, kind 2 altijd bij jou.
En wat gaat dat doen financieel?

Nu kan je die verwekker nog wijs maken dat je maandelijkse shit toch doorgekomen is en er geen vuiltje aan de lucht is.
-
anoniem_373411 wijzigde dit bericht op 27-07-2018 10:59
22.67% gewijzigd
siri20172017 schreef:
26-07-2018 20:30
Nou bedankt voor de reacties.

Hij appt mij dat als het zo is, hij er niet op zit te wachten, en er gelukkig nog iets aan te doen is.

Ik geloof niet in abortus en ga dat niet doen, wil ook niet dat hij gaat denken dat ik hem in de val lok. Ik had ook niet kunnen weten dat dit zou gebeuren.

Domme fout van ons beiden.

Eventueel adoptie maar denk niet dat ik dat kan.
PARDON?! Onbeschermde seks + ovulatie hebben de meeste mensen als je zwanger willen worden. “Je kon het niet weten”?! Dan mag je of héél rap terug naar de mavo voor wat extra lesjes biologie, of je hersencellen even uit je “onderkantje” vissen en ze terug in je schedel planten om na te dneken. Goeiendag dan.... Je bent 30!!! Niet 13!

Verder; neem contact op met FIOM, zodat je de situatie objectief kunt doorspreken. Een kind laten opgroeien met een ouder die hem/haar niet wil kan heel erg schadelijk zijn voor kind. Dat moet nu jouw eerste zorg zij : het kind.
siri20172017 schreef:
26-07-2018 20:30
Nou bedankt voor de reacties.

Hij appt mij dat als het zo is, hij er niet op zit te wachten, en er gelukkig nog iets aan te doen is.

Ik geloof niet in abortus en ga dat niet doen, wil ook niet dat hij gaat denken dat ik hem in de val lok. Ik had ook niet kunnen weten dat dit zou gebeuren.

Domme fout van ons beiden.

Eventueel adoptie maar denk niet dat ik dat kan.
Natuurlijk geloof je niet in abortus, je ging juist naar bed met hem om zwanger te worden. 1 blik was er voor nodig, meer niet.
Dan afstaan ter adoptie. Ook hier kan t Fiom je bij helpen. Ikzelf heb er 2 uit Nederland.
siri20172017 schreef:
26-07-2018 20:33
Ik neem aan dat de vader “ kind 2” ook gaat willen zien, en ik zit dus echt niet op nog een co ouderschap te wachten

Financieel kan ik het aan, en heb ik hem totaal niet nodig

Ik mag van mijn geloof niet aan abortus doen, en ik geloof er ook niet in. Helaas is dat geen optie.
Jij mag ook niet liegen van degen waar je in gelooft. En je mag ook geen seks hebben met een scharrel.
Je hebt een probleem veroorzaakt, dat los je eenvoudig op met een overtijdbehandeling, het is nog niet eens een abortus
Als je van je geloof geen abortus mag, mag je ook geen seks hebben voor het huwelijk.
siri20172017 schreef:
Ik neem aan dat de vader “ kind 2” ook gaat willen zien, en ik zit dus echt niet op nog een co ouderschap te wachten

Ik zou dat maar niet aannemen...
siri20172017 schreef:

Ik mag van mijn geloof niet aan abortus doen, en ik geloof er ook niet in. Helaas is dat geen optie.
Je mag van je geloof wel lekker dronken neuken met een scharreltje en grote risico’s nemen? Doe niet zo mal. Je geloof is geen zelfservice waar je wel/niet van kiest waar je gebruik van wil maken. (Ik bedoel te zeggen: prima als je vanwege geloofsovertuiging geen abortus wil, maar heb dan vanwege je geloof ook geen onbeschermde, dronken seks met een scharrel tijdens je ovulatie)
siri20172017 schreef:
Wat doe je als verwekker kind 2 absoluut abortus wil?
En dus niet geïnteresseerd is in kind en het ook niet wil zien?

Of net wel co-ouder eist omdat het ook zijn kind is?

Ik zou toch echt met alle scenario's rekening houden.

Waarbij een kind opvoeden samen met een scharrel die je maar beperkt kent mij behoorlijk lastig lijkt.
gizzmo-returns schreef:
26-07-2018 20:36
Ik zou dat maar niet aannemen...
-
anoniem_373411 wijzigde dit bericht op 27-07-2018 11:00
11.63% gewijzigd
siri20172017 schreef:

je mag van je geloof wel aan onbeschermde seks doen buiten het huwelijk dus dat geloof zal ook over abortus niet zo moeilijk doen.
Madeliefjees schreef:
26-07-2018 20:36
Als je van je geloof geen abortus mag, mag je ook geen seks hebben voor het huwelijk.
En je zeker geen coma zuipen als je kind (hopelijk) bij de vader is.
siri20172017 schreef:
26-07-2018 20:38
Dat is dan prima, zijn keuze.
jij dwingt hem en zijn kind om weer vader en broer/zus te worden. Ook al zou hij niks met het kind willen feit is dat het er is en jij hen gedwongen in die situatie hebt. Geldt ook voor jouw eigen kind. En dat nieuwe kind moet mogelijk opgroeien met het idee dat zijn vader hem niet wil omdat moeder daarvoor gekozen heeft. Wat zegt het geloof daar van?
siri20172017 schreef:
26-07-2018 20:38
Dat is dan prima, zijn keuze.

Denk je ook na welke gevolgen dit VOOR HET KIND heeft?
Lillybit schreef:
26-07-2018 20:39
En je zeker geen coma zuipen als je kind (hopelijk) bij de vader is.
Als het het geloof is dat ik denk dat het is, mag je van dat geloof tout court geen alcohol drinken.

Tenzij je het natuurlijk verpakt als "medicijn".
Platonische vrienden zijn niet meer wat ze geweest zijn.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Tornacense schreef:
26-07-2018 20:37
Wat doe je als verwekker kind 2 absoluut abortus wil?
En dus niet geïnteresseerd is in kind en het ook niet wil zien?

Of net wel co-ouder eist omdat het ook zijn kind is?

Ik zou toch echt met alle scenario's rekening houden.

Waarbij een kind opvoeden samen met een scharrel die je maar beperkt kent mij behoorlijk lastig lijkt.
-
anoniem_373411 wijzigde dit bericht op 27-07-2018 11:02
34.30% gewijzigd
Hulde aan TO, het forum is in tijden niet zo eensgezind geweest
Feeeeel the loooove
PotjePindakaas schreef:
26-07-2018 20:09
Hij heeft geen condoom gebruikt waar jij op rekende maar te dronken was om te zeggen. En nu ben je toch zwanger. Dan houd je het toch? Dat hij je blokkeert en het hem verder niet interesseert lag in de lijn der verwachtingen.
Dan bestaat er nog zoiets als de morning after pil.
Spreek dan af op een geschikt moment samen. En denk na over een overtijdbehandeling en daarna over een soa test en goede anticonceptie.
Ik blijf het raar vinden dat je dit kind niet op wil laten groeien in een gebroken gezin, maar je eerste kind dit wel moet.
siri20172017 schreef:
26-07-2018 20:41
Ik ben met hem aan het appen, maar zo respectloos om dit onderwerp via de app te bespreken. We kunnen nu even niet bellen.

Ik heb al aangegeven, financieel niks nodig te hebben en ik alles zelf kan doen. Hij zal denken dat ik hem in de val lok, maar dat moet hij weten ik weet wel beter

Hoe het gaat lopen weet ik niet, hij zegt niet op een kind te zitten wachten en hij wil er iets tegen doen. Abortus dus wat logisch is.
Ja hád er ook voor kunnen kiezen om ‘m niet te appen, maar on het face to face te vertellen. Wel zo netjes en dan is er direct gelegenheid voor gesprek en je weet dat je ‘m dan niet stoort.

Vind oprecht dat je hier (wat je vertelt in dit topic) net zo onverantwoord te werk gaat als met je anticonceptie.
Pergamon schreef:
26-07-2018 20:47
Ja hád er ook voor kunnen kiezen om ‘m niet te appen, maar on het face to face te vertellen. Wel zo netjes en dan is er direct gelegenheid voor gesprek en je weet dat je ‘m dan niet stoort.

Vind oprecht dat je hier net zo onverantwoord te werk gaat als met je anticonceptie.
-
anoniem_373411 wijzigde dit bericht op 27-07-2018 11:01
18.21% gewijzigd
[quote=KyloRen post_id=28806256 time=1532630818 user_id=268823]
Ik blijf het raar vinden dat je dit kind niet op wil laten groeien in een gebroken gezin, maar je eerste kind dit wel moet.
[/quote

-
anoniem_373411 wijzigde dit bericht op 27-07-2018 11:03
26.90% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven