Het is uit

10-08-2009 11:47 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is uit, al een maand. Ik ben nog elke dag verdrietig. Elke dag probeer ik te leven, probeer ik te werken aan de laatste loodjes voor mijn toekomst. Maar het is zo moeilijk. Ik huil nog vaak. Het doet pijn dat hij mij kennelijk zo stom en suf vindt dat hij niet meer zijn leven met me wil delen. Ben ik zo'n slecht persoon? Ik weet het niet. Ik denk het niet. Ik heb niets gedaan, alleen van hem gehouden. Waarom waardeert hij me niet? Hij negeert me. Ik heb hem de afgelopen maand vaak gesmst of gebeld. Maat de afgelopen twee dagen heb ik niets van me laten horen. Ik voel zo veel verdriet:( Komt het ooit goed? Zal ik weer normaal worden? :(
quote:Opnieuwleven schreef op 13 augustus 2009 @ 16:31:

Frizz, ik ren ook weg! Maar dat is op dit moment het beste voor mij. Ik kom hem wel weer tegen, als ik weer mezelf tegenkom. En ja, reken maar dat dat gebeurt. En reken maar dat hij niet zal denken: 'Wat heb ik weggegooid?' Nou, wat je hebt weggegooid, kun je niet meer terugkrijgen! Op dit moment wil ik ex absoluut niet terug, al zou hij zich bedenken. Ondanks dit verdriet, ben ik hem dankbaar dat hij me heeft verlaten. Het heeft me doen inzien dat ik beter verdien dat dat alles wat het was!!Wegrennen lijkt het beste, maar dat is het nooit. En dat zal het ook niet worden. Ik vind het heel jammer dat je denkt van wel, en hoop dat het je niet te zwaar zal vallen als je toch op jezelf teruggeworpen bedenkt dat je misschien inderdaad niets bent opgeschoten met het wegrennen.
hallo opnieuwleven.

mijn relatie is ook voorbij,heb er ook zwaar mee gehad maar ik leef nu weer.

blijf positief denken en ga weer leuke dingen doen,dan red je het ook wel weer
Dank je wel! Mijn scriptie is bijna klaar! Het komt goed!
Hoi iedereen,

Ik kwam ex tegen. De ontmoeting was plotseling. Ex kwam op me af, terwijl ik mijn ogen afsloeg. Ik was aan het bellen, hij stond voor me en wachtte. Hij was zenuwachtig, natte ogen, emotioneel..

Ik heb mijn arm om hem heen geslagen. We hebben elkaar vastgehouden. 3 uur lang hebben we gepraat. En daarna ging hij weer. drie kussen op de mond. Dit is echt heel fout. Nu ben ik de war. Hij zei zich alleen te voelen. Ik neem het mezelf kwalijk dat ik nu in de war ben.
je bent niet de enige! al voelt het soms zo..

het moeilijkst lijkt mij, al die liefde die je te geven hebt, die je aan hem wilt geven.. moet je nu kwijt.

probeer met die liefde nog meer van jezelf te gaan houden!

(al weet ik zelf hoe moeilijk dat is....)
ja opnieuwleven dat is niet zo slim , maar goed het overkwam je gewoon en het is duidelijk dat hij er ook mee zit

maar toch zoals je onlangs schreef over dumpen , vind ik dit toch weer vreemd

@maakmegek : doe je goed .....lekker proberen genieten

de snelste manier om eroverheen te komen
Chopper: ik koos voor mezelf! Hij smste op dezelfde dag dat hij me nog wilde zien voordat ik zou verhuizen. Ik reageerde met 'en dan? hij zei om je in de ogen te kijken en je antwoorden te geven op je vragen. Ik bedankte hem voor de moeite. Hij smste met dat hij het begreep en dat hij het aan zichzelf heeft te danken dat ik hem niet wilde zien. Ik zweeg.

En helaas, ik zat daar, met de ministe kans op ontmoeting en opeens lalala was hij daar. Oh god! Ik heb geen idee waarom hij zo zenuwachtig was. Ik was zeer kalm, terwijl ik degene ben die is verlaten. Hij zei: 'je blik is anders. Wat ben je mooi. Je bent een aantrekkelijke vrouw. Ik kan me voorstellen dat ik ooit van je hield en dat doe ik nog steeds'. Arghhhh tegen zoveel aardigheden kon ik niet tegen, en al helemaal niet dat als meneer tranen laat komen in een openbare ruimte. Ik ben gewoon gek dat ik me liet overtuigen. Goddank was het een openbare ruimte, want stel je voor dat... Tijdens het vasthouden voelde ik hem. arghhhh Ja chopper, hij heeft mij enorm veeeel pijn gedaan. Maar op dat moment, terwijl je duidelijk kon zien dat hij er mee zit en hij zag er ook slecht uit. niet onverzorgd ofzo, maar wallen. dan voel ik niet meer wat hij heeft gedaan..

cyn: heb jij dit meegmaakt met je ex? Kun je me je ervaringen en tips geven hoe om te gaan met dit 'ik ben in de war-gevoel'?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven