Help! Zwanger van scharrel

26-07-2018 19:59 242 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-08-2018 08:54
Reden: openingspost verwijderd, maatregelen genomen
99.35% gewijzigd
Doreia schreef:
29-07-2018 14:14
Je bindt hem wel degelijk aan je als je deze zwangerschap uitdraagt. Hij kan daar niets aan veranderen. Hij wordt vader, zonder keuze daarin.

Als jij hem zou respecteren zou je samen een oplossing zoeken. Jullie neukten vanwege jeuk, niet om een kindje te maken. Hij althans niet. Je kent hem nog maar een kwartaal. 3 maanden.

Het zou je sieren wanneer hij ook inbreng heeft in de keuze. En in het belang van alles en iedereen in dit verhaal zou een overtijdbehandeling het beste zijn imo.
-
anoniem_373411 wijzigde dit bericht op 31-07-2018 19:56
36.51% gewijzigd
Doreia schreef:
29-07-2018 14:14
Je bindt hem wel degelijk aan je als je deze zwangerschap uitdraagt. Hij kan daar niets aan veranderen. Hij wordt vader, zonder keuze daarin.

Als jij hem zou respecteren zou je samen een oplossing zoeken. Jullie neukten vanwege jeuk, niet om een kindje te maken. Hij althans niet. Je kent hem nog maar een kwartaal. 3 maanden.

Het zou je sieren wanneer hij ook inbreng heeft in de keuze. En in het belang van alles en iedereen in dit verhaal zou een overtijdbehandeling het beste zijn imo.
-
anoniem_373411 wijzigde dit bericht op 31-07-2018 19:57
19.55% gewijzigd
Die SOA test heb je zeker ook nog niet aangevraagd? Zit je straks met dubbele consequenties en met herpes of HIV.
Heb jij bijstand, voor de tweede keer?
siri20172017 schreef:
29-07-2018 14:27
Het zou mij sieren? Wij bespreken alles netjes en UITERAARD luister ik naar zijn mening, en hij naar de mijne.

hij geeft ook aan mij nergens toe te willen dwingen, en zo hoort het ook

Ik ga namelijk niet tegen mijn zin en wil een abortus plegen als ik dit niet wil en het niet goed voelt. Ga mijzelf niet zo terroriseren en trauma’s oplopen

Misschien is een abortus makkelijker voor jouw, maar elk mens is anders en jij kan niet oordelen hoe ontzettend traumatiserend dat voor een mens kan zijn

En dan gelijk oordelen dat als ik het NIET doe, dat ik zijn mening niet respecteer en mij aan hem bindt.

Heel weinig empathisch vermogen heb jij
Alsof een kind zijn dat door zijn vader niet gewenst is niet traumatiserend is. Het kind heeft 0,0 keuze aan dat trauma, jij hebt het er zelf naar gemaakt.

Hij heeft 0,0 inspraak in deze beslissing. Jij had al gekozen voordat hij het überhaupt wist, dus ga nou niet schermen met “UITERAARD luister ik naar hem”. Hij wil een abortus. Dat is voor jou onbespreekbaar - dus er is 0,0000 inspraak van zijn kant in deze keuze.
pergamon wijzigde dit bericht op 29-07-2018 14:50
13.28% gewijzigd
siri20172017 schreef:
Het zou mij sieren? Wij bespreken alles netjes en UITERAARD luister ik naar zijn mening, en hij naar de mijne.

Ik ga namelijk niet tegen mijn zin en wil een abortus plegen als ik dit niet wil en het niet goed voelt. Ga mijzelf niet zo terroriseren en trauma’s oplopen

Misschien is een abortus makkelijker voor jouw, maar elk mens is anders en jij kan niet oordelen hoe ontzettend traumatiserend dat voor een mens kan zijn

En dan gelijk oordelen dat als ik het NIET doe, dat ik zijn mening niet respecteer en mij aan hem bindt.

Je ging wel tegen je zin en wil GEEN abortus plegen, enkel en alleen omdat het niet mag van je geloof.
Dat hele argument schijnt nu opeens van de baan te zijn.

Daarnaast, je hebt willens en wetens zonder voorbehoedsmiddelen geslachtsgemeenschap gehad. Daar heeft hij geen stem in gehad. Je hebt voor jezelf al besloten het kindje te willen houden, dus ook hierin heeft hij geen enkele stem.

Wat wil je nou?
TO, je vraagt hier naar tips omdat je niet weet wat te doen. Vervolgens krijg je daarop het enige antwoord wat mogelijk is: een overtijd behandeling -dat is dus GEEN abortus- en daarna een SOA test.
Dat dit niet is wat je wil horen is je eigen schuld, dan had je dat in je OP aan moeten geven i.p.v. met grote letters HELP te schreeuwen en naar tips te vragen.
siri20172017 schreef:

Alleen dwing jij hem nu wel om vader te worden.
Nou ja hij heeft hem er ook zonder voorbehoedsmiddelen ingehangen en weet wat daar van kan komen. Blijkbaar wilde zij allebei graag een kind...al waren zij zich daar nog niet van bewust. Het onderbewuste is een rare plek.

Ook vreemd dat je seks wil na 3 maanden maar geen kind maar dat je dan helemaal niets regelt mbt voorbehoedsmiddelen....lijkt mij dat beiden toch graag ouder wilde worden ergens diep in het onderbewuste.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
:HA:
siri20172017 schreef:

En jij weinig hersencellen.
viva-amber schreef:
29-07-2018 15:11
Nou ja hij heeft hem er ook zonder voorbehoedsmiddelen ingehangen en weet wat daar van kan komen. Blijkbaar wilde zij allebei graag een kind...al waren zij zich daar nog niet van bewust. Het onderbewuste is een rare plek.

Ook vreemd dat je seks wil na 3 maanden maar geen kind maar dat je dan helemaal niets regelt mbt voorbehoedsmiddelen....lijkt mij dat beiden toch graag ouder wilde worden ergens diep in het onderbewuste.
Ben ik met je eens hoor. It takes two to tango.
KyloRen schreef:
29-07-2018 15:17
Dus als hij geen condoom tevoorschijn tovert, doe je dat als vrouw toch?
KyloRen schreef:
29-07-2018 15:17
Mee eens, maar uiteindelijk is het de vrouw die zwanger wordt, niet de man. Als je dat als vrouw niet wil, moet je maatregelen nemen.
Trien30 schreef:
29-07-2018 12:49
Hij ook niet hoor. Daar hebben ze beiden net zoveel schuld aan. Waarom is het in vredesnaam de taak van een vrouw om een condoom bij de man om te schuiven? Als hij zelf niet alleen met zn lul dacht op dat moment had hij ook kunnen bedenken dat hem er instoppen bij een vrouw die geen AC gebruikt niet heel erg snugger is!

Dan is het wel heel makkelijk om te zeggen ah foutje, doe maar een abortus. Maar zo makkelijk zit de wereld niet in elkaar.

Het is in mijn ogen wel haar verantwoording een MAP te nemen. Ongeacht wie het ding koopt.
Dus de kans op zwangerschap heb jij serieus overwogen en genomen?
Wist hij dat jij bewust dat risico nam?
lise1985 schreef:
29-07-2018 15:19
Dus als hij geen condoom tevoorschijn tovert, doe je dat als vrouw toch?
Ik zou dat persoonlijk wel doen. Of de seks weigeren als ik geen condoom bij me had.
KyloRen schreef:
29-07-2018 15:23
Ik zou dat persoonlijk wel doen. Of de seks weigeren als ik geen condoom bij me had.
Exact mijn punt.

TO impliceert nu dat, omdat hij geen condoom bij zij zich had, net seksen zonder condoom gerechtvaardigd was. Omdat in haar optiek de man ervoor had moeten zorgen omdat het bij hem thuis was.
KyloRen schreef:
29-07-2018 15:23
Dat doet elk weldenkend mens dat niet op een zwangerschap van een scharrel zit te wachten.
lise1985 schreef:
29-07-2018 15:24
Exact mijn punt.

TO impliceert nu dat, omdat hij geen condoom bij zij zich had, net seksen zonder condoom gerechtvaardigd was. Omdat in haar optiek de man ervoor had moeten zorgen omdat het bij hem thuis was.
Om over het risico van SOA’s maar niet te zwijgen. Lekker hoor, herpes, genitiale wratten of HIV terwijl je alleenstaande moeder met een minderjarig kind bent :nope:
siri20172017 schreef:
29-07-2018 14:30
En neuken om de jeuk? Klasse hoor

Ik ken hem 3 maanden en er waren wel degelijk gevoelens in het spel.

Ik “ neuk” mannen niet om jeuk, wij hebben gevreeën omdat na 3 maanden ik genoeg gevoel had om dat met hem te willen doen. Dus ga geen toon creëren die niet klopt
Waarom noem jij hem dan je scharrel?
viva-amber schreef:
29-07-2018 15:11

Hij dus echt niet, he.
zomaar-iemand-1991 schreef:
29-07-2018 14:13
16 weken? Volgens mij mag het zelfs tot 22-24 weken tegenwoordig.
Klopt. Maar TO zei dat hij er de komende 3 maanden elke dag om gaat vragen. Vandaar 16 weken ;)
Nemaìn’ schreef:
29-07-2018 15:21
Dus de kans op zwangerschap heb jij serieus overwogen en genomen?
Wist hij dat jij bewust dat risico nam?
Hoe kom je daar nu bij?

Lijkt me dat je in een relatie communiceerd met elkaar. En dat je niet gaat liegen over AC.
-
anoniem_373411 wijzigde dit bericht op 31-07-2018 19:59
0.00% gewijzigd
siri20172017 schreef:
30-07-2018 18:03
Heb ik het recht hem een lul te vinden doordat hij gewoonweg wss zijn verantwoording dus niet gaat nemen ?
ja hoor, maar hij heeft ook het recht om jou een trut te vinden.

ik vind het erg vervelend voor je allemaal TO, echt waar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven