Het *ongecensureerde* eikenbos

04-07-2011 16:43 1833 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.

Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.

Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.

Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.

Ik hou van eikels want:

Totaal aantal stemmen: 52

Ik ben een vrouw (8%)
Ik ben een eekhoorn (29%)
Ik haat eikels (6%)
je kan er lekkere koffie van zetten (8%)
Er zit zo'n leuke vent aan vast (13%)
Ben nou wel klaar met over eikels ouwehoeren (10%)
Waar gaat dit over? (17%)
Geen mening (10%)
Oh bescheidenheid siert de mens?

Dat is de oplossing van het raadsel?

En wat heeft dat dan met vrouwen te maken? Zijn de vrouwen die jij leert kennen doorgaans niet bescheiden?
quote:khemam schreef op 08 juli 2011 @ 20:24:

Als je bedoeld wat gaia zegt. Bescheidenheid siert de mens, ben ik het wel mee eens.

Al trekken ze dat in NL wel heel ver soms. Denk dat mensen ook gewoon trots mogen zijn op wat ze bereikt hebben. Niet op dingen die je aan zijn komen waaien, maar door bloed, zweet en tranen.eensch
He maar gaia, als jij het zo goed snapt, snap je dan ook wat voorgaande te maken heeft met Matties problemen met vrouwen?
quote:elfje26 schreef op 08 juli 2011 @ 20:37:

He maar gaia, als jij het zo goed snapt, snap je dan ook wat voorgaande te maken heeft met Matties problemen met vrouwen?

misschien is/wordt hij met regelmaat afgewezen, of voelt/voelde hij zich afgewezen, is hij in het eggie vaak te verlegen om op een vrouw af te stappen die hij leuk vindt.

Hij probeert vrouwen te doorgronden, want hij snapt er geen barst van hoe hij ze kan benaderen, met name wanneer het een voor hem aantrekkelijke vrouw betreft.

Zoiets denk ik.
Het is als eerste wel belangrijk in je eigen vijvertje te gaan vissen. Over het algemeen zie je toch stellen van gelijke leukheid bij elkaar. Als je zelf een 6 bent wordt het heel moeilijk om een 9 te krijgen. Dan spelen vaak andere dingen een rol, zoals geld of imago.

Vrouwen proberen te doorgronden lijkt me voor een man sowieso tijdverspilling. Gaat je niet lukken en je komt toch tot de verkeerde conclusies.
en omdat die vrouwen hem afwijzen zijn ze niet bescheiden?? Ik snap niet wat het een met het ander te maken heeft.
quote:elfje26 schreef op 08 juli 2011 @ 20:51:

en omdat die vrouwen hem afwijzen zijn ze niet bescheiden?? Ik snap niet wat het een met het ander te maken heeft.Het heeft ook niks met elkaar te maken, enkel dat calimero's die zoiets zeggen gewoon op hun kleine piemel getrapt zijn, meer niet.
Denk als het om het kiezen van iemand waar ik straks oud en grijs mee op de bank wil zitten ook helemaal niet bescheiden moet zijn. Dat is voor het eggie dus moet het ook echt wel kloppen allemaal. Wil niet zeggen dat je superhot moet zijn, maar moet op zijn minst wel aan sex kunnen denken als ik je zie. Is ook belangrijk als je kan ouwehoeren over alles en op de hoofdzaken op 1 lijn zit. Beetje stabiel in je hoofd en bankrekening zijn ook geen dingen waar je zomaar overheen kan kijken toch?

Wat er dan verder allemaal gebeurd later zie je dan wel. Iedereen kan ziek worden of tegenslagen krijgen, hopelijk is de basis dan sterk genoeg om er samen doorheen te komen. Maar niet op de eerste date, dan wil ik zo dicht mogelijk bij perfectie zitten als mogelijk is. In mijn vijvertje dan.
Een goede keuze maken heeft toch niets met bescheidenheid of onbescheidenheid te maken, het heeft er mee te maken dat je materiaal zoekt waar mee de klik zo perfect mogelijk mee is, om van daaruit aan een toekomst te bouwen, dat is niet onbescheiden dat is SLIM!
Onbescheten ben je als je de koekjestrommel leeg vreet
.
.
quote:nerd_ schreef op 08 juli 2011 @ 21:12:

Ronnie bedoelt, Iemand die bescheiden is, vreét niet aan vrouwen.

Maar dat zegt Khe eigenlijk ookIk dacht, laat ik het verstaanbaar maken
.
Sorry Nerd, was even naar aanleiding van het andere topic een inburgeringstest aan het doen, waar ik overigens voor gezakt ben
Anyways bijbelstudies? Heb je het nog steeds over mij?

Ik heb een keer een poging gedaan de bijbel te lezen omdat ik vond dat ik een beetje moest weten waar het over gaat.

Nadat op de derde bladzij een man een vrouw liet verkrachten opdat de stad dan niet werd ingenomen ofzo, ben ik afgehaakt.

Vond er niets positiefs aan.
quote:elfje26 schreef op 08 juli 2011 @ 21:20:

Sorry Nerd, was even naar aanleiding van het andere topic een inburgeringstest aan het doen, waar ik overigens voor gezakt ben Gefeliciteerd
hahahhahaha! Dank je Ronnie! Hoe gaat het? Hoe voel je je met je betablokkers?
.
quote:elfje26 schreef op 08 juli 2011 @ 21:25:

hahahhahaha! Dank je Ronnie! Hoe gaat het? Hoe voel je je met je betablokkers?Prima, vanmorgen om 7uur ingenomen en daarna even nog geslapen, maar qua hartslag en lopen merk ik wel verschil , maar ik wacht nog even af ,ik hoop a.s dinsdag goede resultaten te zien
Mattie heeft overigens niet meer op mijn vraag antwoord gegeven...
Ik moest wel lachen om de beta die ik nu heb aangezien er retard op vermeld staat
quote:elfje26 schreef op 08 juli 2011 @ 21:34:

Mattie heeft overigens niet meer op mijn vraag antwoord gegeven...Heb jij wel eens antwoord van hem zelf gehad?
positief verschil?

Ik hoop met je mee!! Hoef je nu niet weer op een of andere wachtlijst om geopereerd te worden?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven