Het is uit

10-08-2009 11:47 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is uit, al een maand. Ik ben nog elke dag verdrietig. Elke dag probeer ik te leven, probeer ik te werken aan de laatste loodjes voor mijn toekomst. Maar het is zo moeilijk. Ik huil nog vaak. Het doet pijn dat hij mij kennelijk zo stom en suf vindt dat hij niet meer zijn leven met me wil delen. Ben ik zo'n slecht persoon? Ik weet het niet. Ik denk het niet. Ik heb niets gedaan, alleen van hem gehouden. Waarom waardeert hij me niet? Hij negeert me. Ik heb hem de afgelopen maand vaak gesmst of gebeld. Maat de afgelopen twee dagen heb ik niets van me laten horen. Ik voel zo veel verdriet:( Komt het ooit goed? Zal ik weer normaal worden? :(
Voel me ook een sufkut soms

Weet zijn nummer uit mijn hoofd haha. Maar dat van hyves ga ik zeker even doen, dan zie ik niks meer...
Echt Frizz.....GOOD FOR YOU!!!

*geeft virtuele hug*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hahahaha zijn nummer weet je uit je hoofd? Jammer!

Tnx Sum. Anders moet ik mezelf steeds inhouden om niet te smsen of te bellen. Hij vindt het nog leuk ook als ik het wél doe, dat maakt het zo makkelijk het ook steeds te doen. Maar het is tijd voor andere zaken dan Mr X. Heb godverdorie de hele nacht liggen dromen over hem, zónde van mijn nacht zeg!
Ik heb net dit topic gelezen en wat een goede keuzes worden er gemaakt! Een relatie verbreken/verbroken zien worden door de ander is zeker moeilijk, erna je leven weer oppakken misschien nog wel moeilijker.. Jullie gaan zo te zien allemaal verder, chapeau!

@Frizz: zeker jammer van je nacht, moest erg om je opmerking lachen.
quote:Opnieuwleven schreef op 12 augustus 2009 @ 12:00:

Hoi iedereen,

Het is een knappe man. Ex is niet de enige die knap is.. Gelukkig helpt deze ontmoeting mij verder in de verwerking. Het streept het idee weg dat ik een oude vrijster word, ex is er namelijk niet meer.

Deze ontmoeting laat zien dat echt meer vissen in de zee zijn. Ik dank jullie wel voor jullie steun

Voor het eerst in tijden voel ik me blij weten jullie dat? Zo maar, iemand op straat die me nog een keer wilde zien. Ex wil me helemaal niet zien. Ok... maar mijn leven kan verder. Het leven eindigt niet bij ex!

Straks verhuizen, op mezelf, werken, een nieuw leven EN ik kan daadwerkelijk wat doen met de aandacht van anderen. Daarvoor stond ik niet open, want Ex was de enige, de enige man die slim, knap en uniek is.. ik hou van hem en zie een toekomst met hem.

Ik vind het wel heel triest verdrietig om te lezen dat jij je blijdschap uit een man moet halen. Probeer daar eerst iets mee te doen, voordat je een nieuwe relatie instapt.

Ik begrijp ook nog steeds niet waarom je gaat verhuizen. Dit is toch gewoon weglopen? Waarom kun je niets doen met aandacht van anderen? Waarom zou je überhaupt iets moeten doen met de aandacht van anderen? Ik begrijp je niet helemaal.

Je hebt het over een nieuw leven, waar je je aan vast lijkt te klampen. In plaats van aan je ex, nu aan je nieuwe woonplaats dus. Pas daar toch mee op. Je neemt namelijk altijd jezelf nog mee. Als jij denkt een nieuw leven op te kunnen bouwen zul je dadelijk nog een keer heel hard van een wolkje afdonderen.
Hee Breaky, bij mij is er niks verbroken hoor want het was nooit 'aan'. Maar mijn fantasie was allang op hol geslagen natuurlijk, haha! Maar met jou gaat het ook goed las ik op je topic... Ben blij dat ik je aan het lachen hebt gemaakt. Soms moet je van de minder leuke dingen maar een grap maken he?

Overigens gaat meneer nu ineens lieve smsjes sturen. Als ik écht stoer was zou ik ze wissen en hem verder negeren hè?

Ja Madhe je hebt wel een beetje gelijk wat TO betreft. Alhoewel een beetje áfleiding (maar niet meer dan dat) door middel van een andere man natuurlijk best mag na het verbreken van een relatie.
Er zijn zoveel mensen op deze wereld, maar waarom zijn er zoveel mensen alleen/vrijgezel?
quote:frizzy schreef op 12 augustus 2009 @ 17:03:

Overigens gaat meneer nu ineens lieve smsjes sturen. Als ik écht stoer was zou ik ze wissen en hem verder negeren hè?

Ja Madhe je hebt wel een beetje gelijk wat TO betreft. Alhoewel een beetje áfleiding (maar niet meer dan dat) door middel van een andere man natuurlijk best mag na het verbreken van een relatie.

Gewoon negeren Frizz.

En over aandacht van andere mannen. Ja natuurlijk, gewoon doen. Maar de manier waarop ze overkomt als ze over hem praat vind ik zo overdone.
quote:Bloemetje79 schreef op 12 augustus 2009 @ 17:39:

Er zijn zoveel mensen op deze wereld, maar waarom zijn er zoveel mensen alleen/vrijgezel?Niet alle vrijgezellen zijn in staat tot / toe aan een relatie.
Ik doe mijn best Madhe.

Ja TO komt over alsof ze niet sterk in haar schoenen staat. Is een leerproces...

Hahahaha Bloemetje was het maar zo simpel!
quote:frizzy schreef op 12 augustus 2009 @ 17:47:

Ik doe mijn best Madhe.

Ja TO komt over alsof ze niet sterk in haar schoenen staat. Is een leerproces...

Hahahaha Bloemetje was het maar zo simpel!Je kan het meissie.
Heb &*%$@# toch iets teruggeschreven. Heb zijn smsjes en dus zijn nummer weer gewist.

*concentreert zich weer op RP, heeft al beet*
quote:frizzy schreef op 12 augustus 2009 @ 17:51:

Heb &*%$@# toch iets teruggeschreven. Heb zijn smsjes en dus zijn nummer weer gewist.

*concentreert zich weer op RP, heeft al beet**geeft nu een virtuele lel*

Had je 3 dagen al gratis Frizz of is het die leukerd van het hart?
quote:Madhe schreef op 12 augustus 2009 @ 17:43:

[...]

Niet alle vrijgezellen zijn in staat tot / toe aan een relatie.Was niemand maar op de wereld eenzaam, was niemand maar alleen.Waren alle mensen maar samenwonend. Waren er maar nooit gebroken harten op de wereld.
*AUW! kijkt schuldig*

Neeh ff vergeten, bij RP kun je gewoon je berichten wel lezen. Kreeg een leuk berichtje en ff hartje terug en huppakee emailadres. Maar hij is een beetje droog...
Ik ben niet eenzaam hoor bloemetje.

Ik denk dat heel veel mensen ook BINNEN een relatie juist heel erg eenzaam zijn.

Ik vind het een mooie gedachte maar niet erg dicht bij de realiteit staan...
quote:frizzy schreef op 12 augustus 2009 @ 17:59:

*AUW! kijkt schuldig*

Neeh ff vergeten, bij RP kun je gewoon je berichten wel lezen. Kreeg een leuk berichtje en ff hartje terug en huppakee emailadres. Maar hij is een beetje droog...

Goed spugen???

(sorry ben een beetje melig door mijn middagje meubelboulevard....wat een treurnis is dat zeg!!!)
Wow bloemetje!

*trekt bloem weer met beide benen op de grondd*
quote:Bloemetje79 schreef op 12 augustus 2009 @ 17:55:

[...]

Was niemand maar op de wereld eenzaam, was niemand maar alleen.Waren alle mensen maar samenwonend. Waren er maar nooit gebroken harten op de wereld.

Het is goed dat er ook mensen zijn die alleen zijn toch? Stel je voor dat iedereen bezet was, en je relatie loopt niet denderend. Dan zou je de enige single zijn. Ook niet leuk

En het alleen zijn, ik weet niet hoelang je alleen bent, maar ik ben blij dat ik daar toch zeker een jaartje van heb genoten. Niet dat ik niet scharrelde, maar iets serieus zat er toen echt niet in hoor.
Eigenlijk nu ik erover nadenk (en naar aanleiding van het topic Lessen uit beëindigde relaties) had ik eigenlijk mijn gebroken harten niet willen missen

Ze hebben me mede gevormd tot wie ik ben....
quote:Summerdance schreef op 12 augustus 2009 @ 17:59:

Ik ben niet eenzaam hoor bloemetje.

Ik denk dat heel veel mensen ook BINNEN een relatie juist heel erg eenzaam zijn.

Ik vind het een mooie gedachte maar niet erg dicht bij de realiteit staan...

Wat ik meer probeerde te zeggen is, was iedereen maar gelukkig op de wereld. Ik wou dat er zoiets als pijn niet bestaat.

*Bloemetje denkt terug toen ze 1,5 jaar geleden nog samen woonde met vader van dochtertje :(*
You go Frizz, misschien is hij hartstikke leuk.

De mijne is ook heel droog, ik ook. En daarnaast zijn we beiden ook nog eens zwaar sarcastisch. Heerlijk!
quote:Madhe schreef op 12 augustus 2009 @ 18:03:

[...]

Het is goed dat er ook mensen zijn die alleen zijn toch? Stel je voor dat iedereen bezet was, en je relatie loopt niet denderend. Dan zou je de enige single zijn. Ook niet leuk

En het alleen zijn, ik weet niet hoelang je alleen bent, maar ik ben blij dat ik daar toch zeker een jaartje van heb genoten. Niet dat ik niet scharrelde, maar iets serieus zat er toen echt niet in hoor.

Probeerde meer duidelijk te maken; was iedereen maar gelukkig alleen of niet alleen.

Ik ben 1,5 jaar alleen. Heb je nu weer een relatie Madhe?
quote:Bloemetje79 schreef op 12 augustus 2009 @ 18:04:

[...]

Wat ik meer probeerde te zeggen is, was iedereen maar gelukkig op de wereld. Ik wou dat er zoiets als pijn niet bestaat.

*Bloemetje denkt terug toen ze 1,5 jaar geleden nog samen woonde met vader van dochtertje :(*

Ahhhh, dat zijn soms moeilijke momenten he? Hoe oud is je dochtertje, waarom ging het mis tussen jullie?

*rent zo even naar de snackbar, want ik heb nog geen frituurpan gekocht* ----> bewijs dat ik ook wel eens buiten kom én ook wel eens op andere topics post.
Ik heb weer een relatie, een hele leuke met een ontzettende leukerd. Wat was ik blij dat hij single rondliep !! Nu heeft ie dan wel een vriendin, maar hij blijft een echte leukerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven