Het geloof, de hel en seks

donderdag 3 januari 2019 om 12:05
Heb eens een intervieuw gezien met presentator Dennis Wening (ex- Jehova's getuige)
Hij vertelde ook zo gebrand te zijn geweest op de Duivel, Armageddon etc.. dat hij letterlijk waanbeelden kreeg.
Overal zag hij vuur en demonen op klaar lichte dag op straat!
Anderen noemden dit visioenen en tekenen van God. Zelf zegt hij achteraf dat hij compleet doorgedraaid was.
Ik vind de situatie van jouw vriend zeer zorgelijk.
Hij vertelde ook zo gebrand te zijn geweest op de Duivel, Armageddon etc.. dat hij letterlijk waanbeelden kreeg.
Overal zag hij vuur en demonen op klaar lichte dag op straat!
Anderen noemden dit visioenen en tekenen van God. Zelf zegt hij achteraf dat hij compleet doorgedraaid was.
Ik vind de situatie van jouw vriend zeer zorgelijk.
anoniem_6666bc6591591 wijzigde dit bericht op 03-01-2019 12:06
0.12% gewijzigd

donderdag 3 januari 2019 om 12:14
Met die chip zal hij het teken van het Beest bedoelen.
Lijkt erop dat jouw vriend geobsedeerd is door 'Openbaringen'.
Nogmaals, ik vind dit erg verontrustend en ik vrees dat jij dit niet uit zijn hoofd gaat krijgen.
Hij zal jou eerder als een werktuig van Satan gaan beschouwen wanneer je hem op andere gedachten probeert te krijgen.
Red jezelf zou ik zeggen.
Lijkt erop dat jouw vriend geobsedeerd is door 'Openbaringen'.
Nogmaals, ik vind dit erg verontrustend en ik vrees dat jij dit niet uit zijn hoofd gaat krijgen.
Hij zal jou eerder als een werktuig van Satan gaan beschouwen wanneer je hem op andere gedachten probeert te krijgen.
Red jezelf zou ik zeggen.

donderdag 3 januari 2019 om 12:17
Lijkt mij wel relevant.
Als dit is wat hem onderwezen wordt?
Dan ben ik wel benieuwd in wat voor Kerk of bijeenkomst dat gebeurd.

donderdag 3 januari 2019 om 12:21
dit, en dan wel Usain Bolt style.....
Don't cry, buy a bag and move on.
donderdag 3 januari 2019 om 12:22
Klinkt inderdaad alsof hij geobsedeerd is door het Bijbelboek 'openbaringen'. Als hij de rest van de bijbel gaat lezen leest hij dat er een liefdevolle God is die al heeft betaald voor de zonden en dat als hij Jezus aanneemt en hem gaat volgen hij niet bang hoeft te zijn voor de hel of voor de duivel.