Het is uit

10-08-2009 11:47 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is uit, al een maand. Ik ben nog elke dag verdrietig. Elke dag probeer ik te leven, probeer ik te werken aan de laatste loodjes voor mijn toekomst. Maar het is zo moeilijk. Ik huil nog vaak. Het doet pijn dat hij mij kennelijk zo stom en suf vindt dat hij niet meer zijn leven met me wil delen. Ben ik zo'n slecht persoon? Ik weet het niet. Ik denk het niet. Ik heb niets gedaan, alleen van hem gehouden. Waarom waardeert hij me niet? Hij negeert me. Ik heb hem de afgelopen maand vaak gesmst of gebeld. Maat de afgelopen twee dagen heb ik niets van me laten horen. Ik voel zo veel verdriet:( Komt het ooit goed? Zal ik weer normaal worden? :(
*spuugt zich een versuffing*

Hij is niet droog qua humor, maar hij zit me een heel interview af te nemen en heeft nog geen grapje gemaakt... En wil me het liefst vandaag nog zien.

Bloem das niet realistisch hoor. Zonder ups geen downs! Zonder verdriet geen blijdschap!
Madhe heeft jouw vriend een vriendin? Nee toch?
quote:Madhe schreef op 12 augustus 2009 @ 18:06:

[...]

Ahhhh, dat zijn soms moeilijke momenten he? Hoe oud is je dochtertje, waarom ging het mis tussen jullie?

*rent zo even naar de snackbar, want ik heb nog geen frituurpan gekocht* ----> bewijs dat ik ook wel eens buiten kom én ook wel eens op andere topics post.

Mijn dochtertje wordt binnenkort 2 jaar. Het liep tijdens de zwangerschap al niet lekker. We hebben 4 jaar samen gewoond. Het was een opstappeling van alles, maar het was meer omdat wij in de schuldsanering terecht kwamen en van heel weinig elke week moesten leven. Ik trok dat niet meer aangezien meneer was begonnen met blowen. Een schoonmoeder die zich ineens aankondigde elke weekend. Terwijl voorheen nauwelijks contact was. Ik begrijp dat ze langs kwam voor der kleindochter en dat ze misschien toch een band met ons wou op bouwen. Maar we zagen schoonmoeder nooit in die tijd dat ik met hem samen woonde, ja alleen als er iets gedaan moest worden of er was iets dan vond zij dat zij dat dan voor ons moest oplossen. Dat kwam mij een beetje dr strot uit dus een opstappeling van alles eigenlijk.

Hihi ik heb laatst ook een frituurpan gehaald omdat ik toch merktte dat ik en mn dochtertje hier en daar weleens patatjes kant en klaar haalden. Liefs Bloemetje79
quote:frizzy schreef op 12 augustus 2009 @ 18:10:

*spuugt zich een versuffing*

Hij is niet droog qua humor, maar hij zit me een heel interview af te nemen en heeft nog geen grapje gemaakt... En wil me het liefst vandaag nog zien.

Bloem das niet realistisch hoor. Zonder ups geen downs! Zonder verdriet geen blijdschap!I know i was just dreaming...
Ah ja bloem, dat kan ik me voorstellen... Mag best af en toe!
Heb het helemaal benauwd van die RP-meneer. Heeft wel 3x gezegd in één msn-gesprek dat ie me graag beter wil leren kennen...

Hup blokkeren die hap!
Afkappen die meneer!

Die heeft een ontzettende vorm van verlatingsangst, heeft rammelende balzakken of ander soort licht psychische klachten...

Wel weer een leuk topic voor straks wellicht.

Misschien moet je toch met hem daten Frizz.

Bloem, ik ben nu ruim een jaar weer single, met af en toe een scharrel.

Komt die droomkerel dan komt tie maar komt tie niet vind ik het eigenlijk ook wel ff best hoor...

Geluk zit (jajajaja....leermoment van 2008) zit niet in een relatie maar vooral heel erg in jezelf!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
O my god Friz, klinkt als een echte creep die desperate is. Trouwens een bloem extra erbij in dit forum zo te lezen wat een verwaring. Kunnen we dat nog wel aan :p.
Ahum bloem en Sum, misschien zegt ie dat wel omdat ik toevallig écht HEEL leuk ben.

Zit wel te denken om een topic te openen om daarop de belachelijke berichtjes te zetten die mannen naar je sturen op RP. Want ik lig weer helemaal in een scheur hier!
Ik zit in hetzelfde schuitje als jij.

Wil je even sterkte wensen.

Ik weet precies hoe je je voelt.

Het is klote... :(
quote:bloemetje11282 schreef op 12 augustus 2009 @ 18:46:

O my god Friz, klinkt als een echte creep die desperate is. Trouwens een bloem extra erbij in dit forum zo te lezen wat een verwaring. Kunnen we dat nog wel aan :p.Ik ben al 1 jaar en 56 dagen lid en U.
me wilt meelachen met frizzy, ik ken namelijk mijn ex via internet nooit aan beginnen whahha, veel te ver weg, geef je je leven op en uiteindelijk beland je toch net niet in de goot haha.

nee serieus, heb een superleuke tijd met hem gehad met gave vakanties, tripjes en herinneringen. Het zou zomaar kunnen dat de ware daar rondloopt.
Wat een bloemetjes hier!

Even weer off topic, want anders worden alle topics grap en grol topics

Opnieuwleven, hoe gaat tie met jou nu?
En Alice, die heeft het ook zwaar...

MAAR alles komt goed met de ladies van dit topic!
Ow ik had Alice even gemist in de drukte.

Alice wil je je verhaal misschien kwijt?

If not, toch gewoon een dikke knuffel
Jeetje Sum wat ben je toch lief. Je hebt helemaal gelijk.

Waar zijn de ladies gebleven?
quote:frizzy schreef op 12 augustus 2009 @ 18:11:

Madhe heeft jouw vriend een vriendin? Nee toch? Ja.. mij!
Lucky bastard, die vriend van jou!
Waarom ik vastklamp aan een nieuwe woonplaats? Omdat ik

1) Ex niet kan treffen (als het goed is)

2) Dat mijns inziens belangrijk is voor mijn herstel. De mensen waarmee ik omging, daar gaat ex al mee om. Tijd om te moven en een nieuw bestaan op te bouwen. Daar klamp ik me aan vast, niet aan de woonplaats.

Ik geef toe niet sterk in mijn schoenen te staan, maar

het is ook niet gek als je weet op wat voor manier ik gedumpt ben.

Ik zie niet in waarom ik van een wolk zou moeten donderen, want ik zit niet op wolk, maar in een diep dal voor mijn gevoel. En ik probeer uit de kleine dingen vreugde te halen, omdat er op dit moment weinig vreugde is. En dat dat bijvoorbeeld een man is die me weer wil zien en interesse lijkt te hebben, dat verwijt ik mezelf niet. Elke dag is nog een gevecht en het gaat steeds beter.
Alice, wij komen er allebei heus over deze tijd heen. Ben je 22? ik ben 24. Nog jong hoor!
Ho ho opnieuwleven, het was geen kritiek wat we gaven hoor.

We willen alleen heel graag voorkomen dat je zonder het 1 te verwerken in iets anders holt om je maar niet verdrietig te hoeven voelen.

Dat verdriet komt namelijk echt wel...het gaat stilletjes in een hoekje zitten en overvalt je op een moment dat je het net niet wilt.

En voor wat betreft die nieuwe woonplaats.

Daar kan ik me an sich nog wel wat bij voorstellen, maar ben je niet bang dat je ontzettend eenzaam zal worden daar?

Ik bedoel, je hebt hier je hele sociale leven....

Ik weet dat toen mijn relatie op de klippen liep ik net niet had gered zonder mijn sociale vangnet
Ik snap wel wat je zegt, maar toch... Het klinkt alsof je wegrent voor je ex. Ik denk dat je juist jezelf sterk moet maken, zodat je het aan kan hem tegen te komen. Niet alles weggooien wat je hebt opgebouwd. Zou toch sowieso zonde zijn!

Zolang je die man ziet als afleiding en niet als enige aanleiding om je weer wat beter te voelen is het geen probleem om daar vreugde uit te halen.
Ik hoor net dat ik uitgenodigd ben voor een gesprek!! Dus mijn sollicitatiebrief was gewoon top!

Mijn vriendin heeft mijn spullen opgehaald bij ex. Er waren veel spullen. Hij vroeg hoe het met mij ging. Ze zei: 'prima!' Hij zei vervvolgens: 'Wil je aan haar doorgeven dat als ik wat voor haar kan doen dat ze me kan bereiken?' Mijn vriendin zei: 'Dat lijkt me een heel slecht idee!' Oh geweldig, die meid! Hij was niet zo blij met haar opmerking. De verhuizing duurde vijf minuten. De beste man komt zichzelf nog tegen.. en ik ga door!

liefs
Frizz, ik ren ook weg! Maar dat is op dit moment het beste voor mij. Ik kom hem wel weer tegen, als ik weer mezelf tegenkom. En ja, reken maar dat dat gebeurt. En reken maar dat hij niet zal denken: 'Wat heb ik weggegooid?' Nou, wat je hebt weggegooid, kun je niet meer terugkrijgen! Op dit moment wil ik ex absoluut niet terug, al zou hij zich bedenken. Ondanks dit verdriet, ben ik hem dankbaar dat hij me heeft verlaten. Het heeft me doen inzien dat ik beter verdien dat dat alles wat het was!!
Nou Opnieuwleven, mooi zo dan. Ik wens je heel veel succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven